Kolm reklaamitegijate seas populaarset strateegiat on loosungid (lööklaused), mõistusele suunatus ja tunnetele suunatus. Lööklause: "Point ruulib". Pealtnäha mõttetu fraasikene. Reklaamikoostajad näivad uskuvat, et sellised väited, mis kõlavad uhkelt, aga ei tähenda midagi, tõstavad läbimüüki, kui neid piisavalt sageli korrata. Mõistusele suunatus. "Meie küpsistes on 25 %...
Majanduse kontrolltöö nr 4 Kes on tarbija ? -Tarbija on inimene , kes ostab kaupu või teenuseid isiklikuks kasutamiseks. Millest sõltub säästmine ?- tulude suurusest-mida suuremad on tulud, seda rohkem on võimalik säästa / ootustest,headel aegadel säästetakse rohkem, halbadel vähem/pankade intressimääradest-säästetakse rohkem kui need on suuremad/maksuse...
Milliseid kaupu toota ? , Kellele toota ? , Kuidas toota ? 2. Tootmisressursid ehk tootmistegurid on loodusvarad, kapital ja inimressursid. 3. Nappus tuleneb suutmatusest rahuldada kõiki soove, kuna ressursid on piiratud. Piirprintsiip tulu millegi tootmisest või tarbimisest kasvab teatud piirini, sellest edasi pole motet enam toota või tarbida, sest tulu hakkab vähenema Alternati...
PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS KOKK Coca-Cola Company PÄRNU 2013 Ettevõttest The Coca-Cola Company on maailma suurim joogifirma, värskendades tarbijaid enam kui 3300 joogiga. Lisaks Coca-Colale, mis on tunnistatud maailma kõige väärtuslikumaks brändiks, on ettevõtte tooteportfellis veel 14 miljardi-dollari-brändi, muuh...
Milliseid kaupu toota ? , Kellele toota ? , Kuidas toota ? 2. Tootmisressursid ehk tootmistegurid on loodusvarad, kapital ja inimressursid. 3. Nappus tuleneb suutmatusest rahuldada kõiki soove, kuna ressursid on piiratud. Piirprintsiip tulu millegi tootmisest või tarbimisest kasvab teatud piirini, sellest edasi pole motet enam toota või tarbida, sest tulu hakkab vähenema Alternati...