katalüsaatoris. Tulemuseks on tahmafiltrisse sisenevate heitgaaside kõrgem temperatuur, mis põletabki ära filtrisse kogunenud tahma. Heitgaaside temperatuuri tõstmiseks lülitab BSI plokk tööle ka mõningad elektritarbijad (tingimusel, et aku pinge ei langeks alla 12,8V), et suurendada mootori koormust. Tavalises tööprotsessis võib samuti toimuda tahmaosakeste regenereerimine: see juhtub siis, kui tööprotsessis heitgaaside temperatuur filtris tõuseb 450°C. Tahmafilter ongi arvestatud sellisele tavaregenereerimisele auto kasutusprotsessis. Kui aga auto sõidab linnatingimustes, võib juhtuda, et lühikeste sõidutee pikkuste tõttu regenereerimine kas ei käivitu või jääb pooleli. Juhul, kui heitgaaside madala temperatuuri tõttu või mõnel muul põhjusel on tahmafiltrisse kogunenud palju tahma, süttib hoiatustuli (piktogramm), teatades juhile, et auto tuleks lähiajal (100 km läbisõidu jooksul) viia