Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"Kaup" - 2023 õppematerjali

Õppeained

Kaupluse müügitöö korraldus -Kutsekool
thumbnail
7
docx

Merevedude essee - ohtlik kaup

Ohtlike ainete omadused võivad põhjustada, kas iseseisvalt või reageerides teiste ainetega kahjustusi inimestele, keskkonnale või varale. Seetõttu on nende veol väga tähtis vältida vigu. Väike eksimus võib maksta terve varanduse kui näiteks laev koos kaubaga põhja läheb. Selleks, et ohtu minimaliseerida on loodud erinevad nõuded ja seadused, mida järgides on võimalik ohtlikke kaupu vedada väiksema riskiga. IMDG koodeks on rahvusvaheline eeskiri, mis paneb paika ohtlike kaupade või materjalide ohutu veo meritsi. Seda peavad järgima kõik riigid, kes on liitunud konventsiooniga SOLAS (Safety of Life at Sea), mis on rahvusvaheline kokkulepe inimelude ohutusest merel. Samuti on see kohustuslik MARPOL (Prevention of Pollution from Ships) 73/78 liitujatele, mis on 1973. aasta rahvusvaheline konventsioon merereostuse vältimisest, mis on põhjustatud laevade poolt ja selle 1978. aasta protokoll. [1], [2] Rahvusvahelist ohtlike kaupade mereveo e...

Logistika → Logistika
11 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Ettevõtluse põhimõisted

 MTÜ - isikute vabatahtlik ühendus, mille eesmärgiks või põhitegevuseks ei või olla majandustegevuse kaudu tulu saamine; vähemalt 2 liiget  Äriühing - omanikule või omanikele kuuluv majandusüksus, mille tegevuse eesmärgiks on kasumi teenimine  3 põhiküsimust  mida toota (teenus, kaup);  kuidas toota (ressursid, tööjõud, materjal jne);  kellele toota (sihtgrupp) nt eraisikud vs ettevõtjad  Kaup - objekt või ese, mida ettevõte toodab müügiks  Teenus - ettevõtluse korras hüve osutamine tellijale  Kasum - ettevõtte positiivne tulem  Turumajandus - vaba ettevõtlus  iseloomulik: turg, nõudlus, ostjad, müüjad, hinnasüsteem, spetsialiseerumine, eraomand, konkurents  turg-koht, kus saavad kokku toodete müüjad ja ostjad

Majandus → Ettevõtlus
11 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Majandus, turumajandus, majandusteadus, makroökonoomika, mikroökonoomika

docstxt/14869888519008.txt

Majandus → Majandus
3 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Kauba valikul on kõige määravam selle kvaliteet

Toiduaineid valides vaatan ma hinda, aga kvaliteedi kontrollimiseks ma proovin neid ja valin selle, mis mulle meeldib. Kosmeetika aga on tähtsam minu jaoks oma kvaliteetiga, sellepärast et ma eelistan kasutada kõrge kvaliteetiga ja looduslikke parfüüme, huulepulki, ripsmetussi kuid need tooted on kallid. Igal inimesel on erinevad nõuded toodete ostul, igaüks juhindub sellega, mis talle meeldib rohkem: kas hind, kvaliteet või välimus. Ma arvan, et hea kaup peab sisaldama madalat hinda, kõrget kvaliteeti ja ilusat välimust.

Eesti keel → Eesti keel mitte-eesti...
18 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Toidukaupadele antavad tunnusmärgid

Pärnumaa Kutsehariduskeskus Kokk Lenne Lõiv Toidukaupadele antavad tunnusmärgid Referaat Juhendaja: Elle Möller Pärnu 2009 Sisukord: 1)Tunnustatud Eesti Maitse 2)Ökomärk 3)Eestis Kasvatatud 4)Aus Kaup 5)Mahe Märk Tunnustatud Eesti Maitse Toiduainete erimärgistus on Eestis kasutusel juba mitu aastat. Selliste märkide eesmärk on aidata tarbijal orienteeruda kireval toiduturul, tõstes esile heade ja kvaliteetsete Eesti toodete konkurentsieeliseid. See teeb tarbija ostuotsuse tunduvalt lihtsamaks. Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda alustas toiduainete kvaliteeti tähistava märgi väljatöötamist 1997

Toit → Kokandus
46 allalaadimist
thumbnail
70
docx

Mikroökonoomika

Küsimus 11 Valmis Hinne 1,0 / 1,0 Märgista küsimus Küsimuse tekst Mis alljärgnevast ei põhjusta kauba K nõudluse muutust (nõudluskõvera Vali üks: Tarbijate eelistuste muutus Asenduskauba J hinna muutus !!! Kauba K hinna muutus Tarbijate sissetuleku suurenemine Küsimus 12 Valmis Hinne -0,3 / 1,0 Märgista küsimus Küsimuse tekst Kui kauba B nõudluskõver nihkub paremale, kuna kauba A hind alanes, s Vali üks: kaubad A ja B on asenduskaubad kaup A on normaalkaup ja kaup B inferioorne kaup kaup A on inferioorne kaup ja B normaalkaup kaubad A ja B on täiendkaubad kaubad A ja B on inferioorsed kaubad Küsimus 13 Valmis Hinne 1,0 / 1,0 Märgista küsimus Küsimuse tekst Kui kauba L hind tõuseb, siis asenduskauba H nõudluskõver Vali üks: !!! nihkub paremale jääb paigale ei kajasta kauba L hinna tõusu nihkub vasakule Küsimus 14 Valmis Hinne -0,3 / 1,0 Märgista küsimus Küsimuse tekst

Majandus → Mikro ja makroökonoomika
433 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Mina ja kaubandus

Mina ja kaubandus Kaubandus ja kõik sellega seotu on alati omanud tähtsat rolli majandusarengu edendamisel. Kõik riigid püüdlevad vaesuse vähendamise ja jätkusuutliku arengu poole, kuid seda võimaldab vaid kindel ja kaalutletud kaubanduspoliitika. Kaubandus on tähtis, sellest sõltub inimkonna tulevik. Inimesed vajavad töökohti, et elatada ära oma perekonda ja tuua riigile sisse kasumit. Kui peaks juhtuma, et kaubandus ei ole tulevikus perspektiivikas, siis riik jääks suurtesse võlgadesse, rahvas muutuks vaeseks ja suremus suureneks. Kuna Eestis on palju kaubanduskeskuseid, väikeettevõtteid, söögikohti ja toidupoode, siis on arusaadav, et meie riigis elavad inimesed töötavad kõige rohkem kaubandusvaldkonnas, tuues sellega riigile suurt tulu. Kaubandus on maailmas sama tähtis kui igapäevane õhu sisse hingamine- ilma selleta ei saa. Kaubandusökonoomika koolitab õpilasi välja mügijuhtideks, müügiagentideks,...

Majandus → Kaubandus ökonoomika
53 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Kaubamärkide referaat

· sõna või sõnade ja kujutiste kombinatsioon; · etikett; · ruumiline kujund (originaalne pakend või toote originaalne kuju); · tähtede kombinatsioon; · numbri ja tähe (tähtede) kombinatsioon; · ärinimi jms. (Eesti Patendiamet 2011) 1.2 Kaubamärgi funktsioonid Lisaks eristusfunktsioonile kannab kaubamärk endas ka päritolufunktsiooni, näidates millise tootja juurest kaup pärineb. Kaubamärgil on ka kvaliteedi- ja garantiifunktsioon, mis annab tarbijale kauba suhtes teatud kvaliteediootused ja kindluse, et kaup vastab nendele ootustele. Kaubamärgil on oluline tähendus ka reklaami ja turunduse seisukohalt. Kui kaup ei vasta aga tarbija ootustele, võib kaubamärgist saada ka hoiatav tähis. Kaubamärgi valikul tuleks läbi mõelda, kas kaubamärki plaanitakse kasutada mõne

Toit → Toidukaubandus
111 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Käibemaksuga seotud mõisted

maksukohustuslased ning mille maksustamata jätmine mõjutab oluliselt konkurentsi. Kaup on asi, loom, gaas ja elektri-, soojus- ning jahutusenergia. Kinnisasjana käsitatakse kinnisasja tsiviilseadustiku üldosa seaduse tähenduses, hoonestusõigust ja tehnovõrku või -rajatist asjaõigusseaduse tähenduses, ehitist kui vallasasja asjaõigusseaduse rakendamise seaduse tähenduses ja korteriomandit ning korterihoonestusõigust korteriomandiseaduse tähenduses. Kaup on ka kõigile ostjatele vabalt kättesaadav ja samade funktsioonide täitmiseks ettenähtud standardtarkvaraga või standardteabega andmekandja Teenus on ettevõtluse korras hüve osutamine või õiguse, sealhulgas väärtpaberi võõrandamine, mis KMS lõike 3 punkti 1 kohaselt ei ole kaup, ning tasu eest majandustegevusest hoidumine, õiguse kasutamisest loobumine või olukorra talumine. Teenus on ka elektrooniliselt edastatav tarkvara ja teave ning vastavalt ostja tellimusele spetsiaalselt

Majandus → Arvestuse alused
38 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Majandus

a)isik,kes ostab kauplusest jäätist b)inimene,kes kasutab rõivaste ostmiseks postimüügi kataloogi,telefoni või krediitkaarti. 4)Tööpuuduse tase on probleem,millega tegeleb makroökonoomika. 5)Üksikute,perekondade ja ettevõtete majandusprobleemide uurimisega tegeleb mikroökonoomika. 6)Majandusteadlased ütlevad,et nappus on suheline mõiste.See tähendab et ressursside nappus võib muutuda,kui soovid või kättesaadavad ressurssid muutuvad. 7)Majanduslikus mõttes kaup on käärid. 8)Alternatiivkulu on parim alternatiiv,millest loobutakse valiku tegemisel. 9)Milline ei ole üks põhivalikutsest mida kõikide ühiskondade inimesed peavad tegema? Mida teha ressurssidega mis ei ole napid? 10)Uue kaupluse omanik soovib teada,kas ta peaks suurendama kaupluse reklaamikulusid.Ta peaks seda tegema,kui selgub et reklaami piirkulu on madalam piirtulust. 11)Tavaliselt on tegemist hinnajäiga nõudluskõveraga kui kaubagrupiks on sool.

Majandus → Majandus
90 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Turunduse seletatud mõisted

hotellindus, transport, remonditööd, juuksur jne. ) Turundusmeetmestik- kujundatakse lähtuvalt ettevõtte majandustulemusest ja edukusest nii lühiajalises kui pikaajalises perspektiivis. Samuti on vajalik luua tarbjatega pikaajaline vastastikune kasumlik suhe. Turundusmeetmestik sisaldab 4 P-d: Produkt(toode), Price(hind), Place(koht), Promotion(edustus) Kontseptsioon - strateegia, kuidas ettevõte seab oma sihid ja eesmärgid. Turunduskontseptsioone on 5: * Tootmiskontseptsioon - Kaup peaks olema tarbjate jaoks odav ning kättesaadav. Kogu ettevõtte eesmärgiks on võimalikult efektiivne tootmine, madalad kulud ning massturundus. See kontseptsioon saavutab edu suurtel ning vähearenenud turgudel või seda kasutatakse lühikest aega, kui ettevõtte eesmärgiks on turu suurendamine. * Tootekontseptsioon - keskendub tootele ning eeldatakse, et tarbija hindab toote juures kvaliteeti, tulemust ning innovaatilisust. Ettevõtted, kes seda kontseptsiooni kasutavad,

Majandus → Turundus
225 allalaadimist
thumbnail
2
docx

F rühma tarneklauslid

F-rühma kuulub kolm tarneklauslit. Rühmale on iseloomulik, et põhivedu on tasumata, st ostja kohustus on korraldada kauba vedu ja kanda sellega seotud kulud. Kauba kadumise ja kahjustamise risk läheb müüjalt ostjale hetkel, kui kaup antakse üle vedajale. Oma universaalsuse tõttu on FCA F-rühma peamisi tarneklausleid ja iga kord, kui ostja soovib ise korraldada kauba vedu, peaks ta just seda klauslit eelistama. F-rühm sisaldab kolme tarneklauslit: FCA, FAS ja FOB, mis oma sisult on samuti võrdlemisi müüjakesksed. Selle rühma puhul lähevad kõik kaubaga seonduvad kulud ja riskid müüjalt ostjale üle müüja maal – nimetatud kohas (FCA) või nimetatud lähtesadamas (FAS ja FOB),

Logistika → Ärilogistika
16 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Majandusteadus

Kapital on hooned, tööriistad ja masinad, mida inimesed kasutavad kaupade ja teenuste tootmiseks. Ettevõtlikus on kujutlusvõime, uuenduslik mõtlemine ja juhtimisoskused, mida on vaja äri alustamiseks ja juhtimiseks. Majandus on süsteem, mis tuleneb valikutest, mida me teeme, kui tarbijad, töötajad, ettevõtte omanikud või juhid ja valitsusametnikud. Turg on see, kui inimesed teevad üksteisega vabatahtlikke vahetuslepinguid. Kaup on füüsiline toode, mida saab näha ja katsuda. Teenus on toode, mida ei saa katsuda ja mida tarbitakse tootmise käigus. Nõudlus on teatud kauba või teenuse kogus, mida tarbijad soovivad osta erinevate võimalike hindadega kindlal ajahetkel. Nõudlusseadus on, et inimesed ostavad mingit kaupa madalama hinna eest rohkem kui sama kaupa kõrgema hinna eest. Hinda mõjutavad tegurid on kvaliteet, ostujõud ning asenduskaupade olemasolu. Pakkumine tähendab

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
120 allalaadimist
thumbnail
12
pptx

Kaupade käitlemine Selveris

Kaupade käitlemine Selveris Annely Kõrgesaar Sisukord Kaupade sisseostu kavandamine ja tellimuste esitamine Kaupade transport Kaupade vastuvõtt Kaupade hoiustamine Müügiks ettevalmistamine Kaupade väljapanek Kaupade müük Müügitulemuste analüüs Kaupade käitlemine Selveris 2 Kaupade sisseostu kavandamine ja tellimuste esitamine Sisseostetavate kaupade sortiment Ostutingimused Mõjutegurid Tellimuste õigeaegne esitamine Tarne ja realiseerimisajad Ühekordsed ja korduvtellimused Tellimuste esitamine telefoni ja faksi teel Elektroonsed tellimused Kaupade käitlemine Selveris 3 Kaupade transport Nõuded kauba transpordile Kaupade käitlemine Selveris 4 Kaupade vastuvõtt Mahalaadimine ja saatedokumentide kontroll Pakendite avamine ja koguseline kontroll Kaupade kvaliteediline vastuvõtt ...

Majandus → Kaupluse müügitöö...
140 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Turunduse mõisted

ei ole nõus selle rahuldamise eest maksma, siis nõudlust ei ole. Kui aga on olemas soov ja ollakse nõus ka selle rahuldamise eest tasuma, on nõudlus turul olemas. 4. Toode- füüsilised tooted hõlmavad suurema osa turundusest ja need võivad olla väga erinevad, alates toiduainetest ja lõpetades masinate ja muu sellisega. On mingi vajaduse rahuldamiseks valmistatud ese või osutatud teenus. Eristatakse pooltooteid (vajavad edasist töötlemist) ja valmistooteid. 5. Kaup - toode, mida on võimalik turul pakkuda, rahuldamaks tarbijate soove või vajadusi. Kaup on toode, mida pakutakse müügiks. 6. Teenus- tegevus mida pakutakse müügiks, mis on olemuselt mittemateriaalne ja millega ei kaasne mingi asja omandiõigust. näiteks hotellindus, juuksur, remonditööd. 7. Turundusmeetmestik ­ kujundatakse lähtuvalt ettevõtte majandustulemusest ja edukusest nii lühiajalises kui pikaajalises perspektiivis.

Majandus → Turundus
10 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Majanduseksami mõisted

1. Mis on majandusteadus? Mõiste Definitsioon Majandusteadus Majandusteadus on uurimus inimestest, kes toodavad ja vahetavad, et saada kaupu ja teenuseid, mida nad soovivad. Ühiskonnateadus, mis kirjeldab ja analüüsib seda, kuidas ühiskond teeb valikuid oma nappide ressursside hulgast, et rahuldada oma vajadusi. Kaup Kaup on füüsiline toode, mida saab näha ja katsuda ning mida tarbitakse peale toote valmimist. Kingad, leib-sai, arvuti. Teenus Teenus on toode, mida ei saa katsuda ning mida tarbitakse tootmise käigus. Juukselõikus, torulukksepatööd, taksosõit. Teenus on tasu eest tehtav töö. Nappus Nappus tuleneb võimetusest rahuldada kõikide soove.

Majandus → Majandus
94 allalaadimist
thumbnail
14
doc

LOGISTIKA JUHTIMINE ETTEVÕTTES

TALLINNA TRANSPORDIKOOL LOGISTIKA JUHTIMINE ETTEVÕTTES X ESSEE KOOSTAJA: JUHENDAJA: RÜHM: TALLINN 2015 SISSEJUHATUS Ettevõte X on väga tihedalt seotud logistikaga, sest kaup liigub igapäevaselt väga erinevatesse sihtkohtadesse. Tellimusi esitatakse välismaalt väga paljudest riikidest ning transport nendesse riikidesse tuleb ära korraldada. Samuti on ennem tellimuse väljastamist vajalik teha komplekteerimistööd, et täita kliendi soovid ning vajadused. Antud referaadis uurin kuidas on seotud X logistikaga. KAUBALE KOHA MÄÄRAMINE Hoiustamissüsteemide ülesandeks on määrata kaupadele hoiukohad selliselt, et töö hoiukohtadele

Logistika → Logistika
27 allalaadimist
thumbnail
37
doc

Müügitöö põhivarad

Hulgikaubanduse erinevus jaekaubandusest ja vahenduskaubandusest Kaubandussektor Tunnus jaekaubandus hulgikaubandus vahenduskaubandus Tehingu Jaoti (en detail), Hulgi (en gros), suurte Valdavalt hulgitehingud suurus üksikesemetena kogustena Ostja Üksiktarbija, harva Suur-ja vahetarbija, Enamasti suurtarbija suurtarbija harva üksiktarbija Kaup Tarbekaup Tarbe- ja tootmiskaup Teenus (vahendab nii tarbe- kui tootmiskaupa) Arveldus- Valdavalt sularaha Valdavalt panga- Ei osale kaubaga seotud vorm (või plastraha) ülekannetega arveldustes Orientat- Jaotamine Kogumine ja jaotamine Ostmine või müümine vasta- sioon valt tellimuse andja soovile

Õigus → Müügiõpetus ja...
157 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Kliendisuhete juhtimine, mõisted

Kliendisuhete juhtimine, mõisted Teenus on immateriaalne kaup, mille abil rahuldatakse inimeste vajadusi. Philip Kotleri definitsioon on, et teenus on tegevus või eelis, mida üks osapool võib teisele pakkuda. Teenusel pole esemelist vormi ja ta ei saa olla kellegi omand. Teenust pole võimalik ladustada ega ette toota, seda saab üle anda vaid teenindaja ja ostja kontakti korral. Teenus ei pruugi oma vormi säilitada ja kui teenus kliendile ei sobi, võib olla tegemist individuaalse sobimatusega teenuse osutamise hetkel.

Sotsioloogia → Sotsioloogia
22 allalaadimist
thumbnail
1
odt

majanduslik sotsiaalsed inimõigused

Igal inimesel on õigus oma põhiõigusele. Arutan majandusliku-sotsiaalse inimõiguste üle. Õigus tööle ja puhkusele. Inimesel on see õigus olemas, kuid osad ei puhka nii palju, kui peaks. Võtame näiteks juhid, kes kaupa veavad ja enamuse töö ajast rooli taga on. On neid, kes ei pea kinni puhke aegadest, kuna kaup on vaja viia sihtkohta. Inimesed, kes on madala palgalised, ei pea nendest kinni, kui ülemus lubab töötada, puhkepäevi võtmata. Arvan, et selliseid asutusi on olemas küll, ise olen töötanud asutususes, kus ülemus ei tahtnud puhkust anda, kuna töötajaid on vähe. Õigus kvaliteetsele toidule ja joogiveele. Osadel perekondadel puudub puhas joogivesi või pole majas üldse vett, kuna pole raha selle teostamiseks. Riik peaks kõiki abivajajaid selles osas toetama

Ajalugu → 10.klassi ajalugu
1 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Ülesannetekogu ülesanded. ÕPIK LK 235 ül 9.2

1) D: Kaup 11 000 K: Võlad tarnijatele 11 000 2) D: Tarnijatelt laekumata arved 17 000 K: Müügitulu 17 000 3) D: Kaup 540 K: Kassa 540 4) D: Kaup 2650 K: Võlad tarnijatele 2650 5) D: Tarnijatelt laekumata arved 12 000 K: Müügitulu 12 000 6) D: Kaup 16 851,25 K: Müüdud kauba kulu 16 851,25 Kuupäev Tehing Kogus (tk) Soetushind (kr/tk) Müügihind (kr/tk) 1.märts Algvaru 100 57 ­ 3. märts Ost 200 55 ­ 7.märts Müük ? ­ ? 9.märts Ost 10 54 ­ 23

Majandus → Raha ja pangandus
28 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Laomajanduse praktika aruanne

Turvalisusest seda, et isegi oli sihteliselt turvaline, kuna seal ei ole tõstukeid ega muid liikuvaid asju, roklaid jne. Valgustus oli enamvähem, kuigi oleks võinud ikkagi valgustus parem olla, kuna nähtavus mõnes kohas ei olnud hea ning oli raske leida mõnda toodet. 4. Paberimajandus Komplekteerimisleht - Peale on märgitud tellija, toote nimi, toote kood, palju klient soovib kaupa. Vastuvõtu leht- Peale on märgitud kust kohast kaup tuleb, kauba nimekiri mis on saadetud, kogused, toote koodid ja nimed. Saateleht ­ Peale on märgitud, kellele kaup läheb, hind, tootekood, toote nimi ja palju neid on seal. 5. Arvutimajandus VANA PROGRAMM Kviteerimine- unikko programmiga peale komplekteerimist pidid sa selle lehe ära kviteerima, et see riiulist seda kaupa vähemaks võtaks ja raamatupidamises kõik korras oleks. Seal sa said valida kas tahad saatelehte või ei .

Muu → Praktika aruanne
333 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Laotöö toimingute haldamine.

Laotöö toimingute haldamine. I kontrolltöö LGA17 Nimi.................................................... 10.12.2018 Vali üks õige vastus 1. Millal on vaja üldjuhul viia läbi hoiuühikute moodustamine kauba vastuvõtul? a) juhul kui kaup saabub alustel, millega on võimalik seda hoiustada b) juhul kui kaup saabub alustel kuid hoiustatakse ilma alusteta virnastatult c) juhul kui kaup saabub alusteta ja seda hoiustatakse virnastatult alusteta d) juhul kui kaup saabub ilma alusteta nn mahukaubana, kuid hoiustatakse riiulikohtadel 2. Mis ei ole tavaline kauba käsitlusega seotud tegevus? a) Kaubale lisaväärtuse loomine b) Kauba markeerimine c) Kauba hävitamine d) Kauba inventeerimine 3. Mis tegevus on kauba vastuvõtul tavaliselt kõige ajamahukam a) Kauba laadimine b) Dokumentide haldus c) Kauba markeerimine

Logistika → Laomajandus
3 allalaadimist
thumbnail
10
docx

tekkimine ühenduse tolliseadustiku tähenduses. Ühendusevälise kauba vabasse ringlusse lubamise tolliprotseduurile suunamist ei käsitata kauba impordina, kui sellele. Eelnes kauba suunamine imporditollimaksudest osalise vabastusega ajutise impordi tolliprotseduurile, tagasimaksesüsteemiga seestöötlemise tolliprotseduurile või tollikontrolli all töötlemise tolliprotseduurile. Vahetult järgneb kauba toimetamine ühendusevälisesse riiki, mis on ühenduse tolliterritooriumi osa, ja kaup on kuni selle Eestist väljatoimetamiseni tolli järelevalve all. Eestis toimuv kauba import on ka ühenduse tollistaatusega kauba toimetamine Eestisse ühendusevälisest riigist, mis on ühenduse tolliterritooriumi osa. Kauba käibe tekkimise koht Kauba käibe tekkimise koht on Eesti, kui: kaup toimetatakse saajale või tehakse talle muul viisil kättesaadavaks Eestis, eksporditakse Eestist, teostatakse kauba

Varia → Kategoriseerimata
15 allalaadimist
thumbnail
13
ppt

Tarneklauslid

kohustatud ning mille eest maksma kogu teekonna vältel tarnija e. müüja laost kuni ostja "ukseni". Tarneklauslite ajaloo poole pealt peaks mainima et, ICC avaldas oma esimese versiooni tarneklauslitest 1936. a., tänapäeval on meil võimalus kasutada versiooni aastast 2000. Rühm C CFR - Müüja deklareerib kauba ekspordiks, sõlmib veolepingu sihtsadamasse ja maksab veokulud. Risk siirdub ostjale lähtesadamas. Vastutus siirdub müüjalt ostjale, kui kaup on laadimissadamas laeva pardal. Müüja maksab kulud ja veokulud nimetatud sihtsadamani. Kasutatakse meretranspordi puhul. CIF - Erineb CFR-st selle poolest, et müüja peab kindlustama tarne ostja kasuks. Vastutus siirdub müüjalt ostjale, kui kaup on laadimissadamas laeva pardal. Müüja maksab kulud, merekindlustuse ja veokulud kauba vedamise eest sihtsadamasse. Kasutatakse meretranspordi puhul. CPT - Müüjal tuleb sõlmida veoleping sihtkohta, aga risk läheb

Logistika → Logistika
131 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Tollieeskirjad

erimeetmeteks. Soodustollimaks võib olla null- või vähendatud määraga maks, tariifkvoodi või -laena. Soodustuse saamisel on oluline kauba päritoluriik ja selle tõendamine. Kolmanda riigi tollimaksu rakendatakse, kui soodustust ei ole ette nähtud. Erimeetmed on dumpinguvastane ja tasakaalustav tollimaks ning kaitsemeetmed. Tollimakse ei pea maksma, kui tollimaksuvabastuse saamiseks õigusaktides ette nähtud tingimused on täidetud ja maksuvabastust taotletakse tollideklaratsioonil, kus kaup deklareeritakse vabaks ringluseks. Tollimaksust on vabastatud: - Postisaadetised väärtusega kuni 45 eurot ehk ca 700 krooni, kui saatja ja saaja on eraisikud, ning 22 eurot ehk ca 330 krooni, kui saatja on äriühing. - Kolmandast riigist saabunud reisija isiklikus pagasis sisalduv mittekaubanduslik kaup väärtusega kuni 175 eurot (ca 2700) krooni. Koguselised piirangud kehtivad alkoholile jms. - Pärandvara, välja arvatud alkohol, tubakas, sõidukid jms. Isiklik vara elukoha vahetusel

Logistika → Logistika
36 allalaadimist
thumbnail
14
pdf

Finants kodutöö

Arvelduskonto 200 Osakapital 3 700 Kaup 3 500 AKTIVA KOKKU 3 700 PASSIVA KOKKU 3 700 PÄEVARAAMAT Summa Jrk.nr. Kuupäev Kontode nimetused ja operatsiooni sisu Konto nr DEEBET KREEDIT 1 Kauba seotamine võlgu Kaup 540 Võlg tarnijatele 540 2 Laen pangast Arvelduskonto 1 000 Pangalaen 1 000 3 Kaubamüük järelmaksmisega Ostjate tasumata arved 1 030

Majandus → Finantsarvestuse alused
73 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Käibemaksuseadus (KMS)

Riigi-, valla- ja linnaasutuse ning avalik-õigusliku juriidilise isiku tegevust käsitatakse ettevõtlusena üksnes siis, kui see tegevus kujutab endast nõukogu direktiivi 2006/112/EÜ I lisas sätestatud majandustegevust või selliseid käesoleva seaduse § 1 lõikes 1 loetletud tehinguid ja toiminguid, mida saavad teha ka teised maksukohustuslased ning mille maksustamata jätmine mõjutab oluliselt konkurentsi. 2. Mis on kaup? §2 Kaup on asi, loom, gaas ja elektri-, soojus- ning jahutusenergia. Kinnisasjana käsitatakse kinnisasja tsiviilseadustiku üldosa seaduse tähenduses, hoonestusõigust ja tehnovõrku või -rajatist asjaõigusseaduse tähenduses, ehitist kui vallasasja asjaõigusseaduse rakendamise seaduse tähenduses ja korteriomandit ning korterihoonestusõigust korteriomandiseaduse tähenduses. Kaup on ka kõigile ostjatele vabalt kättesaadav ja samade funktsioonide

Majandus → Maksundus
42 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Mõisteid kaubandusseadustest.

kuni 2500 m² ning kus toidu- ja esmatarbekaupade osatähtsus moodustab kaks kolmandikku.Supermarketid asuvad enamasti suurtes elamurajoonides. · Tarbija on füüsiline isik, kes teeb tehingu, mis ei seondu iseseisva majandus- või kutsetegevuse läbiviimisega. · kaupleja ­ isik, kes oma majandus- või kutsetegevuses pakub ja müüb või muul viisil turustab tarbijale kaupa või osutab teenust · kaup ­ kaupleja pakutav, müüdav või muul viisil turustatav asi või õigus; · teenus ­ kaupleja pakutav, müüdav või muul viisil turustatav hüve, mis ei ole kaup; · tootja ­ toote ohutuse seaduses määratletud isik · Müügihind on kaubaühiku või kaubakoguse eest tarbija tasutav lõpphind. · Ühikuhind on kauba ühe kilogrammi, ühe liitri, ühe meetri, ühe ruutmeetri või ühe kuupmeetri lõpphind. Ühikuhinnaks võib olla ka tükihind, kui kaupa

Õigus → Müügiõpetus ja...
50 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Müüja- klienditeenindaja roll kaupade käitlemises

Müüja – klienditeenindaja roll kaupade käitlemises. Klienditeenindaja mängib väga suurt rolli kaupade käitlemisel. Klienditeenindaja on see, kes võtab kaupa vastu, kontrollib selle kvaliteeti ja selle vastamist nõuetele, realiseerimisaegu ja nõuetekohast märgistust. Vaatab, et kaup ja pakend oleks terve ja müügikõlbulik. Vastutab, et kiiresti riknev kaup esmajärjekorras võetaks vastu ja paigutataks kas müügisaali selleks ette nähtud kohale või selleks ette nähtud lattu. Külmaahel ei tohi katkeda, vastasel juhul ei tohi kaupa müüki panna. Vastutab, et kogused ja koodid klapivad. Igal pootel peab olema eestikeelne tõlge, kuid sellega ei tohi ära katta olulist muukeelset teavet, st kauba nimetust, valmistaja või muu väärtuslik info. Klienditeenindaja järgib FIFO põhimõttet (see mis ennem sisse, see ennem välja), kui

Majandus → Klienditeenindus
13 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Reklaamiteooria

tajude ja mõtete ühitamisest. Imidz on ka ideoloogiline. Ta peaks kandma mingisuguseid väärtuseid, põhimõtteid. Samas on ta ikkagi ka suvaline ­ imidz on konstruktsioon, mille taga on kellegi suva. Imidz on ANTROPOMORFNEehk inimkujuline. Temas väljendub teatud inimtüüp. Imidzireklaam ei räägi mitte kaubast, vaid selle võimalikust tarbijast. KAUBAREKLAAM _ ehitub üles kaubakeskselt, räägib kauba omadustest, osutab tarbija vajadustele, mida see kaup rahuldada saab, märgistik kirjeldab kauba kvaliteedi. On pigem informatiivne. Imidzireklaam ­ ehitub üles tarbijakeskselt, esmatähtis on tarbija emotsionaalne enesemääratlus, kauba omaduste Avalik arvamus ­ kellegi avalikult arvatud ARVAMUS või kogum selliseid KAUP Turunduse seisukohalt: on toote vajaduste ja soovide rahuldamise allikas või vahend. Turunduse objektiks on ainult need tooted,mida kasutatakse turul, vahetusprotsessis.Selline toode on kaup ­ ta

Meedia → Reklaam
32 allalaadimist
thumbnail
6
xls

Tabel, vorm - 4 kontroltöö

Kaup Kogus Hind Müüja jahu 4960 7,50 Kask manna 580 6,00 Paju riis 2136 12,00 Saar suhkur 3977 9,00 Tamm sool 2782 6,00 tatar 1854 10,00 kaer 1486 8,00 hernes 796 7,00 hirsihelbed 1098 11,00 Nr Kaup Kogus Hind Maksumus Makstud Müüja Kuupäev 1 jahu 10 7,5 75 68,5 Kask 23.04.2005 2 riis 20 12 240 240 Paju 23.04.2005 3 hernes 1 7 7 7 Saar 23.04.2005 4 suhkur 10 9 90 81 Tamm 23.04.2005 5 hirsihelbed 2 11 22 22 Kask 23.04.2005

Informaatika → Informaatika 2
92 allalaadimist
thumbnail
40
doc

Tolliõiguse eksamiküsimused

isik, sõltumata reisi eesmärgist. 8. Kauba tollistaatus Kauba tollistaatuse kindlaksmääramine on vajalik selleks, et selgitada välja, milliseid kaubanduspoliitilisi meetmeid kauba suhtes tuleb rakendada. Kauba tollistaatus jaguneb: Ühendusekaup -1) teatud tingimustel täielikult ühenduse tolliterritooriumil saadud või toodetud kaup, mis ei sisalda imporditud kaupa riikidest või territooriumidelt, mis ei moodusta ühenduse tolliterritooriumi osa. 2) vabasse ringlusse lubatud kaup, mis on imporditud riikidest või territooriumidelt, mis ei moodusta ühenduse tolliterritooriumi osa; 3) Ainult teises alapunktis nimetatud kaupadest või esimeses ja teises alapunktis nimetatud kaupadest täielikult ühenduse tolliterritooriumil saadud või toodetud kaup. Ühenduseväline kaup - kaup, mis ei vasta ühenduse kaubale esitatavatele tingimustele.Ühenduse kaubast saab ühenduseväline kaup, kui see viiakse ühenduse

Õigus → Õigus
31 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Näidis - Müügileping

kvaliteeti jt. tunnuseid kinnitavad dokumendid või dokumentide koopiad. 3.2. Lepingus käsitlevad pooled mõisteid "Kauba mittekvaliteetsus" ja "Kauba mittevastavus Lepingule" järgmises tähenduses: 3.2.1. Kauba mittekvaliteetsus tähendab Kauba mittevastavust Lepingu p. 3.1. toodud tingimustele. 3.2.2. Kauba mittevastavus Lepingule tähendab, et Kaup on kõlbmatu selleks eesmärgiks, nagu tuleneb Lepingust või Lepingu lisadest või Kaup ei ole see Kaup, mille Ostja on tellinud. 3.3. Ostja on kohustatud Kauba kättesaamisel Kauba viivitamatult ise või oma esindaja kaudu üle vaatama. 3.4. Kui ülevaatamise käigus selgub, et Kaup ei vasta punktis 3.1 toodud nõuetele või puuduvad punktis 5.3 toodud dokumendid, on Ostjal õigus keelduda Kauba vastuvõtmisest. 3.5

Varia → Kategoriseerimata
148 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Logistiline kaubavedu

Ilmselt oleks selline "keegi teine" samal alal tegutsev ja samast tehasest kaupu tarniv konkurent, kellega kaubatoomisel koopereeruda. Samas võib selline koostöö lõpptulemusena hoopis ohtlikumaks osutuda kui algul pealtnäha paistab, seda enam, et konkurent on ikkagi konkurent. Kui eelmine variant on lõplikult ära langenud, võib ka leida vedaja firma, kellel on olemas auto antud regioonis ja piisavalt kaubaruumi haagises, et kaup ära mahuks. Sellise firma ja auto leidmine on väga töömahukas arvestades tõsiasja, et Eestis on üle 1 400 firmat kellel on ERAA1 2007 litsentsi. Siinkohas ilmnebki ekspediitorfirma eelis: transporditellijal on palju lihtsam helistada ekspediitorfirma ekspediitorile ja tellida vedu tema käest, sest ekspediitor omab head ülevaadet autodest, kes on Sinu poolt soovitud ajal antud regioonis ja kellel on võimalus kaup ära tuua, Sulle sobival ajal ja Sulle sobivasse kohta [6]. 1

Informaatika → Informaatika
112 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Interneti kaubandus

Selle abil saavad ostjad kiirelt ja lihtsalt soovitud kauba virtuaalsesse ostukorvi panna. Sellele järgneb "kassase minek" ­ ostu eest tasumine, ja soovitud tarnemeetodi valik. Enamik poode lubab kliendil luua endale isikliku kasutajakonto. Selleks kogutakse vajaminevat teavet kasutaja kohta, et teinekord saaks ostud kiiremini ja kergemini vormistada. Enamasti saab klient oma e-postile ka ostu kinnitava kirja, seda siis, kui ost on vormistatud ja makstud. SEADUSED: (1) Kaup ja teenus peavad olema sihipärasel kasutamisel ohutud tarbija tervisele, elule, varale ja keskkonnale ning tarbija poolt tavaliselt eeldatavate tarbimisomadustega, kusjuures peavad olema täidetud kõik teised antud kaubale või teenusele kehtivad kohustuslikud nõuded. (2) Tarbijale müüdav kaup või teenus peab olema varustatud eestikeelse teabega, sealhulgas markeeringu või kasutamisjuhendiga vastavalt kohustuslikele nõuetele.

Logistika → Baaslogistika
11 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Voodiagramm materjali tellimisel tootmiseks kuni lõpliku arve tasumiseni

Müügiosakonnast tuleb tellimus kauba tootmiseks ja siin tekib tootmisprotsessi algus ning esmase otsuse ning läbi vaatluse teeb tootmisjuht kas on selle toote jaoks eraldi tellida lisa materjali. Hetkel ma kajstan materjali tellimise protsessi kuidas see kujuneb ning liigub lõppfaasi välja. Esmalt siis esitab tootmisjuht küsimuse kas on vastava toote jaoks materjal olemas või on vaja tellida. Kui jah siis esitab tellimuse tarnijale ning saadab selle ära. Kaup tuleb kohale vastavalt tarenetähtajale kas kohe või hiljemalt 2-3 nädala jooksul. Kaup tuulakse kohale vastavalt tarne tellimusele. Kohale jõudnud kaup kontrollitakse üle kogused kas klapivad tellitud kogustele, kohale jõudnud kogustele ning arvel olevatele kogustele. Lisaks kontrollib üle ka hinnad mis on kokku lepitud tellimise hetkel. Arve vastab tellitule ja tootmisjuht kinnitab saabunud arve ning saadab edasi juhatusele kinnitamiseks.

Majandus → Majandus
37 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Tarbija õigused ja kohustused ning võimalused oma õiguste kaitsmiseks.docx

Tarbija õigused ja kohustused ning võimalused oma õiguste kaitsmiseks. Mõisted 1)tarbija – füüsiline isik, kellele pakutakse või kes omandab või kasutab kaupa või teenust eesmärgil, mis ei seondu tema majandus- või kutsetegevusega 2) kaupleja – isik, kes oma majandus- või kutsetegevuses pakub ja müüb või muul viisil turustab tarbijale kaupa või osutab teenust 3) kaup – kaupleja pakutav, müüdav või muul viisil turustatav asi või õigus 4) teenus – kaupleja pakutav, müüdav või muul viisil turustatav hüve, mis ei ole kaup 5) tootja – toote nõuetele vastavuse seaduses määratletud isik 6) universaalteenus – üldistes huvides osutatav ja riigi või teatud piirkonna valdava enamiku elanike kasutatav teenus, milleks on gaasi-, elektri-, soojusenergia-, vee- ja kanalisatsiooni-, jäätmekäitlus- ja sideteenus ning muu samalaadne teenus

Õigus → Õigus alused
16 allalaadimist
thumbnail
4
pdf

TARNEKLAUSLID (Incoterms)

kauba veokile laadimise eest. Kui määratud laadimiskoht on veofirma asukohas, siis on müüja vastutav kauba veokile laadimise eest, ent ei ole kohustatud seda maha laadima. FAS (Free Alongside Ship) Laadimissadam määratud, kasutatakse meretranspordi puhul, müüja veab kaubad ostjaga kokkulepitud sadamakaile, müüja kohustuste hulka kuulub kauba ekspordi tollivormistus. FOB (Free On Board) Laadimissadam määratud, kasutatakse meretranspordi puhul, müüja kohustused lõpevad, kui kaup on laaditud laevatekile, müüja kohustuste hulka kuulub kauba ekspordi tollivormistus. CFR(Cost and Freight) Laadimissadam sihtpunktis määratud, kasutatakse meretranspordi puhul, müüja kohustused lõpevad, kui kaup on sihtsadamas laevatekilt maha laaditud, müüja kohustuste hulka kuuluvad kauba ekspordi tollivormistus ja transport kuni sihtsadamani. CIF (Cost, Insurance and Freight) Laadimissadam sihtpunktis määratud, kasutatakse

Logistika → Logistika
26 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Kaupade käitlemine kaupluses

Kaupade müügiks ettevalmistamine .Kaupade väljapanek .Kaupade müük .Müügitulemuste analüüs uute tellimuste esitamiseks 3. Saabuvad kaubad peavad vastama antud kaubagrupile omastele kvaliteedinõuetele. Kauba kvaliteedilisel vastuvõtul tuleb: - kontrollida kaupade kvaliteeti ja realiseerimisaegu ning allesjäänud kehtivusaja vastavust lepingutingimustele; - kontrollida kaupade nõuetekohast märgistust; - kontrollida, et kaubad ja pakendid on terved ning riknemistunnusteta; - kaup ei ole purunenud või muutunud müügikõlbmatuks; - kiirestiriknevad kaubad tuleb kontrollida ja paigutada võimalikult kiiresti sobivasse lattu, et ei toimuks külmaahela rikkumist. 4. Kaupade hoiustamisel tuleb jälgida, et: * kaupade hoiustamise laod oleksid kuivad, kondenseeruva niiskuseta,hooldatud,puhtad ja vastaksid konkreetsete kaupade hoiustamise nõuetele; * kaupu ei hoita põrandal, vaid tuleb paigutada sobivatele alustele või riiulitele; * peetakse kinni virnastamise nõuetest

Majandus → Müügitöö alused
161 allalaadimist
thumbnail
4
rtf

Piiratud maksukohustus

1. Piiratud maksukohustuse tingimused? · Kui isiku ühendusesiseselt soetatud kaupade , välja arvatud aktsiisikaup ja uus transpordivahend, maksustatav väärtus ületab kalendriaasta algusest arvates 160 000 krooni; · välisriigi isik, kes ei ole registreerinud end maksukohustuslasena ning kellel puudub püsiv tegevuskoht, mille kaudu ta tegeleb ettevõtlusega. 2. Kes võivad olla piiratud maksukohustuslased? · Isikud, kes ei ole Eestis registreeritud maksukohustuslastena ning kellel puudub Eestis püsiv tegevuskoht, mille kaudu tegelevad ettevõtlusega Eestis. 3. Piiratud maksukohustuse tekkimine kauba soetamisel`? Kui isiku ühendusesiseselt soetatud kaupade , välja arvatud aktsiisikaup ja uus transpordivahend, maksustatav väärtus ületab kalendriaasta algusest arvates 160 000 krooni; 4. Piiratud maksukohustuslase maksustamine? Maksukohustuslane peab arvestama käibem...

Majandus → Raamatupidamine
12 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Ostu-müügi lepingu analüüs ostja seisukohalt

Ostu-müügi lepingu analüüs ostja seisukohalt Negatiivsed punktid ostjale: 1.) Punkt 1, on küll nimetatud kaup, aga ei ole ära toodud tingimusi, millele ta vastama peaks. Pesumasina ja tema kvaliteedi kirjeldus ning lisade jne kajastamine lepingus võimaldaks Müüja kohustuste rikkumisel Ostjal kohaldada õiguskaitsevahendeid tuginedes lepingule. Vastasel juhul lähtutaks küll sellest, et kaubal peavad olema samasugused omadused, mis on samaväärsel asjal, aga alati ei pruugi aluseks võetav asi olla siiski võrdväärne.

Õigus → Õigusteadus
87 allalaadimist
thumbnail
4
xlsx

Koduneülesanne 1, alusekauba paigaldus

d d r Padjad+tekk r a a t Padjad +tekk x2 t s s Kummut x2 Alus 4. Kaup mis on eelnevalt pakitud kartongi või kilesse siis lisaks kil pakkima ei pea. Kui kaup alusele paigaldatud tuleks kaup ümbritse ja mehaaniliste vigastuste võimalus oleks viidud miinimumini. Sam kauba peale tõmmata pakkelindi. 5. Pakkimiseks oleks miinimum paindala 35m2. 6. Orjenteeruvalt võtaks pakkimine aega 75-90 min. 7

Logistika → Logistika alused
24 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Kaubaväljapanekute analüüs

Müügisaali väljapanekus omavad kategooriad kindlat müügipinda, mille alusel mõõdetakse müügipinna tootlust. Kategooriad jagunevad omakorda alamkategooriateks. Alamkategooriate kaubavalik paigutatakse kategooria pinnal müügisaalis selgete ja arusaadavate gruppidena. Kategooria on Olmekosmeetika mille alamkategooriad on juuksehooldus, näohooldus, kehahooldus, hügieenitooted ja suuhooldus. Positiivsed küljed on, et kõik vajaminev kaup on ühes kohas koos, ostja tuleb näiteks hambaharja ostma, aga vaatab, et šampoon on hetkel odav ja võtab ostab šampooni ka. Võib vaadata, et mõni asi on veel soodushinnaga või odav ja võib juurde ka asju osta. Negatiivsed küljed on, et kõik on väga koos, pole vaheseinu, mis eraldaks kaupu ning see natuke häirib. Kategooria on Kuivained ja alamkategooriad on makaronid, tatar, riis, manna, kiirmakaronid, krupp, kaerahelbed, hirss ja jahu. Positiivsed küljed, et kergesti

Majandus → Kaubandus
13 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Kuidas toimib logistika?

Pakkimine on valgusjuhtidel väga oluline ning tooted ei tohi üksteisega kokkupuutuda, muidu tulevad kriimud peale. Ehk siis kvaliteet nendel on väga oluline. Kui meie firma poolt tuleb tellimus, et vajame neid tooteid, siis alustatakse nende toodete saatmist vahelattu kus tehakse seal nendega vajalikud toimingud. Sildistatakse, sorteeritakse, pannakse alustele kokku ning pakitakse ka vajadusel muud moodi. Ning hiljem tõmmatakse alused pakkelindiga üle, et kaup kahjustada ei saaks transpordi käigus. Transporditakse siis need tooted meie juurde kindlate transpordifirmade poolt. Oleneb transpordist kui kaua see aega võtta võib aga ligikaudu umbes läheb kuni nädal, et need meie juurde kohale jõuaksid. Transpordil peab olema ka väga ettevaatlik, et veos väga ei saaks liikuda kuna tegemist on väga õrnade toodetega ning on jama kui midagi katki läheb.

Logistika → Logistika alused
20 allalaadimist
thumbnail
26
docx

Müük ja müügitehnikad

vahetuse teel – alates kauba pakkumisest kuni poliitilise võitluseni või isiklikust heaolust kuni perekonnasisese suhtlemiseni. Kõige üldisemas tähenduses võib müüki vaadelda kommunikatsiooniprotsessina, mille käigus informeeritakse teist poolt (ostjat) pakkumise olemasolust ja tingimustest. Turunduse eesmärgiks on luua kindlaid ostusoove rahuldav kaup, kehtestada viimasele vastuvõetav hind, leida müügiks sobiv koht ja lõpuks osata ka pakkumist läbi viia (ehk edustus). Viimane on eelkõige seotud müügiga. Edukaks saab aga vahetust muuta nii tarbijate informeerimise kui oskusliku pakkumise abil. Nendeks tegevusteks kasutatakse turunduses nelja vahendit: reklaami, suhtekorraldust, müügi stimuleerimist ja isiklikku müügisuhtlust. 2. Müügi ja turunduse erinevused

Majandus → Müügitöö alused
95 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Praktika aruanne, MS VICTORIA I, Laondus

Kaupa viies olin kontakti algataja ise ja enda arvates tulin sellega suurepäraselt toime, ilma et oleks abi vajanud. Kuna laevas oli enamjaolt eestikeelne personal, siis ei vajanud võõrkeelte kasutamist. Teema III : Suhtlemist toetav käitumine Praktikakoha leidsin internetist, praktikantide värbajaga suhtlesin ise meili teel. Meremehe tõendi saamiseks kasutasin telefoni. PAKENDID JA PAKKIMINE I Teema: Pakendite liigitus ­ rühmapakend (väikepakend). Laeva tulev kaup oli alati rühmapakendites aluste peal, materjaliks oli kile ja papp. Alati, kui kaupa riiulile sättima pidi, tuli arvestada pakendil oleva noolega, et see oleks ülespoole. Laos komplekteerisin kauba alusele, raskemad tooted alla ja kergemad tooted peale. Peale seda, kui olin kauba alusele pannud, kiletasin aluse ära, et kaup ümber ei kukuks. Juhul, kui laevalt pidi midagi teisele laevale saatma, siis pakkisin lahtised asjad tühjadesse kastidesse ning kiletasin

Logistika → Baaslogistika
70 allalaadimist
thumbnail
45
xlsx

Exceli Kordamine 2-1- 2

50 78 352 54 90 28 62 87 75 16 63 12 Max 96 987 874 933 Min 16 11 24 12 Summa 1267 2960 2530 5572 Keskmine 63.35 148 126.5 278.6 Harjutus 3.1 Toidukorv (korrutise valemi sisestamine). Leia kaupade maksumus ja summa. Leia suuremad summad kui 2 Jrk. Kaup Ühik Kogus Hind 1 Leib Päts 0.5 1.12 2 Sai Päts 1 0.51 3 Või Pakk 1 0.84 4 Juust Kg 0.25 6.23 5 Piim Liiter 1.5 0.99

Informaatika → Andmeanalüüs
14 allalaadimist
thumbnail
12
pptx

E-kaupluse analüüs

on keskmisest tarneajast pikem. Kui tellimuse täitmise tähtaeg on pikem kui 4 nädalat, teavitatakse sellest eraldi emaili teel. Kauba maksumusele lisandub postikulu. Kui ka tellimus saabub mitme saadetisena, arvestatakse postikulu vaid üks kord esimese saadetisega. Kohaletoimetamine Eesti Posti pakiautomaat Post24, postikulu 4,30 , valitud Eesti Posti postikulu 6,50 , Suuremõõtmeliste kaupade kättetoimetamine kulleriga, postikulu 21,90 . Kui kaup on tellitud Post24 pakiautomaati, siis kauba saabumisel saadetakse kohe mobiiltelefonile vastava sisuga SMS ja/või soovi korral email. Kui kaup on tellitud Eesti Posti kulleriga koju, siis paki saabumisel võtab Eesti Posti klienditeenindus kliendiga ühendust. Tagastamise õigused Kliendil on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud, ta peab olema originaalpakendis koos kõikide markeeringutega

Majandus → Kaubandus
4 allalaadimist
thumbnail
3
doc

“Reklaam”

Vale, ebaeetiline ja kõlbmatu reklaami on sedusega keelatud. 4. Kõik mis reklameeritakse on halb ja ebakvaliteetne? Sellest rääkivad inimesed, kes mitte midagi ei taipa reklaamis. Võib küll reklameerida halba kaupa ja mida ei saa müüa, aga on ka põhjused, milleks on olemas reklaam. · Kasvab firma, tema kaupade ja teenuste ära tundmine. Kasutatakse ilusa ja kvaliteetse reklaami, mis on huvitav ja tehtud asjatundlikult. · Reklaami kasutatakse, et tuua uus kaup turule. · Selleks, et tagada endale suurema osakaalu turul peab oma kaubale tegema reklaami, seda nimetatakse marketingiks. Selle abil saab savutada valitsemist turul. · Reklaami kasutatakse ka, et maha müüa ebakvaliteetne või vananenud kaup. Kaup tuleb realiseerida. Juhul kui see ei too tulu, siis vähemalt tehakse seda selleks, et bankrottiks mitte minna. Kokkuvõte: Reklaam ei pruugi ilmtingimata olla ainult halb ja ebakvaliteetne kaup

Varia → Kategoriseerimata
40 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun