Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Praktikaaruanne (6)

4 HEA
Punktid

Lõik failist

TTÜ Infotehnoloogia teaduskond
Praktikaaruanne
Üliõpilane: Maria Todurova kood: 073961IATB Kuraator : Maret Ots
2011 Sisukord 1Sissejuhatus .............................................................................................................................................3 1.1 Minu eesmärkide ja ülisannete püstitus...........................................................................................3 1.2Valitud praktikaettevõte (valikukriteeriumid)..................................................................................3 2Ettevõtte tegevuse analüüs.......................................................................................................................3 2.1Ettevõtte televisiooni osakonna kirjeldus.........................................................................................4 2.2Tööprotsessi kirjeldus ja korraldus...................................................................................................4 3Eneseanalüüs............................................................................................................................................5 3.1Ettevalmistamine..............................................................................................................................5 3.2Toimetulek........................................................................................................................................5 3.3Uued teadmised ja oskused..............................................................................................................6 4Hinnang praktikaettevõttele....................................................................................................................6 5Kokkuvõte................................................................................................................................................6 Lisa(foto)..........................................................................................................................................7 1 Sissejuhatus Bakalaureuseõppe praktika eesmärgiks on tutvumine erialase tööga tegelikus tööolukorras. Praktika sooritamise põhimõtte on erialaliste teadmiste rakendamine reaalses olukorras ning inseneri , tehnoloogi või teadlase-uurija töö spetsiifika tundmaõppimine, ning oma eriala reaalses valdkonnas iseseisvalt tundmine , üliõpilase silmaringi laiendamine ja oma tegevuse maalmas avamine ja leidmine. Väga olulisemaks asjaks on see, et meeldis see praktika ning ta tunneks selle tegevuse huvi.
1.1 Minu eesmärkide ja ülisannete püstitus Praktikakoha valikul oli minu peamiseks eesmärgiks teada saada, kuidas töötab tehniline insener. Seejärel huvitas mind, millega tegelevad inseneri juhtimisel töölised, milliseid spetsialiste on tööturul vaja, milliseid tööülesandeid nad täidavad -- kui vastutusrikkaid ja keerulisi.
1.2 Valitud praktikaettevõte (valikukriteeriumid) Ma valisin praktika läbimise kohaks Eesti Rahvusringhäälingu, televisiooni osakonna. Mulle tundus, et mulle oleks väga huvitav teada saada, millised spetsialistid töötavad televisiooni tehnilisel poolel, millega nad tegelevad, kes lahendavad esile kerkivaid probleeme (ja milliseid probleeme), millist aparatuuri kasutatakse ja kuidas käitutakse tehnika ja serverite rivist välja

Vasakule Paremale
Praktikaaruanne #1 Praktikaaruanne #2 Praktikaaruanne #3 Praktikaaruanne #4 Praktikaaruanne #5 Praktikaaruanne #6 Praktikaaruanne #7 Praktikaaruanne #8 Praktikaaruanne #9
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-10-21 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 829 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 6 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Eminida Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
16
docx

Praktikaaruanne logistikaettevõttes

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Ehitusteaduskond Tutvumis-ja erialapraktika Praktikaaruanne Juhendaja: Tallinn 2015 SISUKORD SISSEJUHATUS........................................................................................................ 4 1.ETTEVÕTTE TEGEVUSE ANALÜÜS........................................................................5 1.1.Praktikaettevõtte kirjeldus: ajalugu, tegevusalad, asukoht, tegevuste üldkirjeldus,kasutatavad ressursid-hooned, masinad ja seadmed, personal jne. 5 1.2

Praktika
thumbnail
95
doc

Mein Kampf

1 NB! Redigeerimata! Saateks natsionaalsotsialismi klassiku Adolf Hitleri raamatu MEIN KAMPF eestikeelsele väljaandele Aastakümneid on kogu maailmas püütud Adolf Hitleri raamatut "MEIN KAMPF" inimestele kättesaamatuks teha, samal ajal seda igati maha tehes. Ka end kõige demokraatlikemaks pidavates riikides ei ole see raamat igaühele kättesaadav. Vähemalt samavõrra vastuvõetamatu ideoloogia, marksismi, kandjad ­ Marksi, Engelsi, Lenini jne. teosed, laiutavad aga paljude avalike raamatukogude riiulitel ega ole kunagi tõsiseltvõetavat hukka-mõistu leidnud. Miks see nii on, taipab tähelepanelik lugeja üsna kiiresti. Tutvudes A. Hitleri poolt kirjapanduga, ei jaga meie demokraatlikus riigis elav lugeja kindlasti tema seisukohti ja maailmavaadet. Võrreldes seda aga marksismi klassikute teostega, tuleb tõdeda, et A.

Saksa ajalugu
thumbnail
323
doc

Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED

AKTIIVÕPPE MEETODID TÖÖLEHED Merlecons ja Ko OÜ 0 SISUKORD AKTIIVÕPPE MEETODID I.....................................................................5 AJALEHT...................................................................................................6 EBASELGE JA SELGE EESMÄRK..........................................................6 EBAVÕRDSED VAHENDID.................................................................10 ELUVESI...................................................................................................12 ENESEKEHTESTAMINE.......................................................................18 GRUPIKÄITUMINE...............................................................................21 HEA JA EDUKAS INIMENE.................................................................22 INTERVJUU.......................................................

Isiksusepsühholoogia
thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

Teenindussuhtlemine ­ kliendikesksus Kosmoseuuringute alguspäevad.. Canaveraly neemel asuv NASA keskus. President Kennedy oli seal parasjagu kohtumas paljude kuulsate teadlaste ja uurijatega. Ta kohtus inimestega, kelle ülim eesmärk oli vallutada kosmos ning jalutada kuu pinnal. Ta kohtus raamatupidajate ja administraatoritega, kes olid andnud suure panuse projekti õnnestumisse. Seega oli kohtunud paljude sihikindlate, uhkete ja oma eesmärki uskuvate meeste ja naistega. Kui ta jalutas mööda koridori tagasi limusiini juurde, põrkas ta kokku küürutava hallipaise mehega, kellel oli ämber ühes ja mopp teises käes. Küsimus tundus üpriski ülearune, aga president küsis siiski: ,,Ja mida teie siin neemel teete?" Selga sirutades vaatas koristaja presidendile otsa ning vastas, hääles uhkus ja väärikus: ,,Härra, ma teen

Teenindus
thumbnail
194
pdf

Käitumine klassiruumis, Bill Rogers

Bill Rogers Käitumine klassiruumis Tõhusa õpetamise, käitumisjuhtimise ja kolleegitoe käsiraamat 1 Sisukord Arvustajad raamatust „Käitumine klassiruumis“ 4 Autorist 5 Teemad 6 Tänuavaldused 7

Psühholoogia
thumbnail
164
pdf

Karjäärinõustamise käsiraamat 2014

Kui viia inimene kokku talle sobiva tööga, muudaks see ühiskonna 8 Karjäärinõustamine konfliktivabamaks. Samas jääb inimesele siiski valikuvabadus. Töötatakse palju testidega. Motivatsiooni saab tugevdada, kuid ainult nende omaduste osas, mis inimesel on juba ole- mas. Ettekujutus inimesest kvalifikatsioonide ja faktorite teooria põhjal. • Inimese oskusi (kvalifikatsioone) on võimalik tuvastada isegi enne nende oskuste välja­ selgitamist praktika abil. Iga inimene on võimeline töötama mitmel erineval kutsealal ja tema tööalast võimekust on võimalik testide abil selgitada. • Motivatsioon, näiteks hea töötasu, võib soodustada oskuste väljakujunemist. See tähendab, et motivatsioon võib panna inimest oma teatud oskusi edasi arendama, kuni need ka praktikas ilmnevad. Samas on need oskused inimeses latentsel kujul juba varem olemas.

Ametijuhend
thumbnail
130
rtf

Amundsoni raamat

4636 Aktiivne Aktiivne Aktiivne 116 254 96 118 ne Aktiivne Aktiivne nKuivne Aktiivne Aktiivne kaasamine Aktiivne kaasamine kaasamine kaasamine Aktiivne kaasamine Aktiivne kaasamine Aktiivne Aktiivne Aktiivne Aktiivne kaasamine kaasamine Kaasam kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine ine Aktiivne kaasamineProbleemi m??ratlemise ?lesanded 87 N?ustamise

Psühholoogia
thumbnail
192
pdf

NOORTELAAGRI KORRALDAJA KÄSIRAAMAT

EESTI NOORSOOTÖÖ KESKUS HARIDUS- JA TEADUSMINISTEERIUM NOORTELAAGRI KORRALDAJA KÄSIRAAMAT Tallinn 2005 Koostanud: Elo Talvoja Viire Põder Helen Veebel Argo Bachfeldt Anne Luik Kadri Kurve Kujundaja: Tiina Niin Keeletoimetaja: Anne Karu Tehniline toimetaja: Reet Kukk ISBN 9985-72-158-6 (trükis) ISBN 9985-72-159-4 (PDF) SISUKORD Noorsootöö seadus 5 Noortelaagri tegevusloa väljastamise kord 10 Noortelaagri ning projektlaagri juhataja ja kasvataja kvalifikatsiooninõuded 12 Noortelaagri registri asutamine ja noortelaagri registri pidamise põhimääruse kinnitamine 15 Noortelaagri registri pidamise põhimäärus

Amet




Meedia

Kommentaarid (6)

katubritu profiilipilt
katubritu: ma tahaks teada millist eriala või kohta praktika aruanne puudutab :D
13:52 09-04-2012
jaxx profiilipilt
jaxx: 1 aruanne millest sain seda mida vaja!
23:13 24-03-2013
scared profiilipilt
Olaf Oks: Väga viis
14:38 03-03-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun