Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"tunnikontrolli" - 24 õppematerjali

thumbnail
4
doc

Tunnikontrolli materjalid

TUNNIKONTROLLI MATERJALID Sõnade tõlkimine eesti keelest ladina keelde, koos põhivormidega 1 actio, onis f. - hagi, kaebus; tegevus, toiming; kohtupidamine, protsess 2 actor, oris m. - hageja, kaebaja 3 bonus, a, um (melior, ius; optimus, a, um) - hea, tubli 4 caput, pitis n. - pea; õigusvõime 5 casus, us m. - juhus, juhtum 6 causa, ae f. - põhjus; alus; (kohtu)asi, protsess 7 civilis, e - kodaniku-, tsiviil- 8 civis, is mf. - kodanik 9 civitas, atis f. - kodanikuõigus, kodakondsus; kodanikkond; riik 10 consensus, us m. - nõusolek, üksmeel 11 contractus, us m. - leping 12 corpus, poris n. - keha; isik; kogu, kogumik 13 creditor, oris m. - võlausaldaja 14 crimen, minis n. - kuritegu, roim 15 culpa, ae f. - süü, hooletus 16 cum + abl. - koos, -ga 17 cura, ae f. - hool, mure; hoolitsus, hooldus; haldus; järelevalve 18 damnum, i n. - kahju, kaotus 19 ...

Keeled → Ladina keel
6 allalaadimist
thumbnail
37
ppt

Filosoofia tunnikontrolli kordamisküsimused

Filosoofia tunnikontrolli kordamisküsimused Mis on filosoofia? · Filosoofia on üks ühiskondliku teadvuse vorme. Tema eripära seisneb selles, et ta seletab maailma ja inimese kohta selles maailmas ratsionaalsete mõistete süsteemi abil · teaduslik püüe lahti mõtestada kõiki inimese ja maailmaga seotud probleeme Mis on filosoofia eesmärgiks tekkides? · Filosoofia tekib orjanduslikus ühiskonnas kui püüe lahendada kultuuri arengu vastuolusid. Millised on 4 filosoofia tekkimise eeldust? · 1. mütoloogia · 2. teaduste alged · 3. argiteadvus · 4. ühiskond teatud arengutasemel Milline on filosoofia põhiküsimus? · Kuidas on seotud materiaalne vaimsega, s.t. teadvuse ja olemise vahekorra küsimus. Nimeta 3 põhjust, miks on see filosoofia põhiküsimus. · 1. ta määrab ära filosoofilise kooli kuuluvuse ühte kahest suunast · 2. määrab ära kõik muud filosoofilised probleemid · 3. annab suuna inimkonna ja kultuu...

Filosoofia → Filosoofia
10 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Tunnikontrolli vastutsed meditsiin

Pilet 1 1) Füüsiline tervis on seotud inimese kehaliste näitajatega nagu näiteks kuidas ja kui hästi meie organism toimib; kas valutab kuskilt; kaua seedib toit seedesüsteemis; millised reaktsioonid tekivad erinevatele toitainetele; kuidas ainevahetusjäägid eemalduvad jne. Või näiteks tugi-liikumiselundkonna arendamisel tõuseb lihaste jõud, nende hapnikutarbivus ja sellega kiireneb ka inimese ainevahetus. Füüsilist tervist saab tugevdada tervisliku eluviisiga :  1. kehalise liikumisega,  2. tasakaalustatud toitumisega,  3. õige töö ja puhkerežiimiga,  4. positiivse eluhoiaku ja mõtlemisega,  5. alkoholi, nikotiini jm. narkootiliste ainete vältimisega,  6. kord nädalas saunas käimisega Vaimne tervis on seotud inimese närvisüsteemi ja psüühikaga. See on võime :  1. tajuda ja mõista reaalsust,  2. õppida juurde uusi asju,  3. teadvustada iseennast,  4. hakkama saada pi...

Meditsiin → Meditsiin
13 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Survegrupid

1.Survegrupid esindavad avalikku tähtsust omavaid huve,püüavad mõjutada poliitikat, pakuvad alternatiive,kasvatavad liidreid ja hoiavad ühiskonna pluralismi. 2.Survegrupi liigid: · Kategooriakaitse grupid-kaitsevad mingi kindla sotsiaalse kategooria huve,huvituvad eeskätt enese elu-või äritingimuste paranda- misest(AÜ, MTÜ-d). · Edendamisgrupid-liikmete poolest hägusa- mad,pole piiratud mingi sotsiaalse klassi või kategooriaga,kasulikud kogu ühiskonnale. 3.Erineb erakonnast: · taotlevad poliitikat väljastpoolt,ilma ise Võimul olemata(erakond loob poliitikat); · erakonnas alati kindel liikmesgrupp, survegrupis mitte. 4.Sotsiaalsed liikumised: · meeleavaldused; · puudub kindel liikmeskond(juhtkond); · puudub kindel struktuur; · riigiülesed(homode liikumised,nais- õiguslased,rahvaliikumised); · tekivad ja kaovad vastavalt probleemi aktualiseerumisele või hääbumisele; · otsesed aktsioonid.

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
56 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Pihused

Pihused Test 1. Suspensioonides on: a) tahke aine pihustunud gaasis b) tahke aine pihustunud vedelikus c) vedelik pihustunud vedelikus 2. Loetletud pihustest on kõige ebapüsivamad: a) aerosoolid b) geelid c) vahud 3. Palja silmaga ei näe pihustunud aine osakesi: a) suspensioonides b) aerosoolides c) soolalahustes 4. Jämepihused muudab püsivaks: a) katalüsaator b) stabilisaator c) inhibiitor 5.Kirjuta kas pihus on tõeline lahus, emulsioon, suspensioon, aerosool või vaht: Lubimörtsuspensioon Deodorantaerosool Majoneesemulsioon Happelahussuspensioon Uduaerosool Tsemendisegususpensioon Soolvesisuspensioon Vahtbetoonvaht Hapupiimemulsioon Tolmune õhkaerosool Lauaäädikastõeline lahus Vahukoorvaht 6. Vahtudes on: a) vedelik pihustunud vedelikus b) vedelik pihustunud gaasis ...

Keemia → rekursiooni- ja...
12 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Kaugsiire, lähisiire, GIS, GPS

Kaugsiire- sateliitidelt, lennukitelt ja maapealsetest jaamadest. Nt pilveradar (ilmajaam).Lähisiire- täpsustamiseks kaugsiirde andmeid v uurib neid asju mida kaugsiire ei võimalda. Nt õhukoostis; metsade, soode, põldude pindala. GPS- globaalne asukoha määramise süsteem. koha geograafiliste koordinaatide määramine ümber Maa tiirlevate tehiskaaslaste abil. Maapinna mõõdistamiseks ja kaardistamiseks. GIS-geoinfrosüsteem. Digitaalne süsteem (kaart ja andmebaas) ruumiliste andmete kogumiseks, säilitamiseks, otsinguteks, analüüsiks ja esituseks. Arvutikaartide eelised- võid võtta selle lahti oma telefonis, hea väike, kompaktne, saad suurendada vajadusel. Ei määrdu, ei kortsu. Saad digitaalselt sisestada koordinaate ja ta otsib ise õige koha üles.kohesus(saad teada koheselt vajaminevat infot), ainulaadsus,kopeeritavus, puudused:autoriõiguste küsimuste keerukus, hilinenud informatsioon, ei saa kogu aeg kasutada. Geoloogiline ajaarvamine- Maa ...

Geograafia → Geograafia
2 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Lapse areng - inimeseõpetuse tunnikontroll

INIMESE ÕPETUSE TUNNIKONTROLL 1. Nimeta vanuselised lapse arenguperioodid  Imikuiga (0-1 aastat)  Maimikuiga (1-3 aastat)  Koolieelikuiga (3-6/7 aastat)  Kainikuiga (6/7-11/12 aastat)  Murdeiga (11/12-15/16 aastat)  Noorukiiga (15/16-20/22 aastat) 2. Mida nimetatakse arengukriisiks ja traumaatiliseks kriisiks?  Arengukriis on loomulik ning enamasti ennustatav muutus inimese elus, identiteedimuutus (sünd, käimaõppimine, kooliminek, murdeiga, tööleasumine, vananemine jne). Arengukriisi põhjustavad valdavalt isiksusesisesed (kasvamine, valmisolek muutuseks).  Traumaatiline kriis järgneb ootamatule isikuvälisele muutusele (õnnetus, haigus vms). Traumaatiline kriis on vägivaldne muutus elu ennustatavas kulus, seetõttu reeglina akuutsema kuluga. 3. Mille kaudu avalduvad pere ja kodu mõju lapse arengule?  Suhete kaud...

Inimeseõpetus → Perekonnaõpetus
14 allalaadimist
thumbnail
6
pdf

Electrical drives - Elektriajamite üldkursus

11 hinnatud tunnikontrolli/testi; üks variant igast testist

Varia → Kategoriseerimata
98 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Perekond ja abielu - Inimeseõpetuse tunnikontroll

Perekond ja abielu 1. Perekonnas põhjustavad kriise  Vanemate erimeelsused  Rasked ajad (rahaline seis, lähedase kaotus)  Perevägivald  Alkoholism… (kirjuta 5 põhjust) 2. Abielulahutust soodustavad tegurid on  Perevägivald – alkoholism, psühhoterror  Eluliste oskuste vähesus- ei osata probleeme lahendada  Ühiskonna moraal – kergelt lubatakse  Rahvuslik omapära – ei otsita kriisis abi  Eeskuju – palju lahutatakse ….jne. 3. Abielulahutust takistavad tegurid on  Laste olemasolu  Religiooni olemasolu  Hirm uue olukorra ees  Majanduslik kindlustatus  Turvalise kodu kogemus…traditsioonid….jne. 4. Probleemideks pärast lahutust võivad olla  Depressioon  Materiaalne kriis… (kirjuta 5 probleemi)  Laste jagamine (kelle juures laps tahab elada)  Asjade jagamine  Lapse psüühika saab mõjutada 5. Pärast lähedase ka...

Inimeseõpetus → Perekonnaõpetus
15 allalaadimist
thumbnail
10
odt

Põllumajandustaimed TK

III osa 1) Vegetatiivsed taimeorganid - Taimeanatoomias räägitakse taime vegetatiivsetest organitest -juur, vars ja leht. - Vegetatiivsed elundid moodustavad taime keha ning täidavad taime elutegevuse põhilisi ülesandeid (sh vegetatiivne paljunemine). 2) Juur - Juur on taime reeglina maasisene elutähtis organ. - Juur lehti ei kanna, küll aga võivad sellel tekkida pungad, millest arenevad maapealsed võsud. - Enamasti asub juur pinnases, kuid juuremuudendid võivad kasvada ka maapinnal. 3) Juure vöötmed • Kasvukuhik – apikaalne meristeem • Pikenemisvööde – rakkude kasv • Diferentseerumisvööde – püsikudede kujunemine • Külgjuurte vööde – peritsüklist saab alguse • Juurekael 4) Juurte ülesanded - Vee ja mineraalainete omastamine - Säilitusorgan. - Fotosüntees, hapniku omastamine - Orgaaniliste ainete sünteesi organ 5...

Põllumajandus → Põllumajandus taimed
29 allalaadimist
thumbnail
1
odt

Bioloogia - evolutsioon

1. Mõiste ­ mingi süsteemi pöördumatu ajalooline areng, selle järkjärgulist mitmekesisemaks ja keerukamaks muutumist 2. Vormid ­ Füüsikaline evo. - universum viis keem. elem, galaktikate, tähtede, planeetide arenguni. Keemiline evo. - aatomid ühinesid molekulideks ning lihtsamatest anorg. ja org. Molekulidest tekkisid keerukamad ühend. Bioloogiline evo. - elu areng Maal algas keem. evo. Tulemusena tekkinud esmastest autoreprodutseerivatest süsteemidest. Sotsiaalne evo. - ajalooline inim. ühis. areng. Kultuuride, tsivilisat. riikluse ja tehnol. Areng 3. Keem. evo. Etapid ­ 1. bio. Monomeeride teke 2. bio. Polümeeride teke 3. polümeermolekulide oragniseerumine rakutaolisteks süsteemideks.(läheb üle keem.lt bio.le evolutsioonile) 4. Mikrokerad on aminohapete segu kuumutamisel tekkinud polüaminohapped, mis kokkupuutel veega moodustavad kerajaid struktuure 5. Stanley Millery katse tõestab et Maa varajases atmosfääris ...

Bioloogia → Evolutsioon
28 allalaadimist
thumbnail
0
rar

Programmeerimise aluste kodutöö (Python)

docstxt/122928059825885.txt

Informaatika → Informaatika
76 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Tunnikontroll protsentarvutuse kohta

TUNNIKONTROLL PROTSENTARVUTUSE KOHTA 1) Väikefirma Ritv OÜ tellis saksamaalt spinninguid 100 tükki . Saksamaal maksis õngeritv 2000 krooni . Firma aga kergitas hinda 9% Saksamaa hinnast ,et teenida kasumit .Transpordi hind spinningu kohta oli 2% spinningu hinnast saksamaal . Kui palju teenis firma kasumit ühe spinningu pealt ja palju teenis 100 spinningu pealt ? 2) 10% on 200 5% on 1 75% on 75 1% on 1000 3) 50% 100st 1% 50st 99% 200st 4% 4st 4) ¼ on 2 ½ on 200 ¼ on 12,5 ½ on 0.927 5) 5% on 34 50% 1.74st 10% on 99 ¼ on 0.347 ½ on 99.758

Matemaatika → Matemaatika
52 allalaadimist
thumbnail
1
pdf

Tunnikontrollile ja kontrolltööle esitatavad nõuded

Tunnikontroll. Kontrolltöö. Nõuded kontrolltööle. 1. Mõisted: tunnikontroll, kontrolltöö. 1.1. Tunnikontroll a) hõlmab kuni 3 ainetunni materjali; b) võib korraldada ette hoiatamata; c) kestab kuni 20 minutit; d) õppeperioodi või kursuse jooksul tehtavate tunnikontrollide arv ei ole piiratud; e) mitme tunnikontrolli koondhinne võib moodustada ühe arvestusliku hinde; f) järelvastamise korra sätestab aineõpetaja. 1.2. Kontrolltöö a) materjal hõlmab ühe tervikliku (ulatuslikuma või 3 ja enama tunni) aineosa; b) toimumisaja(d) fikseerib õpetaja e-kooli kontrolltööde graafikus vähemalt nädal aega enne kontrolltöö toimumist; c) töö on koostatud arvestusega, et selle tegemiseks kulub õpilasel maksimaalselt 45

Eesti keel → Eesti keel
4 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Demokraatia

Veel on võimalik osaleda protsessis, kui õpetajad vahest küsivad õpilastelt kuidas tundi paremaks muuta või mida tunnis teha. Sellises protsessis on võimalik osaleda ka õpilastel kus tullakse välja küsimuste ning arutlustega mis mõjutavad koolitundide ja õpilaste õpihimu parandamiseks Kooli tunnis küll kahjuks või õnneks demokraatiat ei esine, viimane sõna jääb alati õpetajale. Õpilastel ei ole hääletus võimalust kas teha tunnikontrolli või mitte! Demokraatia minu külas esineb külavanema valimistel. Tehakse külakokkutulek ja kõik kes soovivad võivad minna ja anda endale meeldivale isikule hääle keda nemad näevad parima kandidaadina. Saab ka osaleda omavalitsuse valimistel, kus rahvas valib endi seast esindajad linna- või vallavalitsusse. Iga kodaniku hääl maksab ning enim hääli saanud isik pääsebki linna- või vallavalitsusse. Eesti riigis ja Euroopas on demokraatias osalemine raskem. Peamine kus

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
3 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Metallide üldiseloomustus

Metallid 1.Üldiseloomustus: Kui maailmas on üldse kahte sorti aatomeid, siis metallid on need, mis on oma väliskihi elektrone loovutanud. + nad on plastilised (saab sepistada, valtsida ja traadiks tõmmata) + omavad läiget (peegelduvõime) nt. Kuld, hõbe, vask + kõvadus teemanti skaalal + head elektri- ja soojusjuhid (aines elektrongaasi) + tihedus (kui tihedus on alla 5 g/cm3, on metall kergemetall ja kui tihedus on suuem, siis on tegemist raskemetallidega) + värvus (enamik hõbevalged, raud ja selle sulamid on mustad ning ülejäänud on värvilised) + väärismetallide hind seisneb vastupidavuses, harulduses vms. 2.Metallilisus: Elektronide loovutamise võime. Mida paremini ta seda teeb, seda metallim ta on. Mida kaugemal on elektron tuumast, seda aktiivsem ta on ning metallilisus kasvab. Aatomi raadius on tuuma kaugus viimasest elektronkihist. Rühma number näitas väliskihi elektronide arvu. Perioodi number näitas Arühma metallide e...

Keemia → Keemia
65 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Demokraatia

konkreetse valla elanikut teevad vallale mingi suguse ettepaneku või soovi, siis vald arvestab seda ja tegeleb sellega. Koolis kehtib ka mingilmääral demokraatia. Kui midagi otsustatakse klassis, siis loetakse hääled üle ja võitjaks loetakse enim poolthääli saanud. Näiteks samamoodi on ka klassivanema valimisel. Kui enamus valib nt. Jukut, siis ta ta ka saab selleks. Tundides õpetaja ikka teeb hääletusi, näiteks tundi paremaks muuta, millist tööd teha, kontrolltööd või tunnikontrolli, jne. Üldiselt kui on hääletus toimunud, siis seda otsust ei muudeta, välja arvatud kui selgub selle asja juures midagi ebamäärast, siis kehtib demokraatia ja enamus otsustab, aga see saab ainult kehtida kodus, koolis, mitte mingitel riigikogu valimistel või muul säärasel. Tegelikult loogiline oleks, kui erakonnal on hea reklaam, nad lubavad kõike teha ja muuta asju paremaks rahvale. Kindlasti midagi tehakse aga siiski, hiljem selgub, et kõik see oli ainult jutt, ja

Ühiskond → Ühiskond
30 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Mis mind motiveerib õppima?

asjad. Motivatsiooni puudumisel võib kõik tühise ja tähtsusetuna tunduda. Kui mingi asi kehvasti välja tuleb, kaob tahtejõud ning enesetunne on kehv. Ükspäev, kui mul oli tunnikontroll, ma õppisin selleks eelmisel päeval palju, tegin konspektis olulistele kohtadele märkmed ja uskusin, et töö läheb hästi. Paraku tegin ma neljas ülesandes samad tehtevead. Kokku sain kokku ainult kaks punkti ning pean nüüd uuesti tunnikontrolli tegema minema. Sel hetkel, kui töid kontrollisime oli küll läbikukkunud tunne ja tahtmine minema joost aja kõik sinnapaika jätta. Sellest kogemusest ma sain jälle targemaks, eluks ajaks jääb nüüd meelde, et sotsiaalmaksu liidetakse mitte ei lahutata ning alati usaldan ennast, mitte konspekti. Silme ees võib olla küll siht, kuhu tahetakse jõuda aga miskipärast ei ole tahmist ning jõudu, et koolitükke teha või raamatuid lugeda. Kahjuks on mul kutsekooli ajast külge jäänud

Eesti keel → Eesti keel
60 allalaadimist
thumbnail
72
pptx

Avaldiste teisendusi. Lineaarvõrrand

3. AVALDISTE TEISENDUSI. LINEAARVÕRRAN D Koostajad: Gerli Savila, Janek Käsper, Erik Mandel, Marek Käsper. 3.1 KORRUTISE LIHTSUSTAMINE • Korrutamise vahetuvuse ja ühenduvuse seaduste kohaselt võetakse kõik arvulised tegurid omaette ja tähelised tegurid omaette rühma. 5 x a x (-3) x b x c = -3 x 5 x abc = -15abc • Kordaja 1 jäetakse korrutises kirjutamata. abc • Kordaja -1 asemele kirjutatakse ainult miinusmärk. - abc ÜLESANNE 1: LIHTSUSTA KORRUTIS JA LEIA KORDAJA 1) 5a●(-3)bc= 2) 4x●(-2)= 3) 10●(-a)●0.1= 4) 5a● (-0.2)●b = 5) 3,5●(-2x) ●(- 1)= ÜLESANNE 1: VASTUSED • 1) VASTUS: 5a●(-3)bc=-15abc , kordaja -15 • 2) VASTUS: 4x●(-2)=-8x , kordaja -8 • 3) VASTUS: 10●(-a)●0.1=-a , kordaja -1 • 4) VASTUS: 5a● (-0.2)●b =-ab , kordaja -1 • 5) VASTUS: 3,5●(-2x...

Matemaatika → Matemaatika
23 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Portfoolio Rolliteooriast

kohanemised rollikonfliktidega võivad näiteks olla psühholoogiline eemaldumine, viivitamine, läbirääkimine, faktide või olukordade uuesti defineerimine, et neid kooskõlastada. Rollikonflikt tekib näiteks siis kui õpetaja on samaaegselt ka õpilase lapsevanem. (Kreem, 1995, lk 143) Selline konflikt on ka minu kunagise klassivennaga olnud. Tema ema oli meie õpetaja ja poeg ei olnud rahul ootamatu tunnikontrolli hindega, sest talle ei olnud ema öelnud, et töö tuleb. Antud olukorras pidi õpetaja täitma õpetaja rolli, mitte ema rolli, ja selgitas oma pojale, et tema ei saa sinna midagi parata, sest reeglid on sellised ning õpilastele ei pea tunnikontrolle ette ütlema. Rollidevaheline konflikt tekib aga juhul, kui ühe inimese mitu rolli on vastuolulised (Payne, 1995, lk 128). Rollisisene konflikt tekib juhul, kui erinevate inimeste ootused samale rollile on erinevad

Sotsioloogia → Sotsiaaltöö
47 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Paranduskasvatus referaat

juhtnööre, võib hakata tundi häirima ja seejärel edasist instruktsioonide järgimist vältima, et mitte riskida piinlikustundega valede vastuste pärast. Kerge kommunikatsioonihäire, mis võib juhtuda, kui emotsionaal- ja käitumishäirega õpilane ei mõista, mida õpetaja oma juhtnööridega silmas pidas, võib viia õpilase põgenevale või vältivale käitumisele.(Harrison, J. jt, 1996) Õpilased võivad koolist poppi teha, selleks, et vältida tunnikontrolli aines, millest nad aru ei saa või rebib õpilane katki töölehed, lootes töö tegemise eest põgeneda, kui lehel olevad juhised ei ole talle mõistetavad. Kui hälbiv käitumine väljendub alati vastumeelse stiimuli( nt. test, töölehe täitmine, juhtnöörid)eest põgenemises või selle vältimises, siis hoiab seda ilmselt alal negatiivne sarrustus.(Harrison, J. jt. 1996) Emotsionaal- ja käitumisraskustega õpilaste suhe õpetajatega on seoses nende õpiraskustele ja käitumisele keeruline

Pedagoogika → Eripedagoogika
39 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Tunnetuspsühholoogia ja käitumise regulatsioon

12. ÕPPIMISTEOORIATE RAKENDUSI. · Millist tingimise vormi kasutatakse tsirkuses? Kuidas toimub trikkide õpetamine? Tsirkuses kasutatakse instrumentaalse tingimise seaduspärasusi. Kui käitun nii nagu soovitakse saan head näiteks küpsist vms. · Tooge näiteid varieeritud suhtekava kohta. · Konstrueerige üks näide fikseeritud intervallkava kasutamisest klassiruumis. Kui õpilased teavad, et õpetaja võib suvalisel ajal teha tunnikontrolli siis kindlustab õpetaja selle, et õpilased õpivad pidevalt. · Mis on aversiivne tingimine ja millist käitumist niimoodi õpitakse? 13. ÕPPIMISE BIOLOOGILISED PIIRID. · Tooge näiteid aju bioloogilistest piirangutest õppimisel. Millised piirid seab dopamiinisüsteemi funktsioneerimine operantse tingimise korral positiivse sarrustamise kasutamisele? 14. ÕPPIMINE JA PSÜHHOPATOLOOGIA. · Milles võiksid seisneda õpetaja õpetamisraskused koolis õpilase

Psühholoogia → Tunnetuspsühholoogia ja...
60 allalaadimist
thumbnail
220
docx

Võlaõiguse üldosa konspekt

VÕLAÕIGUSE ÜLDOSA 2015 Õpieesmärkide saavutamine: loengud, seinarid, iseseisev töö. 10 seminari, 9 tunnikontrolli seminarides, eksam koosneb teooriast ja kaasusest. Eksamile pääsemise eeldusteks on tsüsi läbimine, vähemalt 5 tunnikontrolli sooritamine positiivsele hindele, aktiivne osalemine vähemalt 7 seminaris. NÕUDENORMID : Lepingust taganemine §116 Lepingueelsed võlasuhtes § 115 http://www.digira.ee/wp-content/tootekataloog- data/100260/epub/OEBPS/Text/p5a-1.html TEEMA 1 LK 1-45 Võlaõigus kui õigusvaldkond Võlaõigus eraõiguse süsteemis 1 Üldosa - sätestatud tsiviilseadustiku üldosa seaduses (1994) 2 Eriosa moodustavad erinevad seadused

Õigus → Õigus
396 allalaadimist
thumbnail
65
doc

Meditsiiniajaloo konspekt

....................52 XII. 7. LOENG (37. õ-nädal): Evolutsiooniõpetus ja geneetika (arstiteaduse arengus)..........................55 XIII. 8. LOENG (38. õ-nädal): Meditsiin ja totalitarism ........................................................................59 Kronoloogia (20. sajand)......................................................................................................................... 65 Eksamihinne moodustub: 1. Osalemine seminarides (aktiivsus + 2 tunnikontrolli tulemused) ­ 25% 2. Kirjalik eksam (konspekti põhjal, kusjuures konspekt ega arvuti ei tohi eksami ajal laual ega kasutuses olla!) 75% Ken Kalling [email protected] 56 454 902 1 I. 1. LOENG (31. õ-nädal): Meditsiin vanaaja tsivilisatsioonides ja antiikmaailmas. ÜLDTENDENTSID LOODUSE / INIMESE KÄSITLEMISE AJALOOS Eluslooduse seletamisel ning loodusteaduste arengus on tooni andnud mõned

Meditsiin → Meditsiini ajalugu
49 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun