Vitamiin D
eesnäärme- ja rinnakoe talitluse regulatsioonis.
D-vitamiini sisaldav prepaat võib tema sõnul aidata suurendada vähirakkude tundlikkust
kemoteraapia ravimite suhtes.(,,D-vitamiin võib pikendada eesnäärmevähiga meeste eluiga"
http://www.postimees.ee/220107/esileht/olulised_teemad/tarbija24/tervis/240514.php )
2. 5. D-vitamiin pikendab eluiga
18 varem läbi viidud kliinilist uuringut analüüsinud Rahvusvahelise Vähiuuringute Agentuuri
ja Euroopa Onkoloogiainstituudi eksperdid avastasid, et regulaarne tarvitamine näib olulisel
määral vähendavat enneaegse surma tõenäosust.
Enam kui 57.000 ravimiuuringus osalenud ja vähemalt 6 aasta vältel jälgitud inimese
terviseandmete liitmine näitas, et igapäevaselt vähemalt 500 IU (ca 12,5 g) D-vitamiini
tarvitanutel on võrrelduna võrdlusgruppi kuulunud inimestega keskmiselt 7% madalam
surmarisk.