7. arendab töötasu- ja motivatsioonisüsteemi ning korraldab selle rakendamist; 8. koordineerib personalitööga seotud organisatsiooniliste dokumentide koostamist, tagab personalidokumentide vormistamise ja personaliarvestuse pidamise ning personalistatistika koondamise ja analüüsimise; 9. kavandab ja toetab organisatsioonikultuuri tugevdavaid ja ühiseid väärtusi kujundavaid tegevusi; 10. nõustab üksuste juhte ja töötajaid kõikides personalitöö valdkondades ning kavandab ja korraldab ettevõtte personalitöö arengu ja toimimise tagamiseks olulisi koolitusi; 11. teeb tihedat koostööd kõikide ettevõtte üksustega. Personaliosakonna juhtimine ja ülesehitus 1. Osakonna tööd juhib personaliarenduse direktor, kes vastutab töö korraldamise ja tegevuse tulemuslikkuse eest. 2. Osakonna koosseisu kinnitab personaliarenduse direktori ettepanekul juhatus. 3