Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Otsingule "aktvatele" leiti 1 fail

66
pdf

Talis Bachmann "Reklaamipsühholoogia"

- Imago - teatud ettekujutuste, ootuste, kogemuste ja teadmiste kogum mingi propageeriva toote, isiku või firma kohta. Ekviteedi kaudu määratletakse brändi lisaväärtust, mis lisandub tema tootmise või tarnimisega seotud füüsilisele aktvatele , mõõdetuna majanduslikes terminites. - Imago - toote omaduste ning tema poolt esile kutsutud assotsiatsioonide kogum, mida tarbijad seostavad brändi nimetusega. Brändi (margi) imagosse annavad panuse komponentid: 1) Korporatiivimago - toote teenuse pakkuja imago. 2) Kasutaja imago. 3) Toote teenuse enda imago. Imago - firma või toote margi isiksus ehk persoon, mille loovad reklaam ja tarbija kogemused. «Imago on nende teadmiste,...

Reklaamipsühholoogia - Akadeemia Nord
54 allalaadimist


Logi sisse ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima

Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun