Teeni mängimisega ja video vaatamistega UUT krüptoraha TEENI TASUTA NANO Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamiotsuseid" - 1 õppematerjal

120
docx

TURUNDUSE ALUSED

1. Reklaami sihtauditoorium Selle moodustavad potentsiaalsed ostjad, kellele reklaam on suunatud. See on leitud turu segmentimise ja turu-uuringutega. Mida rohkem firma teab oma tarbija tunnuseid, seda lihtsam on tal langetada reklaamiotsuseid . 42 2. Reklaami eesmärgid Reklaami eesmärgid võivad olla: - teadvustavad - tulemuseks tarbija parem informeeritus; - tunnetuslikud – sõnum kujundab tarbija positiivse suhtumise; - aktiveerivad – reklaam tekitab tarbijas soovi tegutseda. 3. Reklaami eelarve Reklaam on väga kulukas artikkel. Eelarve on rekl...

Turunduse alused -
94 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun