Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"tippjuhtidele" - 22 õppematerjali

tippjuhtidele on olulisemad teenistusega kaasnevad soodustused, võimalus teha head ja olla otsustamise juures.
thumbnail
1
odt

Tiina Saar – Kuidas võita maailma parim töökoht (kutsekool)

kirjutanud raamatu ,,Kuidas võita maailma parim töökoht". 2006. aastast töötab Saar tööjõuturus koolitajana ning just see raamat on põhjalik ülevaade koos näidete ja spetsialistide arvamustega, mismoodi luua karjääri alates töötuksjäämisest kuni sa oled rahul kõigega nii töös kui ka eraelus. Raamat sobib eriti neile, kes on värskelt lõpetanud kooli, olnud juba töötu pikemat aega ilma, et arendaks ennast edasi. Või isegi tippjuhtidele, kes tunnevadki end ainult töölisena, kuna pole mõistlik pühendada 80% ärkveloleku ajast töö peale ning ,,kustutada" enda elust sõbrad ja lähedased. Kokuvõtvalt aitab raamat esimeses peatükis leida teed iseendasse ning enda loomusesse nagu oli toodud näiteks humoorikas mõistulugu jumalatest, kes pärast Maa loomist otsisid kohta, kuhu end inimeste eest peita ning lõpuks leiti lahendus: Pikka aega oli vaikus. Kõik mõtlesid

Muu → Karjäärinõustamine
19 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Stabiilse ja kompetentse tippteenistuse võimalikkusest Eestis

kulgeksid uuendused kergesti ja ilma probleemideta. Eesti avalikku teenistust iseloomustab väga kõrge detsentraliseerituse aste või keskse koordineerimise puudumine. Eesti tippjuhid on ise vastutanud oma karjääri ja enesearendamise eest. Kuna meil ei ole välja kujunenud püsivat ja elitaarset ametnikkonda on töötajate liikuvus avaliku ja erasektori vahel suur. Selline voolamine ei aita kaasa identiteedi säilitamisele, kuid samas ei lase süsteemil stagneeruda. Tippjuhtidele on olulisemad teenistusega kaasnevad soodustused, võimalus teha head ja olla otsustamise juures. Sageli ei tähenda ametikohale astudes juhtidele see karjääriotsust, vaid lihtsalt juhust ja võimalust enda arendamiseks. Ja see viib juba töökoha vahetamiseni, kuna vana ammendab ennast. Liikumine erasektorisse on põhjustatud meediast, riigi hoiak, erasektori väiksem töökoormus, võimalus olla ise peremees. Selline liikumine viitab sellele, et praeguste

Ühiskond → Avalik haldus
16 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Strateegiline juhtimine - eksamiküsimused

b. Prognostilisel planeerimisel võetakse arvesse sise- ja väliskeskkonna informatsioon c. Tavapärasel finantsplaneerimisel rakendatakse konsultante Strateegiline juhtimine – EKSAM d. Tavapärasel finantsplaneerimisel rakendatakse stsenaariume e. Tavapärase finantsplaneerimise oluliseks sisendiks on ennustused 16.Strateegilise juhtimise viimases faasis on strateegiline informatsioon kättesaadav a. Tippjuhtidele, kes vastutavad otsustamise eest b. Keskastmejuhtidele c. Esmatasanid juhtidele (tööjuhtidele) d. Kogu organisatsiooni liikmeskonnale e. Ainult nendele, kes vastutavad strateegia elluviimise eest 17.Eesmärgistatud tegevusplaan, mis sobitab organisatsiooni vahenditest, struktuurist ja kultuurist tulenevad tugevused ja nõrkused, pidevalt muutuvate väliskeskkonnast tulenevate võimaluste ja ohtudega on … a. Eelarve b

Majandus → Juhtimine
44 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Personalijuht

Millised on karjäärivõimalused ja tulevikuväljavaated? Tänapäeval ei saa ükski suurem organisatsioon läbi personalitöötaja või -juhita. Suuremates ettevõtetes võidakse vajada personalijuhile ka abijõudu ­personalispetsialiste. Väikemates ettevõtetes suudab personalijuht teha lisaks personalitööle ka raamatupidamis- ja sekretäritööd. Karjääriredelil võib personalitöötaja tõusta strateegiliseks personalijuhiks, kes on partner nii keskastme- kui ka tippjuhtidele. Mõnedest tunnustatud personalijuhtidest on saanud arendus- või teenindusjuhid. Mõnedes organisatsioonides kuuluvad personalijuhid juhatusse või tippjuhtkonda Sarnased ametid: teenindusjuht, arendusjuht, konsultant, kvaliteedijuht. Sissetulek ja soodustused Üldjuhul makstakse personalitöötajatele kuupalka, millele võivad lisanduda tulemuspalk, lisatasud ja boonuspaketid (nt mobiiltelefoni kasutamise või transpordihüvitis). Kavandamis- ja korraldamisoskused Analüüsioskus

Ametid → Sekretäriõpe
35 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Strateegiline juhtimine eksam

planeerimisel b. Prognostilisel planeerimisel võetakse arvesse sise- ja väliskeskkonna informatsioon c. Tavapärasel finantsplaneerimisel rakendatakse konsultante d. Tavapärasel finantsplaneerimisel rakendatakse stsenaariume e. Tavapärase finantsplaneerimise oluliseks sisendiks on ennustused 16.Strateegilise juhtimise viimases faasis on strateegiline informatsioon kättesaadav a. Tippjuhtidele, kes vastutavad otsustamise eest b. Keskastmejuhtidele c. Esmatasanid juhtidele (tööjuhtidele) d. Kogu organisatsiooni liikmeskonnale e. Ainult nendele, kes vastutavad strateegia elluviimise eest 17.Eesmärgistatud tegevusplaan, mis sobitab organisatsiooni vahenditest, struktuurist ja kultuurist tulenevad tugevused ja nõrkused, pidevalt muutuvate väliskeskkonnast tulenevate võimaluste ja ohtudega on ... a. Eelarve b. Tegevusplaan

Majandus → Strateegiline planeerimine
21 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Situatsiooni ülesanne - Adidas vs Nike

Nike kasutas ilmselt ka rühmaotsustamist ja üleüldse oli neil tootearenduses 100 töötajat! Adidasel aga ilmselt need asjad puudusid või olid väikese osatähtsudega. Arendati aind tippsportlaste jooksukingi ja ei suudetud enam korraga hakkata looma suures valikus uuenduatud tooteid ja laiendada oma tegevust teistele spordialadele. Nike edu tagas ilmselt rühmaotsustamine (millised?), loodi rühm kes tegi uurimis tööd turu olukorra kohta ja andis tippjuhtidele pädevat infot otsuste langetamiseks. Tähtsamate otsuste 1 xxxxx langetamiseks võidi teha ka ajurünnak. Kutsuti loomingulised ja arukad inimesed kokku - tehti ajurünnak ­ pakuti välja hästi palju ideid kuidas uusi tooteid turule tuua ja kuidas neid arendada. Tehti ajurünnakust kirjalik kokku võtte ja saadeti need asjalikele inimestele meili

Majandus → Juhtimis alused ja...
137 allalaadimist
thumbnail
12
pdf

Sissejuhatus Suhtekorraldusse (Kordamine Eksamiks)

• Need on strateegiliselt planeeritud (plaanipärane tegutsemine) • Need on kiired, täpsed, otsekohesed, õiglased ja sõbralikud Advertising ehk reklaam - tasutud & kontrollitud sõnum Publicity ehk avalik tähelepanu - tasuta & kontrollimatu (kujuneb inimeste hinnangutest) Ajakirjanike ootused: • Usaldatavus • Avatus, ausus ja kiirus (info pakkumisel) • Suhtekorraldaja kättesaadavus • Partnerlus, koostöö ja tippjuhtidele ligipääs Tihti esinevad probleemid: • Suhtekorraldaja ei tunne oma organisatsiooni & tööülesandeid • Liiga ettevaatlik ja aeglane meediaga suhtlemisel • Pudrutamine • Bürokraatlik suhtlemine (nt. ajakirjanike jooksutamine) Avalikusega suhtlemise viisid: • Pressiteade • Brošüür • Otsepostitus !3 • Uudiskiri

Muu → Sissejuhatus suhtekorraldusse
15 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Gorbatšovi aeg NSV Liidus

Loodi salastatud linnad. 1993. aastal oli neid 100 ümber. 80- ndate algul valdas tõepärast infot ainult KGB. Poliitbüroos ületas liikmete keskmine vanus 70 eluaastat. Nad polnud seetõttu võimelisedki iseseisvaks analüüsiks - ei vanuse ega hariduse tõttu. 80- ndate algul kujunes KGB nii info andjaks kui ka analüüsijaks. Ainult KGB teadis seetõttu, kuivõrd mäda kõik on. Nad mõistsid, et jõud võidurelvastumiseks hakkavad hääbuma. NSV Liidu tippjuhtidele oli rängaka löögiks 1983. aasta märtsis USA presidendi Roland Reagani kõne, kus ta kuulutas välja tähesõdade programmi. See programm oleks teinud kahjutuks 90 % kõigist tuumajõududest. Kui Breznev suri nov 1982, oli end intriigidega etteotsa võidelnud Juri Andropov. Oli 69-aastane, 15 aastat töötanud KGB ülemana. Andropov püüdis 1983. a alustada reforme, et silmapaistvat mahajäämust vähendada/ pidurdada. 1983. a suvest juhtis Andropov riiki Kremli haiglast

Ajalugu → Ajalugu
43 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Juhtimisstiilid referaat

eest, arendada organisatsiooni strateegiliselt ja arvestada väliskeskkonna muutusi (Levalt 2010). Keskastme juhtide ülesandeks on tegelda strateegiast lähtuvate kindlate tegevuskavade väljatöötamisega ja allpool saavutatud tulemuste kokkuvõtmisega. See on eeskätt spetsialistide tegevuse suunamine (Alas 1999). Esmatasandi juhi ülesanneteks võib pidada üksiktoimingute elluviimist ja seejärel nende kontrollimine. Seega, kui vaadelda ettevõtte siseselt, siis alluvad keskastme juhid tippjuhtidele ja esmatasandi juhid keskastmejuhtidele. Tippjuhtidel on ka suurem esindusroll kui keskastmejuhtidel. 2. Juhtimisstiilid Kuna juhi töö tulemused sõltuvad eelkõige sellest, kuidas tal õnnestub endale alluvad inimesed organisatsiooni eesmärkide täitmise nimel tööle panna, on väga palju tähelepanu pööratud erinevate juhtimisstiilide uurimisele (Alas 1999). Juhtimisstiile on uuritud juba üle poole sajandi, mille jooksul on algseid stiile ja koolkondi täiendatud

Majandus → Juhtimise alused
83 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Sissejuhatus suhtekorraldusse

ole see,et me vaid teeme pressiteateid vaid kuulame ka ajakirjanikke, et miliseid lugusid nad ootavad jne. ostetud, väljateenitud, omakanalid reklaam ­ tasustud, kontrollitud sõnum. väljateenitud ­ tasuta, kontrollimatu(kolmanda osapoole heakskiit) head meediasuhted: kiire, täpne, otsekohene, õiglane, sõbralik ajakirjanike ootused suhtekorraldajatele: usaldatav, kiire, info pakkumisel avatud kiirus, avatus, ausus suhtekorraldaja kättesaadavus ligipääs tippjuhtidele partnerlus, teadlikkus põhilised probleemid: suhtekorraldaja ei tunne enda organisatsiooni liiga ettevaatlik ja aeglane meediaga suhtlemisel pudrutamine e ebaselged vastused, probleemidest kõrvalehiilimine, vigade eitamine, olude varjamine bürokraatlik suhtlemine. reaktiivsed meediasuhted ajakirjanike küsimustele vastamine viis ja kiirus vaenulikud küsimused ­ ei kommenteeri ei ole vastus! see võib näidata et midagi on varjata.

Meedia → Suhtekorraldus
21 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Ettevõttete ja asutuste edukas juhtimine ja selle mõjurid

Ettevõttete ja asutuste edukas juhtimine ja selle mõjurid. Juhtimine on inimeste ja kollektiivi püüdluste teadlik suunamine ja kooskõlastamine, et tagada organisatsiooni või selle osa käsutuses olevate ressursside otstarbekat ühendamist eelnevalt kavandatud eesmärkide saavutamisel, arvestades nii sisemisi, kui ka väliseid mõjureid. Üks tähtsaim mõjur on ettevõtte juht ise. Juhtimise edukus sõltub palju juhi kompetentsusest millest tähtsamad on eelkõige meeskonna juhtimise oskus ja mõjutamisvõime. Pole vähem olulised ka juhi intellektuaalsed omadused näiteks nagu loogiline mõtlemine, teooria tundmine ja selle praktikasse rakendamis oskus. Juhi edukus on seotud paljude erinevate aspektidega. Edukusega on seostatud inimese üldvõimekust kui ka isikuomadusi, kuid kindlat seost nende vahel ei ole suudetud leida. Kompetentsid on omaduste kompleksid, avalduvad inimeste mõtetes ja hoiakutes, kuid ka käitumises. Ainult mõtlemisest ei piisa, et...

Majandus → Majandus
250 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Juhi erinevad rollid

piirkondlikud juhid) juhid töötavad välja strateegiliste sammude detailid oma allüksustes ja rakendavad strateegilist plaani madalamal tasandil. (Leimann 2003:24) Juhi erinevad rollid 7 2.1 JUHTIMISTASANDITEL ERINEVAD ROLLID Juhte liigitatakse tasandite järgi kolmele tasanile: tippjuhid, keskastmejuhid ja esmatasandi juhid. Ettevõtte siseselt vaadates alluvad keskastmejuhid tippjuhtidele ja esmatasandi juhid keskastmejuhtidele. Sidepidaja rollis tegutsevad üldiselt tipp- ja keskastmejuhid.Samuti täidavad tippjuhid esindaja rolli rohkem kui esmatasandi juhid.Informatsiooni levitamise ja kogumisega tegelevad kõik juhid vastavalt oma juhtimistasandile. Juhid täidavad oma tasandil kõiki rolle,kuid ajakulu ja osatähtsus on erinev. Tippjuhi ülesandeks on firma tegevuse üldine ja põhimõtteline suunamine ning kooskõlastamine.

Majandus → Juhtimise alused
206 allalaadimist
thumbnail
34
docx

Suhtekorralduse eksamiteemad.

Online meedia – Org.veebilehed,blogid,sotsiaalmeedia, online väljaanded Ostetud,väljateenitud,omakanal Reklaam - tasutud, kontrollitud sõnum Väljateenitud - tasuta, kontrollimatu Kolmanda osapoole heakskiit Omakanalid  Head meediasuhted Kiire (fast) Täpne (factual) Otsekohene (frank) Õiglane (fair) Sõbralik (friendly)  Ajakirjanike ootused Usaldatav, kiire, info pakkumisel avatud Kiirus, avatus, ausus Suhtekorraldaja kättesaadavus Ligipääs tippjuhtidele Partnerlus, teadlikkus  Põhilised probleemid - Suhtekorraldaja ei tunne oma organisatsiooni - Liiga ettevaatlik ja aeglane meediaga suhtlemisel - Pudrutamine (ebaselged vastused, probleemidest kõrvalehiilimine, vigade eitamine, olude varjamine) - Bürokraatlik suhtlemine  Reaktiivsed meediasuhted Ajakirjanike küsimustele vastamine Viis ja kiirus! Vaenulikud küsimused – “ei kommenteeri” pole vastus!

Meedia → Suhtekorraldus
34 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Infosüsteemid, äriprotsess

Üldise suuna ennustamine. Uute mustrite avastamine. Eeskätt kasutatakse uute ärivõimaluste avastamiseks. 54. Mida võimaldavad otsustamise tugisüsteemid? - Mudelite ja andmete kombineerimine koos kasutaja kaasamisega. Võimaldab andmetega manipuleerida. Võimaldab kohanduda konkreetse situatsiooniga. Parem arusaamine mudelist ja probleemist, mida mudel kirjeldab. 55. Mis on iseloomulik digitaalsetele töölaudadele ja milleks on nende kasutamine hea? - Algselt tippjuhtidele suunatud. Tänapäeval suunatud kõigile töötajatele, lisaks koostööpartneritele, klientidele. Kiire juurdepääs aktuaalsele infole ja juhtimisaruannetele. Kasutajasõbralik, palju graafilisi elemente. 56. Mis on iseloomulik intelligentsetele süsteemidele? - Kogemuste mõistmine ja nendest õppimine, oskus tõlgendada mitmetähenduslikke või vastuolulisi teateid, kiire ja edukas reageerimine uutele situatsioonidele. 57. Milleks kasutatakse ekspertsüsteeme

Infoteadus → Infoallikad ja infootsing
10 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Juhtimise alused, I KT

kontrollida, seega seisneb tegevus põhiliselt tehniliste täitjate suunamises ja kontrollimises. Tsiteerides Dafti, väheneb planeerimisele, kontrollimisele ja organiseerimisele kuluv aeg juhtimistasanditelt ülalt allapoole. See tähendab tippjuhid planeerivad , organiseerivad ja kontrollivad kauem kui keskastme ja esmatasandi juhid. Seega aga esmatasandi ja keskastme juhtidele kulub rohkem aega eestvedamisele kui tippjuhtidele. 4. Juhtide klassifikatsioon juhtimisvaldkondade järgi Juhtimisvaldkondade järgi jagunevad juhid järgmiselt: · Finantsjuhid · Turundusjuhid · Personalijuhid · Operatsioonijuhid · Haldusjuhid · Muud juhid. Finantsjuht tegeleb otseselt organisatsiooni finantsressurssidega. Ta on vastutav finantsarvestuse ja investeeringute eest. Operatsioonijuht vastutab nende süsteemide loomise ja juhtimise eest, mis annavad

Majandus → Juhtimis alused ja...
98 allalaadimist
thumbnail
34
docx

Strateegiline juhtimine

Allhange (outsourcing) - teatud tegevuste sisseostmine. Vastandtegevus vertikaalsele integratsioonile. Strateegiline liit (strategic alliance) - formaalne koostöö kokkulepe kahe või enama ettevõtte vahel ühise eesmärgi saavutamiseks. Ühisettevõte (a joint venture) - iseseisev juriidiline isik, mida omavad ja kontrollivad strateegilise liidu partnerid. Diversifitseerimise põhjused ­ Ettevõtte kasv (eriti kahaneval turul) ­ Luua tippjuhtidele huvitavaid väljakutseid ­ Tasakaalustada äririske (vastastsüklilised ärid) ­ Sünergia (economies of scope) ­ Uue ärikontseptsiooni loomine ­ Turujõu suurendamine ­ Imiteerimine Diversifitseerimistest · Kas uus ärivaldkond on vähemalt sama atraktiivne kui olemasolev? · Kas sisenemiskulud õigustavad ennast? · ! Kas tegutsemine vanas ja uues ärivaldkonnas ühise ettevõttena annab parema tulemuse kui eraldi ettevõtetena? Laienemine võib olla

Majandus → Juhtimine
62 allalaadimist
thumbnail
30
docx

Juhtimise alused

bürokraatia jäi aga omandas pehmema käsitluse, hakati tegelema inimsuhete ja moriveerimisega, väärtustatakse töötajaid, mis soodustab nende initsiatiivi, nõuab juhtidelt töötajate suhtes õiglast kohtlemist, rõhutatakse töötajate rahulolu ja meeskonnatöö olulisust, soodustatakse töötajate arengut, kvaliteedi kontroll 13) Millised juhtide põhilistest oskustest on olulisemad tippjuhtidele, millised esmatasandi juhtidele? Tehinilised oskused (keskaste), kontseptuaalsed oskused (tippjuht) ja suhtlusoskus (keskaste) 14) Osakonnajuhataja alluvale: "Sinu kuu müügiplaanist on täitmata 15%. Plaani mittetäitmisel jääb Sul saamata selle kuu preemia. Lisaks tuleb sellevõrra suurendada Sinu järgmise kuu plaani, et täita kvartali eesmärke. Millised on Sinu ettepanekud edasisteks tegevusteks, et püsida plaanitäitmisega graafikus

Majandus → Juhtimine
40 allalaadimist
thumbnail
23
docx

Klassikalised, neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria

Churchman erinevate valdkondadega nagu raamatupidamine, juhtimisteadus, linnade planeerimine, haridus, vaimne tervis, kosmoseruumi kasutamine , rahu ja konflikti uuringud. C.W. Chuchman'i naine Gloria Churchman on öelnud oma abikaasa kohta: ,,Akadeemiline filosoofia oli talle rahuldust pakkuv. Ta nõudis, et filosoofial oleks maailma jaoks tähendus. Ta tahtis viia juhtimisteadusse eetilise dimensiooni. Ta tegi oma tööks meelde tuletada kõigile tippjuhtidele, et neil on eetiline vastus." C.W. Churchman kui õpetaja ja lektori kohta on öeldud, et ta oli väga põnev ja erutav lektor ning tal oli õpilasi üle maailma. 2.1. Eesmärgiline juhtimine. Eesmärgiline juhtimine sai alguse möödunud sajandi keskel. Selle autoriteks loetakse eelkõige Douglas McGregorit ja Peter Druckerit. Enne II Maailmasõda domineerisid USAs juhtimises Taylori ja Fordi põhimõtted. Peter Drucker, kes tuli Euroopast Ameerikasse, käsitles juhtimist filosoofilisemalt

Majandus → Juhtimise alused
155 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Finantsjuhtimine ja investeeringute analüüsi konspekt

Põhjuseks see, et investorid ootavad omakapitalilt märkimisväärset kasumit. Lisaks saab laenuintressi maha arvata maksustatavast kasumist. Mis omakorda muudab selle odavamaks. Kuna firma maksab laenuintresse tagasi mingi perioodi jooksul peale laenu saamist, siis arvestades inflatsiooni teeb ta seda veelgi odavama rahaga, mis alandab samuti võõrkapitali hinda. Samas peab finantsjuht allika valikul arvestama mitmete muude asjaoludega. Probleemiks võib olla see, et tippjuhtidele või omanikele ei pruugi meeldida võlakoormuse suurenemine, sõltumata laenuhinnast. Tavaliselt on see probleemiks vanemates firmades või kus omanikud või juhid on pikaajalise staaziga ning seetõttu suhtuvad laenukasutamisse konservatiivselt. Kuna nende peamine huvi on säilitada mõõdukad ja stabiilsed sissetulekud. Riskialtimad on tavaliselt börsi ettevõtted, kus finantsjuhil on õigus tasakaalustada võlglaseks jäämise risk

Majandus → Finantsjuhtimine ja...
199 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Juhtimine, juhtimisaluste eksami vastused

korraldamine, organisastiooni põhitegevusega seonduvate erialateadmiste valdamine jne · Suhtlusoskus ­ oskus motiveerida inimesi, lahendada konflikte, korraldada meeskonnatööd jne · Kontseptuaalsed oskused ­ võime luua üldkäsitlus organisastioonist ja tema kohast ümbritsevas keskkonnas Tehnilised oskused on tähtsamad väikese ettevõtte tippjuhile ning kontseptuaalsed oskused suurte ettevõtete tippjuhtidele. Juhi töö teeb keeruliseks see, et ta on enamasti samaaegselt nii ülemus kui ka alluv. Juhile annavad aru talle alluvad töörühmad, ta ise omakorda annab aru tasand kõrgemale. Edukad juhid mõistavad organisastiooni kui terviku funktsioneerimist, selle erinevate osade seoseid ja vastastikust toimet. Seega ei pea edukad juhid olema valdkonna erialase ettevalmistusega. Juhi ametis peetakse oluliseks töökust, isiklikku eeskuju, riskijulgust ja ka reeglite rikkumist

Majandus → Juhtimine
23 allalaadimist
thumbnail
42
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse

organisatsiooni jaoks konkurentsieelise loomine: infosüsteem, kus vahetatakse infot klientide/tarbijate ja/või pakkujatega muutes sellega suhete olemust infosüsteem, kus luuakse efektiivsemat andmekasutust ja seeläbi koostoimimist organisatsiooni väärtust lisavates protsessides infosüsteem, mille vahendusel on võimalik luua, turustada ja kätte toimetada infol põhinevaid uusi või täiustatud tooteid või teenuseid infosüsteem, kus pakutakse tippjuhtidele infot organisatsiooni strateegia loomiseks ja rakendamiseks Infosüsteemi strateegia või strateegilise plaani puhul on tegemist infosüsteemi arenduse kontseptsiooniga - põhikirjaga infosüsteemi reglementeeritud arendamiseks ettevõttes. Infosüsteemi arenduse kontseptsioon võiks sisaldada järgmisi osi: taust - infosüsteemi praeguse olukorra kirjeldus, muudatusvajadus ja võime arendust teostada

Informaatika → Infoharidus
54 allalaadimist
thumbnail
52
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria

organisatsiooni jaoks konkurentsieelise loomine: · infosüsteem, kus vahetatakse infot klientide/tarbijate ja/või pakkujatega muutes sellega suhete olemust · infosüsteem, kus luuakse efektiivsemat andmekasutust ja seeläbi koostoimimist organisatsiooni väärtust lisavates protsessides · infosüsteem, mille vahendusel on võimalik luua, turustada ja kätte toimetada infol põhinevaid uusi või täiustatud tooteid või teenuseid · infosüsteem, kus pakutakse tippjuhtidele infot organisatsiooni strateegia loomiseks ja rakendamiseks IT strateegia Visioon, kuidas organisatsiooni nõudmist info ja IT-süsteemide järele infotehnoloogiliselt toetatakse ­ "IT pakkumine" ja kuidas organisatsiooni IT võimaluste ja ressursside (riistvara, tarkvara ja telekommunikatsioon) ning teenustega (süsteemiarendus, kasutajatugi jne) varustatakse Põhitähelepanu tehnoloogiale tehtavate kulutuste optimeerimisel ja kuidas organisatsiooni kliendid ja töötajad

Informaatika → Sissejuhatus...
329 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun