Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"segmentima" - 3 õppematerjali

thumbnail
8
doc

Äriplaan väliskino rajamiseks

Selleks kõigeks on vaja taotled luba kohalikult omavalitsuselt, kellele see teatud maa kuulub või siis hoone. Veel on vaja külastajate jaoks pinke. Töötajatest oleks vaja helitehnikut, valgustustehnikut, turvatöötajaid, veel ka abitöölisi, kes aitaksid tehnika töökorda sättida. Vaja oleks sinna ka mõnda toitlustust pakkuvat firmat. Reklaamiga tegelevaid inimesi on ka vaja, kes oskaksid teenust müüa. IV Turg Sihtturu välja selgitamiseks pean ma turgu segmentima: 1) vajadus- filmihuvilisele vabaajaveetmiseks 2) tarbijad- alates 14-16 eluaastast 3) segmentimise alused- vanus(nooruk, täiskasvanu,pensionär),auto võimalus Segmendid: a)filmihuviline nooruk auto võimaluseta b)filmihuviline täiskasvanu auto võiamluseta c)filmihuviline pensionär auto võimaluseta d)filmihuviline nooruk auto võimalusega e)filmihuviline täiskasvanu auto võimalusega f)filmihuviline pensionär auto võimalusega

Majandus → Ettevõtlus alused
218 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Turunduse alused

Turunduskontseptsioon lähtub tarbija vajaduste rahuldamisest turul. ning püüab teha seda paremini kui konkurendid. Selleks peab Koer - äriüksus, millel on väike turuosa aeglaselt kasvaval turul. kõigepealt turu segmentima. Järgneb potentsiaalsete ostjate Esitatud joonisel. Horisontaalteljel on esitatud suhteline turuosa (suhe vajaduste analüüs ning otseselt valitud sihtturule suunatud peamise konkurendiga) ja vertikaalteljel turu kasv. See maatriks või- turundustegevus. Tootmine ja müük kohandatakse võimalikult

Majandus → Turunduse alused
112 allalaadimist
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

omandada, mistõttu on vajalik otsida potensiaalseid ostjaid. Eesmärgiks on pakkuda kõikvõimalikke kaupu ja teenuseid, kasutades reklaami- ja müügikunsti olenemata tarbijate tegelike vajaduste rahuldamisest, ostujärgsest rahuldamatusest. · Turunduskonseptsioon ­ tähendab seda, et firma rahuldab teatud tarbijate rühma vajadusi ja soove paremini kui konkurendid. Kõigepealt peab tootja segmentima turu sarnaste vajaduste ja soovide järgi, seejärel analüüsima potensiaalsete ostjate vajadusi ning rakendama spetsiaalset turundustegevust. Tootmine ja turustamine kohandatakse võimalikult tõhusalt ostja vajaduste ja hinnangutega, selleks viiakse läbi turundusalaseid uuringuid. Turundustööd analüüsitakse ja kontrollitakse pidevalt. Turustuskonseptsiooni eesmärk on kasumi kasv müügimahu suurendamise

Majandus → Turundus
430 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun