Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

avalduse vormistamine

K&V >> Kategooriata | Akadeemiline | 0 punkti | 1439 vaatamist |
- [Postitus on kustutatud] -
Vastuse lisamiseks pead sisse logima










Tead vastust? Vasta küsimusele
Vastuseid: 2 | Hääli: 0
1 SAATJA andmed trükitakse lehe parempoolsesse ülemisse ossa:
• nimi ja perekonnanimi
• aadress
• telefon
• faks
• e-posti aadress jms.
2
ADRESSAAT (kellele avaldus on suunatud), trükitakse ära ametinimetus ja nimi, (lehe vasakpoolsesse ossa).
3
Dokumendiliigi nimetus AVALDUS vormistatakse pealkirja asukohale.
4
TEKST trükitakse, jättes pealkirja ja teksti vahele 4 tühja rida. Tekst peab olema keeleliselt korrektne.
5
Isiklik ALLKIRI vormistatakse teksti alla, jättes 4 reavahet, allkirja kohale võib panna salutatsiooni (lugupidamisega, parimate soovidega vmt).
6
KUUPÄEV trükitakse tavaliselt adressaadiga kõrvuti või allkirja alla.
7
LISA(D) kui avaldusele lisatakse mingi muu paber (nt. motivatsioonikiri, koopia lõputunnistusest vms.), tuleb see avalduses ära märkida. Märkus lisade kohta trükitakse 4 rida allkirjast allapoole.

http://www.kuidas.ee/135/kuidas-kirjutada-avaldust



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun