Vastused
1. "Isiklik on poliitiline" on feministlik moto, mis tähendab, et isiklikud kogemused ja suhted on seotud suuremate poliitiliste struktuuridega ja võimusuhteatega. See rõhutab, et isiklikud kogemused, eriti nende, mis on seotud sooga, võimu ja sotsiaalse õiglusega, on olulised poliitiliste muutuste ja aktivismi seisukohalt.
2. Descartes'i järgi on primaarsed omadused need, mis kuuluvad mateeria olemusse sõltumata sellest, kas keegi neid tajub või mitte. Need hõlmavad omadusi nagu kuju, suurus, liikumine ja asukoht.
3. Platoni inimesekäsitlus põhineb tema ideedel vormidest ja dualismist. Ta uskus, et inimese tõeline olemus eksisteerib vormide maailmas ja et inimese keha on vaid ebakindel varjund või koopia ideest. Platoni järgi on inimese eesmärk saavutada tõeline tarkus ja vabaneda meelte maailmast.
4. Jamesi pragmatismi vastu võib esitada argumente selle kohta, et see ei suuda pakkuda objektiivset tõde ega kindlaid aluseid teadmistele. Samuti võib öelda, et pragmatismi käsitlus tõest on liiga utilitaristlik ja ei arvesta teadmiste olemust ega sügavust.
5. Liberaalsed argumendid absolutismi vastu hõlmavad ideed individuaalsest vabadusest, võimu kontrollist ja valitsuse vastutusest kodanike ees. Absolutism piirab kodanike vabadust ja võib viia autoritaarse võimu kuritarvitamiseni.
6. Hume'i järgi on kindel teadmine võimalik ainult taju ja kogemuse kaudu. Ta rõhutas, et kõik meie teadmised põhinevad meelte tajumisel ja kogemusel ning seetõttu on kindlad teadmised piiratud meie meelte ja kogemusega.
7. Dualistlikud lahendused keha-vaimu probleemile hõlmavad ideed, et keha ja vaim on erinevad substantsid või olemused, mis eksisteerivad eraldi. Üks lahendus võib olla interaktsionism, mis väidab, et keha ja vaim mõjutavad üksteist, kuid säilitavad oma eraldatuse.
8. Kanti kriitika ontoloogiliste jumalatõestuste kohta keskendub peamiselt sellele, et Kant pidas selliseid tõestusi ekslikuks ja lubamatuks. Tema esimene etapp kriitikas oli väide, et ontoloogilised jumalatõestused eeldavad, et jumala eksistents on analüütiline, mis on vastuolus Kant'i sünteesi kategooriatega. Teises etapis näitas ta, et jumala eksistents ei ole midagi, mida saab tuletada loogilistest mõtlemisoperatsioonidest, vaid pigem on see metafüüsiline küsimus, millel puuduvad tõendid.
9. Argument parallelismi vastu võib väita, et see ei suuda täielikult selgitada keha ja vaimu vahelist suhet ning jätta küsimusi vastamata, kuidas ja miks need kaks näivad paralleelselt toimivat.
10. Argumentum ad populum on loogiline viga, mis seisneb selles, et midagi peetakse tõeseks või õigeks ainuüksi sellepärast, et enamus seda usub või nii arvab. See ei arvesta asjaoluga, et suurem osa võib eksida või olla eksitav ning ei paku objektiivset alust õige või tõeseks pidamiseks.