siiski ei ole võimalik saada igasuguseid terviseteenuseid 3 Tervisepoliitika vajalikkus ja eesmärk Tervisepoliitika keskmes on inimene ja seda viiakse ellu kõikide inimeste koostööna. Tervisepoliitika eesmärk on keskenduda rahvastiku tervisepotentsiaali arengut soodustavatele mõjuritele ning luua võimalused ja tingimused saavutamaks tervena elatud eluea pikenemine. Tervisepoliitika visiooniks on Eesti inimeste hea tervis ja võimelisus ennast realiseerida sidusas ja sotsiaalset kindlustunnet pakkuvas ning ökoloogiliselt tasakaalustatud ühiskonnas. Majanduslik ja sotsiaalne ebavõrdsus kajastub Eestis erinevate sotsiaalsete rühmade ja reginoonide vahel ning see väljendub rahvastiku tervises. Väga selgepiiriliselt on Eestis välja kujunenud kergesti haavatavad sotsiaalsed riskirühmad. Sinna riskirühmadesse kuuluvatel inimestel on...
Kvaliteet teostub, kui nad püüavad saavutada kõrget kvaliteeti kõiges, mida teevad. Nad kohustuvad tagama kvaliteedi, mis innustab neid jätkuvalt oma tööd ja tegevust arendama. Koostöö õnnestub, kui nende koostöö tugineb tugevale ühisvaimule. Toimiv koostöö on kordaminekute eelduseks. Nad ühendavad oma oskused ja suudavad saavutada klientide usalduse ja täita ühised eesmärgid. Loome maitseelamusi Fazeri kontserni missiooniks on luua maitseelamusi. Fazeri visiooniks on olla juhtiv toitlustus- ja teenindusettevõte valitud turgudel. Nad soovivad olla oma valdkonnas teerajajateks nii enda klientide, tarbijate kui ka personali vaatenurgast. Nad liiguvad valitud peaeesmärgi suunas nende ühise kaardi kontserni strateegia abil. FAZERI TOOTED · Fazeri 100% Rukis ja ainult rukis Rukkitäistera- ja rukkikroovjahust valmistatud rukkileib. · Fazeri Häää Rukkileib Rukkikroovjahust rukkileib. · Fazeri Must leib...
5 Freddy Kriisa Fazer MISSIOON Fazer toitlustusfirmade eeskäija, kelle edu põhineb töötajate oskustel ja uhkusel oma ameti üle. Fazer pakub kvaliteeti ja efektiivsust hindavatele klientidele nende vajadusi ja ootusi rahuldavat toitlustusteenust taskukohaste hindadega. VISIOON Fazer Amica visiooniks on olla Põhjamaade ja Baltikumi toitlustuses number 1. VÄÄRTUSED Fazer Amica väärtused: pühendumine kliendile suurepärane kvaliteet meeskonnavaim Fazer Amica väärtused põhinevad üle saja-aastase emafirma OY Karl Fazer AB väärtushinnangutel, mida on vastavalt tänapäeva ja Amica tegevuse vajadustele muudetud. Fazeri väärtusteks on kliendikesksus, kvaliteet ja koostöö. Fazer järgib neid väärtusi kõikides oma tegevustes....
Selleks, et tagada järjepidevalt hea koht turul, on Saku Õlletehas välja mõelnud ja paika pannud kindlad ettevõtte eesmärgid ja nägemused. Nende missioon on sõnastatud järgnevalt: pakume kvaliteetsete jookide mõnusat värskendust ja uudseid elamusi. Ning Saku visiooniks on olla liider kõikides joogikategooriates, kus nad otsustavad oma brändiga konkureerida. Läbi aastate on Saku Õlletehas olnud Eesti ettevõtete Top5 hulgas. 6 2. Juhtimise struktuur ja personal Saku Õlletehase ainuomanikeks on Carlsberg Estonia Holding OÜ ja Carlsberg Group. Ettevõtte kõrgeim juhtimisorgan on aktsionäride üldkoosolek, kuhu kutsutakse kokku...
Loodusseisund "Kõigi sõda kõigi vastu"(Hobbes) Loodusseisundis riiki ei ole olemas ja arvatavasti sellega seoses valitseks maailmas täielik kaos. See tähendaks seda, et alati oleks varitsemas oht ja kõik võivad teha, mida nad tahavad ning heaks arvavad, käitumisreegleid ei ole ette antud. Nagu on öelnud Thomas Hobbes oleks see kõigi sõda kõigi vastu, mis aga välistaks rahumeelse elu. Essee keskendub loodusseisundi küsimusele ning toob välja selle ohtlikkuse, samuti kui oleks võimalus selle eksistreerimisele, siis milline see oleks. Käsitletakse ka lühidalt anarhistlikke mõtteviise ning Hobbesi, Locke'i ja Rosseau mõtteid ja arusaamu ühiskonna toimimisest loodusseisundis. Loodusseisundi puhul tunduks, et inimesed oleksid justkui täiesti vabad, vabadus ju ongi üheks oluliseks ideeks, kuid siin tuleb mõelda laiemalt ja tunduvalt kaugemale, kuna on siiski kahtluse alla seatud täieliku vabaduse...
Oleme Baltikumi suurima valikuga Les Mills kontseptsioontreeningute klubi. Soov on pakkuda kvaliteetseid treeninguid, suurepärast teenindust ning anda võimalus läbi erinevate hinnaklasside treeningvõimalus igaühele, kes soovib oma tervise eest hea seista. Ettevõtte missiooniks on inspireerida ja anda inimestele võimalus parandada tervist ja elu-kvaliteeti läbi positiivsete mõtete, emotsioonide ja professionaalse õpetuse (kogemuse). Visiooniks olla professionaalse klienditeenindusega, ajaga kaasas käiv treening- ja tervisesporditeenust pakkuv kasumit tootev spordiklubi, mis on suunatud tervisest ja heast enesetundest hoolivatele ning targalt treenida soovivatele täiskasvanud inimestele. 6 1 TEENUSE ARENDAMINE P. KOTLERI & G. ARMSTRONGI TOOTEMUDELI ALUSEL 1.1 TEENUSE ANALÜÜS P. KOTLER & G. ARMSTRONG TOOTMUDELI ALUSEL P. Kotleri ja G...
Lähtume igapäevaselt järgmistest väärtustest: · Uuendusmeelsus, mis suunab tegutsema nii, et suudetakse olla tarbijate ootustest, konkurentide plaanidest ja partnerite vajadustest sammu võrra ees. · Paindlikkus, mis võimaldab toime tulla muutuvate oludega ja näha ümbritsevat säravate silmadega. · Sõnapidamine, mis tähendab, et me teeme seda, mis on kokku lepitud ega tingi kvaliteedis. Meie visiooniks on saavutada aastaks 2012 käive 3 miljardit krooni ja olla sellega Eesti kümne suurima ettevõtte hulgas. Rakvere on juurutanud integreeritud keskkonna- ja kvaliteedijuhtimise süsteemi ning saanud rahvusvahelised ISO 9001 ja ISO 14001 sertifikaadid. Reinu Toidukaubad OÜ on toiduainetööstus. Toodame erinevaid toidukaupu ja pakume toitlustusteenust. Lisateenusena pakume Tartus pizzade ja erinevate toidukaupade kojuvedu....
1.2.2. Logistikadivisjon Logistikadivisjon osutab nii siseriiklikke kui ka rahvusvahelisi kullerteenuseid. Logistikadivisjonis töötab 206 inimest, logistikadivisjon teenindab aastas 1,2 miljonit kullerpakki ja iga päev sõidab Eestimaa teedel ca 100 kullerautot. Logistikadivisjoni visiooniks on olla kliendile esimene valik usaldusväärne terviklike lahendustega logistikapartner Eestis. 6 1.2.3. Infologistika divisjon Infologistikadivisjon keskendub peamiselt kolmele valdkonnale, milleks on sihtturunduslahendused (sh otsepostitus ehk reklaamiteenus), digitaallahendused (sh andmelahendused ja e-teenused), töötlemislahendused (sh sorteerimine ja AS Eesti Elektron-post tegevusvaldkond)....
Ka kogu aktsiaemissioon oli Eesti edukaim: aktsia märgiti 7 korda üle. Olympic Casino missiooniks on pakkuda kvaliteetset ja meelelahutuslikku kasiinoelamust ning nüüdisaegseid hasartmänge aktiivsetele ja head teenindust hindavatele klientidele sõbralikus ja turvalises keskkonnas, domineerides oma hea maine ja tuntusega kõikjal, kus antud ettevõte tegutseb täna ja tulevikus. Visiooniks on olla parimat teenindust pakkuv globaalne kasiino- ja meelelahutusoperaator. Olympic Casino on Euroopa Kasiinoassotsiatsiooni täisliige ning Eesti Olümpiakomitee suurtoetaja. Sotsiaalselt vastutustundliku ettevõttena juhib Olympic Casino ka oma sponsorlus- ja heategevusprogrammi, mille raames saavad toetust mitmesugused sotsiaal-, kultuuri-, haridus- ning spordiprojektid. Igal aastal maksab Olympic Casino oma tegevuse pealt Eesti riigile hasartmängumaksu, 2009...
Organisatsiooni missiooniks on pidev tehnoloogia uuendamine, mis aitaks tagada toodetele kõrge kvaliteedi ja töökindluse, mis omakorda tagab klientide rahulolu. Samuti on ettevõte huvitatud kasumi teenimisest ja vähem tähtis pole ka kindlustada töötajatele konkurentsivõimeline palk. Antud organisatsiooni üheks visiooniks võib kindlasti pidada ka toodangu valmistamist välisturule. 1.1 Organisatsiooni struktuur Organisatsiooni tegevust kontrollib nõukogu, mis langetab suuri otsuseid ja paneb paika pikajalised eesmärgid. Nõukogu liige on juhataja ka ise, kes juhib organisatsiooni igapäevategevust. Temale otseselt alluvad keskastmejuhid ja mõned teised töötajad. Keskastmejuhtidele alluvad omakord alaüksustejuhid ja töölised....
Tartu Ülikool Kehakultuuriteaduskond Ants Antsoni nimeline kiiruisuhall Spordijuhtimine I Äriplaan Koostaja: Anti Pungar Tartu 2010 Sissejuhatus............................................................................................................................ 3 Kiiruisuklubi eeliseks on otseste konkurentide puudumine Eestis, samuti ajalooline aspekt seoses eestlase Ants Antsoni olümpiavõiduga kiiruisutamises 1964 aastal Innsbruckis. Maailmas on seni 27 suletud 400m kiiruisuhalli. Planeeritav kiiruisuhall oleks ainus Baltimaades. Suletud 400m kiiruisuhalli pole ka Soomes ega Rootsis. Lähim 400m kiiruisuhall asub Valgevenes Minskis, mis valmis 2010. aastal............................................... 3 1. Organisatsiooni analüüs...
Lisaks pakub OÜ Kodutekstiili Maailm võimalust õmmelda eritellimustel. Kangaid plaanib ettevõte osta Venemaa firmalt ,,CNA", mille asukoht on Moskva oblast. Seoses asukohaga planeerib OÜ Tekstiili Maailm töötada 7 päeva nädalas. E-pood töötab 24 tundi ööpäevas ning pood on avatud töögraafiku järgi. E-poe avamisega kaasnevad täiendavad võimalused ka ettevõttele. Arvestada saab suurema klientide arvuga. Meie visiooniks on 10 aasta jooksul saada peamiseks tekstiili hankijaks Ida-Virumaal, Lääne-Virumaal ja Jõgevamaal. Selleks on vaja suurendada oma tootlikkust igal aastal miinimum 10% võrra, rakendada uut toodangut, meelitada uusi kliente ligi soodustustega, investeerida raha reklaamisse. 5 3. SWOT ANALÜÜS Tugevused: kaasaegne tehnoloogia koolitatud personal odavus lähedus toorainele ja seetõttu madalad varumiskulud madalad püsikulud...
a), Eesti Pensionäride ja Perede Erakonna (EPPE, asutatud 1991.a) ja Eesti Maarahva Erakonna (EME, asutatud 1994.a, aastal 1999 muutis nime Eestimaa Rahvaliiduks) - liitumisel. 2002. aastal ühines Rahvaliiduga erakond Uus Eesti. Rahvaliit on sotsiaalne ja eestimeelne erakond. Tegemist on konservatiivne maarahvaerakonnaga. Nad tähtsustavad sotsiaalset turumajandust, stabiilseid makse, suurendatud tulumaksuvaba miinimumi, rahvuslust ja hariduse kättesaadavust. Visiooniks on see, et aastaks 2030 on Eesti korralik Euroopa riik. Sotsiaaldemokraatlik Erakond. Eesti sotsiaaldemokraatide lähieesmärk on saavutada Eesti rahva väärtushinnanguis pööre inimestest hooliva poliitika suunas. Sotsiaaldemokraatide missioon on luua Eestis rahva üksmeelele rajanev heaoluriik, milles iga inimene tunneb end väärtuslikuna. Sotsiaaldemokraadid näevad Eesti riiki meie rahva koduna. Kodus ei ole kodutuid ja tõrjutuid, pole võitjaid ja kaotajaid...
Visioon 4.1 Võimalused ja ohud Disaini ise poe võimaluseks on saada nõutumaks tekstiilile/keraamikale disainimisettevõtteks Pärnus, ning väga tuntuks ka Eestis. Klientidel võimalus lasta teha unikaalne disain oma soovi järgi ja võimalus kasutada toote kättetoimetamise teenust. Võimalus osta erineva suuruse ning lõikega T-särke. 4.2. Ettevõtte visioon aastal 2015 2015. aastal on visiooniks olla edukaim disainimispood Pärnus. 10 5. Põhieesmärgid ja strateegia 5.1. Käibe- ja rentaablustaotlused Eesmärk esimese tegevusaasta lõpuks on saavutada kindel klientuur ja usaldatus inimeste seas hea kvaliteedi, odavate hindade ja sõbraliku atmosfääriga. Loodetavasti peale seda tuleb ka oodatud kasum. 5.2. Soovitud imago ja teised põhieesmärgid...
Seega puudub võimalus väärasid arusaamu muuta ning positiivseid mõtteid töösse rakendada. Tänu sellele saab kahjustada ka töö kvaliteet, sest mõttemudelid mõjutavad otseselt seda, kuidas inimene töötab ning millised on tema töö tulemused. Ühise visiooni loomine Ettevõtte töötajatel puudub isiklik visioon, seetõttu ei ole selle ettevõtte näitel võimalik ühist visiooni luua. Antud ettevõtte visiooniks on vaid juhi poolt loodu, seega ei anna see ettevõtte teistel liikmetele elujõudu ega innustust saavutamaks paremaid tulemusi. Meeskondlik õppimine Ettevõttel puudub ühine visioon, ei avaldata üksteise mõttemudeleid, väärtusi- seega ei toimi ka meeskondlik õppimine, mis omakorda tähendab, et ettevõttel ei ole võimalik areneda õppivaks organisatsiooniks. Õppiva organisatsiooni konseptsiooni vajalikkus ettevõttele Ettevõtte sisekliima paraneb...
Me võime nüüd hävitada ja tappa, et ennast päästa ja kätte maksta." ,,Me oleme üksteise vastu kõik tunded kaotanud, me vaevalt et tunneme veel üksteist, siis kui me vilav pilk kellelegi meist langeb. Me oleme tundetud laibad, kes mingi triki, ohtliku nõiasõna mõjul veel joosta ja tappa oskavad." ,,Siin kaevikutes on mälestused meile kaotsi läinud. Nad ei virgu enam meis- me oleme surnud, ja tema seisab kaugel silmapiiril, on muutunud visiooniks , mõistatuslikuks vastuhelgiks, mis meieni jõuab, mida me kardame ja lootusetult armastame. Mälestus on tugev, ja meie iha ta järele on ka tugev- aga ta on saavutamatu, ja me teame seda." ,,Me pole enam muretud- oleme kohutavalt ükskõiksed. Oleme nagu hüljatud lapsed ja elutargad nagu vanad inimesed." ,,Nad on rohkem kui minu elu, need helid, nad on rohkem kui emalikkus ja kartus, nad on kõige tugevamad ja rtrvalisemad, mis üldse on ilmas, nad on minu kaaslaste hääled."...
Lääne Viru Rakenduskõrgkool Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Ä09 KÕ Else Luik ETTEVÕTETE VISIOONID NING STRATEEGILISED DOKUMENDID Õppejõud: Ain Suurkaev Mõdriku 2011 2 Visioonid 1)Tallinna Lennujaam - ettevõtte visiooniks on areneda 2015. aastaks tuntud ja tunnustatud lennutranspordi sõlmeks Põhja-Euroopas. Kommentaar: Ettevõtte on seadnud endale suhteliselt suure eesmärgi, kuid mitte ebareaalse. Vastav visioon tooks üldises plaanis Eestile väga palju kasu. Eesti muutuks arvestatavaks transpordisõlmeks, mis ühest küljest tooks Tallinna Lennujaamale tulu, teiseks võib vajada Tallinna Lennujaam laiendamist, mille käigus oleks vaja uusi töötajaid soodustaks majanduse arengut....
Suureneb haigestumine hingamisteede ja verevarustuse- ning ka suguhaigustesse. Samuti võib väheneda ka noorte haridustase ning võib juurde tekkida narkosõltlaseid. Veel võivad vanemad lahti öelda oma lastest, kes on tõsise sõltuvuse küüsis ning neist võivad saada nii-öelda tänavalapsed, peale mida suureneb ka kuritegevus ning väheneb turvalisus tänavatel. Eesmärk: Meie projekti visiooniks on narkootikumide vaba Jõhvi linn. Projekti üldeesmärgiks on teavitada Jõhvi linnas elavaid noori vanuses 13-18a narkootikumide kahjulikkusest ja läbi selle vähendada uudishimu psühhotroopsete ainete vastu, mistõttu saame ära hoida kuritegevust, hoida tänaval liiklejate turvalisust, mille põhjustavad just need noored, kelle uudishimu mõnuainetest on muutunud sõltuvuseks. Projekti raames näitame kolmes Jõhvi kaubanduskeskuses videoloenguid, mis sisaldavad...
Seoses 100% kuuluvusega Carslberg A/Si gruppi lõpetas Saku Õlletehas 2008. aastal oma aktsiate noteerimise Tallinna Börsil. Soomlaste hulgas läbi viidud uuringu põhjal selgus, et Saku on põhjanaabrite hulgas tuntuim kaubamärk. Saku missiooniks on pakkuda kvaliteetsete jookidega mõnusat värskendust ja uudseid elamusi. Visiooniks on aga olla liider kõikide joogikategooriates, milles nad oma brändidega on otsustanud konkureerida. (4) 6 Õlle valmistamine Õlle tootmisel kasutatakse nelja põhilist toorainet: linnaseid, vett, humalaid ja pärmi. Ühe liitri õlle valmistamiseks kulub keskmiselt 175 grammi ehk u. 5000 linnase tera, eskmiselt 2 grammi pressitud käbi-humalat ja 4-5 liitrit vett. Õlu on seega looduslikust toorainest valmistatud jook...
Koolitustunnistuseta töötaja oleme valmis saatma ka ise koolitusele. Töötaja peab oskama rääkida ja kirjutada kahes keeles (eesti keel ja vene keel). Töötaja plussiks on huvi tegeleda noorema klientuuriga. Töötajate tugevuseks on kogemused. 3.1.5 Majandusolukord Majandusolukord Eestis majanduskriisi ajal on paranemas, millest tulenevalt saab võtta ettevõttele algkapitale lisaks laenu. 4. Visioon 4.1. Võimalused ja ohud Ettevõtte visiooniks on silma paista suurema hulga erinevate võimaluste ja tegevuste pakkumisega noortele erinevas eas. Ettevõtte suurimaks raskuseks võib olla vähene klientuur, kuna inimesed kardavad proovida midagi uut ja huvitavat. 4.2 Oma ettevõtte tuleviku visioon aastal 2014 Klientuur on suurenenud. Töötajad on kogenenumad. Tehnikat on juurde tulnud. Keskus on tuntud suuremale hulgale noortele ja ka vanemale klientuurile. Tuntakse positiivselt kui head kohta meelelahutuseks ja vaba aja veetmiseks...