Transpordi liigi või marsruudi vale valik Ebapiisav turu-uuring Puuduvad kogemused ja oskused antud valdkonnas Liialt vähene otse suhtlus klientidega Vale hinnapoliitika Liiga odav/algeline kodulehe disain E-Kaubamaja raske kasutatavus Pikk ostu kuni kauba kättesaamise periood Seaduste mittetundmine Väljastpoolt EL’i tulevate kaupade puhul Tollid Autoriõigusseaduste tundmine Tegevusluba, müügiluba Kaubandusseadus Maksuseadused (KM, Tulumaks, Sots. Maks, töötuskindlustus maks jne Andmete kättesaadavus (registrikood, aadress) Juriidilise isiku kohustused (nt aruanded) Häkkerite rünnak Klientide isikuandmete vargus (aadressid, pangaandmed sh krediitkaardi) E-Kaubamaja töö halvamine seda kahjustades, üle koormates, struktuuri lõhkumine jne Andmete muutmine Lehe blokeerimine Firmale strateegiliste andmete vargus
rohkem kliente ja talvel vähem). Piirkonnas arendada aiasaaduste ja metsaandide kokkuostu, mis annab kohviku tegevuseks rohkem eeldusi – küpsetised ja road odavamalt kätte ja kodumaisest toorainest. Pakub hooajalist tööd inimestele, kes seda vajavad. Poliitiline keskkond – rahvusvaheline konflikt. Õiguslik keskkond – töölepinguseadus, palgaseadus, rahvusvaheliste lepingute muutumine, reklaamiseadus, raamatupidamisseadus, kaubandusseadus. Makrokeskkond – Konkurendid – konkurente pole, on ainult Konsum tüüpi kauplus. Kohviku eeliseks on kohapeal tarbimise võimalus. Tarbijad – igas vanuses maksuvõimelised isikud. Teaddlik tarbija, kes eelistab kohapeal tarbimise võimalust kiirsöögikohtadele. Huvigrupp – Facebookis luua huvigrupp, kust on leida uudiseid firma tegevuse kohta. Reklaam. 5. SWOT analüüs
Kaubandus mõisted. · Kaubandus ehk äri on vabatahtlik kaupade ja/või teenuste vahetamine maksevahendite või teiste kaupade vastu. · Hüpermarket ehk hiidkaubahall on jaekaubandusettevõte, kus müügipinda on üle 2500 m² ning toidu- ja esmatarbekaupade osakaal ületab 50%.Hüpermarketid asuvad peamiselt suurte magistraalide ääres ja suurtes kaubanduspiirkondades. · Supermarket ehk kaubahall on jaekaubandusettevõte, kus müügipinda on kuni 2500 m² ning kus toidu- ja esmatarbekaupade osatähtsus moodustab kaks kolmandikku.Supermarketid asuvad enamasti suurtes elamurajoonides. · Tarbija on füüsiline isik, kes teeb tehingu, mis ei seondu iseseisva majandus- või kutsetegevuse läbiviimisega. · kaupleja isik, kes oma majandus- või kutsetegevuses pakub ja müüb või muul viisil turustab tarbijale kaupa või osutab teenust · kaup kaupleja pakutav, müüdav või muul viisil turustatav asi või õigus...