Vajad kellegiga rääkida?
Küsi julgelt abi
Krüpto hinnad on madalad. Nüüd on just õige aeg osta! Ära riski! Kauple turvalises keskonnas -> Osta krüptot Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamitaktika" - 1 õppematerjal

6
pdf

REKLAAMITEOORIA EKSAMIKS KORDAMINE

Lojaalne Apple'i toodete tarbija ei vaataks reeglina naljalt kunagi mõne teise brändi toodete poole, sest talle on sisendatud, et just Apple’i tooted on parimad! Ehe näide sellest on uuest iPhone 7-st, mille hind küündib kuni $1000. IV. Kas intensiivselt reklaamitud kaubad suruvad väiksemad kaubamärgid turult välja? Suurte kaubamärkide intensiivne reklaamitaktika on minu arvates väiksematele tootjatele pigem motivaatsiooniks ning eeskujuks, sest see paneb neid rohkem pingutama suurte eesmärkide saavutamise ning kaubamärgi arendamise nimel. V. Kas reklaam soodustab turu monopoliseerumist ja piirab konkurentsi, põhjustades uutele tulijatele kõrged barjäärid? Kindlasti ei ole reklaam turu monopoliseerumise ning konkurentsi piiratuse põhjus. Antud raskused sõl...

Turundus - Tallinna Tehnikaülikool
7 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun