Meediasuhete põhialused
· Loeng 4
· Meediasuhted
Uudise kriteeriumid
Proaktiivsed meediasuhted: pressiteade, pressikonverents
Reaktiivsed meediasuhted: telefonipäring, intervjuu
Meediakriis. Kriisikommunikatsioon
Suhtekorraldus 2.0 ja sotsiaalmeedia
Tunnitöö. Eksam
·
Meediasuhete põhialused 7.2
Meediasuhted on suhtekorralduse valdkond, kus organisatsioon informeerib laia avalikkust või
olulisi sihtrühmi oma tegevusest või muudest sündmustest, kasutades seejuures
meediakanaleid.
PR-töötaja roll on leida üles ja edastada ajakirjanikele olulisi, arusaadavaid sõnumeid
organisatsiooni tegevuse kohta tähenduslikus kontekstis. Ajakirjaniku ülesanne on teha valik
talle pakutud info seast, lähtudes meediakanali lugejate huvidest.
·
Meediasuhete põhialused
Professionaalsete meediasuhete alus on oskus koostada olulisi ja uudisväärtusega sõ...