ISESEISEV TÖÖ NR 4Põhikooli lihtsustatud riiklik õppekava ja selle lisa 1 “Lihtsustatud õpe”. Leida selle õppetaseme sihiseadetest ja esitatud haridusstandardi info
Töö on kirjutatud Vaatluspraktika ainel teemal Haruidusseadusandlus kui alus HEV õppurite õppe korraldamiseks. Käsitlen Põhikooli Riikliku õppekava, Põhikooli lihttsustatud riikliku õppekava, Gümnaasiumi õppekava, Koolieelse lasteasutuse seadust. Töö eesmärgid on esiteks, võrrelda põhikooli lõpetamist põhikooli riikliku õppekava alusel ja põhikooli lihtsustatud riikliku õppekava alusel. Teiseks, anda ülevaate erivajadustega laste võimaluste käsitlemisest gümnaasiumi riiklikus õppekavas ja kolmandaks, tutvustada sama aspekti koolieelseied lasteastusti puudutavates seadusaktides. Enda kokkuvõte lk 7 on kehv, tehke enda oma - leidke ise eelnevalt kirjutatust plussid ja miinused. ァ - tähendab paragrahvi märki (mu programm ei tunne õiget märki)
Alusharidus on teadmiste, oskuste ja käitumisnormide kogum, loob eeldused edasijõudmiseks igapäevaelus ja koolis. Lasteaed kui institutsioon – koolieast noorematele lastele hoidu ja alusharidust võimaldav õppeasutus. Lasteaed kui organisatsioon - lasteasutuses töötavate inimeste süsteemne tegevus ühiste eesmärkide ja ülesannete täitmiseks. jne
näidis_projekt. 20lk
Mõisted Koolieelse lasteasutuse riiklik õppekava (struktuur, koostamise alused, korraldus, eesmärk, põhimõtted) Õppe- ja kasvatustegevuse alused lasteaias (eesmärk, põhimõtted, õpikäsitlus, valdkonnad, lõimimine, kavandamise alused – riiklikule õppekavale tuginedes) Õppe- ja kasvatustegevuse dokumentatsioon lasteaias Pedagoogilised suundumused Eelkoolipedagoogika didaktilised printsiibid Õpi- ja kasvukeskkond mõned märksõnad loengutest
Õpingukorralduse küsimused loengute kohta.Vastustega
Koolieelse lasteasutuse riiklike õppekavade analüüs
Koolieelse lasteasutuse riiklik õppekava ja Põhikooli riiklik õppekava. Võrdlus
Vaatluspraktika 2.iseseisev töö
Põhjalik eksami konspekt
Koostatud infosüsteemide töö.
iseseisevtöö
loengukonspekt
mõisted
Eelkoolipedagoogika- E.Laaser,Otsi internetist kahe erineva lasteaia õppekava. Uuri, kas õppekavades on esitatud kõik seitse punkti (vt loetelu all) ,mis seadusega ette nähtud on.Võrdle juhendmaterjalis "Õppe- ja kasvatustegevuse korraldus" esitatud lühiajalise perioodi kavandamise võimalusi (lk 12-15, 23-27). Millist kava sa eelistaksid ja miks? Koolieelse rühma (6-7a laste) vanemate koosolekul tõstatavad lapsevanemad küsimuse, et miks lapsed peavad lasteaias iga päev lõuna ajal magama, kuigi paljud lastest kodus enam lõuna ajal ei maga?
Tartu Ülikooli Pärnu Kolledži aine, eksamipunktid
Õpingukorralduse küsimused ja vastused loengute kohta.Vastustega
Õpingukorralduse testi vastused
Õppelaenu mõiste, seadus, suurus, tagasimaksmine, kust saab võtta, õppelaenu taotlemine jne jne
Vastus ühele eripedagoogika eksami küsimustest. Ärge sõna-sõnalt ja kõike teksti maha kirjutage!
kodutöö, haridusseadusnadlus
Peda alused EV haridusseadus kodune töö pealkirjaga hariduspoliitika ja haridusõigus.
Toimetulekuõpe: kellele ja millisel õppetasemel. Üliõpilane on läbi töötanud ja esitab kokkuvõtvalt nii “Toimetulekuõppe õppekava” (Põhikooli lihtsustatud RÕK, lisa 2) kui loetud kirjutiste materjalianalüüsi.
õppeaine ülddidaktika ja kasvatustöö välismaalase kirja vastus koos seaduse seletusega
Referaat
Erikool kui arenduskeskus. Analoogselt eelmise teemaga, esitab üliõpilane kokkuvõtte läbitöötatud materjalidest. Keskendutakse muutustele, mis toimunud erikoolide arengus ENSV aegadest tänaseks ja edasistele suundumustele.
Kokkuvõte raamatust. Vastused küsimustele: Mida uut ma teada sain? Mida ma juba teadsin? Ja mida Tahtsin teada saada?
Toiduainete tehnoloogi iseloomustus, mida õpitakse ülikoolis, kus saab õppida toidutehnoloogiks, ligikaudne palk.
lasteaia seadusandluse eksami küsimused-vastused printimiseks
Loengukonspekt, Tallinna Ülikool
Referaat
Kordamisküsimused eksamiks 2013
Õppekavade analüüs 3el erineval aastal, mis on ühist, mis on uut.
Tehnoloogi iseloomustus ja ülevaade, millega tegeleb. Mida õpib tudeng ja kus saab õppida
Kus ja kuidas õppida õeks? Eestis on võimalus õppida õeks Tallinna Tervishoiu Kõrgkoolis js Tartu Tervishoiu Kõrgkoolis. Ka Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli struktuuriüksus on Kohtla-Järvel. Tallinna Tervishoiu Kõrgkoolis õppeprotsess kestab 3,6-4 aastat,Kohtla-Järvel 4,6 aastat. 3,5 aastase kestva õppeaja võiksid valida õppijad, kes valdavad eesti keelt kõrg- või kesktasemel ja keeleoskus võimaldab vabalt suhelda ning selgelt väljenduda kirjakeeles. 4-aastase õppeaja võiksid valida õppijad, kelle emakeel ei ole eesti keel ja kellel on raskusi eestikeelse väljendusoskusega suuliselt ja kirjalikult. 4,6 aastase õppeaja võiksid valida õppijad, kellel elukoha tõttu on sobiv õppida Ida –Virumaal ja kelle emakeel ei ole eesti keel, mis ei võimalda selgelt väljenduda suuliselt ja kirjakeeles. Ka on võimalik kandideerida õe tsükliõpele,tasemeõpele ja erialakoolitusele. Selleks,et astuda Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli on vaja saada keskharidust. ...
raamatu kokkuvõte
MK13TE1