Teeni mängimisega ja video vaatamistega UUT krüptoraha TEENI TASUTA NANO Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamineetodit" - 1 õppematerjal

66
pdf

Talis Bachmann "Reklaamipsühholoogia"

Kaubanduspsühholoogias oluline on kolmnurk kaup-tarbija-müüja. Marketingi nelja P seadus: 1) Product - toode. 2) Price - hind. 3) Place - turunduskoht. 4) Promotion - edustamistegevus. XIX sanadil reklaamineetodit : 1) Sisseelamine tarbija maailma, enda kujutamises tarbijana ning selle põhjal reklaami või propaganda vormistamises sobival kujul. 2) Katse ja eksituse meetod. Pärastsõjaaegses reklaamipsühholoogias (1945-1970) mõjukamas suundmised: 1) Sotsiaalpsühholoogiline sotsioloogiline suundmus. 2) Psühhoanalüütiline freudistlik suundmus. 1 Sotsiaalpsühholoogiline sotsioloogiline su...

Reklaamipsühholoogia - Akadeemia Nord
74 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun