Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

miks tahetakse autodel keelustada naastrehvid?

K&V >> Auto | Akadeemiline | 0 punkti | 1819 vaatamist |
- [Postitus on kustutatud] -
Vastuse lisamiseks pead sisse logima










Tead vastust? Vasta küsimusele
Vastuseid: 108 | Hääli: 43
Uuringu lõpparuandes tõdeti, et naastrehvide põhjustatud teede kulumine tõstab sissehingatavate tahkete osakeste kontsentratsiooni õhus. See aga omakorda rikub sisse hingates oluliselt tervist.

Lisaks tolmu tekkimisele suurendab naastrehvidega sõitmine ka teekatte uuendamise vajadust. Tallinna Tehnikaülikooli 2003. aastal tehtud uuringus tõdeti, et 100 kilomeetri läbimisel rebib naastrehvidega varustatud sõiduauto teekatte pinnalt 2,2 - 3,5 kg mineraalmaterjali ja sideaine osakesi ning liiklussagedustel 1000 autot ööpäevas arenevad teedel kulumisroopad sügavusega 3-4 mm aastas.

http://tallinncity.postimees.ee/3376951/tallinn-keelitab-autojuhte-lamellrehve-kasutama
0 naastrehvide põhjustatud teede kulumine tõstab sissehingatavate tahkete osakeste kontsentratsiooni õhus. See aga omakorda rikub sisse hingates oluliselt tervist. - kahjutu
16:38 27/03/2017 +1 -1
uuringu lõpparuandes tõdeti, et naastrehvide põhjustatud teede kulumine tõstab sissehingatavate tahkete osakeste kontsentratsiooni õhus. See aga omakorda rikub sisse hingates oluliselt tervist.

Lisaks tolmu tekkimisele suurendab naastrehvidega sõitmine ka teekatte uuendamise vajadust. Tallinna Tehnikaülikooli 2003. aastal tehtud uuringus tõdeti, et 100 kilomeetri läbimisel rebib naastrehvidega varustatud sõiduauto teekatte pinnalt 2,2 - 3,5 kg mineraalmaterjali ja sideaine osakesi ning liiklussagedustel 1000 autot ööpäevas arenevad teedel kulumisroopad sügavusega 3-4 mm aastas.
Tolm lendab ja teekate kulub
Uuringu lõpparuandes tõdeti, et naastrehvide põhjustatud teede kulumine tõstab sissehingatavate tahkete osakeste kontsentratsiooni õhus. See aga omakorda rikub sisse hingates oluliselt tervist.

Lisaks tolmu tekkimisele suurendab naastrehvidega sõitmine ka teekatte uuendamise vajadust. Tallinna Tehnikaülikooli 2003. aastal tehtud uuringus tõdeti, et 100 kilomeetri läbimisel rebib naastrehvidega varustatud sõiduauto teekatte pinnalt 2,2 - 3,5 kg mineraalmaterjali ja sideaine osakesi ning liiklussagedustel 1000 autot ööpäevas arenevad teedel kulumisroopad sügavusega 3-4 mm aastas.
uuringu lõpparuandes tõdeti, et naastrehvide põhjustatud teede kulumine tõstab sissehingatavate tahkete osakeste kontsentratsiooni õhus. See aga omakorda rikub sisse hingates oluliselt tervist.
Naastrehvid lõhuvad teed riikil tekitavad lisakulusid
Pinnas kulub, teed kuluvad, reostab õhku.
Hhhbbhhlkhg ugd ifgl uncdj uctk
Uuringu lõpparuandes tõdeti, et naastrehvide põhjustatud teede kulumine tõstab sissehingatavate tahkete osakeste kontsentratsiooni õhus. See aga omakorda rikub sisse hingates oluliselt tervist.

Lisaks tolmu tekkimisele suurendab naastrehvidega sõitmine ka teekatte uuendamise vajadust. Tallinna Tehnikaülikooli 2003. aastal tehtud uuringus tõdeti, et 100 kilomeetri läbimisel rebib naastrehvidega varustatud sõiduauto teekatte pinnalt 2,2 - 3,5 kg mineraalmaterjali ja sideaine osakesi ning liiklussagedustel 1000 autot ööpäevas arenevad teedel kulumisroopad sügavusega 3-4 mm aastas.
Kuna see on ohtlik teistele autojuhtidele, võivad lõhkuda autot. Lisaks kuluvad kiirelt ja tolmu on palju
Tallinn tahab teha riigile ettepaneku kehtestada kohaliku maksuna naastrehvimaks ning pikemas perspektiivis soovitakse naastrehvide kasutamise linna territooriumi üldse ära keelata.
"Maks võiks tulla 3-5 aasta jooksul ja seda tasutakse naastrehvi ostmisel," ütles Tallinna transpordiameti liikluskorralduse osakonna juhataja Talvo Rüütelmaa linnavalitsuse ajalehele Pealinn.

"Ideaalne oleks, kui maksu eest saaks kahjud kaetud, kuid see ei ole ilmselt reaalne. Küll aga peaks maks olema nii suur, et juhid hakkaksid eelistama naastudeta lamellrehve."

Rüütelmaa rõhutas, et esialgu on vastu võetud põhimõtteline otsus teha majandus- ja taristuministeeriumile naastrehvimaksu kehtestamise ettepanek, kuid maksu üksikasjade kohta pole veel midagi lõplikku otsustatud.

Lõplikule keelustamisele võiks Rüütelmaa arvates eelneda kahe- kuni kolmeaastane üleminekuperiood, et inimesed saaksid juba ostetud naastrehvid lõpuni sõita.
Naastrehvid lõhuvad meeletult asfaldit 100km kohta muudab naast rehv 5kg asfalti tolmuks
Lisaks tolmu tekkimisele suurendab naastrehvidega sõitmine ka teekatte uuendamise vajadust. Tallinna Tehnikaülikooli 2003. aastal tehtud uuringus tõdeti, et 100 kilomeetri läbimisel rebib naastrehvidega varustatud sõiduauto teekatte pinnalt 2,2 - 3,5 kg mineraalmaterjali ja sideaine osakesi ning liiklussagedustel 1000 autot ööpäevas arenevad teedel kulumisroopad sügavusega 3-4 mm aastas.vot
Naastrehvide negatiivse mõju vähendamiseks keskkonnale (see on peen-(PM2.5) ja jäme- (PM10)osakeste emissioon ja müra) on teostatud rida teaduslikke uuringuid otsustamaks, kas naastrehvide kasutamine on lubatud või tuleks keelustada. See on aktuaalne maadele, mis paiknevad Maa põhjalaiustel, kus talvekuudel õhutemperatuur langeb alla 0 °C, nagu Skandinaavia (Norra, Rootsi, Soome), Kesk- ja Ida-Euroopa (Leedu, Läti, eesti, Saksamaa, jt.), samuti Jaapan, USA, Kanada ja Venemaa. Teaduslike uuringute alusel, et naastrehvide kasutamine põhjustab saasteainete emissiooni, eriti PM2.5 ja PM10 (Al, Si, K, S, Zn, W, jne.), ümbritsevasse õhku kümneid kordi rohkem, kui naastudeta rehvide kasutamine ja samuti suurendab kümneid kordi mürasaastet, tuleb märkida, et naastrehvide kasutamine ei peaks olema kohustuslik. Seega, „leebes“ Leedu talves, kui temperatuur varieerub 0 °C ümber, sõites jäistel ja harva lumest puhastatavatel teedel tuleks naastrehvide kasutamist ainult soovitada, kuna uut tüüpi naastudeta talverehvid töötavad jäisel teepinnal naastrehvidega samaväärselt ja nad on keskkonnale ohutumad, on toodetud pehmemast kummisegust ning sisaldavad keemilist elementi silikoon.

http://www.bjrbe.vgtu.lt/volumes/ee/volume4/number4/08.php
see on mõiste ahvikujulisest seinnast

annaabi
Tolm lendab ja teekate kulub
Uuringu lõpparuandes tõdeti, et naastrehvide põhjustatud teede kulumine tõstab sissehingatavate tahkete osakeste kontsentratsiooni õhus. See aga omakorda rikub sisse hingates oluliselt tervist.

Lisaks tolmu tekkimisele suurendab naastrehvidega sõitmine ka teekatte uuendamise vajadust. Tallinna Tehnikaülikooli 2003. aastal tehtud uuringus tõdeti, et 100 kilomeetri läbimisel rebib naastrehvidega varustatud sõiduauto teekatte pinnalt 2,2 - 3,5 kg mineraalmaterjali ja sideaine osakesi ning liiklussagedustel 1000 autot ööpäevas arenevad teedel kulumisroopad sügavusega 3-4 mm aastas.

Need rehvid kahjustavad asfaldit
Sest naastrehvid söövad sõiduteed ning sellele tekivad rööpad. Talvel lumega ja suvel vihmaga, võivad need rööpad aidata kaasa auto juhitavuse kaotusele.

http://www.delfi.ee/archive/tom-naastrehvide-keelustamine?id=5723994
Naast rehvid lõhuvad teekatet.
ma lihtsalt ei tea
Naastrehvid rikuvad teekatet ja tekitavad liiga palju müra.
rehvides olevad naastud rikuvad maanteed liiga palju mistõttu kulub riigil raha tee parandamiseks
Teekate kulub kiirelt, seetõttu on ka Maanteeamet palunud igaühel vähemalt 1. aprilliks juba suverehvid panna, kuna siis ei saa teekate väga palju kahju.
uuringu lõpparuandes tõdeti, et naastrehvide põhjustatud teede kulumine tõstab sissehingatavate tahkete osakeste kontsentratsiooni õhus. See aga omakorda rikub sisse hingates oluliselt tervist.

Lisaks tolmu tekkimisele suurendab naastrehvidega sõitmine ka teekatte uuendamise vajadust. Tallinna Tehnikaülikooli 2003. aastal tehtud uuringus tõdeti, et 100 kilomeetri läbimisel rebib naastrehvidega varustatud sõiduauto teekatte pinnalt 2,2 - 3,5 kg mineraalmaterjali ja sideaine osakesi ning liiklussagedustel 1000 autot ööpäevas arenevad teedel kulumisroopad sügavusega 3-4 mm aastas.
naastrehve tahetakse ära keelata sest naelad lõhuvad asfaltit

aju
ei tea

ei tea
LasteAbi




MIKS TAHETAKSE AUTODEL KEELUSTADA NAASTREHVID?
K&V >> Auto | Akadeemiline | 0 punkti | 1633 vaatamist | 23:35 13/03/16

kelar

- [Postitus on kustutatud] -
Tead vastust? Vasta küsimusele
Vastuseid: 106 | Hääli: 43
Õige vastus
Pilt kasutajast innnar
innnar
Lisa poolthääl
8
Lisa vastuhääl

Tolm lendab ja teekate kulub
Uuringu lõpparuandes tõdeti, et naastrehvide põhjustatud teede kulumine tõstab sissehingatavate tahkete osakeste kontsentratsiooni õhus. See aga omakorda rikub sisse hingates oluliselt tervist.

Lisaks tolmu tekkimisele suurendab naastrehvidega sõitmine ka teekatte uuendamise vajadust. Tallinna Tehnikaülikooli 2003. aastal tehtud uuringus tõdeti, et 100 kilomeetri läbimisel rebib naastrehvidega varustatud sõiduauto teekatte pinnalt 2,2 - 3,5 kg mineraalmaterjali ja sideaine osakesi ning liiklussagedustel 1000 autot ööpäevas arenevad teedel kulumisroopad sügavusega 3-4 mm aastas.
13:38 14/03/16
http://tallinncity.postimees.ee/3376951/tallinn-keelitab-autojuhte-lamellrehve-kasutama

0naastrehvide põhjustatud teede kulumine tõstab sissehingatavate tahkete osakeste kontsentratsiooni õhus. See aga omakorda rikub sisse hingates oluliselt tervist. - kahjutu
Pilt kasutajast Janar1.
Janar1.
Lisa poolthääl
2
Lisa vastuhääl

Uuringu lõpparuandes tõdeti, et naastrehvide põhjustatud teede kulumine tõstab sissehingatavate tahkete osakeste kontsentratsiooni õhus. See aga omakorda rikub sisse hingates oluliselt tervist.
uuringu lõpparuandes tõdeti, et naastrehvide põhjustatud teede kulumine tõstab sissehingatavate tahkete osakeste kontsentratsiooni õhus. See aga omakorda rikub sisse hingates oluliselt tervist.

Lisaks tolmu tekkimisele suurendab naastrehvidega sõitmine ka teekatte uuendamise vajadust. Tallinna Tehnikaülikooli 2003. aastal tehtud uuringus tõdeti, et 100 kilomeetri läbimisel rebib naastrehvidega varustatud sõiduauto teekatte pinnalt 2,2 - 3,5 kg mineraalmaterjali ja sideaine osakesi ning liiklussagedustel 1000 autot ööpäevas arenevad teedel kulumisroopad sügavusega 3-4 mm aastas.
Uuringu lõpparuandes tõdeti, et naastrehvide põhjustatud teede kulumine tõstab sissehingatavate tahkete osakeste kontsentratsiooni õhus. See aga omakorda rikub sisse hingates oluliselt tervist.



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun