AJURÜNNAK kui aktiivõppemeetod Saame tuttavaks Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level Sissejuhatus 1930 Alex P. Osborne Ideeloomemeetod. EESMÄRK. Lühikese aja jooksul genereerida võimalikult palju ideid probleemi lahendamiseks üksteise mõtteid edasi arendades ja kriitikat maha surudes Milleks on vaja ajurünnakut? Esimene tasand - igapäevane mõttelaad Teine tasand - uued ideed kombineerimise abil Kolmas tasand - innovatsioon Põhireeglid Kriitika on keelatud Kõik osalejad ja ideed on võrdsed Oodatud on pöörased ideed Vajalik on ideede rohkus ja teiste ideede edasiarendamine Loeb kvantiteet, mitte kvaliteet! Kokkuvõtvalt ajurünnakust Küsi julgesti, kas said ajurünnaku teemast ja ülesande...
koolis ja õpime (kui ei õpetata formaal-loogiliselt mõtlema). Teine muutus, perioodid läbitakse varasemas eas, kui Piaget neid on kirjeldanud. Nt kolmas periood algab umbes 5.aastaselt, neljas periood umbes 10.aastaselt. 13 Nägi last kui aktiivselt teadmisi otsiva inimesena ehk ,,LAPS KUI VÄIKE TEADLANE". Lapsed mõtlevad teistmoodi kui täiskasvanud inimesed. Nt aktiivõppemeetod aitame lastel kogeda erinevaid asju, nii saavad järjest targemaks. KUIDAS ARENG TOIMUB? Assimilatsioon olemasolev informatsioon kogutakse ja tõlgendatakse olemasoleva mõtlemisviisiga. Seega sisendinfo tõlgendatakse nii, et see sobib olemasoleva mõtlemisviisiga. Väikesed lapsed teevad seoses assimilatsiooniga naljakaid vigu, nt jalutuskäik lapsega. Funktsionaalne assimilatsioon korduv tegevus, mida laps teeb, kuna