Meie kool
sissejuhatus
õpikeskkond
õpimeetodid
hindamine
õpilane,tugisüsteem
kokkuvõte
kastatud materjalid.
Meie soov oleks luua haridusasutus, kus peatähelepanu all on laps, kes õpib kogemise ja
loomise kaudu ümbrust mõistma ning mille peaeesmärk on kasvatada avatud
mõtlemisega inimesi.
Õpetuse aluseks on arenguteooria, mille järgi inimese areng kulgeb rütmiliselt üksteisele
järgnevate astmetena. Inimese kasvuaeg jaguneb kolmeks oma olemuselt täiesti erinevaks
perioodiks:
· eelkooliiga kuni 7. aastat (füüsilise arengu periood);
· põhikooliiga 7. 14. eluaasta (hingelise arengu periood);
· noorusiga 14. 21. eluaasta (vaimse arengu periood)
Õpikeskkond.
Kool asub looduskaunis kohas, mere ääres, vähese asustusega piirkonnas, lapsi
transpordib koolibuss. Õpikeskkonna kujundamisel on lähtutud Steineri pedagoogikast,
milles tähtsal kohal on lapsekesksus, mida tuleb mõista nii, et ühest küljest
soovitatakse tugevdada lapse enda t...