Lapsed, kellel on kodus gloobus gloobus olemas ja kaasa töötama. olemas? kas nad oskavad Aktiveerin eelteadmised. Kas teate milleks saab gloobust seda kasutada. Suunan õpilased kasutada? tunniteema juurde. * eelnevalt õpitu 6-7 minutit Mängime gloobuse abil riikide Saan teada kui Tuletada õpilastele kordamine/ (9.12) otsimise mängu. Olete pinginaabriga palju mäletavad meelde riike ja nende vajaminevate teadiste koos võistkond. Mina ütlen teile riigi ja õpilased eelnev asukohti. aktieerimine teie peate selle gloobuselt võimalikult aastal õpitud riike.
Tunniteema: Pt 2. Käitumise bioloogilised alused Inimene kui osa loomariigist. Närvisüsteemi ehitus ja talitlus. 1. Selgita, mis on refleks? Kuidas on ajutegevus seotud refleksidega. Too näiteid, kuidas reflekside uurimisega on võimalik hinnata ja ravida närvisüsteemi seisundit? Refleks on reaktsioon, mis annab ärritusele vastuse. Iga ajahetkel jõuab inimene väliskeskkonnast kui ka organismist väga palju mitmesuguseid ärritusi, millele aju reageerib reflektoorselt. 2. Milliseid ülesandeid täidavad vasak ja parem ajupoolkera? Vasak ajupoolkera: analüütiline infotöötlus, teadus, arvutamine, kirjutamine, kõnelemine, loogika, paremakäelisus. Parem ajupoolkera: sünteetiline infotöötlus, 3-mõõtmelised kujundid, kujutlusvõime, kunstimeel, musikaalsus, emotsioonid, vasakukäelisus. 3. Nimeta aju uurimise tänapäevaseid meetodeid? Millist informatsiooni on nende abil võimali...
Pole vahet, kas sealjuures täidetakse eesmärk või mitte. Tundides kohal käimine toob plusspunkte, samal ajal võib käitumine neid alla kiskuda. Väga respekteeritud õpetaja ütles, et las nad käivad kohal, vähemalt saavad midagigi. Mõeldes nende all õpilasi, kes käivad koolis aega veetmas, mitte õppimas. Mina ütlen aga, et kui nad ka kohale ilmuvad, ei tähenda see tingimata, et peale tundi oskaks keegi neist vastata küsimusele: "Mis tänane tunniteema oli?" Kõik saab alguse mõtlemisest. See, kes tahab koolis käia sõprade, mitte õppimise pärast, ei jõua kuigi kaugele. Eriti veel mõttega, et kogemused tulevad pigem "tegelikust" elust - sellest, mis jääb väljapoole kooliseinu. Ükskõik, mida need lauluread meile korrutavad, vaja läheb ka faktipõhiseid teadmisi. Tuginedes faktidele, reeglitele, avardame oma maailma, mis ei tohiks jääda väikekodanlikule tasemele.
Klass: 8. klass Riviharjutus: Ümberrivistumine ühest viirust kahte viirgu ja tagasi Üldarendavad harjutused(märkida vahend): harjutused pingiga Tunniandja nimi: Tunniandja kursus: TSKB-1 Kuupäev: 09.04.2015 Harjutuste toime Harjutuste kirjeldused Korduste arv Metoodilised märkused Organiseeritud 1) Rivistumine ühte viirgu, klassi tervitamine, tunniteema. Pealagi üles, selg sirgu, käed sirgelt, sõrmed tegutsemine rühmas kokku, pingutatud kehahoid. Riviharjutus Ümberrivistumine ühest viirust kahte viirgu ja tagasi seletamine, Jalgu ei lohista, pealagi üleval Üldarendavad harjutused 1) Üldkoormav harjutus Jooks ümber pingi, alustades pingi tagant vasakult paremale
pingini ning prantsatas raskelt istuma. Tüdruku selja taga oli kuulda mõnitavaid märkusi. Tavaliselt oleks tüdruk püsti tõusnud ning kommenteerija peale metslooma kombel röökinud, kuid täna ta seda ei teinud. Õpetaja jõudis klassi. Suur turske mees suurte prillide ning naljakate ruuduliste pükstega. Õpetaja Kala. Üldiselt väga sõbralik ning arusaaja, kuid Agnest ta ei sallinud. Õpetaja pööras viivuks pilgu Agnesele ning seejärel alustas juttu Shakespearist. Tunniteema "Shakespeare" vuhises Agnese kõrvust mööda kui kesköine kiirrong. Kell helises... Vahetunnis istus tüdruk vaikselt põrandal, käed näo ees ning põrnitses läbi sõrmede pilkavalt nelja poissi. Need olid Edward, Joosep, Karl ja Martin. Mälestused nende poistega seoses tõid tüdrukule kibedad pisarad silma. Ta tõusis püsti ning jooksis koolimajast parki. Tahest tahtmata möödusid silme eest pildid läinud nädalavahetusest... Oli laupäeva õhtu
sisse elada ning ka panna neid arutlema. * eesmärgi Video vaatamise ajal kirjutan Eesmärgi teatamine toob tundi selguse. Õpilased 1 min Vihik ja õpik avatakse. teatamine tahvlile tunniteema, õpikust ptk saavad mõttes valmistuda eesolevaks tunniks. Teadvustatakse edasist leheküljed ning suuliselt ütlen, mis tegevust. täna plaanis. * eelnevalt õpitu Küsin, missuguseid probleeme Lasen õpilastel endil rääkida, mis nad nägid ja kordamine/vajamin nähti
Treenerikoolituse kontrolltöö Küsimused: 1)Mida nim. Korvpalluri liikumistehnikaks? 2)Iseloomusta korvpalluri kehaasendit 3)Milliseid hüppeid kasutatakse korvpallis 4)Nim. Tähtsamad peatumisviisid liikumiselt 5)Mida me mõistame mängija pallikäsitsustehnika all 6)Kirjelda palli hoiet 7)Kirjelda palli söötmist 8)Nimeta kahekäe sööduviisid 9) Kuidas nim. mängija liikumist palliga? 10)Kuidas jaotatakse pealeviskeid? 11)Kirjelda kaitsemängija liikumist 12)Kirjelda palliga ründaja katmist 13)Nim. korvpallimängus kasutatavaid ründeskeeme 14) Nim. korvpallimängus kasutatavaid kaitsesüsteeme 15)Kirjelda mees-mehe kaitsesüsteemi 16)Kirjelda orjenteeruv tunnikava 13.-14.a. hooaja alguses Vastused: 1)Korvpalluri liikumistehnikaks nimetatakse jalgadetööd, kuid seda võetakse ka veel kokku nimetusega keha valitsemine. Liikumistehnika all mõistetakse: - korvpalluri põhiasendit - starte - jooksu või samme - pöördeid - peatum...
3 1. Häälestus 4 min · Tunni Õpetaja tervitab õpilasi, Õpilased tervitavad See orgmoment on hästi oluline. Selle eesmärgid on: organiseerimin kontrollib, kes on klassis õpetajat, võtavad istet, - positiivse tööatmosfääri loomine e ja kes puudub, kirjutab kirjutavad vihikusse - õpilaste töökuse ja valmisuse kontroll · eesmärgi tahvli peale tunniteema ja tunniteemat ja kuupäeva. - motiveerimine, huvi tekkimine püstitus kuupäeva, seletab - sideme tekkimine õpilaste ja õpetaja vahel · õpilast tunnieesmärki (on - õpilaste tööjõudude ja oskuste aktiviseerimine, motiveeriva kirjutatud üles). Seletab, nende ,,ärkamine"