E-turunduse eksami kordamisküsimused
Milline ribareklaam on hea ja „töötab”? Millega seda mõõtamis näitajad seda headust iseloomustavad?
Otsimootorites kasutatakse võimalusel tavapäraseid graafilisi bännereid (näit: neti.ee).Mitmetes otsimootorites on graafilised bännerid
kasutatavuse huvides keelatud(Google.com).
1) Väga laialt kasutatavad
2) Lihtne reklaamimeetod
3) Visuaalne atraktiivsus
4) Võivad sisaldada multimeediat, interaktiivsust
5) Levinud standardlahendused
Ribareklaami headus sõltub sellest, kui hästi reklaam talle seatud turunduseesmärki täita suudab. Ribareklaam peab ühelt poolt olema
silmatorkav, et äratada huvi. Teisalt peab üldise Internetis vohava reklaamiuputuse valguses reklaami sihtrühma kitsendama ning
pakkuma kontekstipõhiseid lahendusi (rek...