Kaupluse esitlus. PTA Koostaja: Christie Kitsing 306 MRA Ettevõttest PTA kaubamärgi ajalugu ulatub Põhjamaades aastasse 1978 Pea 30 aastase ajalooga kaubamärk on mõeldud eelkõige kvaliteeti, naturaalsust ja stiilsust hindavale edukale ja iseseisvale kaasaegsele naisele. Ambitsioonika ja iseteadlikuna huvitab teda rõivas, mis eksponeeriks parimal viisil tema stiilitunnetust ja enesekindlat tarbimiskultuuri. PTA kollektsioonide tugevuseks on rõivaste istuvus, materjalide kvaliteet ja mõistlik hinnatase. PTA kollektsioonide ideeks on pakkuda täiuslikku rõivavalikut naisele äris formaalsest klassikast poolformaalse ehk "smart casual" rõivastuseni. Missioon PTA missioon PTA võimaldab kaasaegsel urbaniseerunud naisel tunda end stiilses rõivastuses noorusliku, eduka ja rahulolevana. Kliendi soovide täitmiseks pakume moodsaid ja mugav...
Eesti Mereakadeemia Merendusteaduskond Kalanduse- ja keemia õppetool Triin Engmann KP41 KAUPLUS KALAKE Diplomieelse praktika aruanne Juhendaja : Katrin Roomere Tallinn 2011 Sisukord 1.PRAKTIKA KOHA ISELOOMUSTUS................................................................................. 3 2. TEHTUD TÖÖD.....................................................................................................................5 2.1
LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool K14 KÕ Marju Prosin K14 KÕ BAUHOFI EHITUS JA AED KAUPLUS Vaatlusaruanne Õppejõud nimi: Liina Maasik, MA Mõdriku 2015 Mina valisin kaupluse vaatluseks Rakvere Bauhofi. Koht ei ole Rakvere kesklinnas, aga sellegipoolest on sinna juurdepääs suurepärane. Kauplus ise on suur ja avar. Nende moto on Antu. Kauplus on kahe korruseline, avar ja valgusküllane. Kauplusesse sisenedes nii paremat kui vasakut kätt jäävad kassad, otse jääb arvemüük
Tartu Kutsehariduskeskus Kaubanduse ja ärinduse osakond NIMI PRAKTIKAARUANNE Kursusetöö Juhendaja: Nimi Tartu 2010 Sisukord Sisukord............................................................................................................................2 Sissejuhatus......................................................................................................................3 1 Kaupluse üldine iseloomustus......................................................................................4 1.1 Kaubandusettevõtte organisatsiooniline ülesehitus ..............................................4 1.2 Põltsamaa Selveri asukoht.....................................................................................4 1.3 Kaubandusettevõtte tegevused..............................................................................4 1.4 Põltsamaa ...
TALLINNA TÖÖSTUSHARIDUSKESKUS LISATEENUSED KAUPLUSES Vaatlusraport Juhendaja: Merle Salu Koostaja: Jelizaveta Kuznetsova 205 MRA TALLINN 2014 Igas ostukohas, igas mini- ja hüpermarketis meile, kui klientidele, pakkutakse erinevaid lisateenuseid. Nad on meie jaoks nii tavalised, et me isegi ei saa aru, et kauplus tegelikult ei ole kohustutatud meile seda pakkuda. Kaupluste lisateenuste põhimõtte on kliendi mugavus ja hoidmine. Kui kliendile meeldib kaupuse poolt pakutavad lisateenused, ta tunneb mugavust ja ei tunne, et midagi on puudu, siis ta kindlasti tuleb kauplusesse tagasi. Teine põhimõtte – teiste kauplustega koostöö, koostööst tuleneb rohkem kliendi igale kauplusele. Näiteks, Ümera keskuse esimesel korrusel on Maxima toidupood ja vastalt on mitu erinevaid kauplusi ja lette
Müüja I kutstaseme detailne kirjeldus I kutsetaseme müüja täidab oma tööülesandeid tavapärases olukorras, on omandanud kutsealased oskused ja teadmised sh. töökohapõhise õppe või täiendkoolituse teel. Valdab põhilisi töövõtteid, tuleb iseseisvalt toime tavapärastes olukordades tööülesannete täitmisega ja vastutab oma tööülesannete täitmise eest. Müüja töö eeldab füüsilist ja vaimset vastupidavust ja võimet paindlikult lülituda ühelt tegevuselt teise. Müüja töö eeldab iseseisvust ning kehtestavust. Töö sujumisele aitab kaasa kannatlikkus, meeldiv ja viiskas käitumine ning hea suhtlemis- ja väljendusoskus. Töö nõuab korrektset välimust. Müüja tööga kaasneb materiaalne vastutus, mis eeldab ausust. Müüjal on põhilised kutsealased faktilised teadmised ja oskused täita tööülesandeid kasutades asjakohast teavet ja lihtsaid juhiseid ning töövahendeid. Iseseisvus ja vastutus sarnaste ja korduvate tööülesannete täitmisel kontrollitud olukordad...
Müügikultuur Värviline müügipsühholoogia Selleks, et toimuks edukas müük on oluline tunda psühholoogiat. Müügipsühholoogia peab arvestama paljude aspektidega. Klassikaline psühholoogia väidab, et inimene tajub maailma põhiliselt viie meelega nägemise, kuulmise, haistmise, maitsmise ja kompimise abil, kusjuures 80%informatsioonist saadakse nägemismeele kaudu. Inimene eristab värve nagu helisidki vastavalt silma ja kõrva võimalustele. (http://www.hariduskeskus.ee/opiobjektid/varvusopetus/vrvipshholoogia.html) Oma iseseisvas töös käsitlen värvide mõju. Käsitlen seda teemat, kuna värvide psühholoogiat on uuritud väga põhjalikult ja antud teema kohta on piisavalt palju materjali ka eesti keeles. Töös toon ara ka neli tuntud firma logo, mis on müügi osa ja kirjeldan/analüüsin lühidalt nende värvilahendusi. Värvid turunduses sisaldavad alati mingit sõnumi...
LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL K15 KÕ XXX nimi XXX ÄRI- JA VÕLAÕIGUS ÕPIMAPP Iseseisev töö Õppejõud: XXX , MA Mõdriku 2017 TÖÖANDJA __________________ TÖÖTAJA __________________ SISUKORD SISSEJUHATUS............................................................................................................3 1.ÄRIÜHINGUTE VÕRDLUS......................................................................................4 2 VÕLAÕIGUSLIKUD LEPINGUD............................................................................8 2.1 Töövõtuleping.......................................................................................................8 2.2 Müügileping.................................................................................................
kaubarühma d Kauplusladu Valdav enamus Liiklustihe Piiratud Selve Madal (discounter) kaubavaliku ga Spetsialiseerit Varieerub Pole määratud Kesklinn Sügav, Letimüük Kõrge ud kauplus kindlad , selve kaubagrupid Joonis Kaubamaja struktuur Joonis Filiaalettevõtted tsentraliseeritud struktuuriorganisatsioonis Tsentraalne ärijuhtimine I II III IV V VI VII
20 000 ruutmeetri suurusel territooriumil kauplus-ladudest koosnev Tähetorni müügikompleks. 1995.aastal avati Ehitusmaailma kauplus-ladu Tartus. 1996.aastal alustas AS Fanaal tegevust Riias. Samal aastal avati ka kauplus-ladu Pärnus. 1997.aastal rajati tulemusüksuste süsteem, kus kauplus-laod tegelesid paralleelselt nii jae- kui projektimüügiga. Loodi kliendikaardi süsteem. 1998.aastal avati Ehitusmaailma kauplus Tallinnas, Lasnamäel. 1999.aastal alustati läbirääkimisi strateegilise investori leidmiseks. 2000.aastal omandas Soome Kesko OY 100% AS Fanaali aktsiakapitalist. Alustati ettevalmistusi kaupluste ümberehitamiseks vastavalt Kesko kontseptsioonile. Toimusid suuremad struktuurimuutused, mille käigus nimetati ümber ka ametikohad. Seoses omanikuvahetusega liikus Eesti juhtkonna alluvusest Rautakesko otsealluvusse Fanaali Riia kauplus-ladu. 2001
5 3.85 3.66 1.2 3.9 15.99 11.79 12 12.19 11.69 5.55 4.79 4.49 4.8 21.79 8.29 18.19 19.1 Soodsaim kauplus Tootegrupp Bauhof Katusekate Ehituse ABC Viimistlus Bauhof Ehitusplokk Ehituskaup24 Ehitusplokk Ehituskaup24 Kandekonstruktsioon K-Rauta Katusekate Espak Ehitusplaat Bauhaus Kinnitusvahend Ehituskaup24 Ehitusplaat Ehituse ABC Värv K-Rautas Ehituse ABC-s Keskmine 10.822 Keskmine 11.316 Standardvi 3.160812 Standardvi 2.885742 Mediaan 11
1,2*652,03 =782,44 (lõpphind) Vastus: Müügihind on 782,44 . Näide 6 Külmkappi osteti 588,95 eest. Leida: 1) Milline on jaehind? Olgu x jaehind. Siis 1,2*x = 588,95, X = 490,80 (jaehind). 2) Milline on omahind, kui kaupluse kasum on 11%? Olgu x omahind. Siis 1,11*x = 490,80 x = 442,16 (omahind). 3) Milline on sisseostuhind, kui hankekulud on 27,5%? Olgu x sisseostuhind. Siis 1,275*x = 442,16 x = 346,80 (sisseostuhind). 4) Mitu eurot saab kauplus iga külmkappi müügist kasumit? Kuna OMAHIND + KASUM = JAEHIND, Siis KASUM = JAEHIND OMAHIND Kasum = 490,80 442,16 = 48,64 ( iga külmkappi eest). Ülesanne 69A. LCD teleri sisseostuhind on 489 . Kui kallis on see teler müügisaalis, kui hankekulud on 24,2% ja kauplus tahab saada kasumit 12%. Ülesanne 69B. Triikraua sisseostuhind on 59,90 . Kui kallis on see triikraud müügisaalis, kui hankekulud on 21,4% ja kauplus tahab saada kasumit 11%. Ülesanne 69C
ga igal laual, nagu olnud 1950 aastatel Ameerikas. 3 6. Haridus. 7. Muutused tegevuskeskkonnas (majanduslikus, demograafilises, tehnoloogilises, sotsiaalses, kultuurilises, seadusandluse muudatused). 8. Sinu soovitud elustiil. Tossude kauplus 5 9. Isiklikud huvid, millega tahaks tegeleda ja Kiirtoidu teha seda hästi? kohaletoimetamine 3 10.Midagi, millest oled juhtunud lugema/nägema/kuulma ning millel võiks baseeruda äriidee . 11.Pereliikmete/sõprade jne poolt pakutud või nende oskustel/võimetel/kontaktidel/ressurssidel baseeruvad ideed. 12.Kasutada olev ressurss (nt teatud kohas
(lubjakivi, kriit, marmor) ja harilikult savi, mis moodustab koostisest 22-25%. Kunda tsemenditehases on tooraineks lubjakivi ja savi [3, p. 49]. 5 3. TOODETE HINNAD Tabel 1 Ehitusmaterjalide hindade tabel Toode K- Ehitu Bauh Espa Bau- Ehituskaup24 Soodsaim Tootegrup Raut se of k hau .ee kauplus p a ABC s Puitkiudplaat, 3.24 3.24 tuuletõke Ehitusplaa 12X1200X2700 t mm Eterniit Balti 4.25 7.45 8.49 6.52 6.3 K-Rauta laine, 875x920mm m2 Katusekat
Kiviõli Kaubahoov AS Tutvustus Kiviõli Kaubahoov AS on kaubandusega tegelev organisatsioon. Peakontor asub Kiviõlis ja 4 kauplust, mis asuvad eri linnades. Kauplused: · Primus Kiviõli kauplus · Primus Saed ja Rattad Jõhvi kauplus · Primus Ahtme kauplus · Primus Ehituskaubad Kiviõli kauplus Tegevusalad: · Audiotehnika, videotehnika · Ehitusmaterjalid, remondimaterjalid · Jalgrattad · Kodumasinad · Majapidamistarbed · Metsamasinad, metsatehnika · Viimistlusmaterjalid, viimistlusseaded Huvigrupid Tarbijad (nt. tava-inimesed, koolid, teised organisatsioonid) 1)Mõju organisatsioonile on suur tarbijatest sõltub, kas organisatsioon toimib edukalt. 2)Organisatsioon saab mõjutada tarbijaid: kampaaniatega, soodusmüügiga, allahindlustega,
Selveri ja Maxima kauplusteketti kuuluvaid kauplusi. Kauplused asetsevad kõrvuti kruntidel, ettevõtted on oma äritüübilt samad ja tegu on lähikonkurentidega. Tabelis 1 hindasin 10-palli süsteemis mõlema kaupluse puhul samu kriteeriume. Arvestades kriteeriumi tähtsuse osakaalu, leidsin kaalutud keskmise ja leidsin, et nende kahe kaupluse võrdlemisel on Vahi Selveril Maxima ees konkurentsieelis. Kriteerium Osakaa Kauplus I Kauplus II l Vahi Selver ( Vahi 62, Vahi küla) Maxima X (Piparmündi 1, Vahi küla) Hinnang kaalutud punktid hinnang kaalutud punktid Asukoht 0,15 10 1,5 10 1,5 Miljöö 0,15 7 1,05 6 0,9 Teenindus 0,20 8 1,6 7 1,4
26 72.95 60 58.87 60.97 50 40 30 20 10 0 5 1 2 3 4 Üldkokkuvõte 1.2. Risttabelid Tabel 1 Kõige soodsam kauplus Soodsaim arv Reasildid kauplus Espak 1 Ehituskaup 24 5 Bauhof 4 Kõik kokku 10 7 Tabel 2
ETK Gruppi kuulub 358 müügi- ja teenindusüksust üle Eesti, sealhulgas 294 on toidu- ja esmatarbekauba kauplused, 261 on ketikauplused Maksimarket, Konsum, A ja O ning 20 ehituskauba kauplused E-Ehituskeskus. ETK Grupi konsolideeritud jaekaubanduse netokäive 2011.a. oli 391 miljonit eurot. 19. detsembril 1991 toimus ETKVL-i erakorraline kongress, kus taastati nimetus ETK ehk Eesti Tarbijateühistute Keskühistu. Esimene Konsumi kauplus avas uksed 1992.a. Tallinnas Narva maanteel. 1993. aasta lõpul avati esimene Edu keti kauplus Raplas. Oktoobris 1994 avati Tallinnas Tihniku Maksimarket ja 1996. aasta augustis esimesed A-kauplused Pärnu Majandusühistus. Esimene A ja O kauplus avati 1998. aasta oktoobris Haapsalus. 1995. aastal loodi Maksiköök. 1.1 Firma struktuur Siin joonisel on välja toodud Konsumi firma struktuur, kes kellele allub. Joonis Konsumi firma struktuur 1.2 Kivilinna Konsum
Ettevõte teostab pandipakendi tagasivõtmist. Mis asub poe kõrval parklas. Maxima poe juures asuvad pakendi ja klaasi prügikonteinerid. Kaupluse esiuste juures asuvad ka tava prügikastid. Müügigarantiid Maximas olevatel toodetel enam pole, nagu varasemalt. Küll aga on õigus kliendil esitada pretensioon, selle käigus peab ta täitma pretensiooni lehe. Pretensiooni võis esitada 2 aasta jooksul. Kui ostja esitab pretensiooni kauba puuduse kohta, tasub esimese kuue kuu jooksul selle kauplus ja hiljemalt klient, kui ta ei suuda tõendada, et toote puudus oli ostuhetkel olemas. Seda ütles ka asjatundlik infoleti töötaja, kes teadis täpselt, mis on garantii ja pretensiooni esitamise vahe. Ebaausa kauplemisvõtteid esines näiteks: kampaania Revolutsiooni reklaamis on sõnum, et see kestab täna, homme, igavesti. Seetõttu võib see eksitada ostjaid. Pole määratletud kindlat aega. 2. EHITUSKAUPLUS K-RAUTA
S Signe Vois Ajalugu Baltimaade suurim jaemüügivõrk sai alguse 1992, Leedus Vilniuses Lätis ja Eestis avas Maxima oma esimesed kauplused T-Marketi kaubamärgi all 2001. aastal. Olulised sündmused 1992 avati esimesed kauplused Vilniuses, algusaastatel kasutati T-Marketi kaubamärki 1998 avati esimene kauplus Maxima kaubamärgi all 2001 laieneti Lätti ja Eestisse 2005 laieneti Bulgaariasse 2005-2006 kõik kauplused läksid üle Maxima kaubamärgile 2008 moodustati emafirma MAXIMA Grupp, kuhu kuuluvad tütarfirmad MAXIMA LT Leedus, MAXIMA Latvia Lätis, MAXIMA Bulgaria Bulgaarias ning MAXIMA Eesti. MAXIMA poodide arv aastatel 1992-2011 MAXIMA kaupluste võrk Pööratakse tähelepanu igale pisi asjale Lähtutaks ostjate mugavusest
Saatedokumentide vormistamine toimub arvutis. Kui kaup on skänneritega läbi käidud, skännitakse kauba info arvutisse Maxima Bos programmi abil, kus kinnitatakse ja salvestatakse kaubadokumendid arvutisse. Igast saatedokumendist prindidakse üks ekseplar välja ja seejärel saadetkase arvutis olev info Tallinna peakontorisse. Riknenud ja purunenud kaupade kohta koostatakse mahakandmise akt, kutsutakse turvamehed ja visatakse ära. Müügiprogrammi sisestatakse kaupu Leedus, Maxima kauplus ise ei sisestakaubakaarde. Kaubad on juba sisestataud ja selle järgi kauplus tellib kaubad. Kauplus kasutab EDI süsteemi. Dokumente ei valmistata EDI süsteemis. Näiteks tellimusi tehakse Jaemüügiketiostuosakonnas ja alles hiljem laetakse need EDI süsteemi. Väljaminevaid dokumente (arveid) valmistavad aga tarnijad. Operaator sisestab aruandluse dokumendid, komplekteerib vastavalt kuupäevale ja saadab Tallinnaraamatupidamisse.
Tartu Kutsehariduskeskus Ärindus- ja kaubandusosakond Sirli Lepik KLIENDITEENINDUSE ALUSED Uurimustöö Juhendaja Lisanna Tamm Tartu 2014 SISUKORD SISUKORD...................................................................................................... 2 1 RAKVERE GROSSITOIDUKAUBAD KAUPLUS RAJA JA RAKVERE PÕHJAKESKUSE RIMI....................................................................................... 3 1.1 Rakvere Grossitoidukaubad kauplus “Raja”...........................................3 1.2 Rakvere Põhjakeskuse Rimi...................................................................3 2 KPL. RAJA KÜLASTUS UURIMISTÖÖ AJAL......................................................5 3 PÕHJAKESKUSE RIMI KÜLASTUS UURIMISTÖÖ AJAL.....................................
Triin Vaino Tartumaa, Vara vald, Undi küla 60424 Telefon 55597742 Pr. Külli Kütt OÜ Kauplus Seene 34 24.september 2013 123465 TARTU Lugupeetud juhataja Soovin kandideerida teie poolt välja kuulutatud konkursil OÜ Kauplus poole kohaga klienditeenindaja leidmiseks. Informatsiooni teie pakkumise kohta leidsin 20.septemri Postimehe töökuulutuste rubriigist. Arvan, et minu senine töökogemus selles valdkonnas on piisav sellele ametialale kandideerimiseks.Hetkel õpin Tartu Kutsehariduskeskuses Müüja eriala 3. Kursusel.
sisestatud ja komplekteeritud ühele kauplusele. Tegu on jahutatud tarbija- ja tükilihadega, mida tuleb kliendil vähemalt 2 tööpäeva ette tellida. Mõlemad kliendid asuvad Lõuna-Eestis Põlvamaal, kuhu toimuvad veoringid ainult teisipäeviti ja neljapäeviti. Eksimus tuli ilmsiks 15 minutit peale autojuhi lahkumist ning koheselt teavitati klienditeenindust. Tellitud kogused tundusid kahtlaselt suured ning esimene kauplus oli uurinud, kas teine kauplus on juba kauba kätte saanud, sest tavaliselt käib autojuht enam-vähem samal ajal. Kauplusel endal puudub logistiline lahendus teisest kauplusest esimesele kauplusele kaup kohale toimetada. Kuna kaupa vedava ettevõtte poolt on veoringid ainult kahel tööpäeval antud piirkonnas, siis enne järgmist määratud veoringi aega ta sinna ei sõida. Eesmärk on võimalikult väikese kütuse ja ilma ülemäärase ajakuluta kaup õigele kliendile kohale toimetada.
Sissejuhatus Uurimustöö sisuks on teenindusettevõtete ja teeninduse jälgimine, hindamine ja analüüsimine. Külastasin viite kaubandusettevõtet ja ka viite sotsiaalteeninduse ettevõtet: Külastuse kuupäev Kellaaeg Kirjeldus 1 3.10.08 17.50 Hesburger Viisakas teenindus 2 3.10.08 22.30 Jõujaam Viisakas, hea ja kiire teenindus 3 14.10.08 19.15 Türi Grossi kauplus uimane teenindaja 4 17.10.08 14.30 Paide Maxima viisakas ja hea teenindus 5 16.10.08 16.15 Kadri Tare ebaviisakas, uimane, külm teenindus 6 1.10.08 13.55 Türi Apteek viisakas ja hea teenindus 7 4.10.08 14.20 Tallina rong Viisakas teenindus 8 3.10.08 13.35 Perearst Ükskõikne teenindus 9 4.10.08 15
Eesti keele grammatika Koostas G.Jalivets KUHU? MIS? KUHU? SUVILA SUVILASSE RAAMAT RAAMATUSSE PINAL PINALISSE LOOMAAED LOOMAAEDA LASTEAED LASTEAEDA KAUPLUS KAUPLUSESSE..KAUPLUS SE RAAMATUKOGU RAAMATUKOKKU TEATER TEATRISSE ARVUTI ARVUTISSE VIHIK VIHIKUSSE KUHU?MIS? KUHU? KOTT KOTI SUSS SUSSI KAPP KAPI TASS TASSI PARK PARKI AED AEDA TRENN TRENNI KINO KINNO SAAL SAALI JÕUSAAL JÕISAALI SAUN SAUNA ÕU ÕUE HOOV HOOVI KÖÖK KÖÖKI KUHU
79 1.31 Kaubamaja 0.95 0.82 1.04 1.04 1.01 0.81 1.10 Toidumaailm Anne 1.04 0.91 1.47 1.49 0.76 1.46 0.97 1.05 Kauplus Keskmiselt TOP 10 ,,Soodsaim Ostukorv"(alates odavamast kuni kallimani) 1. Tartu Prisma 6. Lõunakeskuse Maksimarket 2. Tasku Rimi 7. Tartu Kaubamaja Toidumaailm Hüpermarket 8. Anne Kauplus 3. Annelinna Maxima 9. CoMarket 4. Eedeni Konsum 10. Annemõisa Säästumarket 5. Anne Selver sest neid tooteid ei ole müügil Rohkem ei kommentaari. Kuhu oli kaup paigutatud & Kuidas? Vol.1 · Kaubahalli CoMarket: · Tartu Prisma: Toote kategooria järgi paigutatud Alkohol on eraldi box riiulisse. ´ina teistest jookidest. Nii riiulis kui ka külmikus
Firmast AS Pihlaka eelkäija kooperatiiv nimega Pontsu asutati aastal 1989. Sortimendis olid pirukad, saiakesed. 1992 aastal kohe pärast rahareformi avati esimene kauplus ja hiljem ka kohvik Rakveres Seminari tn. 25a. Samas majas hakati tegema kondiitri- ja kulinaariatooteid. 1993 aastal asutati AS Pihlaka. Firma omanikud on eestlased. Aastal 2000 avati müügilett Tallinnas Õismäe tee 107 asuvas Bentoni kaubamajas, kus on esindatud peaaegu kogu Pihlaka sortiment. 2001 aasta algul valmis Rakveres Parkali tänavas EURO-nõuetele vastav tootmistsehh. Samas majas asub AS Pihlaka kauplus-kohvik ja kontor. Kohvik suudab kohapeal toitlustada kuni 55
PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS TOIDUVALMISTAMINE I ISESEISEV TÖÖ MAITSEAINED KAISA KOTTER K-10B PÄRNU 2010 SISUKORD 1. KLASSIKALISED MAITSEAINED.................................................................... 3 2. ÜRDID.........................................................................................................4 3. MAITSEAINETESEGUD.................................................................................5 4. KAUPLUS....................................................................................................6 KLASSIKALISED MAITSEAINED INGVER : Kasutatakse küpsetisdes, eelroogades, magustoitudes, vahukoores, jäätises, puuviljades, külmades ja kuumades jookides. Santa Maria KANEEL : Kasutatakse küpsetisdes, magustoitudes, pudrudes, jäätises, kana- ja liha toitudes. Santa Maria KARDEMON : Kasutatakse küpsetisdes, jäätises, vahukoores, kuumades jookides, liha- ja kana toitudes. Santa Maria
ETK varad. 19. detsembril 1991 toimus ETKVL-i erakorraline kongress, kus taastati nimetus ETK ja uue põhikirja aluseks võeti 1938. aastal vastuvõetud põhikiri. 23. aprillil 1992 võeti vastu ETK uus põhikiri. Esimene Konsum avas uksed 1992. aastal Tallinnas Narva maanteel. 1993. aastal avati esimesed Edu kauplused Raplas ja Keilas. Oktoobris 1994 avati Tallinnas Tihniku Maksimarket ja 1996. aasta augustis esimene A-kauplus Pärnu majandusühistus. Esimene A ja O kauplus avati 1998. aasta oktoobris Haapsalus. ETK Grupi liikmesühistutele kuulub ca 450 kauplust üle Eesti. ETK-le kuuluvad Maksimarketi, Konsumi, EDU, A, A ja O, E-Ehituskeskuse, Säästu, Hüva ja Säästukaardi kaubamärgid. EESTI TARBIJATE ÜHISTUD ASUTAMISE JÄRJEKORRAS: · Antsla (18.09.1902) · Pärnu MÜ (17.11.1902) · Rapla TÜ (04.04.1904) · Vändra TÜ (29.12.1904) · Saaremaa TÜ (10.11.1905) · Räpina TÜ (18.08.1906)-2006.a · Hiiumaa TÜ (09.05
0 0,09 0 0,04 1 0,42 1 0,32 P(A)= 2 0,49 2 0,64 2. (2) Kolm jahimeest laksksid põtra ning tabasid ühe kuuliga. Leida tõenäosus, et tabajaks oli esimen jahimees, kui tabamise tõenäosus on esimesel jahimehel 0,2; teisel 0,4 ja kolmandal 0,6. ???? 0,337778 3. (3) Kauplus sai 1000 klaaspudelis olevat jooki. Tõenäosus, et vedamisel puruneb üks pudel on 0,0 Leida tõenäosus, et kauplus sai rohkem kui kaks katkist pudelit. n=1000 p=0,003 lambda= 3 0 0,049787068 P(a) 0,42319 1 0,149361205 2 0,224041808 summa: 0,423190081 4. (5) Rahakotis on 6 münti, 2 20-sendilist ja 4 50-sendilist. Juhuslikult võeti kolm münti. Saadus raha juhuslik suurus
Matemaatika. 1. On elementaargeomeetria haru, milles uuritakse kujundeid ruumis. Mis on stereomeetria 2. On kolme tipuga hulknurk. Mis on kolmnurk. 3. On korrapärane kuustahukas. Mis on kuup. 4. On kumer nelinurk, mille kaks külge on omavahel paralleelsed ja kaks külge mitte. Mis on trapets. 5. on hulktahukas, mille üks tahk (püramiidi põhi) on hulknurk ning ülejäänud tahud on kolmnurgad. Mis on püramiid. Inglise keel. 1. William Shakespeare on pärit sellest riigist. Mis on Inglismaa. 2. 18-aastaselt abiellus ta endast umbes 7 aastat vanema naisega. Kes on Anna Hathaway. 3. Shakespeare vanema tütre eesnimi. Kes on Susanna. 4. Shakespeare noorim tütar. Kes on Judith. 5. Ta on kirjutanud raamatud "Hamlet", "Kuningas Lear". Kes on William Shakespeare. Kunst 1. oli kunsti ja arhitektuuri (eriti tarbekunsti) stiil, mille kõrgaeg oli aastail 1890–1905. Mis on juugend. 2.Kuigi historitsistlik kunst võib lähtuda peaaegu mis tahes mi...
2. Jalutamine, vähemalt 2 korda 3. Vanematel külas käimine 4. Vaba aeg( puhkamine) 5. Kooli ülesanded õigeks ajaks valmis 6. Korteri otsimine Esmaspäev 22.veebruar 2016 Kellaaeg Tegevused 6:00 07:30 Äratus; hommikused toimingud; hommikusöök 07:30 10:00 Tööle minek, Tartu ring 10.00 12:00 KHK direktori vastuvõtt 13:00-17:00 Töö 17:00 17:30 Kauplus 17:30 18:00 Koju sõitmine 18:00 19:00 Õhtusöögi valmistamine 19:30 20.00 Õhtusöök 20:00 20:30 Ettevalmistamine eesti keele koolituseks 20:30 21:30 Puhkamine; teleka vaatamine; arvuti 21:30 22:30 Koristamine 22:30 23:00 Pesus käimine; õhtune hügieen 23:00 23:15 Facebook 23:15 23:45 õhtune hügieen ja magamaminek Teisipäev 23.veebruar 2016 Kellaaeg Toimingud
DIDAKTILISI HARJUTUSI JA ÕPPEMÄNGE 4-aastastele 1. On või ei ole. 2. Telefon 3. Mänguasjade kauplus. 4. Õige või vale. 5. Leia sarnane sõna. 6. Talverõõmud 7. Mis millega? 8. Mänguasjade kauplus 9. Kauplus 10. Nimeta, mida näitan. 11. Ülekäik 12. Liiklusjuht 13. Mis muutus 14. Mida keegi kuuleb 15. Kuula hoolega 16. Tunne lilli 17. Kes see on? 18. Tunne puid. 19. Mis on rohelist või teist värvi. 20. Leia selline puu 21. Mis sul käes on. 22. Sööklas. 23. Riidesse ja õue. 24. Loomaaed. 25. Mis sõidab? 26. Kuningas. 27. Kunstnik. 1. On või ei ole. Eesmärk. Arendada nõutava hääliku määramise oskust sõnades, arendada häälikukuulamist. Käik
Kaupluste nimekiri, kus võib leida SO Soja tooteid . Haapsalu Kaubamaja EKS Kaubamaja Konsum Tartu/Tartumaa Jõgeva Kaubahall Kaubamaja Toidumaailm Comarket Raatuse Jõgeva Pae Konsum Kaupmees Kadaka Comarket Rüütli Jõgeva Selver Kaupmees Kivilinna Comarket Ümera Järva-Jaani A ja O Keila Rõõmu Kaubamaja Giga kauplus Järva-Jaani Toidukaup Kose Pirko kauplus Kaubamaja Toidumaailm Järvesuu kauplus Maksimarket Laagri Kaupmees Ringtee Koeru kauplus Natural Maksimarket Vesse Konsum Eedeni Koeru Konsum OG Elektra Maardu Konsum Karete Kuressaare Selver OG Elektra Paasiku Konsum Kivilinna Märjamaa AT Kauplused OG Elektra Tammsaare 133 Konsum Meltsiveski Otepää Konsum OG Elektra Tammsaare 93
m= p= m= p= 0 0,09 0 0,04 1 0,42 1 0,32 P(A)= 2 0,49 2 0,64 2. (2) Kolm jahimeest laksksid põtra ning tabasid ühe kuuliga. Leida tõenäosus, et tabajaks oli esimen jahimees, kui tabamise tõenäosus on esimesel jahimehel 0,2; teisel 0,4 ja kolmandal 0,6. 3. (3) Kauplus sai 1000 klaaspudelis olevat jooki. Tõenäosus, et vedamisel puruneb üks pudel on 0,0 Leida tõenäosus, et kauplus sai rohkem kui kaks katkist pudelit. 0 0,049787068 P(a) 0,57681 1 0,149361205 2 0,224041808 0,423190081 4. (5) Rahakotis on 6 münti, 2 20-sendilist ja 4 50-sendilist. Juhuslikult võeti kolm münti. Saadus raha juhuslik suurus. Leida selle keskväärtus ja dispersioon ning joonistada jaotusfunktsiooni graafik. Graa
meelepärast. Pakume ehedat eestimaist toidukaupa ning kvaliteetset käsitööd. Müügil on kaubad, mida on valmistanud nii kodumaine suurtööstus, kui ka Eesti väiketalunikud. Tulge maitske Eestile omast kohapeal küpsetatud musta leiba, hapukapsast ja suitsusinki, ostke kaasa purk Eestimaa metsade mett või Saaremaa naiste keedetud moosi ning tutvuge Eesti käsitööliste loominguga. Sadama Turu hoones on avatud ka SuperAlko kauplus. SuperAlko on Eesti suurimaid alkoholi jae ja hulgimüügile spetsialiseerunud kauplustekette, mille valikus on üle 4000 nimetuse nii kodumaiste alkoholitootjate toodangut kui kogu maailmas tuntud kaubamärke. Suvel 2012 avasime Kai Kohviku, mis pakub nii toekaid lõunaid kui ka kiireid suupisteid. Meie kohvikust saab tellida torte ja külmlaudu. Veel leiab meie kaupluse hoonest kaks käsitöökauplust, veinikaupluse Portugali Maitsed
LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool TEENINDUSTÖÖ VAATLUS, TEENINDAJATE KÄITUMISMALLI HINDAMINE JA ANALÜÜS Õppejõud: Heli Freienthal Mõdriku SISUKORD SISUKORD.........................................................................1 1HEMTEX AB EESTI FILIAAL SOLARISE KAUPLUS..................2 2COFFEE IN OÜ ESTONIA PST 5 KOHVIK..............................3 3TEENINDUS SITUATSIOONIDE VÕRDLUS.............................4 1 HEMTEX AB EESTI FILIAAL SOLARISE KAUPLUS Saabusin kauplusesse 20.05.2014 hommikul kell 10.30. Kaupluse asukoht on Tallinna kesklinnas asuv Solarise kaubanduskeskuse 0 korrus. Kauplus on väga suur ning tööl on 1 teenindaja. Olen ainuke klient kaupluses ning teenindaja märkab mind koheselt-naeratab ja ütleb :"Tere Hommikust
omavahel lähikonkurendid. Külasta valitud kaubandusettevõtteid ja hinda nende konkurentsivõimet tabelis toodud kriteeriumite alusel 10 palli süsteemis. Arvuta erinevate kriteeriumite osakaalu ja hinnangute alusel kaalutud punktid . Arvuta kaubandusettevõtete kaupa välja keskmised hinnangud ja kaalutud punktid kokku. Kirjuta analüüs ja põhjendage enda valikuid. Kriteerium Osakaal Kauplus I Kauplus II Vahi Selver Vahi Maxima hinnang kaalutud punktid hinnang kaalutud punktid Asukoht 0,15 4 0,6 3 0,45 Miljöö 0,15 7 1,05 5 0,75
öelda, milliseid duuremaid muudatusi läbi oleks vaja viia. Siiski olen aru saanud, et töö tasustamist ei taheta eriti tõsta. Eks see probleem on igas ettevõttes. Eelmine palgatõus oli lõppenud sellega, et töötajad kaotasid palgast mõnelö juhul isegi 1000.-. Lepingus küll tõsteti lisapalka, aga selle võrra jäid kohe väiksemaks lisatasud. Toimus alles hiljuti muudatus, mis on minu arust täiesti ebavajalik. Kaupluse avamise aeg toodi tunni võrra ettepoole, seega kauplus avatakse endise kella 9.00 asemel 8.00. Selline olukord kestab juba kolmandat kuud ja nüüdseks on näha et selle hommikuse aja jooksul minimaalselt 3 ostjat. Suveperioodiks tahetakse kauplus üldse avada kellaaegadel 8.00 10.00. Ma arvan, et ka see oleks ebavajalik. Muudatusi oleks kindlasti vaja tasustamise poole pealt ja võiks läbi viia rohkem koolitusi, mis aitaksit töötajate tööd tõhustada. Kahjuks on ka antud etgtevõttes tööjõu voolavus
kaupa või teenust eesmärgil, mis ei seondu tema majandus- või kutsetegevusega; · teenus kaupleja pakutav, müüdav või muul viisil turustatav hüve, mis ei ole kaup; · tootja toote ohutuse seaduses määratletud isik; · Omanik-moodustab kaupleja ringi. · Jaekaubandus-müüb kaupa suures sortimendis lõpptarbijale. · Hulgikaubandus-kaupa müüakse suurtes kogustes ja mitte lõpptarbijale. · Kauplus on eraldiseisva ehitisena, ehitise osas või sõitjateveo teenuse osutamisel kasutatavas vee- või õhusõidukis või reisirongis asuv jaekaubandusega tegeleva kaupleja tegevuskoht, millel on müügisaal. · Kaubamaja-asub kesklinnas, selgesti eristuvad osakonnad, ühegi osakonna osatähtsus müügis ei ületa 50%. · kiosk- on eraldiseisva ehitisena, ehitise osas või sõitjateveo teenuse osutamisel kasutatavas vee- või õhusõidukis või reisirongis asuv kaupleja
ehitised, vabariik, nime juurde kuuluv püsiv täiend, järv, nimi ka täiendina, meri, perioodikaväljaanded, ooekan, tooted (kefiir Gefilus), jõgi, ajaloosündmused (esisuurtäht- Ümera allee, lahing), puiestee, asutused, kool, ettevõtted, gümnaasium, organisatsioonid (reklaamifirma Kolm kauplus, Karu), jogurt, ordenid, sõda, autasud (Maarjamaa Risti orden) planeet, linn, küla, maantee; kuud ja nädalapäevad; pühad ja tähtpäevad; üritused;
Saksa keel Der Kunde-n klient Erledigen,erledigte,hat erledigt-lõpule viima Gelingen,gelang,ist gelungen-õnnestuma Selbstständing-iseseisev Die Wunde-n haav Verbinden,verband,hat werbunden-siduma Geeignet sein-sobiv olema Die Reinigung-en puhastus Das Werkzeug-e tööriist Der Lager- ladu laager Der Unterschied-e erinevus Nötig-vajalik Mischen,mischte,hat gemischt segama Der Betrieb-e tehas Bieten,bat hat geboten pakkuma Der/Die Azubi-e meistriõpilane Die Metzgerei-en lihapood Die Aushilfe-n abitööline Der Laden-'' kauplus,pood
Selje Kund ja Maarja Uleksin MKt16 Tegevuse alustamine ja ajalugu ● 1995 aastal ● 1998-2001 aasta ● 2002 aasta ● 2005 aasta Kas kett on Eesti või väliskapitalil tegutsev ettevõte, omandivorm? Eesti kapitalil tegutsev ettevõte. Millistesse Eesti linnadesse on kett laienenud ja palju kauplusi ketti kuulub? ● 26 linna ● 47 kauplust Kauplusetüübid ja nende asukohad ● Hüpermarketid ● Supermarketid Selveri moto ja logo Kliendikaart, kliendikaardi eripära, e-kauplus ● Partnerkaart ● Partnerkrediitkaart ● E-selver Missioon, eripära ja põhiväärtused ● Ausus ● Tulemustele orienteeritus ● Koostöö ● Hoolivus ● Pühendumus Kaubamärgid Müügiüritused, kampaaniad ● Laadapäevad ● Hea Hind ● Nädala Parim Hind ● Soovid, soovid, soovid ● Jõulumäng ● Partnerkaardi kampaaniad Sponsorlus, heategevus ● Laste vaba aeg ning tervis ● Pere ja pereväärtused ● Tervis ● Keskkond ● Sport Tulevi...
Sekretäride infopäev 2012 23. oktoobril Meie esimeseks sihtpunktiks oli Büroomaailma kauplus, mis on Baltimaade ja isegi Põhjamaade suurim omalaadne. Selline pood on iga sekretäri unelm, kõik tööks vajalikud asjad on võimalik soetada ühest kohast. Sealne personalitöötaja tegi meile ringkäigu ja tutvustas poe sortimenti ja erinevaid tooteid. Järgmine sihtpunkt oli Tallinna Majanduskool, kus saime osa Sekretäride infopäevast. Lisaks meie kursusele olid infopäeva kuulamas ja Tallinna Majanduskooli sekretäritöö eriala esimese ja teise kursuse õpilased.
Gradeerima-väärtuslikuks tegema Gradueerima-teaduslikku kraadi andma Aspekt-seisukoht Asbest-materjal Sünekdohh-kõnekujund Patendeerima-töö taotlustunnistust andma Bloknoot-rebitavate lehtedega märkmik Standard-norm Tsehh-tootmisjaoskond tehases Almanahh-kunstialane koguetos Sahhariin-roosuhkrust 500x magusam värvuseta aine Stiihia-iseeneslik purustav loodusjõud Papaaha-kõrge karusnahkne meestemüts Mahorka-tubakaliik Krahh-häving Brigantiin-kahemastiline kiirepurjelaev Katamaraan-kahekereline veesõiduk Grafomaan-palju ja väärtusetult kirjutav isik Tsellofaan-läbipaistev kile Kulinaar-kokk Arhivaar-arhiiviametnik Magistral-suur autotee Aforism-lühike vaimukas mõttetera Formalist-oma töös välist vormi jälgiv inimene Karahvin-pikema kaelaga klaasist lauanõu jookide serveerimiseks Atasee-saatkonnas või diplomaatilisel missioonil oma riiki teatud alal esindav diplomat Sarmikas-võluv Tehnoloogia-töötlemisviis Ekskursioon-õppe või huvireis Ek...
Muusikaööstus ja äri Melissa Savila 8.b 20. sajand 20.sajand oli tehnikasajand ning seda ka muusikas Helisalvestustehnika täiustumine kasvatas muusika tarbjate hulka Muusikatööstus Muusikatööstuse üks prdukte on ka 20. sajandil tekkinud levimuusika Muusikatööstuse protukti salvestaud muusikapala tootmiseks on teinud tööd hulk inimesi ja asutusi Helilooja, luuletaja, muusikud, kirjastaja, toote produtsent, vabrik ja kauplus Autoriõigused Teose loojal tekib loomise hetkest alates oma loodule autoriõigus Kõik, kes soovivad teost kasutada, peavad autorilt luba küsima ning ka kasutusõiguse eest tasuma Tasumäärad ning tasu kogumise ja autoritele jaotamise kord on seadusega sätestatud Eesti autorite õiguse eest seisab Eesti Autorite Ühing (EAÜ) Kõigi autorite õigusi kaitsevate ühingute eesmärgiks on võidelda piraaluse vastu
Erastamisagentuurilt välja ostetud.Tegevusaladeks oli põllumajandusmasinate ja seadmete valmistamine ning õmblustööd. Põhiliseks toodanguks kujunesid teravilja kastkuivatid. Toodeti veel kartulipanemismasinaid, kartulivõtjaid, metall-uksi, kalorifeerahje, relvakappe, valmistati metallkonstruktsioone. Õmblustööde jaoskonnas õmmeldi autode- ja traktorite istme- ja soojenduskatteid, pehmemööbli katteid ja kittelkleite.Sama aasta märtsis avati Võru linnas kauplus, kus hakati müüma elektrikaupu ja firma oma toodangut. Praegu asub kauplus aktsiaseltsile kuuluvas majas Allika tn. 1, Võru linn. Põhilisteks kaubaartikliteks on jäänud elektrikaubad, nendele on lisandunud tööriided ja töökaitsevahendid.2003.a. juurutati metallitööde osakonnas tootmisse spooniliini kuivatuskambrite õhutorude valmistamise tehnoloogia. Selleks konstrueeriti ja valmistati spetsiaalne õhutorustiku valtsimispink ning teisi vajalikke seadmeid
Iseseisev töö Külastasin Tartu Sõbra tänava Maximat, kus viisin läbi kaupade väljapaneku vaatamise ning selle põhjal arutluse kirjutamise. Sain teada , et kauplus kasutab kaupade väljapanekul FIFO ( First in First out) põhimõtet, mis iseenesest tähendab, et uuemad sissetulevad kaubad paigutatakse riiulitel tahapoole selleks, et vanemad ja varem sisse ostetud kaubad saaks ennem ära müüdud- see on eriti oluline toidukaubas, kus jälgitakse realiseerimisaegu. Seda põhimõtet kasutati eelkõige lihatoodete ja piimatoodete puhul. Samuti kasutatakse ka sellist põhimõtet, kus kaubavarguste ennetamiseks
Antud uuring annab hea ülevaate, kus ettevõttel läheb hästi ja mida saaks veel paremini teha. Eesmärgiks on ülevaate põhjal hoida ja kasvatada lojaalset kliendibaasi ning läheneda neile personaalselt atraktiivsete pakkumistega. INFORMATSIOONIVAJADUS OÜ TKM Beauty Eesti avas Tallinna Kaubamaja Grupi poolt väljatöötatud kaubamärgi I.L.U. esimese kaupluse 2009. aastal. Täna tegutseb kolm kauplust Tallinnas (Rocca al Mare, Ülemiste, Kristiine), üks kauplus Tartus (Lõunakeskus) ja üks kauplus Pärnus (Pärnu Keskus) ning 2018. aastal avati ka I.L.U. e-pood. I.L.U. kaupluskett kuulub Partnerkaardi lojaalsusprogrammi, mis annab klientidele mitmeid eeliseid ja võimaldab neid ka segmenteerida. Tänavu kuulub Partnerkaardi lojaalsusprogrammi üle 600 tuhande kasutaja, kellest on üle 15 tuhande sooritanud oste I.L.U. e-poest. Partnerkaardiga I.L.U. kauplusest või