1965. aastal tutvustas AT&T esimest olulist paranemist mobiilsides, mis andis parema teenuse. Nimeks pandi Improved Mobile Telephony Service. IMTS kasutas täiendavaid raadiojaamasid, mis võimaldas antud geograafilises piirkonnas rohkem üheaegseid kõnesid teha. Ta lõi klientidele numbrite valimise võimaluse, kaotades manuaalse operaatori ja vähendades telefoni suurust ja raskust. Helistajate arvu suurenemise tõttu ületas varsti nõudlus ka uue võimsuse. Kokkuleppel riigi reguleeriva agentuuriga piiras AT&T teenuseid 40 000 kliendini kogu süsteemis. New Yorgis oli näiteks 2000 kliendi vahel jagatud ära 12 raadiojaama ja tavaliselt tuli helistamiseks oodata 30 minutit
1965. aastal tutvustas AT&T esimest olulist paranemist mobiilsides, mis andis parema teenuse. Nimeks pandi Improved Mobile Telephony Service. IMTS kasutas täiendavaid raadiojaamasid, mis võimaldas antud geograafilises piirkonnas rohkem üheaegseid kõnesid teha. Ta lõi klientidele numbrite valimise võimaluse, kaotades manuaalse operaatori ja vähendades telefoni suurust ja raskust. Helistajate arvu suurenemise tõttu ületas varsti nõudlus ka uue võimsuse. Kokkuleppel riigi reguleeriva agentuuriga piiras AT&T teenuseid 40 000 kliendini kogu süsteemis. New Yorgis oli näiteks 2000 kliendi vahel jagatud ära 12 raadiojaama ja tavaliselt tuli helistamiseks oodata 30 minutit