KEIDI PUKK MTT2 ITALY ITALY Italy officially the Italian Republic is a unitary parliamentary republic inSouthern Europe. The capital of Italy is Rome. I've been living in Italy for half of year. ITALIAN FLAG Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level CLIMATE Italy has a variety of climate systems. The inland northern areas of Italy have a relatively cool. Between the north and south there can be a considerable difference in temperature, above all during the winter: in some winter days it can be -2 °C and snowing in Milan, while it is 8 °C in Rome and 20 °C in Palermo Temperature differences are less extreme in the summer. GETTING AROUND Italy has well developed public and private transportation ...
Lõuna-Euroopa turismisihtkohana Lõuna-Euroopas on hulgaliselt kultuurilisi ja ajaloolisi vaatamisväärsuseid, kuid sihtkoha peamiseks tõmbeteguriks on meeldiv kliima, suurepärased rannad ja soe merevesi. Lõuna- Euroopa on üldse kogu Euroopa turismiregiooni number üks sihtkoht. On ka selgunud, et vastupidiselt eurooplastele käivad ameeriklased Lõuna-Euroopas just säilinud antiikse pärandi ja kultuurielamuste pärast. Võib öelda, et kolm suurt regiooni tõmbetegurit on rannad, päike ja liiv; religioon ja ajalooline kultuuripärand. Lõuna-Euroopa turismimajandus on väga hooajaline ja koondunud rannikualadele ja pealinnadesse. Lõuna-Euroopa eriti oluline turismielement on palverännakud. Katoliku kirikul on piirkonnas pikk palverännakute traditsioon. Seega on piirkonnas mitmeid kloostreid ja silmapaistvaid kirikuid. Lääne-Euroopa turismisihtkohana Neli Lääne-Euroopa riiki Prantsusmaa, Austria, Saksamaa ja Sveits kuuluvad maailma külastatu...
Põhja-Euroopat kui turismisihtkohta iseloomustavad: · Mäed, mis pole küll kõige korgemad, kuid nende järsud nõlvad pakuvad siiski kauneid vaateid ja neid külastavad nii rahvusvahelised turistid kui ka oma riigi matkajad ja mägironijad (nt Soti) · Põhjapolaarjoonest põhjas ei looju suvel päike 24 tundi tänu maakera kaldele Päikese suhtes ehk keskööpäikese on oluliseks turismiatraktsiooniks. Samuti vastupidine nähtus polaaröö · Talveperioodil esineb looduslik vaatemäng virmalised · Põhja-Euroopas on tihe jõgede ja järvede võrk. Soomes Kemijoki, Inglismaal Thames, Iirimaal Shannon jpt · Esineb mitmeid erinevaid loodusvööndeid nagu jääkõrb, tundra, metsatundra, okasmetsad, segametsad ning laialehised metsad · Taimedest on esindatud vaevakask, kidur mänd, sookail ja kanarbik, loomadest ja lindudest polaarrebane, lemming, põhjapõder, jääkaru, lumekakk ning muud ...
Eesti potentsiaal puhkusesihtkohana Vaba aja reise teinud elanikkonna Mis huvitab reisijaid Eestis Eesti tugevad küljed Huvi Eestisse reisimise vastu Eesti nõrgad küljed grupid Poola 2010 Geograafilisest Vaatamisväärsustest ja tegevustest (skaalal: 5- väga (skaalal: 5- väga huvipakkuv, 1- Need, kes ei pidanud asukohast tulenevalt Eestis nimetasid vastanud kõige huvipakkuv, 1- üldse üldse mitte huvipakkuv; Eestisse reisimist on Poola elanikele huvipakkuvamana looduslikult mitte huvipakkuv; sulgudes keskmine hinne) tõenäoliseks, kõige huvipakkuvam kaunite kohtade külastamist: seda sulgudes keskmine reis Eestisse kombineeritult Läti vastasid eelkõige ,,ei Eesti külastuse nimetas oluliseks 86% (joonis hinne)Eestis inimesed ja ...
vaadatuna on see sissetulev turism). Jrk.nr Küsimus / Vastus Punkte 15. Mis on VFR? 1 p. Visiting friends and relatives - Sõprade ja sugulaste külastamine. Jrk.nr Küsimus / Vastus Punkte 16. Mis on turismisihtkoht? Millised on turismisihtkoha valikut mõjutavad 2 p. tegurid? Tatjana Koor 5 TÜ Pärnu kolledz Turismimajanduse alused Sügis 2010 Geograafiline piirkond, mida külastajad mõistavad kui ühtset tervikut ning mida turismi planeerimise ja turundamise seisukohalt toetab poliitiline ja seadusandlik tugiraamistik. See on administratiivselt piiritletud riik, regioon,
see seda, et on võimalus ülesehitada saare teisi osasid." (Clinton, Bill. ,,What Haiti needs" [http://www.time.com/time/specials/packages/article/0,28804,19 53379_1953494_1953521,00.html]) Lisaks toob Pawlowski oma artiklis välja mõtte, et kuna maavärin tekitas suuri kahjustusi vaid Haiti pealinnale Port-au-Prince'ile, siis on võimalus, et teiste linnade turismiarendustööd jätkuvad ning loodetavasti suudetakse Haitist kujundada eksootiline ja populaarne turismisihtkoht. Mida saaks aga ette võtta turismi elavdamiseks riikides, kus esineb palju looduskatastroofe? Kui eelmisel aastal majandus-languse tõttu Islandil krooni väärtus langes, sai saareriigist odav ja populaarne turismisihtkoht. Pärast vulkaanipurset langes aga Islandi populaarsus märgatavalt. Sellepärast käivitati valitsuse ja välisministeeriumi eestvedamisel Internetipõhine kampaania, kus kutsuti kohalikke üles kirjutama midagi head oma riigi kohta. (Hein, Inna-Katrin
Austraalia Sihtpunktid • Sydney – Austraalia pealinn • Sinimäed - kauni loodusega piirkond Sydney lähistel • Suur Vallrahu – maailma suurim korallrahu • Tasmaania saar Sydney Üldandmed • Sydney on Austraalia suurim linn ning populaarseim turismisihtkoht. • Sydney asub Austraalia kaguosas Uus-Lõuna-Walesi osariigis. Linnast lääne poole jäävad Sinimäed ning ida poole Tasmani meri. • Valitseb lähistroopiline kliima. Maist septembrini on keskmised temperatuurid on 11-15°C ning oktoobrist aprillini 17-22°C Vaatamisväärsused • Sydney ooperihoone – ehittud 1959-1973 aastatel • St. Andrew katedraal - aastatel 1819-1888 ehitatud gooti stiilis anglikaani kirik
Bali keel Bali saar • väike paradiisisaar Indoneesia saarestikus • vulkaaniline ja mägine • kultuuriliselt lähedane Indoneesias, Filipiinidel ja Okeaanias elavate rahvustega • mõjutused Hiinast ja Indiast • 3,5 miljonit elanikku • populaarne turismisihtkoht Bali keel • Balide, Indoneesia, Bali ja kõrvalasuvate saarestike keel • Austroneesia keelkond • Arenes välja u 500 p.Kr. • Kõnelejaid 3,3 miljonit • Arenev keel • Põhiliselt kasutatakse kõnekeelena • Ilukirjanduses ei kasutata • Peamisena kõnelemiskeel Indoneesia Bali kiri • Bali kirjal ja keelel erinev tähestik • Kirjakeel – kasutatakse Bali saarel • Muudetus ladinakeelse tähestiku järgi • Tähestik pärineb kaavi kirjast
Turismi arendamist takistab Aafrika riikides pidev poliitilise olukorra muutumine ja vastavate ressursside puudumine. Raudteed ja maanteed on sageli isoleeritud. Aafrikas levivad haigused, vaesus, alatoitumine, ülerahvastatus, katastroofid ja narkootikumid piiravad samuti turismi arendamist. 41. Milline Mehhiko poolsaar on oluline turismis? Turismis on oluline Yukatani poolsaar, kuhu on rajatud moodsa taristuga puhkepiirkonnad. 42. Miks on USA populaarne turismisihtkoht? Riigis on hästi arenenud transpordivõrk (rongid, lennud). Riik on väga mitmekülgne. Turistidele on loodud spetsiaalseid atraktsioone ja olemas on palju vaatamisväärsuseid. Tegemist on turvalise sihtkohaga. 43. Miks on Kariibi mere saared populaarne turismisihtkoht? Kariibi mere saartel on kõrge aastane temperatuur. Tuntud kui valge liivaga troopilised sihtkohad. Kogu regioonis domineerib troopiline kliima. 44. Miks on Kuuba atraktiivne sihtkoht?
Majandus Majanduse poolepealt on siiani tähtsal kohal põllumajandus ja kalastus. Lisaks on piirkonnas suurel määral esindatud ka autotööstus (Citroen, Peugeot) ning laevaehitus. Regioon on tuntud tehnoloogia piirkond siin loodi sellised meediaformaadid nagu .jpg, mpg ja mp3. Turism ja vaatamisväärsused Bretagne on Prantsusmaa kõige vähem saastatud piirkond, õhk on seal kõige puhtam. See on Prantsusmaa kõige enam külastatavam turismisihtkoht. Igal aastal käib ainuüksi pool miljonit inimest, et tegeleda veespordialadega. Mikk, Jakko Mont St. Michel saar mis asub Bretagne ja Normandia piiri ääres, saarel asub ka klooster. Ta muutub saareks ainult tõusulaine ajal. See on üks kõige külastatavamaid kohti Prantsusmaal (umbes 3,000,000 külastajat igal aastal). Saar on kantud UNESCO kultuuripärandi nimekirja.
5.2 Keskmise pikkusega eesmärgid 1. Töötajate täiendkoolitused 2. Kvaliteedi parandamine 3. Suur populaarus 4. Hea maine 5. Külastajad ka välismaalt 6. Rohkem töökohti 7. Kliendisoodustuste väljatöötamine 8. Koostöö turismiinfokeskustega 5.3 Pikaajalised eesmärgid 1. Klientuuri säilitamine ja laiendamine 2. Maine säilitamine ja parandamine 3. Maja laiendamine ja täiustamine 4. Tuntuim turismisihtkoht Eestis 5. Suur kasum 6. SWOT ANALÜÜS 6.1 Strenghts - Tugevused · Unikaalne ettevõte · Lihtne ja loogiline · Koolitatud personal · Hea finantsseisund 6.2 Weaknesses - Nõrkused · Vähe tööjõudu · Puudub tuntus · Aeglasti populaarsust koguv ettevõte 6.3 Opportunities - Võimalused · Riigipoolne tugi · Uue tarbijagrupi tekkimine · Kalahulga suurenemine 6.4 Threats Võimalikud ohud · Konkurentide tekkimine
Praegusel hetkel on tänu alkoholipoliitikale saanud kannatada Eesti fiskaalne eesmärk. 2018. aasta eelarvesse oli planeeritud 341 miljoni eurot alkoholiaktsiis, aga tõenäoliselt laekus planeeritud summast 100 miljonit vähem makse. Karmid aktsiisitõusud on Eesti majandust korralikult raputanud. Soomlased ei käi enam Eestis oma alkoholi varusid täiendamas, vaid on oma reisisihtkohaks valinud Läti. Ka Eestlaste jaoks on saanud Lätist armastatud turismisihtkoht. Sellest kõigest on kaotanud Eesti kaubandust, majutus- ja toitlustusettevõtted. Lätist alkoholi ostmisest on saanud paljudele eestlastele põhimõtteline küsimus ja protestiliikumise erivorm. Emori kodulehel olevas blogis kirjutatakse, et Läti piirikaupluste juures võib tunnetada midagi laulupidudel tuntava ühtsustunde laadset. Emori tehtud küsitlusest selgus, et Lätis spetsiaalselt alkoholi ostmas käivate inimesed hindavad ostudelt saavat ostuemotsiooni 56%, Eestis on
AUSTRIA Referaat Sisukord Sisukord............................................................................................1 Sissejuhatus.....................................................................................................................2 Austria ajalugu...............................................................................................................3 Austria kultuur Muusika........................................................................................4 Kirjandus.......................................................................................4 Arhitektuur....................................................................................5 Kunst...........................................................................................5 Turism...........
Positiivsete mõjudena saab välja tuua töökohtade loomise. Samas on turismivaldkonna töötajaid saada raske, sest tihti on töö hooajaline ning selle tõttu on keeruline leida pädevat töötajat. Positiivseks mõjuks on ka turisti poolt jäetav raha, mis läheb uuesti ringlusesse Viljandi arendamiseks (näiteks infrastruktuuri loomisele) ja täiendab eelarvet. Muidugi täiendab ja ühendub turism ka teisi majandusharusid. Hea ning läbimõeldud turismisihtkoht annab mainet Viljandile. Turismi mõjul väheneb keele, sotsiaal-kultuurilisi- ja klassi-, rassismist, poliitikast ja religioonist tulenevaid barjääre. Turismi areng toetab toitlustus, Ugala teatri ja teiste kultuuri- ja meelelahutuskohtade mitmekesisust. Turismi mõjul eraldatakse eelarvest erinevate ajalooliste hoonete ja mälestuste restaureerimist. Näiteks on hiljuti parandatud lossimägede seisukorda. Turismi tõttu luuakse ka erinevaid parke ja arendatakse ning hooldatakse
turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasuta...
väljaspool nende igapäevast elukeskkonda välisturism välismaa elukeskkonnaga tutvumine. Hõlmab sissetulevat ja väljaminevat turismi. reisiettevõtja- ettevõtja, kes pakub müügiks või müüb enda või teise reisiettevõtja koostatud pakettreise ja üksikuid reisiteenuseid. Reisibüroo - reisifirma, kes müüb reisikorraldaja(te) koostatud pakettreise. reisikorraldaja- reisifirma, kes koostab pakettreise ja müüb neid ise või teiste reisifirmade kaudu 9.Mis on turismisihtkoht ja mis on turismisihtkoha tunnused? Turismisihtkoht on turisti poolt reisieesmärgiks valitud reisisiht. See on koht või piirkond, kus peaks realiseeruma peamine turismireisiga seotud ootus. Tunnused: seal on midagi atraktiivset, seal on turismirajatised ja vajalik infrastruktuur. Eduka turunduse objektiks on aga täiuslikud külastuselamused. 10. Millised on Eesti loodusturismi ressursid ja väärtused? https://www.slideshare.net/Ruukel/eesti-loodusturismi-ressursid 11
huvide esindamine ja kaitsmine riigivõimu ja valitsemisorganites, suhetes teiste juriidiliste- ja üksikisikutega. Hangib ja levitab hotellide ja restode tegevust puudutavat infot jne. 34. Kes / Mis on reisikorradaja? Ettevõtja, kes koostab ja või müüb ise, või pakub reisibüroole müügiks reisipakette. 35. Mis on reisibüroo ja mille poolest erineb see reisikorraldajast? Reisibüroo on ettevõte, mis müüb reisikorraldaja poolt koostatud pakettreise. 36. Mis on turismisihtkoht? Koht, kus turistid veedavad oma aja olles kodust eemal, reisil. Selleks võib olla nt. maa, riik, regioon, linn, küla, turismitalu jne. Ühesõnaga kõik, mis meelitab turiste ligi. 37. Millised võivad turismisihtkohad olla? Tooge iga punkti kohta üks konkreetne näide. Loodus seiklusreisid, matkad. Kultuuripiirkonnad nt. Pariis, Rooma, Ateena. Liiklusest tingitud turismisihtkohad Itaalia oma hea ühendusega teiste linnadega? Majanduskeskused New York, Tokyo
koostatud pakettreise. Lisaks sellele võib ta osutada ja vahendada muid reisiteenuseid. Reisikorraldajate või reisibüroode tegevust reguleerib turismiseadus. ● Reisikorraldaja - äriregistris registreeritud ettevõtja, kes koostab ja müüb ise või pakub reisibüroodele müügiks pakettreise; võib ka osutada ja vahendada muid reisiteenuseid. 8. Mis on turismisihtkoht ja mis on turismisihtkoha tunnused? Turismisihtkoht - Seal on midagi atraktiivset, seal on turismirajatised ja vajalik infrastruktuur. Eduka turunduse objektiks on aga täiuslikud külastuselamused. Turismisihtkohti jaotatakse kaheks: - looduslikud (loomulikul teel kujunenud); - inimese rajatud kohad. Sihtkoha valikut mõjutavad tegurid on: 1. Koha tuntus ja turvalisus, palju vaatamisväärsusi, hea kliima (nt Miami) 2
muusikafestivale. Kuigi üritused on tihti kohalikud, peetakse Austrias ka mainekaid rahvusvahelisi festivale. [1. ] Aastal 2006 tõi turismitööstus sisse enam kui 15 miljardit Eurot, mistõttu turism on tööstuse järel olulisuselt teine väliskapitalist kasu saav Austria majandussegment. Austria on kolmas riik maailmas, mis saab tulu rahvusvahelisest turismist (kasum elaniku kohta) ning populaarsuselt 9. turismisihtkoht maailmas. [4. ] 9 Austria maastik Nelja regiooni liitekohas paikneva Austria maastik on äärmiselt eripalgeline. Riigi põhjaosa kuulub Kesk-Euroopa loodusregiooni, kus algselt olid ülekaalus leht- ja segametsad, lõunaosa käib aga Alpi regiooni alla. Kagupiirkond asetseb Illüüria regioonis, kus valitsev vahemereline kliima on kaasa toonud rikkaliku floora ja fauna, nagu söödavate viljadega kastanid ning haruldased
pakuvad külastajatele järjest laiemat turismiteenust. Mereturism Bulgaarias on kasvanud alates 1960ndatest. Kommunistliku valitsuse all olid populaaseteks kuurortiteks - Albena, Kuldsed Liivad ja Sunny Beach. Kohalikku Musta mere rannikut on nimetatakse mõnikord Punaseks Riviera" pika suvehooaja ja väga sooja kliima tõttu. Turistide arv on kasvanud viimastel aastatel kiiresti. Aastal 2010 oli Bulgaaria oli kõige populaarsem turismisihtkoht Briti kodanikuke seas. 5. Huvitavaid fakte · Ainus Bulgaaria vulkaan on Kozhukh (281m üle merepiiri). · Kõrgeim juga on Raiskoto Praskalo, mis langeb 124m kõrguselt. Kokku on jugasid riigis 300, 70. · Kõige kauem kestnud udu leidis aset 1948. Aastal detsembris ja kestis 29 ööpäeva. Bulgaaria pealinn on aastas 33 päeva udus. · Kuumim mineraalvesi leidub Separeva Banya külas, selle temperatuur on is 103.8 kraadi
Kanaare külastab aastas rohkem kui 12 miljonit turisti. Ligikaudu 20% sisemajanduse kogutoodangust moodustab põllumajandussaaduste, peamiselt banaanid ja tubakas, eksport Euroopasse ja Ameerikasse. Samuti eksporditakse mitmeid köögivilju, puuvilju ja mandleid. 3.7.1 Turism Hea kliima, ilus loodus ja kaunid rannad teevad Kanaari saartest populaarse turismipiirkonna, mida külastab aastas üle 12 miljoni turisti. Kõige suurem turismisihtkoht on Tenerife, millele järgneb Gran Canaria ja Lanzarote. Arhipellaagi peamiseks tõmbenumbriks on Teide rahvuspark, kus asub Hispaania suurim mägi ja maailma suuruselt kolmas vulkaan Teide, mida külastab aastas 2.8 miljonit turisti. 4 Kasutatud allikad 1. To-Hawai.com. Stairway to Heaven. 2012 [WWW] http://www.to- hawaii.com/oahu/attractions/stairwaytoheaven.php (10.12.2014) 2. Wikipedia. Canary Islands [WWW] http://en.wikipedia.org/wiki/Canary_Islands (10
pakettreise ja üksikuid reisiteenuseid. Reisibüroo- reisiettevõtja, kes pakub müügiks või müüb reisikorraldaja koostatud pakettreise. Reisikorraldaja- reisiettevõtja, kes koostab pakettreise ja pakub neid müügiks või müüb ise või teise reisettevõtja kaudu. 8. Loetle ja kirjelda majutusettevõtete liigid Eestis. Hotell, motell, külalistemaja, hostel, puhkeküla ja laager, puhkemaja, külaliskorter, kodumajutus. 9. Mis on turismisihtkoht ja mis on turismisihtkoha tunnused? Sihtkoht turismis on spetsiifiline piirkond, mida on otsustatud külastada ja kus soovitakse kulutada märkimisväärne osa oma ajast (ja ka rahast). Sihtkohta hinnatakse tavapäraselt kaheksa üldise atraktiivsusteguri kaudu: looduslik ilu ja kliima; kultuurilised ja sotsiaalsed tunnusjooned; sihtkoha kättesaadavus, sh nii füüsiline kui ka informatsiooni kättesaadavus; kohaliku kogukonna suhtumine turistidesse;
tegeleda ja ressursside sissevoolu, mida saab suunata turismi toetavate sfääride arenda- misse. (Guide... 2001: 25; Brown 2002: 7172; Leiper 2004: 230; Li 2006: 133; Mason 2003: 43; Scheyvens 2002: 120138; Gunn et al 2002: 2021) Turismisihtkoha turundus on võrreldes tavaturundusega kohalikku keskkonda arvestav ning moodustab sihtkohast koos tavalise toote või teenusega terviku. Frederic Dimance (2005: 6) arvab, et turismisihtkoht peab olema atraktiivne ja pakkuma kvaliteetset elamust, mis on sama hea või parem võrreldes sellega, mida alternatiivsed turismisiht- kohad samale sihtturule pakuvad. Sihtkoha turundus pole uus ega eriline lähenemine, 18 see toob vaid esile turismisihtkoha identiteedi ja eripära unikaalsemas kompositsioonis. Selle aluseks on professionaalse turundusstrateegia loomine, mis põhineb enamasti riigi
telekommunikatsioon. Gdansk on oluline transpordisõlm tänu rahvusvahelisele lennujaamale ja laevasadamale. (Gdansk) 9. Krakow Krakow on Poola suuruselt teine linn 755 tuhande elanikuga ning oli 16. sajandi keskpaigani Poola pealinn ja 21 on siiani kultuurikeskuseks. Krakow on akadeemiline linn tänu vanadele ülikoolidele ja kestvale õppetööle. Krakow on Poola populaarseim turismisihtkoht. Seal asuv Wawel kindlus on nimetatud kõige populaarsemaks sihtkohaks. Tähtsamaid monumendid asuvad vanalinnas ringikujulises pargis, mida nimetatakse Planty'ks. Vanalinna keskuses asub Euroopa suurim turuplats, mis on asunud seal alates 14. sajandist ja on Krakowi tuntuim tähis. Krakow on populaarne sihtkoht igal aasta-ajal. 10. Malbork Malborki külastatakse ennekõike seal asuva kuulsa linnuse pärast. Malbork koosneb kolmest üksteise
Sisukord Lühikokkuvõte........................................................................................................................4 Üldised andmed......................................................................................................................6 1.Äriidee.................................................................................................................................7 1.1Konkurentsieelis............................................................................................................8 1.2Visioon...........................................................................................................................8 1.3Missioon........................................................................................................................8 1.4Eesmärgid.................................................................................................................
Raudteed on üsna halvas seisus. (Ibid.). Regioonil on palju potentsiaalset turismiressurssi, et olla edukas sihtkoht, kuid samuti palju probleeme, mis takistavad turismi arendamist. Lähis-Idal on väärtuslik kultuuripärand, sealt on pärit mitu maailma suurt religiooni judaism, kristlus ja islam. Vahemere kruiisidel saab külastada huvitavaid kultuuriobjekte, kuid kogu regiooni hõlmavat paketti ei ole poliitilise olukorra tõttu võimalik pakkuda. (Ibid.) Lähis-Ida on suurepärane turismisihtkoht, eriti viimase kliima tõttu. Piirkond on turistide seas populaarne eelkõige rekreatsiooni ja puhkuse eesmärgil. Suurim oht turismile on riikides valitsev poliitiline olukord ja terrorismioht. Piirkonnas on palju muinasrajatisi ja kultuurilisi paiku, mis on väärt külastamist 7 2. KUVEIT KULDNE KÕRBERIIK 2.1 Kuveidi üldiseloomustus Kuveit on rikas ja avatud majandusega maa, omades 10% maailma naftavarudest. Riik