Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Ukraina abi Ukraina kaitse vajab abi. Tee annetus täna! Aita Ukrainat Sulge
Add link

Kategooria jõukohase õppe alused - 2 õppematerjali

Pedagoogika >> Jõukohase õppe alused
6
docx

Parandusõpe ja selle rakendamine

TARTU ÜLIKOOL Eripedagoogika osakond PARANDUSÕPE JA SELLE RAKENDAMINE Referaat Maris Huopolainen TARTU 2010 Sissejuhatus Iga laps on erinev. Nii oma iseloomult, välimuselt kui ka intelligentsuse taseme poolest ja nad kõik vajavad õpetamist ja juhendamist vastavalt nende tasemele. Selleks, et tagada ühele osale lastest nende jaoks parimat õpet, on loodud parandusõpe. Referaadi ,,Parandusõpe ja selle rakendamine" koostamisel üritasin seletada parandusõppe mõistet ja eesmärke ja tuua välja ülesannete liike, mis sobiks eri valdkondade arendamiseks. Lisasin ka veidi näidismaterjalide linke Internetist, mida saaks kasutada parandusõppe tunnis. Referaadi koostamisel on aluseks võetud ,,Erivajadustega lapse ja noore toetamise v...

Jõukohase õppe alused - Tartu Ülikool
63 allalaadimist
4
pdf

Õppimine ja kuidas õppida

Hinded muidugi võiks olla paremad,kuid arvestades seda,et olen 11.klassis ning põhikool polnud oma mainega esirinnas, on tulemused üllatavalt head. Kuna meid klassis on ainult 19,võiksid siiski õpetajad teha rohkem tööd nende õpilastega,kel on teatavad lüngad sees.Aga seepeale öeldakse,et oma asi kuidas hakkama saad või kuidas sa ei tea.Tunnis küsida ei tihata,kuna kardetakse rumal paista isegi kui ei saada vastavast teemast aru.Õpetajatel pole aega ka õpilasi klassi ette kutsuda ja lasta selgitada,kuidas asi tegelikult on.See aitaks palju kaasa kui kutsutaks. Teine,mis ajab mind närvi on see,et mis õpilasele antakse negatiivset suhtumist,sellega et mis sa siia ronisid,läinud kutsekooli,õppinud normaalse ameti,mille eest saaks hea palga.Kahjuks,ei ole neis koolides midagi,mis mind tõeliselt paeluks.Ega seal pole kergem vaid hoopis raskem.Ka palga osas pole nii kindlat midagi. Samuti on neis õppeasutustes teatav kontingent,kes annavad oma käitumisega negatiiset eeskuju. Mis aitaks õppida? Hea küsimus,kuid vastuseid on mitmeid.Mina pakus välja mõned ideed. Esiteks, õpilased peaksid olema motiveeritud.Andma teile vastava keerukusega ülesandeid,mis paneks noored pingutama. Pole mõtet eralda lapsi nende võimekuse alusel,kuna ühiskonnas oleme ka kõik koos vaid tugevamad aitaksid nõrgemaid. Õpetajad peaksid olema postiivsemad,andes alati kustumatu mulje õppimisest, tahe olla selles tunnis,kus on inspireeriv olla. Õpetajate sobivust peaks alatasa kontrollima,eriti kuidas nad tunnis on ja käituvad(mul on eriliselt negatiivseid näiteid oma inglise keele õpetajatega) On arusaadav,et pedagoogidel pole aega õpetada aga siis võiks olla sellised tasuta või sümboolse tasu eest õpiabi kontorid(põhikoolis on),kus saaksid õpilased asjadest aru(tehakse puust ja punaseks).Kui asja veel edasi arendada oleksid õpetajateks...

Jõukohase õppe alused - Keskkool
13 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun