Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"veohinnad" - 4 õppematerjali

thumbnail
4
odt

Kodutöö Reisiprahingute tähtsamad klauslid

Supramax (37 protsenti kogu laevastikust) ja Handysize (34 protsenti kogu laevastikust): BDI: 1,667,00 (Day range 27.09.20). b). BCTI (Baltic Clean Tanker Index) – Bensiin, diisel jne. Seee määratakse erinevate turuosaliste esitatud standardteabe põhjal. Indeksi alarühmad kaaluvad 7 peamist laevateed ja registreerivad nafta- ja kemikaalitankerite ajalise prahtimise kulud. Nõudluse ja seega ka naftasaaduste veohinnad sõltuvad peamiselt sisemajanduse kogutoodangu kasvust, majanduse struktuursest muudatustest, tehnika arengust ning kütteõli ja kütuse hinnast. Lisaks vabade kaubaruumide kõikumistele mõjutab indeksi areng ka sadamate läbilaskevõimet, nõudluse kõikumisi (karmid talved Euroopas ja USA-s ) ning uue nõudluse turge nagu Hiina Rahvavabariik ja India. Indeksiga ei kaubelda Balti börsil. Erinevalt aktsia- ja võlakirjaturgudest on BCTI vaba spekulatsioonidest

Merendus → Laeva kommertsekspluatatsioon
71 allalaadimist
thumbnail
114
doc

Laondus ja veokorraldus

logistikakulude juhtimist ja optimeerimist. Hinnakujundus transpordi juhtimisel Mõõduka konkurentsi tingimustes on vedajad pidanud eristuma kas läbi kõrge teenindustaseme või läbi kliendisõbraliku hinna. Kaasajal sellest enam ei piisa. Kliendid ootavat kõrget teenindustaset mõõduka hinnataseme juures. Kahjuks on ka praegu osa vedajaid arvamusel, et lihtsalt madal hind on hea konkurentsivõistluse hind. Kord väljatöötatud veohinnad ei tohiks jääda muutumatuiks pika aja jooksul. Muutused turul, toimingutes ja teenindamises nõuavad hindade perioodilist ülevaatamist ja vajadusel muutmist. Oluline aspekt on seejuures, kuidas ja millal teatada turule hindade muutumisest. Üldjuhul tekitab veohindade tõstmine turul enamasti negatiivse reageeringu. Veohindade tõstmine on klientuurile valulisem kui näiteks teatud tarbekauba hinnatõus.

Logistika → Laomajandus
639 allalaadimist
thumbnail
288
doc

Töövihik: Laondus ja veokorraldus

veoteenuseid nii, et see toetaks logistikakulude juhtimist ja optimeerimist. Hinnakujundus transpordi juhtimisel Mõõduka konkurentsi tingimustes on vedajad pidanud eristuma kas läbi kõrge teenindustaseme või läbi kliendisõbraliku hinna. Kaasajal sellest enam ei piisa. Kliendid ootavat kõrget teenindustaset mõõduka hinnataseme juures. Kahjuks on ka praegu osa vedajaid arvamusel, et lihtsalt madal hind on hea konkurentsivõistluse hind. Kord väljatöötatud veohinnad ei tohiks jääda muutumatuiks pika aja jooksul. Muutused turul, toimingutes ja teenindamises nõuavad hindade perioodilist ülevaatamist ja vajadusel muutmist. Oluline aspekt on seejuures, kuidas ja millal teatada turule hindade muutumisest. Üldjuhul tekitab veohindade tõstmine turul enamasti negatiivse reageeringu. Veohindade tõstmine on klientuurile valulisem kui näiteks teatud tarbekauba hinnatõus. Hinnaliidrid

Logistika → Logistika alused
285 allalaadimist
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

• veoprotsesside tasemel logistikalahendused • laadimistööde suur efektiivsus Kaubalaevade järjest suurenenud lastivedamise suutlikkus on vähendanud märgatavalt merevedudega seotud kulusid. Võrreldes muude veoviisidega on meretranspordis veohinnad kõige madalamad. Mida rohkem tõusevad maailmas mootorikütuste hinnad, seda suuremad konkurentsi- eelised saab merevedu muude transpordiliikide ees. Tankerid veavad kümnete tuhandete tonnide suuruseid vedellaste, kontinentidevahelised suu-

Logistika → Logistika alused
638 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun