Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Add link

Kategooria infosüsteemide arendusprotsess - 8 õppematerjali

Informaatika >> Infosüsteemide arendusprotsess
8
doc

B-web: väärtusahel

Tallinna Tehnikaülikool Informaatikainstituut B-web: VÄÄRTUSAHEL referaat õppeaines Infosüsteemide arendusprotsess IDU5681 Õppejõud: Enn Õunapuu Autor: Anneli Kaldamäe (991476) Õpperühm: LAP-81 Tallinn 2003 Sisukord SISUKORD....................................................................................................................................................................2 SISSEJUHATUS...........................................................................................................................................................3 JOONIS 1. B-WEBI TÜPOLOOGIA ................................................................................................................................3 VÄÄRTUSAHEL...

Infosüsteemide... - Tallinna Tehnikaülikool
52 allalaadimist
38
pdf

Projektide juhtimine Piirangute Teooriat kasutades

Projektide juhtimine Piirangute Teooriat kasutades Koolituse konspekt Selle materjali edastamine kolmandatele pooltele on keelatud vastavalt A.Y.Goldratt Baltic OÜ ja IT Kolledži vahelise lepinguga. A.Y.Goldratt Baltic OÜ Margus Püüa IT Kolledž A.Y.Goldratt Baltic OÜ Sisukord Sisukord ................................................................................................................................................................ 2 Sissejuhatus Piirangute teooriasse ...................................................................................................................... 4 Analüüsi tehnikad...

Infosüsteemide... - Tallinna Tehnikaülikool
17 allalaadimist
31
doc

Autoparkla infosüsteemi arendus

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines "Infosüsteemide arendusprotsess" Bussijaam Üliõpilane: Anneli Kaldamäe Õpperühm: LAP-81 Juhendaja: E. Õunapuu Tallinn 2003 Sisukord SISUKORD...............................................................................................................................................2 1. ÜLDVAADE.........................................................................................................................................4 1.1 TAUST JA ÜLDKONTSEPTSIOON........................................................................................................4 1.1.1 Sisemine kontekstidiagramm...

Infosüsteemide... - Tallinna Tehnikaülikool
121 allalaadimist
2
doc

Business Intelligence Governance

infosys.com/industries/retail-distribution/white-papers/bi-governance.pdf) Probleemipüstitus Klassikalises suures ettevõttes on korraga käsil hulk erinevaid IT projekte. Tihti on keeruline projekte niimoodi prioritiseerida, et nii tänased "põletavad" vajadused kui ettevõtte pikaajalised eesmärgid saaksid rahuldatud. IT projektide haldamiseks ehk "IT governance'iks" nimetatakse ettevõttesisest reeglistikku, mille järgi ärivajadusi ja võimalusi prioritiseeritakse ning uusi projekte ellu kutsutakse. Viimastel aastatel on populaarne ärianalüüsisüsteemide (Business Intelligence) rajamine. Kuna need süsteemid on reeglian kallid ja keerulised, on kallis ja keeruline ka ärianalüüsi projektide haldamine. Autor pakub välja üldise raamistiku ärianalüüsi projektide haldamiseks, nimetades selle "Business Intelligence Governance" protsessiks. Pakutud lahendus BI haldamiseks nimetatakse ettevõtte protses...

Infosüsteemide... - Tallinna Tehnikaülikool
28 allalaadimist
2
doc

Effective Benchmarking for Project Management

ittoolbox.com/white-papers/effective-benchmarking-for- project-management-1153) Probleemipüstitus Arikli teemaks oli projektijuhtimise efektiivsuse/jõudluse mõõtmine. Probleemipüstituse põhiteesiks oli "you cannot effectively manage what you cannot measure". Selleks, et ettevõte püsiks konkurentsis, peavad ettevõtte protsessid olema efektiivsed. Kui tehnilisi protsesse on võrdlemisi kerge mõõta (näiteks ajaühikus valminud tooteid või ajaühikus tehtud eksimusi lugedes), siis juhtimist/projektijuhtimist mõõta on sootuks keerulisem. Pakutud lahendus Artikli autor pakkus välja üldkasutatava mõõdikute süsteemi projektijuhtimise jaoks. Mõõdikute väärtusi ajas jälgides ja konkurentidega võrreldes saab projektijuhtimise efektiivsust üsna edukalt hinnata. Autor juhtis tähelepanu, et projektijuhtimise kui võrdlemisi "pehme" valdkonna efektiivsus...

Infosüsteemide... - Tallinna Tehnikaülikool
41 allalaadimist
1
docx

Info modelleerimise eksam.

Ärikirjeldus. Me pakume oma klientidele parkimisteenust. Autoparklal on sissepääs ja väljapääs. Iga pääsu juures on tõkkepuu. Tõkkepuu juures asub kaardilugeja. Kaardilugeja loeb parkimiskaardilt andmeid ning fikseerib parklasüsteemis parkimise alustamise ja lõpetamise aja. Parkimise korraldamiseks on kasutuses kahesuguseid parkimiskaarte: püsiklientidele mõeldud plastikust püsikliendikaardid ja juhuklientidele mõeldud ühekordsed papist kaardid. Kaartidel on erinevad tüübid (püsiklient, ühekordne klient, parkla hooldaja, jms). Püsikliendi parkimiskaardile peab saama märkida püsikliendi nime, kasutaja eesnime ja perenime Püsikliendi plastikkaarte väljastatakse ettevõtte kontoris, sellel on fikseeritud unikaalne tunnus. Ühekordseid parkimiskaarte väljastab ning kogub kokku kaardilugeja, kaardil on unikaalne tunnus. Meil on kahte tüüpi kliente, kes parkimisel eristatakse parkimiskaa...

Infosüsteemide... - Tallinna Tehnikaülikool
5 allalaadimist
2
docx

Protsessid majanduskeskkonnas eksam

Tiim A Praktikum 4 1) Juhtumite tõsiduse astmed: Juhtum(minor incident) - tarkvara viga; visuaalne viga veebilehel Oluline juhtum(major incident) - tavalisest palju aeglasem laadimiskiirus; veebilehel olev link ei tööta Eriolukord(critical incident) - cloud, mida kasutame, on kõigi töötajate jaoks maas; turvarikkumine Kriis, hädaolukord(crisis) -kliendi andmete kadumine; kliendile suunatud teenus on kõigi klientide jaoks maas 2) Ticketi juhtimishalduse tööriistas võiksid olla järgnevad väljad suvalises järjekorras: *kategooria (määrata, mis valdkonna probleemiga on tegu, nt tellimus, maksed, etc) *osakond (automatiseeritud, info tuleb välja töötatud süsteemist vastavalt kliendi poolt öeldud probleemi sisulekategooriale) *kasutaja nimi (osaliselt automatiseeritud), (kui oled varem mingeid välju oma kasutaja nimega täitnud, siis täi...

Infosüsteemide... - Tallinna Tehnikaülikool
0 allalaadimist
3
docx

Protsessid majanduskeskkonnas - Turutüübid

Turutüübid Täielik konkurents Monopolistlik Oligopol Monopol konkurents Firmade arv Väga palju palju vähe (üksikud suurfirmad) üks (suur ettevõte) Toodang Ühesugune (hüvise Erinev (tooted on Erinev ja ühesugune Unikaalne (sarnased homogeensus) väikeste asenduskaubad erinevustega) puuduvad) Mõju Hinnavõtja (puudub Väike (mõningane Vastastikune sõltuvus (kontroll Hinnategija (täielik kontroll hinnale kontroll hinna üle) kontroll) hinna üle suur, kartellkok...

Infosüsteemide... - Tallinna Tehnikaülikool
0 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun