Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Kategooria kommunikatsioon - 5 õppematerjali

Informaatika >> Kommunikatsioon
thumbnail
66
doc

Klienditeenindus

1 SISUKORD Teeninduse olemus.....................................................................................................4 4 1.2. Teeninduskanalid................................................................................................ 7 2.Klienditeenindaja isikuomadused ja teenindaja roll................................................9 2.1. Teenindaja hindamise kriteeriumid.....................................................................................................................10 2.2.Teenindaja roll.....................................................................................................................................................10 2.3. Peamised klienditeenindaja stressitekitajad........................................................................................................11 3.Hoiakud ja nende kujundamine.....................................................................

Informaatika → Kommunikatsioon
553 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Kommunikatsiooni vahendid

Kommunikatsiooni vahendid Kommunikatsiooni vahendeid on mitmeid, ning need jagunevad veel omakorda osadeks. Kommunikatsiooni vahendid võivad olla näiteks nii virtuaalsed, kui ka käeva katsutavad, ehk päris, ning virtuaalsed kommunikatsiooni vahendid asuvad katsutavate, ehk reaalsete kommuniktsiooni vahendtite sees. Enam levinud kommunikatsiooni vahendid on avrutid, sest seal on mitmeid erinevaid programme, mida saab kasutada lihtsaks ja kiireks suhtluseks, ning see on ka kõige odavam, sest et enamus arvuti programmide eest ei nõuta lisatasu, ning seetõttu on see üks kõige kasulikkematest vahenditest. Selleks et kasutada arvutit kommunikatsiooni vahendina, on vaja ainult internetti, ning arvutit, ning loomulikult peab olema ka olemas elekter. Arvuti on ka üks viimasel ajal levinumaid kommunikatsiooni vahendeid, ning see on juba võrdväärne ka telefondega, sest nondeson isegi programme mill...

Informaatika → Kommunikatsioon
101 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Sidesüsteemid ja -võrgud

Raadioside 8 põhikanalit, see tähendab 8 üheaegset kasutajat, ei ole just suur arv. Võimalusi avardab käsisaatjate piiratud leviala. Suurim lubatud kiirgusvõimsus on 0.5W ja keelatud on kasutada lisaantenni. Teiseks võimalusi täiendavaks vahendiks on selektiivkutsungi kasutamine. Selektiivkutsung Selektiivkutsungit kasutades ei võta lähipiirkonnas samal sagedusel töötavad raadiod vastu teiste saatjate signaale, millele on programmeeritud erinev kood. CTCSS (Coded Tone Control Squelch System) ja DCS madalaid toone. Kodeerimisega tgatakse, et kasutaja kuuleb vaid oma gruppi kuuluvaid saatjaid. Selektiivkutsungi teiseks eeliseks on võimalus samal raadiokanalil sõltumatute kõnekanalite (alamkanalite moodustamine. Selektiivkutsung on raadiosaatjate lisavõimalus ja paigaldatud vaid kõrgemasse hinnaklassi kuuluvatele seadmetele. Selektiivsuskutsungiga jagatakse iga põhikanal 38 sõltumatuks alamkanaliks. Näide: Oletame, et suur...

Informaatika → Kommunikatsioon
75 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Mitteverbaalne suhtlemine referaat

1. Näen (kuulen, tajun, loen jne) FAKTI ­ nt keegi astub varbale 2. See tekitab paratamatult LOO selle ümber ­ "no on mühakas" 3. Loo juurde käib EMOTSIOON ­ "äärmiselt ebameeldiv inimene" 4. Ning alles emotsiooni põhjal KÄITUN ­ kas lähen kallale või taandun Seega ­ kui "võitle-või-põgene" hinnang on antud valesti, võib käitumine tuua vastupidiseid tagajärgi oodatule Mitteverbaalne kommunikatsioon. Kui füüsiline pool annab kuni 90% meie muljest Silmside Ühega saab kompenseerida teiste osade puudujääki, ent mitte täielikult! Hääl 3 Kehakeel . Zestid Miimika Poosid

Informaatika → Kommunikatsioon
77 allalaadimist
thumbnail
6
pptx

Internetipangad

Inter neti pangad Mis on inter netipank? v Internetipank on kaasaegne pangasüsteem, mis võimaldab mugavalt ja turvaliselt internetis panga tehinguid teha. v Vaja on vaid internetiühendusega arvutit ning turvakoodi sisselogimiseks. Inter netipanga omadused v Kaasaegne, lihtne, paindlik ja turvaline ligipääs. v Lai valik pangandustooteid, mida saab käepäraselt ja efektiivselt internetipangas kasutada (nt siseriiklikud ja välismaksed, püsikorraldused, laenud, deposiidid jne). v Teenustasudelt säästmine internetipangas tehtavatel tehingutel madalam hinnatase võrreldes filiaalis tehtavate tehingutega. v Aja kokkuhoid maksete tegemiseks ei ole vaja personaalselt panka kohale minna Internetipank pakub laias valikus teenuseid ja funktsioone: v Ülevaade arveldustest ja kontode jääkidest ning tehingute ajalugu tagasiulatuvalt 15 kuud. v Rahavoogude juhtimine ülevaade panga ning teiste...

Informaatika → Kommunikatsioon
13 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun