Teenindusstandardid presentatsioon 2014
Firma ,, Sdelai sam"
Teenindusstandardid
September 2014
TELEFONIGA SUHTLEMINE
Kõnele vastamine:
Vastan telefonile kiiresti ja sõbraliku häälega. Vastan hiljemalt 3 telefonihelina järel.
Tervitan meie klienti alati esimesena. Alati tervitan esimesena eesti keeles ja kliendi
vastuse järel valin edaspidiseks kliendile sobiva keele oma keeleoskuse piires.
Lõpetan kõne viisakalt tänan klienti helistamise eest ning soovin peatset
nägemist. Lasen helistajal toru esimesena ära panna.
Kui pole kohal kedagi keda helistaja küsib, siis palun helistajal jätta teade ning
kontaktandmed ( helistaja, tema tel. nr, kuup, kellaaeg, kellele helistas, teate sisu).
Teate vastuvõtmisel kordan teadet, veendumaks et kirja said õiged andmed ja
sisu. Iga kõne lõpetan tänuga helistamise eest: ,,Tänan et helistasite", ,,Thank You for
calling" ,, Spasibo shto posvonili"
Töötelefoni kasutan vaid töökõnedeks. V...