Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"veokorraldaja" - 25 õppematerjali

thumbnail
5
doc

Nõuded veokorraldajale

eest suletud teel või liiklemiseks mitteettenähtud teerajatisel ­ karistatakse rahatrahviga kuni 300 trahviühikut. Välismaalaste seadus: § 300.Tööandja poolt Eestis töötamiseks seaduslikku alust mitteomavale välismaalasele töötamise võimaldamise eest ­ karistatakse rahatrahviga kuni 300 trahviühikut. ja käesoleva seaduse sätestatud väärteo eest karistatud või karistusandmed on karistusregistri seaduse kohaselt sellest registrist kustutatud. Veokorraldaja karistatuse puhul võetakse arvesse ka välisriigist saadud karistusandmeid Euroopa Parlamendi ja nõukogu määruse nimetatud raskete rikkumiste kohta, mille kohta tehtud otsuse täitmisest ei ole möödunud karistusregistri seaduse sätestatud karistusandmete kustutamise tähtaeg. Ta ei ole oma tegevuse või tegevusetusega põhjustanud käesoleva seaduses nimetatud rikkumisi, mille eest on vedajat karistatud, või kui vedaja vastav karistatus on kustunud.

Logistika → Logistika
25 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Reisijatevedu

lõike 1 punktis c nimetatud tingimusele, kuid neil peab olema hea majandusseisund. Majandusseisundit peetakse heaks, kui kohus ei ole välja kuulutanud nende pankrotti ja neil puuduvad maksuvõlad või maksuvõlgade tasumine on ajatatud. Nõuded veokorraldajale: 1. Tal peab olema hea maine (ei ole karistatud EV-s kui ka EL-s) 2. Ametis on pädev, mis tähendab, et ta omab vastavat haridust . 3. Sõitjateveo veokorraldaja koolituskursust ei pea läbima isik, kes on vähemalt viis aastat olnud vedaja juures riigisisese sõitjateveo korraldaja ja on sooritanud sõitjateveo veokorraldaja koolituskursuse kirjaliku lõpueksami. 4. Isikut, kes füüsilisest isikust ettevõtjana korraldab taksoveoloa alusel sõitjatevedu ja on ühtlasi veokorraldaja, peetakse ametialaselt pädevaks ka juhul, kui ta ei vasta käesoleva paragrahvi lõikes 3

Logistika → Logistika
101 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Autoveoseadus

liiklusohutuse, sõidukiohutuse ja keskkonnakaitse eest. Veokorraldaja mainet peetakse heaks, kuiteda ei ole karistatud esimese astme kuriteo eest või rohkem kui ühe korra tahtliku teise astme kuriteo eest. Veokorraldajat peetakse ametialaselt pädevaks, kui ta on Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi tunnustatud õppeasutuses läbinud ühenduse tegevusloa alusel korraldatava veoseveo veokorraldaja koolituskursuse, sooritanud kursuse kirjaliku lõpueksami ja omab sellekohast ametipädevuse tunnistust. Oma kulul korraldatav autovedu Need sätteid kohaldatakse oma kulul korraldatavale sõitjateveole autoga, milles on juhikohaga koos üheksa istekohta või oma kulul korraldatavale veoseveole auto või autorongiga, mille täismass ületab 3500 kilogrammi. Oma kulul sõitjateveo sertifikaati saab taotleda mootorsõidukile, mis on

Logistika → Veokorraldus
2 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Autorongi koostamine TKTK

2.HAAGIS.....................................................................................................................................4 2.AUTORONGI LUBATUD TELJEKOORMUSED  .....................................................................6 3.AUTORONGI SOBIVAD REHVID.................................................................................................7 4. KOORMUS AUTORONGI TELGEDELE...................................................................................8 5. VEOKORRALDAJA PANUS SÄÄSTLIKKU SÕITU.................................................................10 2 SISSEJUHATUD Töö eesmärk oli moodustasin autorongi N3 ja O4 sõidukitest kruusa veoks. N3 kategooria sõiduk- mootorsõiduk, mida kasutatakse veoste veoks ja mille täismass on üle 12,0 t

Auto → Autode tehnonõuded
16 allalaadimist
thumbnail
23
docx

Praktika aruanne - Tallink: Baltic Queeni ladu

samaaegselt ka välismaad ning jätta endale piisavalt aega trenniks jõusaalis kui ka riigieksamiteks õppimiseks. Arendada oskusi meeskonnas töötamises ja luua endale võimalus hiljem merel töötada eelisega, et olen enne merel töötanud ja tunnen laeva elu. Praktika koha sain Kärt Petersonile kirjutades, kes käis ka koolis praktikakohti tutvustamas. Praktika ajal jälgisin Värska Stilli ehk Värska gaasita kauba liikumist laos ja kauba liikumist laost poodi. Käsitlesin veokorraldaja tööd laevas ja õppisin tundma laevas kasutatavaid tellimisprogramme. 1. VEOKORRALDAJA- LOGISTIK Veokorraldaja ülesanneteks on veotellimuste vastuvõtmine ja vedude vastuvõtmine. Ta peab oskama paljusid keeli , et suhelda klientide ja välispartneritega. Oskama koostada arveid. Veokorraldajaks sobib inimene, kellel on teadmised logistikas ja klienditeeninduse kogemus. Hea keelte, arvuti oskus, stressitaluvus ja koostöövalmidus

Logistika → Laomajandus
266 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Tarnestrateegiate kordamisküsimused

protsesside korraldatusele ja kuluefektiivsusele on väga suur).  Taktikalise juhtimisega tegelevad enamasti valdkondade logistikajuhid (logistikajuht, ostujuht, vanemveokorraldaja, laojuhataja). Efekt igapäevatöös saavutatakse logistika erinevate instrumentide üheaegse ja kooskõlastatud kasutamisega.  Operatiivsel tasandil on seotud enamus valdkonnas töötavatest inimestest (ostja, veokorraldaja, klienditeenindaja). Nende mõju tegevuste tulemuslikkusele ja efektiivsusele on väiksem 3. Millisel logistika juhtimise tasandil võetakse vastu kõige enam otsusi ja mille kohta? Kõige rohkem otsuseid võetakse vastu operatiivjuhtimise tasandil, kuid nende mõju tegevuste tulemuslikkusele ei ole suur. Operatiivne juhtimine hõlmab näiteks ostutellimuste tegemist, klientide tellimuste käsitlemist, vedude tellimist, ressursside juhtimist lao

Logistika → Logistika
20 allalaadimist
thumbnail
31
doc

Eetika konspekt

Probleem puudutab uuendusi infotehnoloogia vallas. Üks osa töötajatest on seisukohal, et siiani on vägagi edukalt toime tuldud. Nad ei näe mingit vajadust ,,uute tuultega" kaasa tormamiseks. Nad peavad infotehnoloogitsemist aja- ja raha raiskamiseks. Teine osa töötajaist kaitseb kindlalt arusaama, et infotehnoloogiat tuleb oluliselt kaasajastada. Vastasel juhul jäädakse ajale jalgu ega suudeta konkurentsis püsida. 5. Veotellimuse hind. Veokorraldaja hakkab hinnakirja järgi tehtud veole hinda koostama. Veotellimusest võib välja lugeda, et tellitakse täistreileri vedu. Samas on teada, et treilerisse jäi veel ruumi ning sinna sai pandud ka teiste klientide kaubaalused. Nüüd on veokorraldaja küsimuse ees: Kas teha veohind vastavalt tellimusele või kauba arvestusliku kaalu eest? Täistreileri hinda tehes ei rikutaks lepingutingimusi ega ei toimiks valesti, aga nüüd tuleb välja selgitada kui eetiline see oleks?

Sotsioloogia → Sotsioloogia
81 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Praktika aruanne-DSV Transport AS

..............................10 Kasutatud materjalid.................................................................................................................11 Lisad..........................................................................................................................................12 2 Sissejuhatus Veokorralduse kutsetunnistuse omandamiseks Järvamaa Kutsehariduskeskuses teostasin erialase veokorraldaja praktika ühes Eesti suurimas logistikaettevõttes DSV Transport AS. Praktika läbimisaeg: mai 2016 ­ oktoober 2016. Praktika sooritamisel juhendasid mind veokorraldajad Mihkel Kase ja Inge Tiitus( ITAALIA, PRANTSUMAA) Praktika eesmärgiks oli õppesuunale vastavus tegeliku tööga ­ antud juhul siis veokorraldajatööga - tutvumine ning teoreetiliste teadmiste kinnistamine praktilise töö kaudu, samuti kogemuste ja oskuste omandamine.

Logistika → Transpordi- ja laologistika
67 allalaadimist
thumbnail
3
docx

MILLISED ERIALAD ON ENIM VÄÄRTUSTATUD

Eriala, mis jäi huvipuuduse tõttu avamata oli koostööluksepp. Narva Kutseõppekeskuse populaarsemad erialad on alanud õppeaastal autotehnik, multimeedia, keevitaja, kondiiter. Põhihariduse baasil kandideerinud õpilaste seas olid populaarsemateks autotehniku ja multimeedia erialad. Keskharidusega õpilaste hulgas aga keevitaja, kondiitri, majandusarvestuse, müügikonsultandi, tarkvara ja andmebaaside halduse ning veokorraldaja erialad. Vähem populaarsed erialad on ehituse ja elektri valdkond. Enne majanduse langust olid need ametid väga populaarsed ning praegu on nendel kohtadel tööjõu puudus. Eriala valikut tehes arvestatakse kindlasti ka sellega, milline võib olla tööturg umbes kolme aasta pärast. Ennekõige tehakse avaldus endale meelepärase ameti kohale. Näiteks, kui ma põhikooli lõpetasin, teadsin, et tahan õppida raamatupidamist. Kuna seda sai õppida ainult

Ühiskond → Ühiskond
28 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Transport ja ekspedeerimise eksami/arvetuse kordamisküsimuste vastused

artiklist 5 ja mis tõendab juhitunnistusele kantud isiku õigust teostada tasulist veosevedu.”; (1) Tegevusloa kinnitatud ärakirja taotleja ja selle omaja finantssuutlikkus peab vastama Euroopa Parlamendi ja nõukogu määruse (EÜ) nr 1071/2009 artikli 7 lõigetes 1 ja 3 või 2 ja 3 sätestatud nõuetele. (2) Tegevusloa taotleja ja selle omaja peavad määrama vähemalt ühe veokorraldaja, kes vastab Euroopa Parlamendi ja nõukogu määruse (EÜ) nr 1071/2009 artiklis 4 ja käesoleva seaduse §-s 7 sätestatud nõuetele. Veokorraldaja võib olla ka füüsilisest isikust ettevõtja ise. (3) Veokorraldaja vahetumise korral peab tegevusloa omaja määrama uue, käesoleva paragrahvi lõikes 2 nimetatud nõuetele vastava veokorraldaja ja teavitama sellest tegevusloa andjat 28 kalendripäeva jooksul,

Logistika → Transport ja ekspedeerimine
58 allalaadimist
thumbnail
6
doc

VEOKORRALDUSE KORDAMISKÜSIMUSED ja VASTUSED

rahvusvahelised mereveo ohtlike ainete eeskirjad. RAR ­ Restricted Articles Regulations ­ Lennuveo eeskirjad. 11. Peamised veoauto ekspluateerimisega seotud kuluartiklid ja võimalused nende vähendamiseks ­ kaubaveokulu, veohind, prahtimine, eelkulud, põhiveokulud, järelkulud, lepingud, pakkimiskulud, käsitlemiskulu, ekspordikulu, laadimis- lastimiskulud, kütuselisa(BAF), valuutalisa(CAF), riskitasu, ladustamiskulu, distributsioonikulud ja kindlustus- ja andmesidekulud. 12. Veokorraldaja eesmärgid - veovõimsuse maksimaalne ärakasutamine ­ maksimaalne täiteaste ­ makimaalne saadetiste arv, kaubavoogude ühendamine ­ kvaliteet ja vigade vältimine. 13. Marsruutide planeerimine maanteetranspordis. 14. Marsruutide planeerimine konteinervedudel üle ookeani 15. Veokorraldaja võimalused kulude vähendamiseks. - Lülita logistika organisatsiooni tervikstrateegiasse - Kasuta informatsiooni jõudu - Tähtsusta inimressursse -Arenda partnerlussuhteid

Logistika → Veokorraldus
120 allalaadimist
thumbnail
14
doc

AUTO KÄITLUSE ALUSED

Esisillale 1/3 17 551 / 3 = 5850 kg (esisillale lubatud 7500 kg) Tagasillale 2/3 5850 * 2= 11 700 kg (tagasillale lubatud 19 000 kg) Teljekoormused ei riku lubatud teljekoormusi, seega leian, mitu korda tuleb koormat vedad: 270 000 / 29 975 = 9 korda tuleb vedada. 6. VEOKORRALDAJA PANUS SÄÄSTLIKKU SÕITU (NIMETAGE 5 TEGEVUST). 1) Autojuhi informeerimine säästliku sõidu võtetest (näiteks kontollida regulaarselt, et rehvi rõhk oleks õige) ja auto muudest omadustest (näiteks, mis käiguga oleks kõige mõitlikum sõita). 2) Mitte sõita pooltühjade koormatega. 3) Valida kõige efektiivsem veomarsuut. 4) Hooldada õigeaegselt autot. 5) Osta vedukile õigete mõõtmetega ja omadusetega rehvid. KASUTATUD MATERJAL 1

Auto → Auto õpetus
7 allalaadimist
thumbnail
14
doc

AUTO KÄITLUSE ALUSED, PUISTEAINETE VEDU

Esisillale 1/3 18 365 / 3 = 6121 kg (lubatud 7500kg) Kood 1111. Mootorsõiduki lubatud suurim registrimass(Määrus nr 42) [4] Tagasillale 2/3 6121 x 2= 12 242 kg (lubatud 19000kg) Kood 1111. Mootorsõiduki lubatud suurim registrimass(Määrus nr 42) [4] Teljekoormused on määrusele nr42. lubatud piirides. Leian, mitu korda tuleb koormat vedada: 270000kg(veetav koorem kokku) / 29 985kg(koorma kaal)= 9 koormat tuleb vedada. 6. VEOKORRALDAJA PANUS SÄÄSTLIKKU SÕITU (NIMETAGE 5 TEGEVUST). 1. Võimalikult täpne ja läbimõeldud marsruut. 2. Autojuhi informeerimine ja motiveerimine säästlikust sõidust. 3. Sõidukite regulaarne hooldus 4. Sõidukite rehvid vastavad nõuetele 5. Võimalikult suur lubatud koorem, et vältida pooltühjasid sõite. KASUTATUD MATERJAL [1] ,,Miller Kipper," 25 3 2015. [Võrgumaterjal]. Available: http://www.meiller.com/en/products/construction-logistics/tipping-semi-trailers.html.

Auto → Autoõpetus
3 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Klienditeenindus logistilistes süsteemides

Taset tuleb jälgida ja mõõta, teha kliendibaasi võrdlemist ning vaadelda ajalisi parameetreid. Tellimustsükkel Selgeks tuleb endale teha tellimuste planeerimine, käsitlemine, kindlasti ei tohi tellimusi kuhjuma hakata. Seejärel tuleb tellimused edastada, eelistatud on elektrooniline andmevahetus. Edastamise aeg viidud miinimumini. Vahepealne etapp on tellimuste töötlemine kus kontrollitakse täpsust tellimuses, krediidiinfot, registreeritakse müügitoiming, arve, ladu ja veokorraldaja saab info. Otseloomulikult järgneb tellimuste käsitsemine ehk komplekteerimislehest kuni loovutusalale viimiseni ja seal edasi juba tarnimine. Klienditeenindus minu ettevõttes Lugedes internetist neid lõputuid referaate, kirjutades selle põhjal oma referaat valmis ning samal ajal võrreldes mis meil toimub. Tuleb välja, et meil on kuhu pürgida. Samuti ka meie ostjatel. Huvi pakkus lugemine tarneaja paindlikkuse kohta. Kus meilgi juhtub nii et vahepeal ei saa

Majandus → Klienditeenindus
68 allalaadimist
thumbnail
26
doc

Klienditeenindus kui logistika oluline protsess

2. kontrollitakse, kas on võimalik müüa makseajaga ja kas pole maksetähtaega või krediidipiiri ületavaid tasumata arveid 3. tellimus sisestatakse arvutisüsteemi müügimoodulisse 4. müügipersonali töötaja jälgib tellimuse täitmise kulgemist 5. arvutiprogrammi raamatupidamismoodulis registreeritakse müügitoiming, ettemaksu korral genereeritakse kohe ka arve 6. ladu saab korralduse saadetise komplekteerimiseks ja pakkimiseks 7. veokorraldaja planeerib saadetise kohaletoimetamise kliendile 3. Kuidas oleks võimalik vähendada tellimuste kuhjumist? Kuhjumisprobleemide lahendamiseks oleks vaja uurida, millal kliendid oma tellimused esitavad. Kui tellimuste esitamise aegu on võimalik muuta, saab sellega vähendada kuhjumisi ja muuta töökoormust ühtlasemaks kogu tellimustsükli protsessis 4. Milliste meetoditega oleks võimalik tagada, et ladu ja jaotusvedu suudaksid täita

Logistika → Klienditeenindus logistikas
131 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Klienditeenindus logistikafirmas

Kontrollitakse, kas on võimalik müüa makseajaga ja kas pole maksetähtaega ületavaid tasumata arveid Tellimus sisestatakse arvutisüsteemi mügimoodulisse Müügipersonali töötaja alustab tellimuse täitmise jälgimist Arvutiprogrammi raamatupidamismoodulis registreeritakse müügitoiming ja genereeritakse arve Ladu saab korralduse saadetise komplekteerimiseks ja pakkimiseks Veokorraldaja planeerib saadetise kohaletoimetamise kliendile Tellimuse käitlemine. o Tellimuste käitlemise kasutamine algab komplekteerimislehe printimisega laoprinterilt ja lõpeb pakitud ja etiketiga varustatud saadetise paigutamisega lao loovutusalale. Tellimuste tarnimine. o Tellimuse tarnimine on tellimustsükli viimane faas, mille jooksul vedaja toimetab tellimuse kliendile. o Tellimustsükkel loetakse lõpetatuks, kui vedaja loovutab

Majandus → Teenindus ja müük
198 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Klienditeenindus

 Kontrollitakse, kas saab müüa makseajaga ja kas pole maksetähtaega või krediidipiiri ületavaid tasumata arveid  Tellimus sisestatakse arvutisüsteemi ( müügimoodulisse)  Müügipersonali töötaja alustab tellimuse täitmise jälgimist  Arvutiprogrammi raamatupidamismoodulis registreeritakse müügitoiming, ettemaksu korral tehakse kohe ka arve  Ladu saab korralduse saadetise komplekteerimiseks ja pakkimiseks  Veokorraldaja planeerib saadetise kohaletoimetamise kliendile Tellimuse käsitlemine laos algab komplekteerimislehe printimisega laoprinteris ning lõpeb pakitud ja etiketiga varustatud saadetise paigutamisega lao väljastusalale. Tellimuse tarnimine on tellimustsükli viimane faas , mille jooksul vedaja toimetab tellimuse kliendile. Kindlaks kellaajaks väljastatava kauba puhul esineb tellimuste kuhjumisi, kuna paljude klientide soovitud väljastusaeg kattub. Klienditeeninduse elemendid

Majandus → Klienditeenindus
50 allalaadimist
thumbnail
25
odt

Logistika alused põhjalik konspekt

ületavaid tasumata arveid · Tellimus sisestatakse arvutisüsteemi(müügimoodulisse) · Müügipersonali töötaja alustab tellimuse täitmise jälgimist · Arvutiprogrammi raamatupidamismoodulis registreeritakse müügitoiming, ettemaksu korral tehakse kohe ka arve · Ladu saab korralduse saadetise komplekteerimiseks ja pakkimiseks · Veokorraldaja planeerib saadetise kohaletoimetamise kliendile Tellimuse käsitlemise loas algab komplekteerimislehe printimisega laoprinteris ning lõppeb pakitud ja etiketiga varustatud saadetise paigutamisega lao väljastusalale . Klienditeeninduse elemendid 1. Müügile või teenindusele eelnevad toimingud: Tarnija ja kliendi arusaam tellimusest peab olema ühene(lihtsus ja arusaadavus). Süsteemi paindlikkus- tähendab kliendile

Logistika → Logistika alused
324 allalaadimist
thumbnail
52
doc

LAOMAJANDUSE EKSAMI KÜSIMUSED

180. Mis on põhivedude puhul üldjuhul tähtsaim tegur kaubaühiku veokulu vähendamise seisukohalt?' Põhivedude korral on veokorralduse üks tähtsamaid ülesandeid veoühiku ( treiler, konteiner, raudteevagun jne) kasuliku ruumala võimalikult ratsionaalne täitmine ehk vajaliku täiteaste saavutamine. 181. Mis on jaotusvedude puhul üldjuhul tähtsaim tegur kaubaühiku veokulu vähendamise seisukuhalt? Jaotusvedude korraö on veokorraldaja üheks tähtsamaks ülesandeks soodsate veomarsruutide leidmine 182. Mis on toote elutsükkel? Toote elutsükkel koosneb paljudest erinevatest faasidest, alates loodusvarade kasutuselevõtmisest toorainete valmistamiseks, transportimisest, toote valmistamisest, kasutamisest ja lõpetades kasutamisele järgneva hävitamisega 183. Mis on tootja vastutus? Tootjavastutus tähendab seda, et tootja peab finantseerima enda poolt Eesti siseturule lastud

Logistika → Laomajandus
342 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Logistika alused

korraldamist vastavuses strateegia ja taktika poolt määratletud põhimõtete ja tegutsemismudelitega. Operatiivne juhtimine hõlmab näiteks ostutellimuste tegemist, klientide tellimuste käsitlemist, transpordi tellimist, ressursside juhtimist lao igapäevase töö korraldamisel, veoühikute ja veovahendite liikumise korraldamist ja jälgimist jne. Logistika juhtimisega operatiivsel tasandil on seotud enamus valdkonnas töötavatest inimestest (ostja, veokorraldaja, klienditeenindaja jne). Strateegiliste otsuste arvuline hulk on väike, kuid nende mõju logistiliste protsesside korraldatusele ja kuluefektiivsusele ülisuur. Taktikalise juhtimise valdkonnas on võimalik saavutada logistika erinevate instrumentide üheaegse ja kooskõlastatud kasutamisega igapäevatöös suurt efekti. Taktikalisi otsuseid langetavad enamasti töötajad, kes vastutavad ettevõttes logistika juhtimise eest. Kõige enam otsuseid võetakse vastu igapäevatöös

Logistika → Laomajandus
69 allalaadimist
thumbnail
62
pdf

Transport - logistika 1 töö konspekt

registreerimismärki. (7) Kui sõidukil oleva veose osad laaditakse maha eri kohtadesse, tuleb veos vajadusel pärast iga osa mahalaadimist ümber laadida, et säiliks sõiduki tasakaal ja liikumise stabiilsus. 16 Posti- ja kullerveod Nõutud kutsestandardis Veokorraldaja V 9.05.2010 Transport ETV0120 33 Postiteenus · Postiteenus on adresseeritud postisaadetise edastamine majandustegevusena. · Postisaadetis loetakse adresseerituks, kui see kannab postisaadetise saaja nime ja postiaadressi või sellele viitavat märgistust või on varustatud postiaadressile osutava saatedokumendiga. · Edastamine on protsess, mis hõlmab postisaadetiste

Varia → Kategoriseerimata
49 allalaadimist
thumbnail
114
doc

Laondus ja veokorraldus

kontrollitakse, kas on võimalik müüa makseajaga ja kas pole maksetähtaega või krediidipiiri ületavaid tasumata arveid tellimus sisestatakse arvutisüsteemi müügimoodulisse müügipersonali töötaja alustab tellimuse täitmise jälgimist arvutiprogrammi raamatupidamismoodulis registreeritakse müügitoiming ja genereeritakse arve ladu saab korralduse saadetise komplekteerimiseks ja pakkimiseks veokorraldaja planeerib saadetise kohaletoimetamise kliendile Tellimuse käsitsemine laos algab komplekteerimislehe printimisega laoprinteril ja lõpeb pakitud ja etiketiga varustatud saadetise paigutamisega lao loovutusalale. Tellimuse tarnimine on tellimustsükli viimane faas, mille jooksul vedaja toimetab tellimuse kliendile. Tellimustsükkel loetakse lõpetatuks, kui vedaja loovutab saadetise saajale selle lao vastuvõtualal või mujal kokkulepitud kohas.

Logistika → Laomajandus
639 allalaadimist
thumbnail
288
doc

Töövihik: Laondus ja veokorraldus

 kontrollitakse, kas on võimalik müüa makseajaga ja kas pole maksetähtaega või krediidipiiri ületavaid tasumata arveid  tellimus sisestatakse arvutisüsteemi müügimoodulisse  müügipersonali töötaja alustab tellimuse täitmise jälgimist  arvutiprogrammi raamatupidamismoodulis registreeritakse müügitoiming ja genereeritakse arve  ladu saab korralduse saadetise komplekteerimiseks ja pakkimiseks  veokorraldaja planeerib saadetise kohaletoimetamise kliendile Tellimuse käsitsemine laos algab komplekteerimislehe printimisega laoprinteril ja lõpeb pakitud ja etiketiga varustatud saadetise paigutamisega lao loovutusalale. Tellimuse tarnimine on tellimustsükli viimane faas, mille jooksul vedaja toimetab tellimuse kliendile. Tellimustsükkel loetakse lõpetatuks, kui vedaja loovutab saadetise saajale selle lao vastuvõtualal või mujal kokkulepitud kohas.

Logistika → Logistika alused
285 allalaadimist
thumbnail
49
doc

Laondus ja veokorraldus

kindlustusmaksed, veoload ja raskesõidukimaks kapitali- ja liisingukulud 5. Missugustes ühikutes mõõdetakse transporditööd kaubaveol? kaaluühikutes teepikkuse ühikutes kaaluühik x teepikkuse ühik vastavalt olukorrale, nii kaalu- kui ka teepikkuse ühikutes 6. Millise veoliigi puhul on veokulu veetava kaubaühiku kohta enamasti kõige suurem? põhiveo puhul jaotusveo puhul kombineeritud veo puhul süsteemse veo puhul 7. Veoettevõtte veokorraldaja kulu kuulub järgmisesse kululiiki: üldkulu muutuvkulu halduskulu üld- ja halduskulu 49

Logistika → Veokorraldus
232 allalaadimist
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Jaotusvedude puhul on põhiveoga võrreldes märksa suurem tähtsus logistilise teeninda- mise näitajatel: tarneaeg, tarnesagedus, tarne täpsus, tarne paindlikkus jne. Jaotusveo käigus toi- mub tavaliselt veokorraldaja, klienditeenindaja ja autojuhi otsekontakt lõppkliendi või tarbijaga, mis tähendab, et pakutav teenindustase ja teenindamise kvaliteet peegelduvad otseselt rahulolu või rahulolematusena kauba tarnija ja/või teenusepakkuja suhtes. Kuluaspektist on jaotusvedude korraldamisel võtmetähtsusega optimaalsete veomarsruu-

Logistika → Logistika alused
638 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun