Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"simpel" - 15 õppematerjali

simpel

Kasutaja: simpel

Faile: 0
thumbnail
1
docx

SIHTGRUPID

SMART(TELE2 ­ sinised reklaamid), SIMPEL(EMT ­ enamus punaste kirjadega reklaamid) Neid kõnekaarte kasutavad need kliendid, kes ei soovi end lepinguga siduda. Simpeli ja Smarti peamine sihtgrupp on noored(RÄÄGI PALJU JAKSAD!, NOORED ON HUKAS!, TOPELT SIMPEL!, SUVEL ON EMT INTERNET SULLE POOLE SOODAM!, SURFA PALJU JAKSAD!, VÕTA INTERNET KÕIKJALE KAASA! Jne). Sellel sihtgrupil on oluline kulude hoidmine kindla kontrolli all ­ kui lapsevanem annab lapsele kuuks ajaks 100kroonise kõneajakaardi, ei saa laps "kogemata" rääkida 300 krooni eest. Argument on ka kuumaksu puudumine ­ maksad ainult kõnede eest. Kliendile on tähtis kuumaksu puudumine ja võimalus tasuda vaid tehtud kõnede eest. TELE2 (ülejäänud loosungid)

Meedia → Reklaam
32 allalaadimist
thumbnail
26
doc

Raamatupidamise aastaaruanne näidis

MAJANDUSAASTA ARUANNE aruandeaasta algus: 01.01.2008 aruandeaasta lõpp: 31.12.2008 ärinimi: AS Simpel registrikood: 999888777 tänav: Kuuse 4 linn: Tallinn postisihtnumber: 11222 maakond: Harjumaa telefon: +372 xxxxxxxx faks: +372 xxxxxxxx e-posti aadress: [email protected] veebileht: www.firma

Majandus → Raamatupidamine
89 allalaadimist
thumbnail
11
pptx

Eesti sportlased

Olümpiavõitjate autahvel Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level Simpel Session Simpel Session on Euroopa suurim ekstreemspordivõistlus, mis toimub iga aasta alguses Tallinnas. Kohal on maailma esirulatajad ja BMX sõitjad. Esimene Simpel Session leidis aset Tartus 2001. aastal, kui avati Tähtvere skatepark. See korraldati umbes 10 000 krooniga, kuid 2010. aasta Simpel Sessioni eelarve oli ligikaudu juba 4 miljonit krooni. Simple Session Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level Andrus Veerpalu

Sport → Sport
4 allalaadimist
thumbnail
21
pptx

Uue riigi arhitektuur, kujutav kunst, Vana-Egiptus

Third level Fourth level Fifth level (Hathori tempel) Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level (Abu Simpel seest) Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level Kuningate org Turvalisusem Vähem silmapaistev Sügavad ja kitsad käigud Kaljuhauad Click to edit Master text styles Second level

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
8 allalaadimist
thumbnail
1
doc

EMT

aprillil alustas Eesti-Rootsi-Soome ühisettevõttena tegevust EMT. Juunis sai Eestis mobiiltelefoniga rääkida esimene NMT 450 klient. 1993. aasta Käiku rakendati esimesed GSM-tugijaamad Tallinnas, mis toimisid Soome TELE 1994.aasta EMT reorganiseeriti kolme aktsionäriga aktsiaseltsiks. Novembris saavutas EMT 1997. aasta majandustulemuste põhjal 3. koha Eesti majandusliidrite konkursil TOP 100. Detsembris tõi EMT turule ettemaksuga kõnekaardi Simpel. 1999. aasta alguseks oli EMT klientide arv 152 500 ning esimese kvartali jooksul Tegevusvaldkond: mobiilsidevõrkude ja - süsteemide loomine ja haldamine ning nendega seotud teenuste tootmine Kaubad ja teenused: Mobiilid, kõneteenused, sõnumid, internet, helistamine välismaal, lisateenused. Sülearvutid, digikaamerad, lcd-telerid, videokaamerad, hooldus, lauatelefonid, kullerteenus, interneti kasutamine, Turg: Majandusnäitajad emt on turul väga kõva tegija.

Majandus → Majandus
37 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Sport kui aken maailma

üle terve ilma ja igaüks neist räägib oma kogemustest meie riigis ka teistele ja nii tekib ühe rohkem inimesi,kellel on huvi meie riigi vastu.Miks peaksid tavalised külaelanikud investeerima krossiradade rajamisse?Peamine eesmärk võiks neil olla tahe ennast maailmas nähtavaks teha ja oma kodumaale kuulsust tuua. Motokrossiüritused võib panna ekstreemspordivõistluste nime alla nagu ka Eestis juba mitmendat aastat tiumuva võistluse Simpel Session.See võistlus paneb meie murukamaral üksteisega mõõtu võtma tippklassi BMX* mehed,rulatajad ja rulluisutajad.Traditsiooniks on saanud,et üheltki korraldatavalt jõukatsumuselt ei puudu mõni särav staar.Näiteks Tony Hawk,maailma parim profirulataja,kes on Eestit esile tõstnud nii mõneski oma teleintervjuus.Meiegi BMX sõitjad on saavutanud suurepäraseid tulemusi isegi maailmatasemel,mis samuti osutavad riigile teene ja teevad tasuta reklaami.

Eesti keel → Eesti keel
263 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Inglise keelne ettekanne bmx sõitjatest

Games, and also finishing eighth grade and finally being in high school. Garrett's riding style is big and smooth, and he's not afraid to put it all on the line to impress the judges at contests. Garrett is fearless in his riding, and that attitude has gained him a lot of notice in the BMX world in the past year. Now Garrett is competing side by side with the guys he's always looked up to. He won Simpel Session year 2008 and 2009. Hometown: Toms River, New Jersey Birthdate: August 02, 1990 Sponsors: Nike 6.0, Premium, Vitamin Water, Staff BMX, Knight, Deadline Crew Dave Mirra We can call Dave Mirra a BMX legend. Mirra has achieved ionic status of the world BMX. At the age of four most kids in Syracuse, New York were still playing around on their tricycles. Mirra, on the other hand, was riding the streets on

Keeled → Inglise keel
4 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Smilers

· 2005: Aasta Raadiohitt 2005 "Käime katuseid mööda" · 2007: Aasta Raadiohitt 2007 "Üle tumeda vee" · 2008: Aasta Ansambel 2008 Reklaamid Smilersi laule on kasutatud hulgas erinevates reklaamikampaaniates. Näiteks: · Kütusefirma Neste kasutas palasid "Lähme sõidame (minu auto)" ja "Kvaliteetaeg" telereklaamides · Laulu "Käime katuseid mööda" on rakendatud nii sporditarvete poeketi Sportland kui mobiiltelefoni kõnekaardi Simpel telereklaamides · Soome telekomiettevõte Elisa kasutas Smilersi palasid "Rikutud süda", "Sina oled õige" ja "Nii sind ootan", tutvustamaks oma teenuseid Eestis · Palal "Asi on maitses" oli kandev roll õlletootja A. Le Coq'i reklaamikampaanias.

Muusika → Muusika
42 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Estonian holidays, festivals, cultural events

city's medieval atmosphere, with jousting, minstrels, traditional Estonian music, and open air markets. Taking place each June in the heart of this historic city, Old Town Days is a great medieval festival which sees the streets filled with participants dressed in the traditional clothes of that period. Events include a traditional street market, authentic medieval food and drink stalls, street entertainers, folk music and traditional dancing. Simpel session Name: Simpel Session 09 Time: 1618th January Place: Saku Suurhall, Tallinn Estonia Simpel Session has been around for seven years and has grown to a major contest and meeting point both in the world of skateboarding and BMX. But although rocking a crazy lineup of riders from around the globe, awesome skatepark layout and cuttingedge media broadcasts, it's still just one huge party where riders come to hang out with their friends and enjoy the laidback vibe.

Keeled → Inglise keel
51 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Inglise keele eksamiks

We aren't crying are we crying? You are crying you aren't crying are you crying? They are crying they aren't crying are they crying? Present simple or Present continuous Present Simple Present Continuous My sister works in a bank today she's working at home. What do you usually wear to work? What are you wearing now? Unit 5 / Past Simpel + - ? I worked yesterday I didn't work yesterday did I work yesterday`? You worked yesterday you didn't work yesterday did you work yesterday? He/she/it worked yesterday he/she/it didn't work yesterday did he/she/it work yesterday? We worked yesterday we didn't work yesterday did we work yesterday?

Majandus → Ärijuhtimine
131 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Ettevõtte analüüs -Selver AS

Tallinna Tööstushariduskeskus. Selver As Ettevõtte analüüs Laura Oiluk 206 RMÜ 16.03.10 Tallinn 2010 Üldinfo Selver on Eestis ja Lätis tegutsev super- ja hüpermarketite kett, mis kaupleb peamiselt toidu- ja esmatarbekaupadega. Selver on AS Tallinna Kaubamaja tütarettevõte, registreeritud kaubamärk, mis kuulub AS-le A-Selver. Selveri kauplusteketile pandi alus 1995. aastal, mil Tallinnas Lasnamäel avati Punane Selver. Selver alustas üksiku kauplusega, visioon areneda ühtsetel põhimõtetel toimivaks kaupluseketiks kasvas välja igapäevase töö käigus. Aastatel 1998-2001 kujundati Selver ketiks, millel on ühtsed väärtused, arengueesmärgid ning identiteet. 2002. aasta oli Selveri jaoks aktiivse laienemise ja arengu aasta, mil Selver kahekordistas oma kaupluste arvu ning ...

Õigus → Müügiõpetus ja...
223 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Integreeritud turunduskommunikatsioon

vahendit halvasti)  Brändi sõnumeid keerukas kontrollida Sponsorluse ja ürituste funktsioonid  Aitab lüüa brändi assotsiotsioone ja luua seoseid soovitava elustiiliga (nt kui sponsoreeritakse maarja-liisi, tekib klassikalisus)  Aitab luua positiivset suhtumist brändi  Annab brändile nähtavust  Annab sihtrühmale isikliku osalustunde võimaluse  Sponsorlus aitab sihtrühma tabada tema tavalises ja loomulikus keskkonnas (nt Simpel session, sponsoreerib tänavakultuuri; koondab teatud stiili inimesi) Sponsorlus vs heategevus  Spinsorlus on investeering, mille eesmärk on äri edendamine ja brändi toetamine. Sponsorlus on stateegiline vahend. Eesmärk brändi kasvatamine; tahab näidata, et nemad hoolivad. Seob brändi pehmemate väärtustega.  Heategevus ei ole kommunikatsioonivahend Head teed sa siis, kui sa sellest ei räägi! Sponsorluse strateegia peamised küsimused

Varia → Ettevõtlusorientatsioon
42 allalaadimist
thumbnail
60
docx

Probleemi (juhtumi) analüüs

* Dünaamilisus: See on nagu moblaga helistamine. Kui Sa tahad 4) Proofpoint (SaaS, IaaS): pidevalt ja palju Proofpoint pakub SaaShelistada, siis teed mis ja IaaS pilveteenuseid, mobiilside pakkujaga on seotud email vastava infrastruktuuri turvalisusega lepingu; jms-ga. kui tahad aga vähe helistada, siis osatad näiteks SIMPEL kõnekaardi või paned endale mingi limiidi peale jne. Sa vajad ka oma 5) RightScale (IaaS) firma IT infrastruktuuri muutmise osas dünaamilisust, et kindlustada selle vajadustekohane, 6) Salesforce.com (SaaS,kiire ja võimalikult taskukohane muutmine. PaaS) 7) * Sun Open Cloud Platform... * Abstraktsioon: Lõppkasutaja (st Cloud Service teenuse ostja) ei pea enam muretsema 8) Workday (SaaS) opsüsteemi, pluginite, turvalisuse või tarkvaraplatvormi

Infoteadus → Infosüsteemid ja nende...
28 allalaadimist
thumbnail
138
doc

STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE

Viimane on tõenäoliselt tingitud ka ümbritseva keskkonna vähesest usaldusväärsusest, tänu millele kliendid sooritavad oma ostud mujalt. 40 Lasnamäe elanikud, keda usaldusväärsuse puudumine ei mõjuta, sooritavad oma ostud reeglina sellistest kohtadest, kuhu Esmofon müügiesindust ei kavatse rajada. Põhiliselt turgude kliendid kasutavad reeglina EMT ettemaksu kõnekaarti Simpel ning reeglina kvaliteetsest teenusest ei huvitu. Esmofon on katsetanud müügiesinduse integreerimist turu keskkonda, kuid tulemusetult. Ületamatuks ning arusaamatuks vene rahvusest klientidele jäi nende jaoks liiga eksklusiivsena tunduv sisekujundus. Vastavalt Esmofoni põhimõttelisele otsusele mitte kõrvale kalduda välja töötatud korporatiividentiteedi põhimõtetest, loobuti turu keskkonnas opereerimast. Reeglina on kõik Esmofoni esindused rajatud usaldusväärsetesse kohtadesse

Majandus → Ärijuhtimine
30 allalaadimist
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

Canon, Hewlett-Packard Meie võiks brändid portfellis jagada nii · Katusbrändi (umbrella, corporate brands, brand house, family brand, super brand. Katusbränd on esikohal ja juhid ostuotsust. Näiteks Elion, EMT. · Allikapõhine bränd on katusbrändiga tihedalt seotud. Brändi kujundus või sõnaline osa lähtub allikast ehk katusbrändist. Ostuotsust juhivad nii katusbränd ja allikapõhine bränd koos. Näiteks EMT Simpel ja Elioni DigiTV. · Toetuva brändi puhul on alambrändil oma nimi ja identiteet, kuid need on katusbrändiga toetatud, see tähendab et nad peavad üksteise kuvandit täiendama. Tihtipeale võivad toetuvad brändid kuuluda erinevatele ettevõtetele. Kasutatakse spetsiifiliste sihtgruppide mõjutamiseks. Näiteks EMT-l POP! ning Premia Lotte jäätis.

Majandus → Turundus
430 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun