M. s; K. s ; N. s ; M. s; K. s; N. s ; () C M. s; K. s ; () N. s e; () M. s; K. s; N. s ; () () () kellest millest o . kellegimillegi sees (kus? ) ajavahemik (millal?) . . kellegi millegi peal (kus? ) ajavahemik (millal? ) (abi)vahend (millega? ) . M . e. .
. 201 : 11 «» , , , , . . 25 , , . 1911 , , 4,2 . -- . , , . , 1933 , .. . 1933 -- , . , , « ». , , . , , «» , . ( 23 ) Nb3Ge. 1962 , ( ) . , . , , , ( ). , , , . , 300 /. .. , .
Omadussõna Nimetav kääne(kes?mis?milline??) Meessoost 1.Tugeva kaashäälikuga lõppev tüvi +/ N: 2.Kui omadussõna tüvi lõppeb ,,,,(alati ) +/ 3.Kui omadussõna tüvi lõppeb pehme kaashäälikuga ,,,, Kesksoost(milline??) 1.Tüvi mis lõppeb tugeva kaashäälikuga +/ 2.Pehme kaashäälikuga lõppev tüvi +(,) Naissoost (milline??) 1.tugev/pehme kaashäälik välja arvatud pehme , + 2.Kui on pehme tüve lõpus siis + Mitmus(millised??) 1.Kui tüvi lõppeb kaashäälikuga + 2.Kõikidele teistele + Kui peale kaashäälikut on siis on kaashäälik pehme!
1.Эмоциональное предвосхищение игра перестает быть основным Соподчинение мотивов/ Появляются деятельности начинается: содержанием жизни мотивы-ограничители/ Оценка своего В раннем детстве/ В дошкольном возрасте/ 15.Кривляние, искуственная натянутость поступка с этической стороны/ Все ответы В младшем школьном возрасте /Все ответы поведения 7-ми летнего ребенка- Это: верны верны Издержки воспитания/ Кризисные 28.Ребенок в гневе кричит, хаотично 2. Самосознание как самооценка является проявления/ Желание привлечь к себе двигается, бросается на диван, ломает центральным новообразованием: внимание игрушку.Поведение характерно для: Младенчества/ Раннего возраста/ 16. Человек, как социальное существо Младенч...
1. (?) ..----,, , , c..---- , ..-----,, ,, ,, 2. ( ?) ..---- , , , ( ?) , , , 3. ( ?) !!!! , , 4. (?) ..----- , ,, ..---, ..----, , ,, 1. . . 2. . () . 3. . . 4. = =. . 5. . . 6. = . 7. . = 8. . . 9. . 1. 1. . 2. ,,,. 3. , 4. (.)- . ........................c(.)- -........................
TUNNIKONSPEKT OLGA PRIVALOVA, SKVVM-1 AINE: Vene keel võõrkeelena KLASS: 9 klass, eestikeelne kool TUNNI TEEMA: Riided EESMÄRGID: 1. : - : (, , ) «»; , , ; - : , , 2. : , , , ; , , , , . 3. : , ; 1. Õppeesmärgid: - keeleesmärgid: uue materjali õppimine ja selle kinnitamine (leksika, grammaatika, foneetika), mille üldteemaks on ,,Rõivad", nimisõnade ja omadussõnade sugu (korraldamine), nende seostuvus, äraõpitud leksika kordamine - kommunikatiivsed eesmärgid: õppida rääkida riietest, garderoobist, riieteesemeid kirjeldada 2. Arenemiseesmärgid: 1 Fantaasia, mõtlemise, tähelepanu, vaatlemisoskuse arendamine, üldise silmaringi laienemine, ka lingvistilise silmaringi arenemine, analiseerimisoskuse ja suhtlemisoskuse arenemine 3. Kasvatuseesmärgid: Iseseisv...
docstxt/14442321998819.txt
. Infinitiiv on tegusõna algvorm, mille lõpus on tavaliselt - (, ), harvem - (, ) ja - (, ). Eraldi rühma moodustavad enesekohased tegusõnad, mille lõpus on tagaliide - (, ). 1. . 1. .... (süüa)! 2. , .... (aidata). 3. .... (minna). 4. .... (kasvada) 20 . 5. .... (käituda)! 6. .... (heita voodisse) . 7. .... (leida) . 8. .... (küpsetama) . 9. .... (hoida) . 2. . Tuleta meelde enesekohaste tegusõnade pööramist. http://www.russianword.ru/2009-02-08-07-51-10 1. (, ) ............ . 2. (, ) .............. . 3. (, ) ................ . 4. (, ) .............. , (, ) .......... . 5. (, )................ . 6. (, ) ............ . 7. (, ) ............ 7 . 8. (, ) ............. .
1. ( .10) 1. , . 2. - . 3. , . 4. , ! 5. , / . 6. , . 7. , . 8. , . 9. , . 2. ? (: .10 .3). 1. :Tervitame: / / / / 2. :Jätame hüvasti: /// / / . 3. :Lubame: / /// , . 4. : Keelame: / / / / . 5. : Palume: / / / . 6. : Vabandame: / / . 7. : Täname: / / / . 8. : Õnnitleme: / / / . 3. () .13 .9 . - /+ 1. . . 2. . 3. . . 4. /. 5. . 6. . 7. /
Ma otsustasin minna raamatupoodi. Läksin. Märkasin seal üht huvitavat raamatut ,,Kuidas olla terve (rumalatele)?". Mõtlesin, et seda võiks ka teile näidata. . . , '' ( ) ?''. , . Nagu näete on esimesel leheküljel ideaalne ning terve inimene. Kõik tahavad ju terved ning sportlikud olla. Aga mitte sellised tüsedad, haiged inimesed. K . B . A , . Terve olemiseks on väga oluline jälgida seda mida sa sööd. Mõnikord on arusaam selline, et tuleb süüa üht, kaht tervislikku asja nii palju kui saab. Või siis teine arusaam: süüakse kõike mis meeldib. Tegelikult on õige süüa palju erinevaid toite ning normaalsetes kogustes. Tänapäeval reklaamitakse seda palju koolides ja mujalgi. Soovitatakse süüa erinevaid puu- ja juurvilju. Kõik need on väga kasulikud. , . , , , , . : . . . . . Kuid see ei ole veel kõik. . Nagu enne oli näha, et saavutada lihaselist v...
? Ilma mõju laevaliiklusele Ebasoodne tuul- Elavhõbe- Elavhõbeda sammas- Ilmateade- Ilmaennustus- Kuiv- Külma- Langema- Logiraamat- Mõõdukas tuul- Mõõtma- Mõõtühik- Niiske- Nõrk tuul- Orkaan- Puhanguline- Puhuma- Puhus- Raju- Sammas- Sooja- Soodne tuul- Tuul- Tuulispask- Tuule kiirus- Tuulevaikus maismaal- - Tuulevaikus merel- - Torm- Tornaado- Tuule tugevus- Tugev tuul- Tromb- Tõuseb- Vesipüks- Väljas- Õhurõhk- Õhutemperatuur- 1 2/3/4 5+ 1 2/3/4 5 Britmarii Kroon KV11 Jaanuar, 2012
, ( )? . . , , . , , , . . . , , .
1B Grammar Week 5 Plural PLURAL FORMS OF NOUNS Nominative Pl. ? Accusative inanimate Pl. ? Accusative animate Pl. (all ? genders) = Genitive Pl. Prepositional Pl. ? ...
1. . - , . . , , , . , . . , , . , , -, . - ,, . - . . . ( status , .) , , . -, . : . . , . - . . .2) , , .3) , , , , . , - . - , , , . : , - ( ) - ( , , , ) . , . , . ( , , - , , , , , , -.) - . - . , , . - - , . , . , . 2. . . , , . , . · · · · . . . : , , , . . . . . : - - ; - , ; - . , . . . () . 3. . - , ...
Ключи Русский язык: 5 элементов. Уровень В1 (базовый – 1 сертификационный) Урок 41 Задание 1. 1.Вы, мне; 8.Она, перед ними; 2.Ты, ей; 9.Для неё; 3.Она, нам, о нём; 10.Мы, тебя, о ней; 4.Мы, с ним, ему; 11.С вами, у вас; 5.Он, мне, о вас; 12.Меня,у него; 6.Он, со мной; 13.Мы, с ним, к тебе. 7.Без него, мы, о ней; Задание 2 1.Дедушка, книгу, о бабушке; 2.Мама, сыну, килограмм, винограда; 3.Политик, журналисту, о реформе; 4.Брат, с сестрой, матери и отцу, письмо; 5.Сосед, с соседкой; 6.Жена, мужу, о дочери; 7.Менеджер, с агентом, к шефу; 8.Строители, дом ,за лесом; 9.Для проекта, архитектору, деньги; 10.Дети, Николая, в школу; 11.Директора, коллеги, о плане; 12.Бомжа, дома. Задание 3 1.Сначала сестра не поверила брату, что он сказал правду, но потом она поняла...
10. 1. Kuidas on teie eesnimi? Minu eesnimi on... ? ......... 2. Kuidas on teie perekonnanimi? Minu perekonnanimi on... ? ...... 3. Mis on teie isanimi? Minu isanimi on... ? ..... 4. Kui vana te olete? Ma olen ...aastane. ? 16/17 . 5. Milline on teie kodakondsus? Mul on Eesti kodakondsus. . . 6. Kus te elate? Ma elan Eestis. ? . 7. Missugune on teie kodune aardess? Minu aadress on... ? : // / //, ....., ....., . 8. Missugune on teie elektronposti aadress? Minu e-mail on... ? -: tuut 9. Kuidas võib teiega ühendust saada? ? 10. Missugune on teie perekond? Meie peres on ...inimest. ? 2, 3, 4 / 5...... 11. Nimetage oma sugulasi. Minu sugulased on: ema, isa, õde, vend, vanaema, vanaisa, tädi, onu, tädipoeg, onutütar, ristivanemad. . : , , , , , , , , , , . 12. Mis koolis te õpite? Ma õpin Lähte Ühisgümnaasiu...
Korralik Jõhker Viisakas Egoistlik Tähelepanelik Sõnaaher Lahke Kuri Heatahtlik Pahatahtlik Kohusetruu Kergemeelne Siiras Kade Teadmishimuline Igav Avatud Kinnine Võluv Salalik Seltsiv Arg Teravmeelne Hajameelne Vastutustundlik Vastutustundetu Korralik Ahne Täpne Kangekaelne Tõsine Uudishimulik Tagasihoidlik Auahne Rahulik Närviline Töökas ...
. 6 . 2- . : .. «». - . .. 2002 2003 . . 1. . , , . 8 . , , . , . , ... . . , , , . . . . , . . , . 2. . 9 . 1). , ? 2). ? . 3) 3 . 3. . 2 . : ). . ). . ). , . ). . 4. , . 13 . ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., .... 5. . 9 . (), () , () , (), () , (), (), , (), () . 6. : 6 . -.... , - ...., -...... 7. . ., ... 6 . , , , , , . 8. . 6 . 1. . 2. . 3. . 4. . 5. . 6. . . 1. . , , . 8 . . . , , . , . , . , . , . , . . . , . . 2...
СЛОВАРИК ДЛЯ ЮРИСТА Juriisti sõnastik право õigus правовой акт õigusakt административное право haldusõigus правопорядок õiguskord охрана правопорядка õiguskorra kaitse правосудие õigusemõistmine юрист jurist юридический juriidiline суд городской, окружной, уездный, государственный kohus linnakohus, ringkonnakohus, maakohus, riigikohus компетенция суда kohtu pädevus суд выносит решение kohus teeb otsust повестка в суд kohtukutse вручать, вручить повестку kohtusekuste kätte andma вручение повестки kohtukutse kätteandmine судья kohtunik судебный kohtu-, kohtulik судебное заседание kohtuistung судебный заседатель kohtukaasistuja судебные издержки kohtukulud взыскание судебных издержек kohtukulude sissenõudmine прокурор prokurör следоват...
KV11 Abimasin- Abimasin- Ahter- Ahtris- Ahterpiik(viimane sekts. ahtris)- Ahterpiigis- All- Alumine tekk- Alumisel tekil- Jagama- Jagunema- Jõuseadmed- Kaared-() Kaardiruum/kamber- Kajut(id)-() Kaptenisild- Kaptenisillal- Kiil- Kiilust ülesse- Kiilust peatekini- Kinnitama kiilu külge- Käigusild(kaptenisild)- Köis(laeval ei kasutata)- Lastiruum- Lastiruumid- Laevakere- Laevapere-/ Laevaliikmed elavad kajuti(te)s- () Laotakse- Liin- Läheb põhja keskelt- Mahuteid kasutatakse ...- , , , , Masinaruum- Masinaruumis- Masinaruumist ahtrisse- Mehanism- Navigatsioonisild- Nimetatakse pardaks- Nöör(ei kasutata laeval)-/ Ots(taimsest materjalist köis)- Piim- Piimide peale- Peatekk- Peamasin- / Plaadistus- Põhi-- Raadioruum/kamber- Reeling-// Rool- Rooliruum/kamber- Sektsioon- Sektsioonide vahel on veekindlad vaheseinad- Sõuvõll- Sõuvõlli otsas- Sõukru...
1.Enesetunne: 2.Kuidas te end tunnete? ? 3.Mille üle te kaebate?Ha ? 4.Ma tunnen end hästi. 5.Ma kaevan peavalu üle. . 6.mul on väga paha. a 7.Y , 8.juba parem. 9.terve. 10.hakkas halvem. 11.Mis teil valutab? ? 12.Süda. Y t 13.Peavalu. 14.kõhuvalu? Y ? 15.Sinikas. Y . 16.Haige? ? 17.jah, gripis. , e 18.Isa. , 19., , , , 20. , , 23.kas juhtus midagi? - 24.Kõik täiesti korras. 25., , 28. , 29. ? A 31.Ravisin terveks: 32.o 34.
Русский язык и культура 1)Кто это красавица на фотографии? ___________________________ 2)Что такое "дача"? а) дом, куда летом люди идут б) собака породы в) сердитая учительница 3)Насколько велика территория России? ____________________ km2 4)Кто был первый лидер в СССР? 5) Какие гора самая высокая в России? а) гора Эльбрус б) Уральские горы в) гора морозная 6)Сколько произведение искусства в Эрмитаже? 700 000 – 1 000 000 – 3 000 000 7)Сколько копеек в 1 рубль? _____________________________ 8)Чайковский был известный... а) поэт б) пожарный в) композитор 9)Кто написал книга „Война и мир”? ______________________________ 10) Что такое "баня"? _____________________________ 11) ______ миллионов жителей живут в Россий. 12) Русский стандарт, Смирнофф, Столичная. Эти_________________________ 13) Какой из них длиннее? река Волга - река Урал - река Лена 14) Как зовут эта ...
1. ? 1. ? Student Value Correct Feedback Response Answer 1. 0% 2. 0% 3. 0% 4. 100% Score: 0/10 2. 2. ? 2. ? Student Value Correct Feedback Response Answer 1. 0% 2. c 0% 3. 100% ...
. -. , , . , o . . e - . . . . . - . , , e 2 . . a a, oa 6 Oa . , , o . O . O , o . , oa - . , 15 . y . , y . 9 . . , , . . , c , . . - . , - , . . 24. . Kaljulaid. B . . , , . , , , , , . - . . - , o e . , - . . , 9 , . , . - , . Oa . , o , , , o o. , e: , , , . , , . , Armujook. .
, , Õpilase käsiraamat 1 Lp. õpilane! Käsiraamat on mõeldud Sinule, kui oled keelt juba mõnevõrra õppinud ja teatava sõnavara omandanud. Raamatus on piltlikul kujul, eelkõige tabelites, grammatiline materjal. Grammatikat on püütud esitada süsteemselt, teemade kaupa, andes konkreetse õpitava keelematerjali kohta seletusi Sulle ka emakeeles. Ühelt poolt rõhutakse reeglipärasust ning teiselt poolt tähtsamaid erandeid ja iseärasusi. Käsiraamatus on käsitletud järgmised teemad: 1. Nimisõna (sugu, arvukategooria, käänamine, eesõna ja nimisõna); 2. Omadussõna ( käänamine, omadussõna võrdlusastmed, lühivormid); 3. Määrus (võrdlusastmed, kasutamine); 4. Asesõna ( käänamine); 5. Tegusõna ( pöördkond, ajad, käskiv kõneviis, tegusõnade aspektid, liikumisverbid). 6. Kesksõna (vormid, käänamine) Raamat on mõeldud Sulle ai...
. ; , ; , ; , . - . . . , - . . - , . . , . . , . , , , , , - . , , . : - 60, - 50 . , 10-15 2. , , , , . - , , , , . - . . , , , - , , , , . . , . 11 . . , , , , , . , , , . , , , , , , , , , . , , . , , . . 2 - . 40-45 . , . . , 2 12 . , , - . 35 . . . 4- , 40- , 2- . 5 . -- , . : 140 190 , 210 . 50 --150 . . . , -: - (2-- 3 2) . , . . . . , . . , ...
docstxt/135411274032.txt
» » -! -? -,,.. ,,. -.................................................................. - ? / .................................................................... - . - / .......................... - ? - ..............................1-57................................ - ? - 8-10 soovitust mida teha
Tegemist on vene keele käändega.
VENE KEEL Andma- Rauasaag- Andke- Ristpea- , Anna mulle- Respiraator- Anna talle- , Rooste- Anna tagasi- Roostet- Anna edasi- Roostetama- Anna mulle haamer- Saag- Anna mulle kirka- Saib- Akutrell- Saega- Haamer- Saagima- (, ) Haamriga- Sisse lööma- Elektrisaag- Sirkel- Juurde pumpama- Silmusvõti- Juhe- Suured tangid- Juhtmestik- Taguma- Joonlaud- Tav. kruvikeeraja- Jää- Taon- , Kang- Taskunuga- Kajalood- Tikksaag- Katki saagima- Terashari- Kande valgustid- Traat- Ketaslõikur- Trell- Keerama- ( , ) Trelliga- Ketassaag- Too- Kiiver- () Tooge- Kinni keerama- Tooma- Kirka- Toruvõti-() Kok...
Narva jõgi' NIMI ? . -- . . - 77 - 56 200 ² - - . , , , , , . , . -- . , 7 380 ³ , , , «» . -- 4 6 , -- 6 7,5 . -- 125 , () . NIMI
TMO0010 (Juhtimine) 1. , . : , ,.. . , . : : 1. - 1. 2. 2. 3. - 3. 4. 4. 5. : () ( : ) , . . , ., . (1992,1995, 2002): , , , , ( c , : , ) . (2007) : 2. ( ) , . : · ( , ) · ( «» ) · ( ) · ( ...
Aurulaev- Allveelaev- Baaslaev- Gaasitanker- Hüdrograafilaev- Hõljuk- Jäämurdja- Jaht- Kaablilaev- Kuivdokk- Kummipaat- Kanuu- Kaubalaev- Konteinerlaev- Kaubapraam- Külmutuslaev- Kalapüügilaevastik- Kalalaev- Kruiisilaev- Kiirlaev- Katamaraan- Kalatöötlemiselaev- Lipulaev- Liinilaev- Lõbusõidulaev- Lootsikaater- Mootorlaev- Metereoloogi laev- Merelaevastik- , Miiniristleja- Mootorpaat- Päästelaev- Puistlastilaev- Puislastilaev- Parvelaev- - Purjelaev- Praam- Pargas- Paat- Purjekas- Päästepaat- Põhjasirvendaja- Reisiparvelaev- Reisilaev- Reisilaev- Sõjalaev- Spordilaev- Süst- Tuukrilaev- Tuletõrjelaev- Tiibur- Tiibur (eba)- , Transpordilaev- Uurimislaev- Ujuvdokk- Ujuvkraana- Õppelaev- Laeva panek kai äärde- y Puksiir tõukab laeva vööri või ahtri kai äärde- o Lõhuvad jääd sadamapiirides- a Puksiir aitab suurtel laevad...
1) : , « ». , . : , . « ». , -- , . , . ; c, , , , , .. -- , , , . . : - , . ( ) ( , ) , . 2) . . , , , [2], -- , ( , . .). . ( « »), , ( ) .
Когда звук убивает наверняка? Подготовили: Диана и Тася Звук Обычный человек способен слышать звуковые колебания в диапазоне частот от 16—20 Гц до 15—20 кГц. Звук ниже диапазона слышимости человека называют инфразвуком; выше: до 1 ГГц, — ультразвуком, от 1 ГГц — гиперзвуком Что такое инфразвук? Инфразвук — звуковые волны, имеющие частоту ниже воспринимаемой человеческим ухом. Поскольку обычно человеческое ухо способно слышать звуки в диапазоне частот 16—20'000 Гц, за верхнюю границу частотного диапазона инфразвука обычно принимают 16 Гц. Инфразвук Инфразвук может вызывать у людей не только неприятные ощущения, но и многочисленные изменения в центральной нервной, сердечно-сосудистой и дыхательной системах, вестибулярном анализаторе. Например, звук с частотой 12 герц может вызывать сильные приступы морской болезни и головокружения. Инфразвук Еще более сильный инфразвук может вызвать миокардиальный синдром. Тона сердца приглушаются, сн...
РУССКИЙ ЯЗЫК В ТАБЛИЦАХ Правила, таблицы, примеры Справочное пособие для учащихся с эстонским языком обучения Õpilase käsiraamat 1 Lp. õpilane! Käsiraamat on mõeldud Sinule, kui oled keelt juba mõnevõrra õppinud ja teatava sõnavara omandanud. Raamatus on piltlikul kujul, eelkõige tabelites, grammatiline materjal. Grammatikat on püütud esitada süsteemselt, teemade kaupa, andes konkreetse õpitava keelematerjali kohta seletusi Sulle ka emakeeles. Ühelt poolt rõhutakse reeglipärasust ning teiselt poolt tähtsamaid erandeid ja iseärasusi. Käsiraamatus on käsitletud järgmised teemad: 1. Nimisõna (sugu, arvukategooria, käänamine, eesõna ja nimisõna); 2. Omadussõna ( käänamine, omadussõna võrdlusastmed, lühivormid); 3. Määrus (võrdlusastmed, kasutamine); 4. Asesõna ( käänamine); 5. Tegusõna ( pöördkond, ajad, ...
- . - - . - 2000 , - 40 150 . . : : (1895 ) - (1640 ) (1617 ) , . , , - - . , , . . : , , , , , , , . 55 , , 48. . - , , . -, , . . , , , .. , . , . , . . . , , ( 19,5 ). , - , 200 , . - . http://ru.wikipedia.org/wiki/_ http://www.cheltravel.ru/attractions/gory/ http://russia.rin.ru/guides/5905.html http://www.russia.yaxy.ru/rus/base/team/555.html http://botan0.ru/?cat=3&id=229 http://www.soliaris2010.narod.ru/2severnii_ural.html http://www.ecosystema.ru/08nature/world/geoussr/3-6-3.htm http://www.turgoyak.com/text/turgoyak-2.html
11a - - . - Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level X ? 24- pe - !
« » - 2010 1............................................................................................................................... 2 2. ..................................................................................................................... 3 4 :..............3 2.1 () ............................................................................... 4 :................................................................................. 4 2.2 ................................................................................... 5 :.................................................................................................................. 6 2.3 ()............................................................ 6 2.4 .....................................................................................................
1) : x + 2 y - 3 z -1, (6) 10 = = ;1, (6) = 3 0 -1 6 10 z- x + 2 y -3 6 = = 3 0 -1 10 n1 (3;0;-1). M 1 (-2;3; ) 6 : x -1 t = x = t + 1 1 t = x - 1 1 t = x - 1 1 y +1 y = 2t - 1; 2t = y + 1 ; 2t = y + 1 ; t = z = 4 z = 4 + 0 t 0 t = z - 4 2 t = z-4 0 ...
Test 9 Arvan, et peaks alustama geograafiast. Kus siiski su vanaisa elas? Küsis Natasa. Ei ole halli aimugi-vastas Andres. Natasa too vanaema kaart. Hakkame otsima- hõikas Andrei. Ma lugesin, et eestlased sõitsid elama Siberisse, Krasnoskisse, Tomski, Omskisse, Tobookisse. Nad rajasid sinna asundusi. Kus see on?- küsis Andres. Ma Näitan sulle kaarti. No esiteks ma et sa tead, et venemaa on kõige suurema pindalaga riik maailmas. Idast Läände 10 000 km. Üks osa sellest asub Euroopas ja teine Aasias. Vot näed- see on Uural, Uurali mäestik. Põhjast lõunasse 25 000 km. Uurali mäed jagavad Venemaa idaks ja lääneks. See on piir Euroopa ja Aasia vahel. Muide Uuralit nimetatakse . Venemaal on väga palju loodusvarasid: kulda,naftat, sütt, gaasi. Siber asub Uuralist idas, see tähendab uurali taga. Siber- see on metsad, sood, pikad männid, nulud. Ja loomad on väga suured. Kar...
. - . . - . . , , . 10 20 . 10-36 ( ), . 12 , 4- , . 10-36 . 1 . 10-14 , , "" . . t=10 t=10 . -6 -4 1017 /3 T=1012...1013 2) . , , , , , ( ), , . t=10 t=10 . -4 1 10 / T=10 7 3 9 2) . - - , 1010 K 1 . t=10 t=10 . -6 -4 10 / T=10 ...10 17 3 12 13 3) . . , . , , . 4) - , , . " " ( 300 000 ) . , 51044 c 1032 , - - «» , 510441036 c 1028 , ...
Peatükk 10 Vene rahvuslik käsitöö - No ja mis see võis olla? jätkas Andres endale küsimuste esitamist - Kui su vanaisa oli talupoeg, siis see võis olla rahvuslik käsitööndus? oletas Natasa - Mis? Matrjoskad? - Kas sa mõtled, et Venemaal ainult Matrjoskad on? - Ei, ma ei arva nii. Aga mis veel on? Samovarid? - Jaa, halvasti tead Venemaad. Meil on Hohloma, Gzel, Paleh. - Pea,pea! Räägi täpsemalt! peatas teda Andres. - No näiteks hohloma. See on niisugune lakitud puuanum. Sa kindlasti oled näinud. Sinna on harilikult joonistatud marjad ja lilled. See on erk, puna-must kuldne nõu. - Kuldne? - Seda nimetatakse nii ,,kuldne hohloma" - Kas ta on kullast? - Ei, puust. - Puu ei ole kallis. - Ära ütle! Näiteks meil on laekad Palehast ja Fedoksinost.Nad on tehtud kartongist. Aga nad maksavad väga palju, mida väksem laegas, seda hinnalisem. - Kartongist. - Jah, kujuta ette! Hinnatakse mitte materj...
FÜÜSIKA II EKSAM 1. Q1Q2 F: R2 ur Q Q uuur F = k 13 2 R12 R 12 1 k= 4 0 Í ì2 k 9 109 Êë 2 - . . , , : - -- . - . . 2. , - , . . , , , , . . . , . 1 22.09.2013 FÜÜSIKA II EKSAM ur 1 Qq ur F= R 4 0 R 3 ur F 1 Q ur = R q 4 0 R 3 ur F ur =E q ur ur F = qE ur 1 Q ur E= R 4 0 R 3 - . : - , ; - , , , . 1 Q (r ) = 4 0 r 2 22.09.2013 FÜÜSIKA II EKSAM 3. . uur ur ur R2 R2 ur ur 2 1 Rd R 1 dR A= ...
Vene keel. , . , - , , . . , , . , , , . . , - . . , , . . ? : , , , , . . ! Inimene ei mõtle oma tervisest, kuni ta on terve. Ja ainult siis, kui midagi valutab, hakkab ta mõtlema sellele, kuidas taastada tervist. Meie ajal on inimestel kiire elutempo. Nad ei jõua süüa hommikusööki, päeval toituvad valesti, liiguvad vähe ja on vähe värskes õhus. Mitte kõik inimesed teevad ja mitte alati jõuavad valmistada maitsvat ja kasulikku kodust toitu. Seetõttu on lapsed harjunud sööma hamburgereid, jooma Coca-Colat ja limonaade. Aga see pole kõige tervislikum toit. Paljud inimesed tarvitavad alkoholi, suitsetavad, võtavad narkootikume. Kõik see nõrgendab meie tervist. Mida teha? Oma tervise eest peab ise hoolitsema: õigesti toituma, palju liikuma, vältima kahjulikke harjumusi, magama kaheksa tundi ...
docstxt/14748159420308.txt
? ? - ? , ? - Nagu 1.kääne - , . - ? , -? - ostma - tõlkima - saatma / / / - seletama - saama - maksma / / / - sisse lülitama - välja lülitama - valmistama / / / -? unustama armastama - nägema / / ...
5 ? ? -töötama - saama, hakkama - olema - tegelema - huvi tundma - harrastama - tantsima - rääkima - tervitama - tutvuma - hüvasti jätma
2 - ? ? ? ? ? - , C - , - , , , -, , - , , - armastama - saatma - ootama / / / - saama - nägema - lendama / / / - minema - sõitma - võtma / , , / - kohtuma /
3 - ? ? - K, . kinkima kirjutama ostma / / / andma uskuma - lubama / / / rääkima helistama - abistama / / /