Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"trummelpidurid" - 14 õppematerjali

trummelpidurid on tihti endiselt kasutada handbrakes sest see on osutunud väga raske kujundada ketaspiduri sobivad ettevõtte auto, kui seda ei kasutata.
thumbnail
4
docx

Pidurdusjõu regulaatorid; Ketas- ja trummelpidurid

HÜDROPIDURID Ees- ja perekonnanimi Riho Rästas Kontrolltöö nr 2 ( AS ) (Pidurdusjõu regulaatorid; Ketas- ja trummelpidurid ) Õppegrupp: AS13 Kuupäev: 15.05.2014 1. Mis otstarve on pidurdusjõu regulaatoril? Vastus : Pidurdusjõu regulaator reguleerib sõiduki telje pidurdusrõhku sõltuvalt tema koormusest. Nii välditakse tühjal ja osaliselt koormatud sõidukil pidurimehanismide ülekoormamist. 2. Milline on tööpõhimõtte erinevus staatilisel ja dünaamilisel pidurdusjõu regulaatoril?

Auto → Auto õpetus
45 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Hüdropidurid

Põltsamaa Ametikool Hüdropidurid A2 Sami Laasi Kaarlimõisa 2010 Sisukord 1. TRUMMELPIDURID..................................................................3 1.1 Pidurimehhanism......................................................................3 1.2 Põhiosad................................................................................3 2. KETASPIDURID..............................................................................................4 1.1 Pidurimehhanism.............................................................................................4 1.2 Põhiosad....

Auto → Hüdropidurid
63 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Hüdropidurid

Kui trumm on muljumise kahe kingad, mis on sarnane tavalise ketta pidur, nimetatakse seda mõnikord "näputäis trummelpiduriga", kuigi selline pidurid on suhteliselt haruldane. seotud tüüpi pidur kasutab paindlikku vöö või "sagedusriba" ümbriste ümber väljaspool trumm nimega bänd pidur. Ajalugu: kaasaegne auto trummelpiduriga leiutati aastal 1902 Louis Renault, ehkki vähem kogenud trummelpiduriga oli kasutanud Maybach aasta varem. Esimesel trummelpidurid, kingad olid mehaaniliselt käitatakse hoovad ja vardad või kaablid. Alates 1930-ndate keskel kingad olid käitatakse õli surve väike ratas balloon ja kolvid (nagu pildil), kuigi mõned sõidukid jätkata puhtalt-mehaanilised süsteemid aastakümneid. Mõned kujundused on kaks rattasilindrid. Kingad trummelpidurid on kuluvad ja pidurid vaja kohandatakse korrapäraselt kuni kasutuselevõtt isereguleeriv trummelpidurid 1950. Aastal 1960 ja 1970 piduri trumlid kohta

Auto → Auto õpetus
105 allalaadimist
thumbnail
1
odt

Pidurid

Toimingud Rakvere Ametikooli garaazis sai olla 22.09- 26.09 2008. Garaazis õppisime pidureid ja saime neid remontida autodel. Algul õppisime teooriat ja pärast praktiseerisime. Pidureid sai remontida erinevatel autodel: Lada; Mazda. Ma remontisin enda autol pidureid.Ma võtsin tagant trumlid maha ja vaatasin et tagumised piduriklotsid ei oleks kulunud, siis võtsin esimesed pidurid lahti. Esimeste piduritega oli ka kõik korras. Selle nädalaga sain ma palju targemaks pidurite osas. Pidurid Ehituslikult on tänapäeva sõiduautodel kahte tüüpi pidureid, trummelpidurid ja ketaspidurid. Trummelpidureid kohtab harvemini, kuna nende efektiivsus on madalam, konstruktsioon on keerulisem ja töökindlus väiksem. Trummelpidureid kasutatakse reeglina tänapäevastel autodel tagaratastel, kuna umbes 65% pidurdusjõust langeb esipiduritele ja vaid 35% tagapiduritele ...

Auto → Auto õpetus
116 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Trummel- ja ketaspidurite võrdlus

Trummelpidurid Trummelpidur koosneb paigalseisvast pidurikilbist, mille küljes on piduriklotsid, piduri töösilinder jpm. Kogu selle paigalseisva osa kohal pöörleb piduritrummel, mis on kinnitatud auto ratta külge. Pidurivedeliku rõhk suunatakse piduri töösilindrisse, seal pannakse liikuma töösilindri kolvid, mille vastu toetavad piduriklotsid ja selle toimel surutakse piduriklotsid vastu trumlit. Selliselt toimubki ratta pidurdamine. Trummelpidurite puuduseks on nende ülekuumenemine pidurdamise ajal ja pikaajalisel ülekuumenemisel võivad klotside hõõrdekatted kaotada oma hõõrdevõime, mille tagajärjel pidurid lakkavad töötamast. Trummelpidurite juures loetakse pidurdamisel üheks tähtsamaks iseärasuseks pidurdusjõu suurenevat efekti, mis tekib auto liikumissuuna suhtes eesmisel piduriklotsil: trumli pöörlemisel pidurdamise ajal, haaratakse eesmist piduriklotsi h...

Auto → Auto õpetus
17 allalaadimist
thumbnail
2
xls

Veoautode hoolduskaart

6 Mootor: Kontrollida õlitaset 7 Kütusesüsteem: Vahetada kütusefilter ja õhutada kütusesüsteem 3 (Teostatakse 90000-se intervalliga veokitel) 8 Manuaalsed pidurinarred: Reguleerida. 10 9 Automaatsed narred: Mõõta käigud. 10 10 Trummelpidurid: Mõõta pidurikatete paksused. Täita tabel. 10 11 Ketaspidurid: Kontrollida katete paksust Scania Diagnos'i abil. Katete paksusel 60% 10 või vähem, teostada visuaalne kontroll 12 Pea- ja lisatuled: Kontrollida funktsioneerimist. Kontrollida automaatseid päevatulesid, 16 parktulesid, piduritulesid, ohutulesid, gabariidi-ja küljetulesid, suunatulesid.

Auto → Auto õpetus
57 allalaadimist
thumbnail
10
pptx

Liiklusohutus

60 = 0,83 km/h = 830 m/min 830 60 =13,8 m/sek (S.A.) Pidurite ehitus Sõiduautodel kasutatakse vedelikajamiga pidurisüsteemi. Pidurite tõhusust suurendatakse pidurivõimendiga. Pidurivõimendi rakendub tööle rõhkude vahe tekkimisel vaakumkambris . Piduri süsteem koosneb : piduripedaalist; pidurivõimendist; peasilindrist; piduritorudest; pidurivoolikutest; töösiliiidritest; piduriklotsidest. Sõiduauto pidureid võib olla kahte tüüpi: - trummelpidurid - ketaspidurid Ketaspidurid on tõhusamad , kui trummelpidurid . Kaasaegsetel autodel on kasutusel nn. ABS-pidurid . See süsteem väldib rataste blokeerumist ja on eriti efektiivne libeda teekatte korral. Kontroll: 10 . . .15 km/h järsul pidurdamisel peavad rattad blokeeruma . Pidurite ootamatu rikke korral tuleks kasutada järgmist tegevusjärjekorda : Piduripedaali mitmekordne vajutamine . Käikudega pidurdamine . Seisupiduri kasutamine . Pidurite efektiivsus määratakse :

Auto → Liiklusõpetus
38 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Traktor K-700 K-700A K701

diiselmootor JaMZ-238NB võimsusega 220 hj. Mootor käivitatakse elektrikäivitiga. Traktori käigukast võimaldab 16 käiku edaspidi (liikumiskiirused 2,82 - 30,8 km/h) ja 8 käiku tagurpidi (4,96 - 27,80 km/h). Traktori mõlemad veosillad on ühesuguse konstruktsiooniga kusjuures esisild on sisselülitatud pidevalt, tagasild aga vajadusel (näiteks transporditööde tegemisel) väljalülitatav. Traktori kõigil neljal rattal on pneumoajamiga trummelpidurid, seisupiduriks on mehhaanilise ajamiga lintpidur. Traktori raam koosneb sarniilselt ühendatud eesmisest ja tagumisest poolraamist. Esisild on raamile kinnitatud poolelliptiliste pikivedrude abil, tagasild aga jäigalt. Traktori pööramine toimub hüdrauliliselt eesmist ja tagumist poolraami teineteise suhtes pöörates. Traktoreid Kirovets K-700A ja K-701 toodeti paralleelselt alates 1970.-te aastate keskpaigast traktori K-700 asemel.

Põllumajandus → Põllumajandus
22 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Ketaspidurid

2. Ketaspidurid lk 3 3. Ketaspidur koosneb lk 4 4. Pidurikettad lk 5 5. Piduriklotsid lk 6 6. Pidurivedelik lk 8 7. Kasutatud materjalid lk 9 Ketaspidurid Ehituslikult on tänapäeva sõiduautodel kahte tüüpi pidureid, trummelpidurid ja ketaspidurid. Trummelpidureid kohtab harvemini, kuna nende efektiivsus on madalam, konstruktsioon on keerulisem ja töökindlus väiksem. Trummelpidureid kasutatakse reeglina tänapäevastel autodel tagaratastel, kuna umbes 65% pidurdusjõust langeb esipiduritele ja vaid 35% tagapiduritele. Ketaspidur või ketaspidurid on seadme sõiduki aeglustamiseks või peatamiseks. Piduri ketas (või rootor inglise keeles), tavaliselt valmistatud malmist ja

Auto → Hüdropidurid
100 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Pidurid spiker

Pidurisüsteemi ülesanne: võimaldada juhil auto kiirust vähendada ja vajadusel seisata. Pidurisüsteem muundab auto liikumise kineetilist energiat soojusenergiaks. Pidurisüsteemi moodustavad: pidurdusmehanism(tagab auto rataste pidurdamise), piduriajam(vähendab pidurdamiseks vajalikku jõudu). Pidurdussüsteemi põhiosad: piduripedaal, vaakumvõimendi, peasilinder, pidurdusjõu regulaator, piduriketas, piduritrummel. Peatumise teekond: reageerimise teekond+ pidurite rakendumise teekond + püsiva aeglustusega läbitud teekond. Pidurdusteekond: aeglustuse kasvu teekond + püsiva aeglustusega läbitud teekond. On olemas trummelpidurid(töösilinder, piduriklots, piduriklotsi hõõrdkate, piduritrummel, kolb, kolvi rõngastihend) ja ketaspidurid. Seisupidur: trossiga liigutatava hoova abil surutakse ketaspiduri sisemise trummelpiduri klotsid vastu trummlit. Pidurdusjõu regulaatoriga süsteem: vaakumvõimendi, vedeliku reservuaar, pidurdusjõu regulaator, esi-...

Masinaehitus → Kere ja alusvanker
76 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Pidurid

...........................................lk 2 Pidurikettad...................................................................lk 3 Piduriklotsid...................................................................lk 3 Piduriketastest ja nende "kõverdumisest".....................lk 4-5 Pidurid Üks olulisemaid auto komponente, mis aitab hoida auto plekid ja stanged sirgena ning autojuhi tervena. Ehituslikult on tänapäeva sõiduautodel kahte tüüpi pidureid, trummelpidurid ja ketaspidurid. Trummelpidureid kohtab harvemini, kuna nende efektiivsus on madalam, konstruktsioon on keerulisem ja töökindlus väiksem. Trummelpidureid kasutatakse reeglina tänapäevastel autodel tagaratastel, kuna umbes 65% pidurdusjõust langeb esipiduritele ja vaid 35% tagapiduritele. Pidurdades autot 90km tunnikiiruselt tõuseb klotside, ketaste ja trumlite temperatuur mõne hetkega kuni 800ºC. Selle temperatuurimuutuse peavad välja kannatama kõik pidurisüsteemi osad

Auto → Hüdropidurid
92 allalaadimist
thumbnail
39
pptx

Autondus Eestis

alumiiniumtorudest kandesõrestik on see, mis on iseloomulik Seven-tüüpi autodele, jõuülekandesüsteemi ning väliste kerepaneelide valik on rohkem maitse ning isiklike eelistuste küsimus. · ESTfieldide peamine doonorauto on Lada tema tugevuse ning järeleproovitud suure töökindluse tõttu. Seega võib ühe tüüpilise ESTfieldi esiosast leida Lada käändteljed, 98 mm PCD rummud, lühendatud rooliõlakud ning pidurikettad; tagaosast aga Lada tagasilla ning trummelpidurid. Mootori ja käigukasti valik on kliendi otsustada. Senini on edukalt õnnestunud Audi, Alfa Romeo, Toyota, BMW, Moskviti, Nissani, Fordi, Volvo, Chevrolet' ja Lada mootorite kasutamine. Võidusõidutehnika toodab ise või hangib oma partneritelt vedrustuskomponente, klaasplastist (GRP) ja alumiiniumist kerepaneele ning kõikvõimalikke lisatarvikuid. · NOBE

Auto → Auto õpetus
8 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Autod - Traktorid 1 eksamiküsimused koos vastustega

Tavaliselt juhitakse neid samade pedaalidega ja kasutatakse samu pidureid, mis sõites. Siia on lisatud lukustusseade, mis hoiab pedaale sundpidurdusasendis. Kuid kaasajal ehitatakse traktoritele juba eraldi töötavad seisupidurid, mida juhitakse kabiinist käsihoova või elektroonika+hüdraulika abil. 44. Pidurimehhanismid: autode trummel- ja ketaspidurid; traktorite lint-, klots- ja ketaspidurid. Pidurimehhanismide karakteristikud. Traktoritel kasutatakse kolme piduritüüpi: lintpidurid, trummelpidurid ja ketaspidurid. Lintpidureid võib jagada veel kaheks: lihtsad ja ujuvad pidurid. Esimesel juhul rakendatakse pedaali jõud lindi ühele otsale, teisel juhul aga rakendub jõud lindi mõlemale otsale. Lintpidureid kasutatakse üldiselt seisupiduritena, kuid väiksematel ratastraktoritel töötavad nad ka sõidupiduritena. Pidurdavad hästi, kuna pidurdamise ajal keritakse linti ümber trummli. Suurimaks puuduseks on, et neid on halb jahutada. Trummelpidurid võivad olla nii

Auto → Autod-traktorid i
135 allalaadimist
thumbnail
92
docx

Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014

rõhk (OM korral) või vaakuumpump (DM korral). Vaakuumvõimendi kasutab tekitatud hõrendust (0,5 ... 0,9 bar). Võimendi täiendav jõud suureneb proportsionaalselt juhi poolt rakendatud jõule kuni hetkeni, mil pidurid rakenduvad. Sellest hetkest alates võimenduse tase ei suurene enam. Tekitab kambrisse vaakumi, kui vajutad piduripedaali siis avaneb klapp ja vaakum imeb õhku sisse muutes ka piduri vajutamise kergemaks. 86. Trummelpidurid Tööpõhimõte Tänapäeval kasutatakse liht-trummelpidurit (simplex brake), millel on kaksiksilinder, üks aktiivne ja teine passiivne klots. Trummelpidur on ühtlasi ka seisupidur. Lihttrummelpidur Lähtudeshõõrdetegurist( = 0,38) onlihttrummelpiduripidurdusjõu tegur C*=2 Lihtpiduripuudused: · aktiivsejapassiivseklotsipidurdavatoimesuu rerinevus

Auto → Autod-traktorid i
61 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun