REKLAAMITEOORIA EKSAMIKS KORDAMINE
Lojaalne Apple'i toodete tarbija ei vaataks reeglina naljalt
kunagi mõne teise brändi toodete poole, sest talle on sisendatud, et just Apple’i tooted
on parimad! Ehe näide sellest on uuest iPhone 7-st, mille hind küündib kuni $1000.
IV. Kas intensiivselt reklaamitud kaubad suruvad väiksemad kaubamärgid turult välja?
Suurte kaubamärkide intensiivne reklaamitaktika on minu arvates väiksematele
tootjatele pigem motivaatsiooniks ning eeskujuks, sest see paneb neid rohkem
pingutama suurte eesmärkide saavutamise ning kaubamärgi arendamise nimel.
V. Kas reklaam soodustab turu monopoliseerumist ja piirab konkurentsi, põhjustades uutele
tulijatele kõrged barjäärid?
Kindlasti ei ole reklaam turu monopoliseerumise ning konkurentsi piiratuse põhjus.
Antud raskused sõl...