REKLAAMIANALÜÜS Reklaamianalüüs on tehtud osta.ee veebikeskkonna 2014. aasta jõuludeks välja lastud reklaami põhjal Osta.ee lehekülge vaadatakse iga kuu üle 20 miljoni korra! Osta.ee eesmärgiks on pakkuda parimat ostumüügi keskkonda kõigile kauplejatele, pakkudes kaasaegset veebitehnoloogiat ja parimaid lahendusi. Link reklaamile on siin: https://www.youtube.com/watch?v=zpxXDLdtcIY 1. TOODE/TEENUS •OST •MÜÜK •OKSJON •FOORUM Osta.ee eesmärgiks on pakkuda ostjatele/müüjatele tõhusat keskkonda, mis võimaldab lihtsalt, kiirelt ning mugavalt pakkuda välja oma tooteid ja teenuseid ning leida neile ka läbi atraktiivse hinna ostja. Pakutakse võimalust valida erinevaid hinnamääranguid oma toodetele: peamiseks vormiks on elektrooniline oksjon, aga võimalus on ka kasutada fikseeritud hinnaga ja kombineeritud hinnaga müügivorme. Turvaliseks kauplemiseks pakutaks...
Reklaamianalüüs Reklaami liik: Üleriigiline kasumit mittetaotleva organisatsiooni reklaamiga Reklaami selgitus: Tegemist on reklaamiga, mille eesmärgiks on inimestele edastada sõnum. Postril on kirjas: „Üks noorukitest hoiab käes midagi, mis on Ameerikas keelatud, et tagada laste ohutust. Arva ära milline neist.“ 2010. aastal keelati Ameerikas lõplikult Kinder üllatustemunad ära. Selgituseks tõi USA tarbekaupade ohutuse komisjon (CPSC), et munade sees olevad mänguasjad tekitavad väikestel lastel lämbumisohtu. Asi on läinud nii kaugele, et Kinder munad on illegaalsed ja nende sissetoomine riiki on seaduslikult karistatav. „Moms demand action“ , kes on ühtlasi reklaami tellijaks, on 2012 aastal loodud mittetulundusliikumine vastuseks Sandy Hook koolis toimunud tulistamisele. Selle liikumise eesmärgiks on lõpetada vaba relvade kättesaamine ja omamine riigis, mille mõju ohustab kõiki ja igaüht. ...
MAJANDUSANALÜÜSI MÕISTETE JA TERMINITE SELETUS* aegridade analüüs spetsiifiline analüüsi meetod, mis käsitleb mingi protsessi perioodiliselt ajas muutuvaid arvnäitajaid (näiteks müügi või tarbimise kõikumist aasta, kuu, nädala, päeva ulatuses, liikluse muutumist, tootmis-tehnoloogilise protsessi muutusi jne.). Kasutatakse ärimudelite ja prognooside koostamisel (time series analysis) analüüs, eritlus probleemi lahendamine objekti (eseme, majandusliku tulemuse, mõiste) osadeks jaotamise teel või majandusliku tulemuse põhjustanud üksikasjade ja nende põhjuste selgitamine. analüütik majandusanalüüsi spetsialist, väärtpaberituru analüüsi spetsialist, analüüse tegev ametnik analüütika analüüsiõpetus, eritlusõpetus. 1.Õpetus uuritavate objektide kohta mingite üldistavatele järeldustele jõudmist menetluse abil, mille tähtsaim tunnus on uuritavate objektide või probleemide osadeks jaotamine ja nende uurimisel saadud tulemus...
î Sisu: konkurentide turuletuleku võimalikkus, konkurentide määratlemine, konkurentide analüüs võrdluses oma tugevate ja nõrkade külgedega, asenduskaubad ja -tehnoloogiad, valdkonna ja ettevõtte üldine areng, koopereerumise võimalused ja ohud î Metoodika: messide analüüs, patentide analüüs, uurimisreisid, tihe side kapitali-andjatega, konkurentide reklaamianalüüs, turu arengu protsesside analüüs, seminarid, kooperatsioonikõnelused, nn. "Fantoom-kliendid" D Piirkonna ja toote portfelli analüüs î Eesmärk: esmärgipärase toode-turg kombinatsiooni väljatöötamine î Sisu: turgude ja toodete atraktiivsus (võimalikud käibed, konkurentsieelised), eelpooltoodud analüüside sidumine terviklikuks süsteemiks ühel kindlal turul î Metoodika: piirkondlikud riskid ja arengud, portfelli analüüs.