Facebook Like

Kategoorias informaatika ll leiti 35 faili

Informaatika >> Informaatika ll
7
xlsm

Informaatika II VBA mäng

Anna treening Nimi Rühm Kood Juhendaja Kersti Antoi Nupud: Algseis- mesilane, Anna lähevad algpositsioonidele ning päike hakkab pöörlema Kohale- Anna liigub maa pealt starti ning mesilane lendab taevas START!- Anna alustab on treeningut jooksurajal Muutuja: Kiirus-kkk Kasutamine: Mängu eesmärgiks on mängu peategelase Anna jooksukiirust arendada enne suur võistlust. Mängu alguseks tul Seejärle vajutades nup...

Informaatika ll - Tallinna Tehnikaülikool
146 allalaadimist
11
xlsm

Informaatika 2 VBA funktsiooni uurimine variant nr 7

Tallinna Tehnikaülikool Informaatikainstituut Töö Funktsioonid Üliõpilane Õppejõud linna Tehnikaülikool formaatikainstituut sioonid Õppemärkmik *****7 Õpperühm algus pikkus lõpp jaotisi baas lisa 20 50 70 20 -5 25 NV_Y NV_Z NV_W x...

Informaatika ll - Tallinna Tehnikaülikool
119 allalaadimist
0
rar

Informaatika II, Excel - Valemid

Kõik failid, Ahti Lohk, Exceli kodune töö...

Informaatika ll - Tallinna Tehnikaülikool
47 allalaadimist
9
xlsm

Informaatika II kodutöö Graafika

Tallinna Inform Ülesanne Üliõpilane Õppejõud Tallinna Tehnikaülikool Informaatikainstituut Graafika Õppemärkmik Õpperühm Allveel Mängus allveelaevade häving s eesmärgiks on hävitada oma võimalik. Allveelaeva hävitamise mis kokkupuutes allveelaeva Mängija reguleerida on mängua mida ületades jääb mäng seism pomme oled teel...

Informaatika ll - Tallinna Tehnikaülikool
22 allalaadimist
14
xlsm

Informaatika II kodutöö "Funktsiooni uurimine"

Tallinna Tehnika Informaatikain Ülesanne Üliõpilane Õppejõud Tallinna Tehnikaülikool Informaatikainstituut Funktsioonide uurimine Õppemärkmik Õpperühm 1. Argumendi ja funktsioonide väärtused kirjutatakse otse töölehele ning nende alusel leitakse vajalikud karakteristikud ja tehakse graafikud Algandmed algus pikkus lõpp jao...

Informaatika ll - Tallinna Tehnikaülikool
35 allalaadimist
20
docx

Informaatika kodutöö 1 (pikk dokument)

3 Sissejuhatus.................................................................................................................................4 1. Kanepi päritolu...

Informaatika ll - Tallinna Tehnikaülikool
16 allalaadimist
0
py

Informaatika II Python. Rehmaatika (kodutöö)

Pythonis tehtud kodune ülesanne "Rehmaatika". See on rakendus, mis võimaldab harjutada liitmist ja lahutamist. Programm kuvab etteantud arvu tehteid, annab punkte õigete vastuse eest ja mõõdab aega. Kasutaja peab võimalikult kiiresti sisestama vastused...

Informaatika ll - Tallinna Tehnikaülikool
2 allalaadimist
4
xlsm

Informaatika II kodutöö 2 TTÜ

20 -62 37 Antud nr 50 70 23 57 -68 62 -60 92 -87 -88 59 -24 -7 -76 UML SumOfBiggerThanGivenNum maximum miinimum Positsioon 92 17 1 SumOfBiggerThanGivenNum...

Informaatika ll - Tallinna Tehnikaülikool
2 allalaadimist
9
xlsm

VBA - Funktsiooni uurimine

Algandmed Algus Pikkus Lõpp Jaotisi -13 10 5 10 Nullkohad F3 x F1 F2 -13 -14,65392 2,405652 -12 -15,84888 3,763043...

Informaatika ll - Tallinna Tehnikaülikool
182 allalaadimist
0
sb

Scratchi ülesanne, papagoi

...

Informaatika ll - Tallinna Tehnikaülikool
25 allalaadimist
0
sb

Scratchi ülesanne, ralli

...

Informaatika ll - Tallinna Tehnikaülikool
38 allalaadimist
9
xlsm

VBA graafika (ralli)

Mängu alguse kasutajale 20000 ning eesmärgiks on seda summat võimalikult palju kasvatada. Iga sõidu alguses saavad auto algandmed, seega sõidu tulemust on raskem ette näha. Iga auto kohta arvutatakse võidukoefitsent vastavalt aut Auto maksimukiirust ei arvestata, et mängu muuta vähem ettearvatavamaks j...

Informaatika ll - Tallinna Tehnikaülikool
65 allalaadimist
13
xlsm

VBA graafika (odavise)

Esimesena valib mängija, mis nurga ta soovib hoovõtuga saavutada. See-järel vajutab mängija nupule "Alusta jooksu" ning karakter hakkab liikuma. Oda tuleb ära visata enne karakteri punase jooneni jõudmist vajutades nuppu "Viska oda!". Pärast viske sooritamist kuvatakse ka visatud tulemus. Pole rahul? Aga saada oda uuesti lendu! SOOVITUD VISKENURK: 42 ° TEG...

Informaatika ll - Tallinna Tehnikaülikool
46 allalaadimist
18
xlsm

VBA - funktsiooni uurimine

Algus Pikkus Lõpp Jaotisi 10 18 28 50 F1 F2 F3 Keskmine 0,05094 0,00684 Pindala 69,73071 47,58876 Abs Max 4,25119 Abs Max asukoht 11,80000 X...

Informaatika ll - Tallinna Tehnikaülikool
106 allalaadimist
0
rar

Projects

...

Informaatika ll - Tallinna Tehnikaülikool
12 allalaadimist
4
docx

Programmi MS Office Access kasutamine

Eesti Mereakadeemia Merendus teaduskond Karlis Strazdin Programmi MS Office Access kasutamine Kursusetöö Juhendaja: Merike Spitsõn Tallinn 2013 Sisukord 1. Sissejuhatus Mina valisin meile antud valikutest teemaks video...

Informaatika ll - Tallinna Tehnikaülikool
10 allalaadimist
194
xlsm

Graafika VBAs

Lennuk-ufo Protseduurid tegevuste ja liikumiste määramiseks objektidega Funktsioonid On_Sees ja On_Puude Protseduurid Liigu ja Osuta Harjutus Penaltid Paralleelsed tegevused II Kujundi liikumine koordinaatidega määratud punkti Erinevate liikumiste näited Näide "Vettehüpped 2" Näide "Kirbutsirkus" Kujundi liikumine teise objekti juurde Harjutus "Auto ringliiklus 1" Harjutus. "Auto ringliiklus 2" Liikumine parabooli järgi Harjutus "Karistuslöögid" Kaldu visatud keha liikumine Graafikaobjektide lisamine Graafikaobjektid. Klass Shape ja sellega seotu...

Informaatika ll - Tallinna Tehnikaülikool
14 allalaadimist
12
xlsm

VBA RADA

07 kuni 22.08? Milline planeet on kõige lähemal päikesele? Milline planeet on kõige kaugemal päikesest? Mis aastal toimus inimese esimene kosmoselend? Esimese kosmonaudi perenimi? Mis aastal oli esimene inimene Kuul (±2 aastat)? Esimese kuule astunud inimese perenimi? Maailma pikim jõgi? Mitu sentimeetrit on tollis? Maailma kõrgeim juga? Mis aastal vallutati Mount Everest (±5 aastat)? Kes k...

Informaatika ll - Tallinna Tehnikaülikool
92 allalaadimist
238
xlsm

VBA juhtimine

Iseseisvalt Select Case-lause Lõputu kordus Harjutus "Veski" Lõputu kordus katkestusega Harjutus "Auto_1" ja "Auto_2" Arvu arvamine. Iseseisvalt Funktsiooni nullkohad Järelkontrolliga kordus Eelkontrolliga kordus Harjutused "Auto_3" ja "Autod_4". Iseseisvalt Fuktsioonide nullkohad. Iseseisvalt Do…Loop- kordused. Demod For ... Next-lause Funktsiooni värtuste keskmise ja maksimumi leidmine Lahtrite värvid. Demo For…Each...

Informaatika ll - Tallinna Tehnikaülikool
19 allalaadimist
7
xlsm

VBA - graafika

Aeg max_aeg Putukaid püütud Kiirus 0,00 15 0 6 Putukate püüdmine Mängu alustamiseks tuleb vajutada nuppu "Start". Mängu alguses hakkab püüdja liikuma suvalises suunas vabalt valitud kiirusega. Maksimaalset aega saab samuti ise valida. Aja täitumisel mäng peatub. Mängu eesmärk on võimalikult palju putukaid püüda. Kui püüdja puutub putukat (või on selle peal), sii...

Informaatika ll - Tallinna Tehnikaülikool
65 allalaadimist
Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun