Elektriajami juhtimine
3.a toodud skeemi eelis võrreldes joonisel 1.3.b toodud skeemiga on
kiirenduskontaktorite jõukontaktide väiksem arv, joonisel 1.3.b toodud skeemi
eelisteks võrreldes joonisel 1.3.a toodud skeemiga on aga suurem töökindlus, sest
isegi kiirenduskontaktorite ühe peakontakti purunemisel toimub käivitusreostaadi
sektsioonide sümmeetriline väljalülitamine või kontaktrõngaste omavaheline
lühistamine peale käivitusreostaadi väljalülitamist, samuti on kolme jõukontakti korral
kontaktide voolukoormus väiksem. Tavaliselt kasutatakse siiski joonisel 1.3.a
kujutatud kahe kontaktori peakontaktiga skeemi, jättes näiteks kolmepooluselise
kontaktori kolmanda peakontakti reservi asendamaks temaga purunenud kontakti.
1.2.3. Pidurdusskeemide jõuahelate tüüpsõlmed.
Rööpergutusega alalisvoolumootori vastulülituspidurduse skeemi jõuahelaid on
kujutatud joonisel 1.4, faasirootoriga asünkroonmootori vastulülituspidurduse skeemi
jõuahelaid joonisel 1.5.