Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"massiauditoorium" - 2 õppematerjali

thumbnail
21
doc

McQuail "Massikommunikatsiooniteooria"

Massi mõiste esindab ühte arusaama meedia auditooriumist. Mõistet kasutatakse rohkem või vähem negatiivse varjundiga väljendites, nagu massikäitumine, massiarvamus, masstarbimine, massikultuur, massiühiskond jne ja muidugi massikommunikatsioon ise. Massi mõiste: · Suur inimkogum · Amorfne · Peamiselt negatiivse tähendusega · Vähe korda ja organiseeritust · Kajastab ühiskonna massistumist 14. Massiauditoorium (lk 38) On tüüpiliselt palju suurem kui ükski grupp, rahvahulk või avalikkus. See on väga hajutatud ja selle liikmed ei tunne tavaliselt üksteist ega tea ka seda, kes auditooriumi moodustamise esile kutsus. Auditooriumil jääb puudu eneseteadvusest ja identiteedist ning ta pole võimeline üheskoos ja organiseeritult oma eesmärkide nimel tegutsema. Suured hulgad, väga hajutatud, passiivne ja anonüümne, ebaühtlane, organiseerimata ja mitte-tegutsev. Massiauditoorium:

Meedia → Sissejuhatus kommunikatsiooni...
147 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Väljendusoskuse kontrolltöö - inimkommunikatsioon

väärtus Massikommunikatsiooni eripära Ø Massimeedia kõige olulisem omadus ­ ta peab paljudele kättesaadav olema. Ø Saatjaks alati organisatsioon või tema palgaline liige( ajakirjanik, teadustaja, produtsent jne). Ø Piiratud ja kontrollitud ligipääs saatja vahenditele. Ø Juurdepääsu meediakanlile võivad saada või osta ka teised ühiskonnad ( reklaamiandjad, poliitikud jne). Ø Vastuvõja on saatja seisukohast tihti mingite ühiste tunnustega grupp või kollektiiv. Ø Massiauditoorium moodustab üksnes momendiks tänu enam- vähem üheaegsele kontaktile kauge allikaga ja tal pole muud eksisteerimisvormi kui märkmed meediauurimise andmebaasides ja meediatööstuse raamatupidamises 84. Milline on uute kommunikatsioonitehnoloogiate mõju inimkommunikatsioonile? Kiirus, maht, visuaalsus *Informatsiooni levimine*Arvamuse mõjutamine*Õppimine läbi rollimudelite*Vägivald meedias AVALIK ESINEMINE 1. Mis on veenmine?

Kategooriata → Väljendusoskus
167 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun