Äriuuringute alused
ÄRIUURINGUTE ALUSED
TMO0150
UURINGUTE VAJALIKKUS
Me ei saa otsustada tähtsates küsimustes ilma asjakohast informatsiooni sügavamalt uurimata,
kogudes rohkem teavet aspekti kohta, millest me oleme huvitatud. Seejärel me analüüsime kogu
seda informatsiooni, et võtta vastu otsus meie probleemi õige lahenduse kohta või vastata kerkinud
küsimustele. Äriuuringutes töötame me tavaliselt probleemidega, millega puutuvad kokku juhid
ja ettevõtted, näiteks: kuidas siseneda teatud turule; millised faktorid mõjutavad toiminguid
ühisettevõttes; missugused tegurid mõjutavad uue toote edukat väljalaskmist; kas reklaami või kui
palju reklaami on vaja kindla toote turundamiseks.
Uurimata ei saa me vastata ülaltoodud või nendega sarnastele küsimustele. Niihästi kui
informatsiooni süstemaatilist kogumist ja kriitilist analüüsi, on meil vaja õppida ka seda, kuidas
asjad käivad, te...