Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"weinstein" - 13 õppematerjali

thumbnail
4
docx

August Osage Country filmreview

August: Osage County review August: Osage County is a 2013 American drama film written by Tracy Letts and based on his Pulitzer Prize–winning play of the same name, and directed by John Wells. It is produced by George Clooney, Jean Doumanian, Grant Heslov, Steve Traxler, and Bob and Harvey Weinstein. The film stars an ensemble cast consisting of Meryl Streep, Julia Roberts, Ewan McGregor, Chris Cooper, Abigail Breslin. Beverly Weston hires Johnna as a housekeeper, she is young beautiful American woman. Beverly’s wife Violet is strong-willed and addiction to narcotics. Then arrives Barbara with her husband and their fourteen-year- old daughter, Jean, Ivy and Violet’s sister Mattie with her husband. Family finds Beverly dead in the bedroom, he kills himself. After few days takes

Keeled → Inglise keel
3 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Media analysis: Transamerica

Media analysis : Transamerica (2005) Transamerica is a 2005 independent dramedy produced by IFC Films and The Weinstein Company. The film tells the story of Bree, a transsexual woman (Felicity Huffman), who goes on a road trip with her long-lost son Toby (Kevin Zegers). The movie is marked by an Academy Award-nominated and Golden Globe-winning performance by Huffman, who is also known for her performance in Desperate Housewives. The character's name is Bree - which turns out to be short for Sabrina. One day Bree receives a phone call from someone asking for Stanley - her old male name

Keeled → Inglise keel
9 allalaadimist
thumbnail
9
pptx

Mis on tõde?

on teadlikult rikkunud seadust · Need keda on selle kohta küsitletud, eitavad enda selle sündmuse toimumist või ütlevad et nad ei ole sellest teadlikud Hollywoodi produtsenti Harvey Weinstein'i süüdistatakse seksuaalses ahistamises · 8 naist süüdistavad Weinsteini seksuaalses ahistamises ja vägistamises · Naistele maksti 80000 ­ 150000 dollarit, et nad sellest ei räägiks · Mõjuvõimsad produtsendid kasutavad oma positsiooni Hollywoodis ära · Weinstein eitab süüdistusi, väidab et kõik oli konsensuslik Naine valetas poja raha nimel vähihaigeks · Vale pealt raha teenimine · Vale ja pettuse eest vanglakaristus, rahatrahv ja poja kaotus · Kiire info leviku ajastul on usaldusväärsuse kontrollimine raske · Vale sai nii kaugele arenenda tänu kaastundele ja usaldusele. Trumpi sõnul valetas meedia publiku arvu kohta tema ametisseastumisel · Vaidlus selle üle, kes räägib tõtt

Filosoofia → Teadusfilosoofia alused
6 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Norah Jones

Näitlejatöö Jones on korduvalt esinenud filmides. Harilikult on need episoodilised rollid, kus ta klaveri saatel iseenda lugusid esitab: "Two Weeks Notice" (2002) ja "Life. Support. Music." (2009). 2007. aastal mängis ta peaosa filmis "Minu mustikakarva ööd"(My blueberry nights). Hinnanugud tema osatäitmisele olid lahknevad. Näiteks New York Post kirjutas otsekoheselt: "Ütleme otse: preili Jones ei oska näidelda." Seevastu Hollywoodi produtsent Harvey Weinstein oli debüüdist vaimustatud ja väitis, et otsib Jonesile rolli muusikafilmis. Allikad http://www.cshvof.com/norah/ http://www.bluenote.com/ArtistBiography.aspx?ArtistId=908633 http://et.wikipedia.org/wiki/Norah_Jones http://en.wikipedia.org/wiki/Norah_Jones http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=136230 Lisad

Muusika → Muusika
5 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Mis on tervis ja mis on haigus? Erinevad kontseptsioonid

2) eksternaalne ­ tugev uskumus, et välised jõud mõjutavad enam tervisega seonduvat kui isik ise 3) tajutud/võimukad teised ­ inimese usk, et teised kontrollivad tema teised, siin mõeldakse nende all meditsiinitöötajaid. * Sotsiaalne mõju ­ sotsiaalsed normid, keskkond, hoiakud * isiklikud eesmärgid (motivatsioon, erinevad kognitiivsed faktorid) * demograafilised faktorid (vanus jne), * tajutud riskiga seotud käitumine. Weinstein (1987) räägib sellega seonduvalt põhjendamatust optimismist. Seda võib tingida: 1) puudulik kogemus ja teadmus olukorrast mis on seotud probleemiga, 2) uskumus, et isiku konkreetne individuaalne tegevus võib ennetada probleemi, 3) uskumus, et kui probleem ei ole juba praegu ilmnenud, siis ei ilmne see ka tulevikus, 4) uskumus, et probleem on harv (näiteks "vähk on harv võrreldes sellega kui palju suitsetatakse"). Mida

Psühholoogia → Tervisepsühholoogia
142 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Pedagoogiline psühholoogia põhimõisted II

2) Metakognitiivse sekkumise ülesanne on arendada õppimiseks tehtavate pingutuste planeerimise, teostamise ja jälgimise oskusi ning tingimuslikku teadmist (millal, kus, miks ja kuidas kasutada konkreetseid taktikalisi võtteid ning strateegiaid). 3) Afektiivne sekkumine puudutab õppimiseks vajalike emotsionaalsete seisundite, nagu õpimotivatsiooni ja enesekontseptsiooni kujundamist. 4. Milliseid üldiseid õpioskuste liike eristavad Weinstein ja Mayer? Kordamine, seostamine, organiseerimine, monitooring ja emotsionaalne kohandumine. 1) Kordamis- ehk meeldejätmisoskuste ülesanne on hoida informatsiooni alal lühiajalises mälus, st võime kujundada reprodutseerida pikaajalises mälus säilitatavat informatsiooni töötavas mälus. 2) Arendus- ehk sestamisoskuste ülesanne on luua seosed uue ja juba tuntu vahel. Tavavõteteks on sõnastada ümber edastatud

Varia → Kategoriseerimata
238 allalaadimist
thumbnail
38
doc

Õppimine ja areng

Välimine ­ väljastpoolt saame kinnitust, näiteks ema kiidab Õpioskused ja ­strateegiad Metakognitsioon Õpiharjumused Enesehinnang Õpistiil Õpioskused Õpioskuste (study skills) all mõistame konkreetsete eesmärkidega oskusi, mida õpilane peab omandama selleks, et edukalt õppida. Baasoskused ­ kuulamine, rääkimine, lugemine, arvutamine tunnetuslikud oskused organisatsioonilised oskused sotsiaalsed oskused Õppimisoskuste põhiliigid: C. Weinstein ja R. Mayer (1986) on määratlenud 5 õppimisoskuste põhiliiki: kordamisoskus ­ läbikirjutamine, alla joonimine seostamisoskus ­ märksõnade leidmine organiseerimisoskus monitooringuoskus ­ õpilase suutlikus aretada metakognitiivseid teadmisi, teadvustada õpitegevust emotsionaalse kohanemise oskus Õpioskuste kujundamise tasemed: J. Hattie, J. Biggs ja N. Purdie (1996) on toonud välja 3 õppimisoskuste kujundamise taset ehk sekkumise viisi:

Pedagoogika → Areng ja õppimine
139 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Pedagoogilise psühholoogia kokkuvõte

vajalike õpimotivatsiooni ja enesekontseptsiooni kujundamist. Õpistrateegiate edukaks õpetamiseks tuleb õpilastel luua tugev õpimotivatsioon, kindlustada ülesande sooritamiseks vajalik üldine strateegiline, oludest sõltuv teadmine ja luua õpetamise- õppimise kontekst mis toetab ja kinnitab õpetatud strateegiaid. Õpioskuste kujundamine eri vanuses õpilastel Üldiste õppimisoskuste liigid (Weinsteini ja Mayeri näitel) ja nende otstarve õpioskuste mõistmisel Weinstein ja mayer jaotavad õpioskused 5 põhitüübiks:1 Kordamis e. meeldejätmisoskus. Ülesanne on hoida informatsiooni alal lühiajalises mälus. Võime reprodutseerida pikaajalises mälus säilitatavat informatsiooni lühiajalises mälus. Nt. meeldejäetava info kordamine võtmesõnadega, materjali ümber kirjutamine.2.Arendus ehk seostamisoskus. Ülesanne on luua uue ja juba tuntu seoseid. Ümber

Pedagoogika → Pedagoogiline psuhholoogia
621 allalaadimist
thumbnail
25
doc

Tervise psühholoogia

Tervise psühholoogia 2014-08 Terrvise mõiste Tervis- (health, well- being) Tervis etähendus ning olemus. Kuidas mõõta tervist ? Tähtis on kuidas, millal ja kuidas mõõdame. Objektilised standardid: Subjektiivne- kuidas inimene ise hindab oma tervist. Psühholoogiline (vaimne) Tervis Füüsiline tervis Sotsiaalne tervis Haiguse (disease, ilness) tähendus. Tervis- erinevate komponentide kooskõla. Vanast Kreekast: Inimene peab mõtisklema, kirjutama ja kehalist liikumist harrastama. Mida ei saa üksteisest lahutada. Haigus on vastatandatud tervisega. Tervis kui täielik füüsilise, vaimse ja sotsiaalse heaolu seisund ja mitte pelgalt haiguse või puude puudumine. (WHO, 1946). Toodi sisse, et haigust ei saa vastandada tervisega. Tervis kui universaalne väärtus ja inimese põhiõigus (WHO 1999). Tervis kui Personaalne väärtus - Kui palju panustad oma tervisesse - Miks on vaja tervisesse panust...

Psühholoogia → Psühholoogia
51 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Kordamisküsimused 2013 Õppe kavandamise aines

omaksid vajalikke õppevahendeid, oskaksid neid kasutada ning saaksid ül-e täitmisel innustava eduelamuse 19. Millised on põhilised üldiste õppimisoskuste liigid (Näiteks Weinsteini ja Mayeri näitel)? Tooge näiteid konkreetsete õpioskuste kujundamisest ühe või teise üldliigiga seostuvalt? (9.1) Üldiste õppimisoskuste liigid (Weinsteini ja Mayeri näitel) ja nende otstarve õpioskuste mõistmisel Weinstein ja Mayer jaotavad õpioskused 5 põhitüübiks: 1. Kordamis e. meeldejätmisoskus. Ülesanne on hoida informatsiooni alal lühiajalises mälus. Võime reprodutseerida pikaajalises mälus säilitatavat informatsiooni lühiajalises mälus. (Nt. meeldejäetava info kordamine võtmesõnadega, materjali ümber kirjutamine.) 2. Arendus ehk seostamisoskus. Ülesanne on luua uue ja juba tuntu seoseid. Ümber sõnastada

Pedagoogika → Pedagoogiline psuhholoogia
148 allalaadimist
thumbnail
19
docx

Tervisepsühholoogia konspekt

Sotsiaalsed normid Sotsiaalne keskkond Hoiakud Isiklikud eesmärgid: Motivatsioon Demograafilised faktorid: Kliimavööde, vanus Vanus on oluline mõjur. Haigustumus ja suremus on suur imikueas ja vanaduses. Immuunsüsteemi iseärasused (arenev vs nõrgenev). Ka noorukite suremus on kõrge: riskikäitumine (madal enesehinnang, elukogemust vähe, olukorra hindamine on ebaküps). Täiskasvanutel: eluviisist tingitud kroonilised haigused Tajutud riskiga seotud käitumine: Weinstein, 1987a. Üks põhjus, mispärast inimesed mittetervislikku eluviisi jätkavad, on see, et on tegemist ebaadekvaatse riski ja vastuvõtlikkuse/seotuse mõju tajuga. See on ebarealistlik optimism. See, kuidas ma tajun riski. Oma uurimustes on palunud hinnata isikutel terrviseprobleeme võrreldes teistega (minu omad vs teiste omad) ja need teised on samasugused (vanus, sugu jm). Kas Sinul oleks suurem/võrdne/väikesm võimalus saada sama haigus, mis teistel. Nt allergia

Psühholoogia → Psüholoogia
456 allalaadimist
thumbnail
50
pdf

Pedagoogiline psühholoogia

kuidas kasutada konkreetseid taktikalisi võtteid ning strateegiaid); afektiivne sekkumine puudutab õppimiseks vajalike emotsionaalsete seisundite (õpimotivatsioon, enesekontseptsioon) kujundamist. Õpioskuste õpetamisel osutuvad edukamaks need lähenemised, mis pööravad enam tähelepanu positiivsete hoiakute ja õpimotivatsiooni kujundamisele õpilases. Weinstein ja Mayer kirjeldasid oskuste rühmi: 1. kordamis e meeldejätmisoskuste ülesanne on hoida informatsiooni alal lühiajalises mälus. Läbi kirjutamine, suusõnaline kordamine. 2. arendus e seostamisoskuste ülesanne on luua uue ja juba tuntu seosed. Tavavõteteks on ümbersõnastada edastatud info; resümeerida; leida analoogiaid; teha märkmeid; vastata küsimustele; 3. organiseerimisoskused aitavad õppimisel integreerida uut informatsiooni juba olemasolevate teadmiste ja oskustega

Pedagoogika → Alternatiivpedagoogika
138 allalaadimist
thumbnail
234
pdf

Keelefilosoofia raamat

It is the discipline that tells us how propositional content is determined by contextual features. But before we say more about it and explain the contrasting notion, let us deal with objection 3. The problem of deixis Returning to Davidson's problem: He needs to find a way of formulating T-sentences that accommodates deictic or indexical elements without getting truth conditions wrong. I mentioned Davidson's own proposal for doing this. Other notable attempts have been made by Weinstein (1974) and especially Burge (1974), but here I shall present a simple idea suggested by Harman (1972). 2 We saw that one drawback of Davidson's proposal was its limiting the potentially relevant contextual factors to speaker and time. There are many others. An obvious example is objects indicated by the speaker's pointing gesture, as when the speaker says, "This one is more expensive than that one," successively pointing to two different objects on display. To take a more exotic

Filosoofia → Filosoofia
46 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun