Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"turustamine" - 396 õppematerjali

thumbnail
17
doc

Rätsa puhkekodu

Tugevnemine seisneb selles, et teistel on juba paremad eelised klientide endale saada, oma usaldusväärse maine tõttu. Vähenemine seisneb selles, et meie muutume tugevamaks ja oleme ohtlikumad teistele. Eelised teiste ees: 1) Odavamad teenused 2) Hea teenindus 3) Mõeldud enam-vähem kõikidele vanusegruppidele 4) Kvaliteetne 5) Lisavõimalused 6) Teenused,mida kõigil pole 7) Loodussõbralikkus Müük ja turustamine. Reklaam. Reklaamikanaliteks on radio ning ajalehed, raadioks on Lääne-virumaa radio Wiru radio ning ajaleht Virumaa Teataja. Lisaks on veel Sky+ ning Postimees. Kuna algul pole meil väga palju raha kulutada, ei vali me kanaliks ka televiisori, hiljem kui oleme saavutanud piisavalt kasumit võtame ka televisiooni. Kindlasti kasutame me reklaamiks ka stende. Ajalehe ja radio valikul on lähtutud meie sihtturust ning asukohast. Trantsport.

Majandus → Äriplaan
635 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Turundus

1.TURUNDUSE MÕISTE Käesolev konspekti osa on koostatud järgmise kirjandusallika põhjal: Turunduse alused. Ann Vihalem, Külim, Tallinn 2003. Turunduse mõistet on püütud lugematul hulgal erinevate definitsioonidega väljendada, eri ajajärkudel on olnud rõhuasetused neis erinevad. Toome siinkohal välja neist kaks, mõlemad pärinevad P.Kotlerilt: *,,Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele" *,,Head ettevõtted rahuldavad vajadusi, silmapaistvad loovad turgusid. Juhtpositsioon võidetakse kätte uute toodete, teenuste , elustiilide ja elatustaseme tõstmise viiside ettekujutamise kaudu." Kasumit taotlevad äriorganisatsioonid soovivad müüa kaupu ja teenuseid nii, et see ennast ära tasub. Kuid turundusprobleeme on teistelgi organisatsioonidel, näiteks mittetulundusühingutel ja riigiasutustel. Õppeasutused võitlevad õpilaste, muuseumid ja teatrid külastajate, kirikud poolehoidjate pärast ning nad kõik vajavad raha. Tu...

Majandus → Turundus
732 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Äriplaan

OÜ MATKARAJA GIID Äriplaan Juhendaja: 1 Sisukord: Lühikokkuvõte............................................................................................................................3 Üldandmed:.................................................................................................................................3 Missioon ja eesmärgid.................................................................................................................3 Teenuse kirjeldus.........................................................................................................................3 SWOT analüüs............................................................................................................................4 Turg.............................................................................................................................................5 Konku...

Majandus → Ettevõtlus
414 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Äriplaan

4.2.1. Turu kirjeldus 6 4.2.2. Tarbijaskonna määratlus 6 4.2.3. Turu-uuringute läbiviimine 6 4.2.4. Toote/teenuse nõudlust mõjutavad tegurid 6 4.2.5. Turu võimalikud muutused 7 4.2.6. Konkurents 7 4.3. TURUSTAMINE 7 4.3.1. Turustuskanalid 7 4.3.2. Müügitoetus 7 4.3.3. Müügiprognoos 7 4.4. TOOTMINE, RESSURSID JA INFRASTRUKTUUR 8 4.4.1. Ettevõtte asukoha valiku põhjendus 8 4.4.2

Majandus → Äritegevuse alused
1298 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Mis on FLEGT ?

Eesti Maaülikool Metsandus- ja maaehitusinstituut Metsatööstuse osakond Mis on FLEGT? Iseseisev töö Tartu 2 Sisukord 1. Sisukord.................................................................................................................1 2. Sissejuhatus...........................................................................................................2 3. FLEGT ja selle areng............................................................................................ 4 4. Kasutamine ja põhjused.........................................................................................8 5. Eestis ja Soomes....................................................................................................8 6. Maailmas............................................................................................................. 12 7. Mõju................................................

Metsandus → Puidukaubandus
30 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Äriplaan raamatupidamisbüroo

Turundusplaan 11.1 Hinnakujundus. Kirjelda ettevõtte hinnakujundust ja võimalusel täida tabelivorm oma planeeritavatest hindadest. Toode/ Hind teenus 1.a. 2.a. 3.a. Üks kanne 0,4 0,45 0,5 Kuutasu 25 30 40 Liitumistas 15 19 24 u Aasta- 35 40 55 aruanne 11.2 Müük ja turustamine. Kirjelda ettevõtte müügi- ja turundustegevust. Reklaamime oma firmat tänavatel ja internetis. 12. Personal ja juhtimine. Kirjelda oma ettevõtte planeeritavat personali ja juhtimistegevust. Lisa alljärgnevasse tabelisse töötajate tööjõukulud järgnevaks perioodiks. Ametikoht Brutopal Sotsiaal Töötuskindl Tööjõuku Palgakul k kuus maks ustus 1 % lu kokku u kokku

Majandus → Raamatupidamine
140 allalaadimist
thumbnail
8
doc

äriplaan

2 Tarbijad..............................................................................................................4 2.3 Ettevõte tulevikus...............................................................................................4 IV. KONKURENTS............................................................................................................5 V. TURUNDUSE STRATEEGIA.......................................................................................5 4.1 Turustamine.......................................................................................................5 4.2 Reklaam.............................................................................................................5 4.3 Hinnakujundus...................................................................................................5 4.4 Lisateenused.......................................................................................................6 VI

Majandus → Majandus
595 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Äriplaan toitlustus

Tegevusalad: Toitlustuseteenuse pakkumine Turuuuringud ja reklaamitegevus Teenindus Toitlustus väljaspool ettevõtet Äriidee: Tegemist on kiirtoidurestorani ja vabaaja veetmise kohaga, mis asub valga linnas. Äri eesmärgiks on inimeste kiire ja kvaliteetne toitlustamine, catering teenuse pakkumin ning vabaaja veetmise võimaluse pakkumine. Igapäevase tegevusprotsessi eesmärgiks on pakkuda oma klientidele kõrgel tasemel teenust motiveeritud profesionaalse meeskonna poolt. Restoran kasutab igapäevaselt kahte erinevat menüüd, esimene menüü pakub kliendile klassikalist kiirtoitu, teine menüü on aga vahelduv, mis pakub erinevate riikide klassikalisi kiirtoite. Lisaks kohapeal söömise ja kaasa ostmise võimalusele tegeleb ettevõte lõunasöögiteenuse pakkumisega erinevatele firmadele. Firmad saavad tellida meilt oma lõunasöögi otse oma kontorisse. Pakume toitlustust ka erinevate väliüritustel. Toode: Tooteks on kõrgel tasemel toitlustuse pakkumin...

Majandus → Ettevõtlus
100 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Äriplaan - OÜ V-Mix Tantsukool

...........4 2.3 Ettevõte tulevikus...............................................................................................4 IV. KONKURENTS............................................................................................................5 V. TURUNDUSE STRATEEGIA.......................................................................................5 4.1 Turustamine.......................................................................................................5 4.2 Reklaam.............................................................................................................5 4.3 Hinnakujundus...................................................................................................5 4.4 Lisateenused.......................................................................................................6 VI

Majandus → Majandus
261 allalaadimist
thumbnail
4
doc

AS Kalev ettevõtte tutvustus

Aruandeaasta puhaskasum -2 623 1 098 2 623 1 098 Ettevõtte struktuur: · AS Kalev (emaettevõte) · AS Kalev Paide tootmine( piimatoodete tootmine ja turustamine) · AS Kalev Real Estate Company (kinnisvarahaldus ja arendamine) · AS Inreko Press (ajakirjadraamatute kirjastamine) · OÜ Olliwood (ajakirjade ja raamatute kirjutamine) · Kalev Merchant Service (Kalevi toodete turustamine ja müük USA-s) · OÜ Sugarstar (üritusturundus) · AS Kalev Chocolate Factory · AS Kalev Jõhvi Tootmine (jahukontiitritoodete tootmine) · AS Vilma (jahukontiitritoodete ja jahusegude tootmine) · OÜ Maiasmokk (kohvik ja pagaritöökoda) Konkurents: Peamiseks konkurentsiks Kalevile on Fatzer Eesti AS ja NP Foods Eesti OÜ (Laima). Tooteid on turul palju ja valik on lai, seega ostja valib maitse ja hinna järgi. Uue tootega on

Majandus → Majandusteaduse alused
100 allalaadimist
thumbnail
7
doc

ÄRIPLAAN ''Koolitakso''

OÜ Koolitakso ÄRIPLAAN 2011 1 SISUKORD I. ETTEVÕTTEST 3 II. ÄRIIDEE JA EESMÄRGID 3 III. ÄRIPLAAN 4 1. Teenus 4 1.1. Üldine kirjeldus 4 1.2. Võrdlus konkureerivate teenustega 4 2. Turg ja tarbijad 4 2.1 Turu jaotus 4 2.2 Tarbijad 4 2.3 Ettevõte tulevikus 5 2.4 Turg tulevikus 5 III. KONKURENTS 5 3.1 Konkurents 5 IV. TURUNDUSE STRATEEGIA 5 4.1 Turustamine 5 4.3 Reklaam 5 4.4 Hinnakujundus 5 V. TEENINDAMINE. 6 5.1 Asukoht 6 5.2 Algkapital 6 5.3 Tööjõud 6 5.4 Personali palgad 6 VI. JUHTIMINE 7 VII. Finantseerimine. 7 VIII. Risk 7 2 I. ETTEVÕTTEST Ettevõtte nimi: Koolitakso OÜ Äriidee: Pakkuda koolitakso teenust õpilastele Teenuse pakkumise algus: 01.09.2011 II

Majandus → Ettevõttlus
160 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Tootmise planeerimine ja etapid

kuni hulgikaubandusse toimetamise, reklaamiga varustamise, garantiiremondi kindlustamise, utiliseerimiseni jne. Väga sageli langetatakse ostuotsus mitte toote põhjal, vaid firma usaldusväärsuse ja kliendile osutatava tähelepanu põhjal. Paljude maade kogemus näitab, et tootmine osutub efektiivseks, otstarbekaks ja küllalt intensiivseks vaid süsteemse infrastruktuuri toimimise puhul. (Tootmine- nähtus või protsess? 10.11.2014) Toote turustamine on järgmine tähtis etapp järelfaasis, et suurendad nõudlust ning teenida maksimaalselt tulu. Selles etapis valmistatakse toodet suurtes kogustes ning lastakse müüki. Toodet võib turustada sisenedes turule järk-järgult või hõivates 4 samaaegselt mitu turuosa. Järk-järgult sisenedes on ettevõtte risk väiksem, kuna ühest müügipiirkonnast saadud tulu saab kasutada teise piirkonda sisenemiseks.

Tehnoloogia → Tootmistehnika alused ii
33 allalaadimist
thumbnail
8
doc

äriplaan

................3 1.2. Üldine kirjeldus................................................................................................3 1.3 Hind................................................................................................................... 4 1.4. Võrdlus konkureerivate teenustega.................................................................. 4 IV. TOOTMINE/TEENINDAMINE............................................................................. 4 4.1 Turustamine.......................................................................................................4 4.2 Transport............................................................................................................5 4.3 Reklaam.............................................................................................................5 4.4 Ruumid..............................................................................................................5 4

Majandus → Majandus
554 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Äriplaani koostamise juhend

· Lugejal peab tekkima pilt plaani realistlikkusest Äriplaani struktuur (Töötukassa) 1. Tiitelleht 2. Äriplaani kokkuvõte 3. Ettevõtte üldandmed 4. Äriidee kirjeldus 5. Visioon, missioon, eesmärgid 6. Ärikeskkonna analüüs 7. SWOT analüüs 8. Toode/teenus 9. Tootmine/teenindamine. Vajalikud ressursid 10. Turu analüüs. Turusituatsioon ja arengutrendid. 11. Konkurents 12. Turundusplaan. Hinnakujundus, müük ja turustamine. 13. Personal ja juhtimine 14. Müügiprognoosid 15. Käivituskulud 16. Ettevõtte käivitusprogramm 17. Investeeringute allikad 18. Tegevuskulud 19. Kasumiaruande prognoos 20. Bilansi prognoos 21. Rahavoogude prognoos 22. Riskianalüüs Struktuur ­ EAS Tiitelleht 1. Kokkuvõte 2. Ettevõtte üldandmed 3. Ettevõtte kirjeldus. Äriidee, missioon, visioon ja eesmärgid 4. Ettevõtluskeskkonna kirjeldus 5. Tooted ja teenused 6. Klient, turg, konkurents 7

Muu → Karjäärinõustamine
44 allalaadimist
thumbnail
28
pptx

Protsessid

TUGIPROTSESSID sisendkontroll lähtematerjalid T dokumentatsioon S tootmine mittevastavuste käsitlemine E uue toote arendamine S lõppkontroll finantsarvestus S ladustamine müük Protsessijuhtimine Protsessijuhtimise põhiidee seisneb selles, et igat liiki tootmine, teenus, turustamine jne. koosneb üksikutest järjestikku või paralleelselt kulgevatest protsessidest. Need protsessid kulgevad horisontaalselt ja läbivad ettevõtte erinevaid üksusi. Efektiivne protsessijuhtimine on: Vigu ennetav Protsessile orienteeritud Protsessi pidev parendamine Valdkondi hõlmav, kogu süsteemi optimeerimine Suunatud kõigile horisontaalprotsessidele Protsessijuhtimine PROTSESSSIKESNE JUHTIMINE SEOB ORGANISATSIOONIS KÕIK

Majandus → Majandus
18 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Ametikirja näide

Aktsiaselts Mahl KIIRE Hr Juhan Juurikas Teie 11.08.2008 nr 1-13/133 AS Mari Metsa 5 Meie 12.08.2008 nr 1-5/590 80024 PÄRNU Marjade turustamine Väga austatud härra Juurikas Kahjuks ei ole me nõus Teie marju turustama, meie firma aasta kvoot on juba täidetud. Võte meiega uuesti ühendust võtta kahe kuu pärast, siis võime Teid registreerida järgmiseks aastaks firma varustajate nimekirja. Kui Teil tekib küsimusi,helistage telefonil või saatke elektronkiri. Meeldivat koostööd soovides Prl Pudel Direktor Õie Õunake Sekretär (44) 12 345

Eesti keel → Eesti keel
188 allalaadimist
thumbnail
6
ppt

Arvuti tarkvara

· Kommertstarkvara-tohib kasutada ainult ostetud koopiat. · Jaosvara(Shareware)-teatud ajal tohib kasutada tasuta · Vabavara(freeware)-võib vabalt kasutada, ei tohi müüa Tarkvara piraatlus · On igasugune tarkvara ebaseaduslik kopeerimine,kasutamine,tootmine, ja müük, mis on keelatud autoriõiguse ja muude õigusaktidega. Tarkvarapiraatluse vormid · Arvutiprogrammi ebaseaduslik reprodutseerima · Tarkvara võltsimine ning selle turustamine ja kasutamine · Litsensita programmide instaleerima. · Piraatkoopia levitamine internetis ja selle vahendusel saadud piraatkoopia kasutamine · Tarkvara rentimine ja kasutamine.

Informaatika → Arvuti õpetus
29 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Tööpakkumine nr 2

tulemustele orienteeritud meeskond ning motiveeriv ja konkurentsivõimeline töötasu. Töö iseloom eeldab pidevat liikumist üle Eesti, peamiselt Põhja-Eestis. Kandideerimiseks: Kandideerimiseks palume saata CV e-maili aadressile [email protected] hiljemalt 15.05.2017. YouAreBeautyful OÜ põhitegevusalaks on professionaalsete juuksehooldusvahendite, kosmeetika ja tarvikute maale toomine ning turustamine juuksuri-ja ilusalongidele, lisaks jaemüük tavatarbijatele.  

Ametid → Personalitöö
4 allalaadimist
thumbnail
8
docx

TALLINKI turundusplaan

● Suurendada klientide arvu läbi reklaamide ja kampaaniate ● Teha konkurentsivõimelisi hinnapakkumisi konkurentide klientidele ● Suurendada klientide rahulolu ● Tugevdada erakliendi lojaalsust enda brändile (uudiskirjad ja otsepostitused, soodustused sünnipäeva puhul) ● Klienti teadvustada, et tegutsetakse alati keskkonnasäästlikult 9. Turundusmeetmestiku mudel (4P – toode, hind, turustamine, müügitoetus) Toode ● Liini- ja kruiisireisid ● Kõige innovaatilisemad ning uhkemad laevad ● Brändi tuntus ● Laeval on võimalik shopata, süüa, lõbutseda ● “Kajutiüllatus” - Lisa oma merereisile veidi ootamatust ning telli enne reisi kajutisse väike üllatus. Valikus on lilled, erinevad joogid, puuviljakorv ning šokolaadikarbid. ● Laeval võimalik korraldada konverentse või firma pidusid, innovatsioonireise

Majandus → Majandus
76 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Äriplaan

...................................................................................................................10 g. Finantseerimise vajadus ja planeeritavad allikad......................................................... 10 h. Kaubad..........................................................................................................................11 i. Kinkekaardid ja kliendikaardid.....................................................................................12 6. TURUSTAMINE............................................................................................................. 14 j. Turu iseloomustus......................................................................................................... 14 Potentsiaalsed kliendirühmad.......................................................................................14 perekonnad, noored perekonnad lastega...................................................................... 14

Majandus → Äritegevuse alused
499 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Äriplaani koostamine

arengusuunad ja tulevik, visioon ettevõtte tulevikust. · Projekti kirjeldus, sisu, vahendid ja tegevused, mida saavutatakse. · Tootmis- või teenindusruumid, masinad-seadmed, muu sisseseade. · Lisatööjõu vajadus, väljaõpe jne. 7. Tooted/teenused · Toote/teenuse kirjeldus ja konkurentsieelis võrreldes teiste samalaadsete toodete/teenustega · Toote hind ja selle kjunemine ning võrdlus konkurentide hindadega. 8. Turustamine · Turu kirjeldus (sihtrühm, turuosa suurus ja pakkumise ja nõudmise vahekord antud turuosal) · Põhikonkurendid ja nende tugevad ja nõrgad küljed) · Käesoleva äriprojekti mõju turuosale. · Vajalikud tegevusload. · Eelkokkulepped toodangu turustamiseks (vt Lisa) 9. Keskkonna mõju ja ettevõtte riskitegurid · Kas äriplaani realiseerimise tulemusena võib ette näha ohte keskkonnale ja kuidas neid välditakse. · Ettevõtte SWOT analüüs

Logistika → Laomajandus
154 allalaadimist
thumbnail
9
ppt

Transgeensed taimed

Transgeensed taimed 1. Olemus 2. Ajalugu 3. Levik 4. Miks loodi? 5. Miks peaks hoiduma? 6. Eesti seisukohad 7. Olukord Eestis Olemus - geen-ehk rikutakse kindla geeni struktuur + geen-ehk siirdatakse genoomi võõrliigi geene Ajalugu 1983 ­ Loodi transgeenne tubakas. 1994 ­ Transgeenne tomat FlavrSavr 1996 ­ Esimeste GM maisi ja soja seemnepartiide turustamine USA-s 1999 ­ Hiinas luuakse GM nisu 2001 ­ GM põllukultuuride kasvupind ületab 50 miljoni ha piiri Levik 5 % kogu maailma haritavast maast on GM- taimede all kasvatatakse 21 riigis Miks loodi Parandada saaduste tarbekvaliteeti Suurendada vastupidavust haiguste ja kahjurputukatele Tõsta taluvust umbrohutõrje kemikaalide suhtes Tõsta karmide keskkonnatingimuste taluvust Miks peaks hoiduma?

Bioloogia → Bioloogia
62 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Äriplaan

Sisukord 2. ETTEVÕTTE LÜHIÜLEVAADE............................................................................ 3 3. ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS..................................................................................4 4. PROJEKTI KIRJELDUS........................................................................................5 5. TURUSTAMINE....................................................................................................7 6. ETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONAL...........................................................9 7. PROJEKTI MAKSUMUS JA RAHASTAMINE......................................................9 8. PROJEKTI RISKIFAKTORID .............................................................................11 KASUTATUD ALLIKAD.........................................................................................

Majandus → Majandus
491 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Äriplaan - Autotöökoda

.............................................6 3.4. Konkurents.........................................................................................................................................6 3.4.1. Konkurendid teenuste lõikes...........................................................................................................6 3.4.2. Firma konkurentsieelis....................................................................................................................7 3.5. Turustamine.......................................................................................................................................7 3.5.1Üldine turustrateegia.........................................................................................................................7 3.5.2 Reklaam...........................................................................................................................................7 3.5.3 Lisateenused ja garantiid..........................

Majandus → Majandus
153 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Äriplaani koostamine

pole veenvalt esitatud. Äriplaani koostamine ja komponendid; Iga äriplaan erineb teisest mingil määral struktuuri poolest. Paljud finantsasutused annavad ettevõtjatele ette ka äriplaanide nõutava struktuuri. Igale äriplaanile on kohustuslikud järgmised komponendid: · tiitelleht · sisukord · kokkuvõte · ettevõtte lühiülevaade · äriidee iseloomustus · projekti kirjeldus - tooted või teenused, - tootmine, - keskkond. · turustamine - turu iseloomustus - konkurendid ja konkurents - müük ja turustamine. · ettevõtte juhtimine ja personal · projekti maksumus ja rahastamine · projekti riskifaktorid. 4 Tiitellehe vormistamine Tiitellehel peab olema firma nimi (soovitavalt ka logo), koostaja nimi, kuupäev ja vajaduse korral märkige ka "Konfidentsiaalne". 1.2 ETTEVÕTTE ÄRIPLAAN Kokkuvõte Kõik äriplaanid algavad kokkuvõttega, mille

Majandus → Majandus
584 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Äriidee kirjeldus: OÜ KODUKAUNISTUS

......................................................................................5 2. Äriprojekt.......................................................................................................................6 2.1. Tooted/teenused......................................................................................................6 2.2. Turg ning konkurents..............................................................................................6 3. Turustamine...................................................................................................................7 3.1. Turustuskanalid.......................................................................................................7 3.2 Turundusstrateegia...................................................................................................7 4. Tootmine/teenuste osutamine ning riskid......................................................................8 5

Majandus → Majandus
17 allalaadimist
thumbnail
13
rtf

Äriplaan - metalli kokkuostuga tegelev firma

... 10. KONKURENTS................................................................................................................................................. 11. TURUNDUSPLAAN.......................................................................................................................................... 11.1 HINNAKUJUNDUS............................................................................................................................................ 11.2 MÜÜK JA TURUSTAMINE................................................................................................................................. 12. PERSONAL JA JUHTIMINE.......................................................................................................................... 13. MÜÜGIPROGNOOSID.................................................................................................................................... 14. KÄIVITUSKULUD.................................................

Majandus → Majanduse alused
52 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Töötajatele mõjuvad ohutegurid

määratletud ohtlikud kemikaalid ja neid sisaldavad materjalid. · Ohtlik on kemikaal, mis oma omaduste tõttu võib kahjustada tervist, keskkonda või vara. Kemikaali ohtlikkuse alammäär on kemikaali kogus, millest alates see kemikaal võib kahjustada tervist, keskkonda või vara. · Kemikaali käitlemine on kemikaali valmistamine, töötlemine, pakendamine, hoidmine, vedamine, turustamine, kasutamine ja kemikaaliga seonduv muu tegevus. · Tervishoiuamet, Tervisekaitseinspektsioon ja Kemikaalide teabekeskus on liid Bioloogilised ohutegurid · Bioloogilised ohutegurid on bakterid, viirused, seened, rakukultuurid ja inimese endoparasiidid ning muud bioloogiliselt aktiivsed ained, mis võivad põhjustada nakkushaigust, allergiat või mürgistust. Füsioloogilised ohutegurid

Muu → Tähelepanu
14 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Klient ja teenindus kordamisküsimused

(b) kes neid reaalselt tarbib (on TEGELIK KLIENT) ja klient (c) keda iseloomustab pakutavate teenuste/toodete suhtes eelistuskäitumine (on PÜSIKLIENT) 2. Kes on teenindaja? On ettevõtte iga töötaja, kelle tegevusest otseselt ja/või kaudselt sõltub kliendi rahulolu ettevõtte poolt pakutavate teenuste/ toodetega 3. Loetle traditsioonilise toote tunnused. Materiaalsed, tootmine ja turustamine toimuvad eraldi tarbimisest, peamine väärtus toodetakse vabrikus/tehases, klient/tarbija tavaliselt ei osale tootmisprotsessis, homogeensed e. alati ühesugused, on esemed või asjad, saab ladustada, saavad muutuda omandiks 4. Millised on teeninduse aspektid (6tk)? Protsessikeskne, mittemateriaalse tegevuste seeria, kliendi ja teenindaja (laiemalt kogu toodete/teenuste tootjate süsteemi) vahel, klientide probleemide lahendamiseks, mis tugineb

Majandus → Klienditeenindus
26 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Äriplaan - söögikoht

.................................................................................................... 5 3.3. Teenus.............................................................................................................. 5 3.4. Turg.................................................................................................................. 6 3.5. Konkurents........................................................................................................ 7 3.6. Müük ja turustamine......................................................................................... 7 Kuna meie pakutal teenusel on ka konkurents, siis eriti tähtis on reklaam ja heade külgede välja toomine. Reklaam asuks kindlasti internetis, näiteks reisibüroode portaalides. Samas kui hind lubab ja raha on siis saab reklaamida ka televisioonis või raadios. Samuti on võimalus ka koolilehed või üleüldiselt ajakirjandus.

Majandus → Majandus alused
39 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Rakendusbioloogia

Transgeensete organismide kasutamine ­ bioaktiivsete ainete tootmine, keskkonna puhastamine, pärilike haiguste uurimine, siirdamiseks loomadelt inimesele, uute ravimite katsetamine, taime omaduste parandamine Geneetiliselt muundatud organismi eelised: odavam, tervislik, suurem saak, keskkond mürgivaba; puudused: kallim, allergiat põhjustav, vähe uuritud GMO turustamine: eritähistus, eri riiul Kloonimise eelised : pärilike haiguste uurimiseks, keskkonna ja gt osa ft kujunemisel, lemmikloomade kloonimine, surnud lapse asendamine, tõuloom, väljasuremisohus loomade jaoks puudused: vananeb kiiresti, keskkonna mõju tõttu ei ole sarnased, inimese kloonimine ebaeetiline, moonutatud inimnene Tüvirakkude kasutamine ­ saadakse organismid siiradmiseks, terveid rakke haigete kudede asendamiseks

Bioloogia → Bioloogia
227 allalaadimist
thumbnail
11
pptx

Äriplaan - powerpoindi esitlus

Miks? Kiiresti arenev riik Konkurents ülimalt väike Hea võimalus teha firma tuntuks Asukoht Ladu Rakveres Alguses Internetipood Päras ka poed Tartus ja Tallinnas Hiljem ka mujal Eesti linnades Soodne asukoht Miks? Rakvere on soodne asukoht Paar tuhat krooni kuus veebipoe pidamiseks Tartus, Tallinnas kaubanduskeskused Turustamine Põhitegevus Eestis. Internetpood Mujal Euroopa maades Noored inimesed Edukad inimesed Kui ka vanad inimesed Visioon tulevikus 5 aastaga ­ Tööstuslik ettevõte 10 aastaga Iga Euroopa riik 15 aastaga ­ 15 % koguturust Aitäh kuulamast x)

Majandus → Majandus
580 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Äriplaan

........................................................................................5.lk. · Projekti kirjeldus..........................................................................................6.- 7.lk. o Teenused o Teenuse ja teenindamise lühikirjeldus o Keskkond · Ettevõtte juhtimine ja personal.......................................................................8.lk. o Juhtivtöötajad o Personal · Turustamine......................................................................................................9.lk. o Turu iseloomustus 2 KOKKUVÕTE OÜ Diabeedi põhitegevuseks on inimeste psühholoogiline nõustamine, lisaks on võimalus saada ka puhkus ravi, loomulikult vastavalt vajadusele. Ettevõte alustab tööd

Majandus → Majandus
258 allalaadimist
thumbnail
3
odt

Äriplaani näidismudel

Äriplaani näidismudel Sisukord Üldandmed Lühikokkuvõte Projekti kirjeldus Äriidee Toode/teenus Tootmine/teenindamine Turg Konkurents Müük ja turustamine Firma juhtimine ja personal Maksumus ja rahastamine Projekti riskifaktorid Finantsprognoosid Üldandmed Ettevõtte nimi ja juriidiline vorm; registrinumber; registreerimise aeg ja koht; omanikud, nende osa kapitalist; juhatuse liikmed; põhikapital; aadress; telefonid; faks; email; kontaktisik, tema telefon. Lühikokkuvõte Põhiinfo ettevõtte kohta (asutamise aeg, ettevõtluse vorm, omakapitali suurus), peamiste isikute

Muu → Kutsevalik
196 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Seenekasvatus

Uuem liik on siitake. Siitake: negatiivsed: siitake läheb generatiivse arengu (viljumise) faasi märksa raskemini kui austerservik. positiivsed: nõudlus ületab pakkumise. Sampinjon: positiivsed-kasvatamisel on eeliseks tema ammune tuntus ja kultiveerimise täpselt väljatöötatud ning kergesti järgitav tehnoloogia. negatiivsed-kuna shampinjoni kasvatamine omab pikki traditsioone on siin ka konkurents kõige tugevam ning turustamine suhteliselt komplitseeritud. Läbilöögi eelduseks saab olla orinteeritus kohalikule ja lähinaabrite turgudele. Austerservik: positiivsed: eelisteks on tema vähenõudlikkus substraadi suhtes, mis võimaldab tulusalt ära kasutada igasuguseid põllumajanduses ja metsanduses tekkivaid jääkprodukte põhust kuni saepuruni, palju väiksem vastuvõtlikkus haigustele ja kahjuritele kui sampinjonil ning temakuulumine tervislike toitude hulka.

Kategooriata → Üldmetsakasvatus
61 allalaadimist
thumbnail
48
doc

Äriplaani Koostamine

...................................... 6 3.2 ETTEVÕTTE LÜHIÜLEVAADE ......................................................................8 3.3 ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS.......................................................................... 10 ................................................................................................................................ 10 3.4 PROJEKTI KIRJELDUS................................................................................ 11 3.5 TURUSTAMINE.............................................................................................12 3.6 ETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONAL...................................................18 3.7 PROJEKTI MAKSUMUS JA RAHASTAMINE...............................................20 3.8 PROJEKTI RISKIFAKTORID........................................................................ 22 3.9 FINANTSPROGNOOSID.............................................................................. 23 4

Majandus → Majandus
513 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Põllumajandus

­ Algselt elatusmajandus säilis, toodeti peamiselt enda tarbeks, hiljem teatud saadused turule. ­ Laialt levinud arengumaades, arenenud riikides läbitud. ­ Nt Kariibi mere saartel banaanid, Brasiilias kohvioad, Sri Lankal teepõõsas, Kagu-Aasias heveapuu · Spetsialiseeritud suurtalud ­ Iseloomulik kõrge tööviljakus, tootlikkus ja tehnoloogiline tase (mehhaniseeritus). ­ Toodetakse vaid mõnda saadust, toodang müügiks. ­ Põllumajandus + toiduainetetööstus + turustamine agraartööstuskompleks. ­ Levinud Euroopas, Põhja-Ameerikas, Jaapanis nt piimakarjatalud. · Ekstensiivsed teraviljatalud ­ Vajavad väga palju maad, saagikus madal, tootmiskulud väikesed. ­ Kasvatatakse peamiselt nisu, ka maisi. ­ Omanik talus ainult külvi ja lõikuse ajal, kasutab ajutist tööjõudu, muidu ainult valvurid. ­ Koristatud vili kohe müüki. ­ Vajalik ATK (valveteenistus, masinahoole jms).

Geograafia → Geograafia
109 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Lühikonspekt turundus

kliendid kasumittootval viisil Turundus tähendab ka õigete toodete ja teenuste toimetamist õigel ajal õigetele inimestele õige hinna ja õige kommunikatsiooni- ning turustustegevuse abil Turundamine tähendab:  Müüa (turustada) nii palju kui võimalik,  Nii paljudele inimestele kui võimalik,  Nii kõrge hinna eest kui võimalik,  Nii kaua kui võimalik. Turustamine ehk turustus – turu leidmine ja kauba ning teenuste müümine leitud turul. Turustamine primitiivselt väljendades on kauba toimetamine punktist A punkti B (tootjalt kliendini, vahendajalt kilendini vms). Turunduslogistika – on logistika, mis on orienteeritud turundusprobleemide lahendamisele (nt kauba kättesaamise aja lühendamine, transpordi ja ladustamise probleemid). Logistika on turunduse üks funktsioonidest Turg – on majandussuhete süsteem, mille kaudu ostjad ja müüjad suhtlevad omavahel, määrates kauba hinnad ja nendega müüdavad ostetavad kogused.

Majandus → Turundus
0 allalaadimist
thumbnail
13
pdf

Keeltekool

................................................................ 6 IX. Tööprotsess .......................................................................................................................... 7 X. Majanduskeskkond ................................................................................................................ 8 XI. Võimalikud konkurendid ..................................................................................................... 9 XII. Teenuste turustamine ja müügiprognoos ............................................................................ 9 XIII. Finantsosa ........................................................................................................................ 10 XIV. Käivituskulud .................................................................................................................. 10 XV. Riskide analüüs ja hinnang tulemusele............................................................................

Majandus → Ettevõtlus alused
15 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Klienditeeninduse kordamisküsimused

teabe. Teemad: 1. Kes on klient? Iga inimene, kes ettevõtte personali vaikival või suusõnalisel nõusolekul teeninduspiirkonnas vastu võetakse. 2. Kes on teenindaja? Ettevõtte iga töötaja, kelle tegevusest oleneb(läbi vahetu kontakti kliendiga) ja/või kaudselt (läbi omavaheliste suhete) sõltub kilendi rahulolu ettevõtte poolt pakutavate teenuste/toodetega. Loetle traditsioonilise toote tunnused. Materiaalsed, tootmine ja turustamine toimuvad eraldi tarbimisest, peamine väärtus toodetakse vabrikus/tehases, klient/tarbija tavaliselt ei osale tootmisprotsessis, homogeensed e. alati ühesugused, on esemed või asjad, saab ladustada, saavad muutuda omandiks 3. Milles väljendub valikuvabadusele orienteeritus teenindaja käitumises? (min 6 aspekti)? Isiksuse tunnustamine, lähtumine kliendi mugavusest, firma esindamine, põhjuste likvideerimine, vastutamine oma sõnade/tegude ja lubaduste eest, tolerantsus

Majandus → Klienditeenindus
18 allalaadimist
thumbnail
20
pptx

Allclean oü äriplaan

• Teenusvajaduse väljaselgitamine, regulaarne ettevõttesisene analüüs. • Kliendirahulolu uuring, teenuste areng ja vastavus turuvajadustele. VAJALIKUD RESSURSID • Põhitegevus on puhastusteenuste osutamine, professionaalne oskusteave. • Vajalik põhivaraline ressurss (kodulehekülg, vajaminevad vahendid, masinad).. • Vajaminev ressurss kokku 7700 eur. • EAS – i starditoetus summas 5000 eur. TURUNDUSPLAAN-MÜÜK JA HINNAKUJUNDUS NING TURUSTAMINE • Turu üldplaan, • Kliendid – nende rahulolu, konkreetne sihtgrupp. • Koduleht lihtsalt leitav, erinevad reklaamkanalid, foorumid, blogid. • Kampaaniad, reklaam visuaalsetes kontaktides/portaalides. • Uudiskirjad. EELARVE • I majandusaasta – Tulud teenustest kokku 189 174, kulud kokku 96 200, tulem 92 974. Netopalk 1 in. 400 eur. • II majandusaasta – Tulud teenustest kokku 249 010, kulud kokku 137 690, tulem 111 320. Netopalk 1 in

Majandus → Äriplaan
169 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Tarne ja väärtusahela kordamisküsimused

Tarne ja väärtusahela kordamisküsimused 1. Nimeta firma kolm konkurentsivahendit  TOOTE TEHNIKA - füüsiline toode ja tema omadused  TOOTE LOGISTIKA- logistika toimimine  TOOTE TURUSTAMINE- müügi ja turustamise toimimine 2. Mille põhjal tehakse ostuotsus? Ostuotsus tehakse kulu- ja kasumivõrdluse põhjal. 3. Kes otsustavad firma toodangu või teenuste kasulikkuse? Firma toodangu või teenuste kasulikkuse üle otsustavad kliendid. 4. Turustuskanali ülesanne Turustuskanali ülesanne on eemaldada tõkked kauba tootja ja kliendi vahelt. 5. Mida tähendab väärtusahel? Väärtusahel tähendab, et toodete voo juhtimisel tarnijalt tarbija suunas suurendavad logistika ja turunduse tegevused tarneahelas liikuva toote lisandväärtust. 6. Millest koosneb kasum ja millal toimub tehing? Kasum koosneb toote omadustest ja sellest, kui täpse ning usaldatava koostööpartnerina klient müüjafirmat kogeb. Tehing toimub, kui hind...

Logistika → Logistika
23 allalaadimist
thumbnail
22
pptx

Mahepõllumajandus

• ei sisalda geneetiliselt muundatud organisme (GMO-sid) ehk muundkultuure ega kunstlikke värv-, maitse- ja lõhnaaineid. Geneetiliselt muundatud organismid • ehk GMO on kunstlikult geneetilise muundamise teel loodud (parandatud, muudetud) taimesortide, ehk ka loomatõugude, üldnimi. • Eestis on GMO-de kasutamine keelatud. • Roheline ideoloogia on GMO-de tootmise ja kasutamise vastu, sest nende kasvatamisega hävitatakse bioloogilist mitmekesisust. Töötlemine, turustamine • Eesti toiduainetetööstus ei ole siiani mahesaaduste töötlemise vastu suuremat huvi üles näidanud. • Üks põhjusi on mahetoorme vähesus, samas müüakse suurem osa mahetoorainet tavatoodete valmistamiseks või töötlemata kujul otse tarbijatele. • Nõudlus töödeldud mahetoidu vastu on olemas, pole aga töötlejaid. • Mahetöötlemise puhul tuleb täita kõiki nõudeid, mis Toiduseaduse alusel kehtivad toidu käitlejatele.

Ökoloogia → Ökoloogia
13 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Äriplaan: OÜ BUHLO

Tallinna Teeninduskool Kurban Ramazanov KK13-KV1 Äriplaan OÜ BUHLO Juhendaja:Niina Smirnina Tallinn 2014 Sisukord 1. Kokkuvõte 2. Ettevõtte lühiülevaade 3. Äriidee iseloomustus 4. Projekti kirjeldus 5. Turustamine 6. Ettevõtte juhtimine ja personal 7. Projekti maksumus ja rahastamine 8. Projekti riskifaktorid 9. Finansprognoosid 10. Rahavoogude plaan 1. I. Kokkuvõte Äriplaan on koostanud Tallinnas.Projekti eesmärk:  erinevate toodete pakkumine  kvaliteedi valmistatud toodete kannatab võrreldes välismaiste kaupade  kvaliteetne teenindus,kvaliteetne veinitootmine

Majandus → Äriplaan
67 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Turismiettevõtlus

TURISMITOOTE ERINEVUS KAUBAST Teenus on teatud vajadustele suunatud tegevus või eelis, mida pakutakse müügiks. Teenustoode Kaup mittemateriaalne materiaalne vahelduv e. ebaühtlase kvaliteediga ühtlase kvaliteediga tarbija osaleb tootmises tarbija ei osale tootmises tootmine, turustamine ja tarbimine samaaegselt tootmine, turustamine ja tarbimine erineval ajal ei saa muutuda omandiks saab muutuda omandiks ajastatus e. "kergesti riknev" saab ladustada TURISMITEENUS (turismiseadus, §2. Turismiteenus) 1) reisiettevõtja poolt reisiteenuse osutamine (vt p 4);majutus- ja taastusraviteenuse osutamine; 4); 2) majutus- ja toitlustusteenuse osutamine; 5) giiditeenuse, giid-tõlgiteenuse ja reisisaatjateenuse

Turism → Turism
35 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Äriplaan - FIE Ilona Krobeni

MST 1.807 Põllumajanduse ettevõtluse põhikursus Haava talu Sirgu küla Luunja vald Tartu maakond 62201 Ettevõtja: Ilona Kroben Koostas: Tarmo Põkka Juhendaja: Enn Plaan Tartu 2007 I KOKKUVÕTE II Ettevõtte üldandmed III Äriidee IV Tootmine V Turustamine VI Finantsplaan - - 2 I KOKKUVÕTE Äriplaan on koostatud Tartu maakonnas Luunja vallas Sirgu külas asuva Haava talu arendamiseks. Projekti eesmärgiks on maasikaistanduse rajamine. FIE Ilona Kroben kavatseb hetke majandusliku olukorra parandamiseks rakendada oma pikaajalisi kogemusi põllumajanduses maasikaistanduse rajamiseks. Projekti algideeks on maasikaistanduse rajamine, et toodang oleks võimalikult sihttarbijale lähedal

Põllumajandus → Põllumajanduse ettevõtluse...
219 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Turunduse kordamisküsimused

organisatsiooni turunduse lähtekohti ja korraldamist. Osad: 1) Ettevõtte tutvustus, ettevõtte tegevusvaldkond. 2) Missioon, visioon, tunnuslause (slogan). 3) Pakutavad tooted ja teenused. 4) Turunduskommunikatsioon. 5) SWOT-analüüs. 6) Konkurendid (otsesed ja kaudsed konkurendid), 7) Konkurentsieelis, toote/teenuse unikaalsus. 8) Turundusstrateegia. 9) Turundusmeetmestiku mudel (4P ­ toode, hind, turustamine, müügitoetus). 10) Kokkuvõte. 4. Nimeta turundusmeetmestiku osad. Selgita. Turundusmeetmestikul on 4 põhilist elementi- toode, hind, turustus ja toetus. 1. Toode. Millist toodet me turundame? Millised on selle toote eelised võrreldes teiste turul olevate samalaadsete toodetega? Miks peaks klient eelistama just seda toodet? Milliseid probleeme see aitab kliendil lahendada? Kas tootega koos pakutakse ka mingit teenust? 2

Majandus → Turundus
8 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Jalanõude kaubamärgid - Samelin ja Reebok

PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS MÜÜJA Claudia Oks SAMELIN & REEBOK Pärnu 2016 AS SAMELIN on Eesti kapitalil põhinev pikaajaliste jalatsitootmise traditsioonidega ettevõte, mille ajalugu ulatub tagasi aastasse 1945, kui Tartus ühendati 4 väikeettevõtet nimedega: „Tulevik“, „Koondis“, „Ühendus“ ja „Ühisvara“. Uus ettevõte sai nimeks Naha- ja Jalatsikombinaat (NJK), mis 80-ndate aastate alguses sai tuntuks spordijalatsite tootmise alustamisega Eestis. Aastatel 1990-1994 kandis ettevõtte nime RAS ELKAR, mille erastamiseks moodustati ettevõtte töötajatest AS SAMELIN. AS SAMELIN alustas tegevust 7.veebruaril 1994.a. Esimesed väärtuslikud kogemused sai ettevõte koostööst Itaalia, Soome ja Norra firmadega, omandades oskused valmistada kõrge- kvaliteedilisi ja eritehnoloogiaga jalatseid. Ettevõtte teostab samuti allhanget – toodetakse jalatseid kaubamärkide ALFA (matkasaapad, erinõuetele vastavad töö...

Majandus → Tööstuskaup
3 allalaadimist
thumbnail
14
pptx

OÜ Linerel

Kui jätsid midagi koju näiteks mütsi, siis anti ühepäeva müts. Kui hakkasid kasutama puhastusvahendeid pidid panema kindaid . Seadmed OÜ Linerelis olid väikesaia tsehhis järgmised seadmed: 1. Ahi 2. Kerkekapp 3. Segamismasin 4. Tükeldamismasin 5. Rullimismasin 6. Kukeldamismasin Tootmistegevus Mina tegin, kas veeretasin, määrisin täidist, rullisin või tegin kringleid. Ladustamine. Turustamine Toodete müük oli päeva pärast. Kliendid on suured poed: Rimi, Selver, Säästumarket, Maxima ja Sadama Turg, kus asub Pere Leiva pood. Keskkonnakaitse Prügisorteerimine oli nii, et kilekottide , metallvormide ja pappkastide jaoks oli oma sorterimis koht. Kokkuvõte Personal oli ettevõttes väga sõbralik, abivalmis nad olid väga toredad inimesed. Ma õppisin seal palju: kiirust, loovust, eesti keelt.

Toit → Toit ja toitumine
8 allalaadimist
thumbnail
13
ppt

Keemilised ohutegurid toiduainetööstuses, kemikalide mõju

· Keemilised ohutegurid on on ettevõttes käideldavad määratletud ohtlikud kemikaalid ja neid sisaldavad materjalid (Kemikaaliseadus § 5 lõige 1) · Ohtlik kemikaal on kemikaal, mis oma omaduste tõttu võib kahjustada tervist, keskkonda või vara · Kemikaali ohtlikkuse alammäär on kemikaali kogus, millest alates see kemikaal võib kahjustada tervist, keskkonda või vara · Kemikaali käitlemine on kemikaali valmistamine, töötlemine, pakendamine, hoidmine, vedamine, turustamine, kasutamine ja kemikaaliga seonduv muu tegevus Statistika · 22% töötajatest hingab vähemalt veerandi oma tööajast sisse erinevaid ohtlikke kemikaale · Kantserogeenidega puutub kokku 32 miljonit töötajat · 2/3 EL-s enim kasutatavast 30 000 kemikaalist ei ole täielikult toksikoloogiliselt uuritud · 96% keemiatööstuse ettevõtetest on väikesed või keskmise suurusega ­ seega on ettevõttes sageli puudulik toksikoloogiline ekspertiis

Toit → Toiduhügieen
26 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun