Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"kaubandusseadus" - 3 õppematerjali

thumbnail
20
pptx

Disainerkaupade e-kaubamaja asutamine

 Transpordi liigi või marsruudi vale valik  Ebapiisav turu-uuring  Puuduvad kogemused ja oskused antud valdkonnas  Liialt vähene otse suhtlus klientidega  Vale hinnapoliitika  Liiga odav/algeline kodulehe disain  E-Kaubamaja raske kasutatavus  Pikk ostu kuni kauba kättesaamise periood Seaduste mittetundmine  Väljastpoolt EL’i tulevate kaupade puhul Tollid  Autoriõigusseaduste tundmine  Tegevusluba, müügiluba  Kaubandusseadus  Maksuseadused (KM, Tulumaks, Sots. Maks, töötuskindlustus maks jne  Andmete kättesaadavus (registrikood, aadress)  Juriidilise isiku kohustused (nt aruanded) Häkkerite rünnak  Klientide isikuandmete vargus (aadressid, pangaandmed sh krediitkaardi)  E-Kaubamaja töö halvamine seda kahjustades, üle koormates, struktuuri lõhkumine jne  Andmete muutmine  Lehe blokeerimine  Firmale strateegiliste andmete vargus

Majandus → Ettevõtlus
9 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Äriplaani vorm 2015

rohkem kliente ja talvel vähem). Piirkonnas arendada aiasaaduste ja metsaandide kokkuostu, mis annab kohviku tegevuseks rohkem eeldusi – küpsetised ja road odavamalt kätte ja kodumaisest toorainest. Pakub hooajalist tööd inimestele, kes seda vajavad. Poliitiline keskkond – rahvusvaheline konflikt. Õiguslik keskkond – töölepinguseadus, palgaseadus, rahvusvaheliste lepingute muutumine, reklaamiseadus, raamatupidamisseadus, kaubandusseadus. Makrokeskkond – Konkurendid – konkurente pole, on ainult Konsum tüüpi kauplus. Kohviku eeliseks on kohapeal tarbimise võimalus. Tarbijad – igas vanuses maksuvõimelised isikud. Teaddlik tarbija, kes eelistab kohapeal tarbimise võimalust kiirsöögikohtadele. Huvigrupp – Facebookis luua huvigrupp, kust on leida uudiseid firma tegevuse kohta. Reklaam. 5. SWOT analüüs

Majandus → Majandus
30 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Mõisteid kaubandusseadustest.

Kaubandus mõisted. · Kaubandus ehk äri on vabatahtlik kaupade ja/või teenuste vahetamine maksevahendite või teiste kaupade vastu. · Hüpermarket ehk hiidkaubahall on jaekaubandusettevõte, kus müügipinda on üle 2500 m² ning toidu- ja esmatarbekaupade osakaal ületab 50%.Hüpermarketid asuvad peamiselt suurte magistraalide ääres ja suurtes kaubanduspiirkondades. · Supermarket ehk kaubahall on jaekaubandusettevõte, kus müügipinda on kuni 2500 m² ning kus toidu- ja esmatarbekaupade osatähtsus moodustab kaks kolmandikku.Supermarketid asuvad enamasti suurtes elamurajoonides. · Tarbija on füüsiline isik, kes teeb tehingu, mis ei seondu iseseisva majandus- või kutsetegevuse läbiviimisega. · kaupleja ­ isik, kes oma majandus- või kutsetegevuses pakub ja müüb või muul viisil turustab tarbijale kaupa või osutab teenust · kaup ­ kaupleja pakutav, müüdav või muul viisil turustatav asi või õigus...

Õigus → Müügiõpetus ja...
50 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun