Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"saadetist" - 16 õppematerjali

thumbnail
4
odt

Ristlaadimine

Cross-docking Terminali veetakse ööpäeva jooksul põhivedudega kuus erinevatelt saatjatelt tulnud saadetist. Iga saadetis koosneb kahest kuni kolmest kaubaalusest (enamasti segaalused), kus on igaühes kaupu kolmele kuni viiele saajale. Kõigil kuuel tarnijal on ühed ja samad kliendid. Kuna jaotusvedu igalt tarnijalt igale kliendile eraldi oleks kulukas, tehakse terminalis igapäevaselt cross-dockingit, mille käigus tehakse terminalis küll täiendavat käsitsemist, kuid veokuludes saavutatakse arvestatav kokkuhoid.

Logistika → Logistika
34 allalaadimist
thumbnail
8
rtf

Transpordi infrastruktuurist kuni sõidumeerikuni.

· EEA üldtingimused. Saadetise all mõistetakse · Ühest lähtekohast ja ühelt kaubasaatjalt ning ühte sihtkohta ja ühele saajale, ühe veokirjaga saadetud kaupa, mis on laaditud ühte sõidukisse. Pakkeühik ja veopakend. · Pakkeühik on veopakendis lahutamatu kauba kogus. · Veopakend on kauba käsitlemise lihtsustamiseks ja veose ohutuse tagamiseks veoprotsessil. Veopakend peab võimaldama kauba kohtkindlat kinnitamist kaubaruumis. Pisipakk. Pisipakiks loetakse saadetist, mille kogukaal ei ületa 35kg ja mis koosneb ühest pakkeühikust. Pisipaki pakkeühiku · Pikkus ei ületa 2m · Ja pikkus + ümbermõõt ei ületa 3m. Väikesaadetis. Väikesaadetiseks loetakse saadetist, · Mille arvestuslik kogukaal on alla 2500kg ja · Üldjuhul teostatakse vedu ümberlaadimisega. Osakoorem. Osakoormaks loetakse saadetist, · Mille arvestuslik kogukaal on 2500kg või enam ning

Auto → Autojuhi ametikoolitus
61 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Tegusõnade pööramine 1. kontrolltöö

1. Tõstma lever 2. Tõusma Se lever 3. Minema Aller 4. Omama Avoir 5. Ostma Acheter 6. Maksma Payer 7. Tööle võtma Employer 8. Elama kuskil Habiter 9. Sööma Manger 10. Saatma saadetist Envoyer 11. Reisima Voyager 12. Liigutama/liikuma Bouger 13. Katsuma Toucher 14. Üritama/proovima Essayer 15. Vaatama Regarder 16. Rääkima Parler 17. Puhkama Se reposer 18. Jalutama Se promener 19. Kiirustama Se dépcher 20. Ärkama Se réveiller 21. Magama minema Se coucher 22. Hüüdma/kutsuma Appeler 23

Keeled → Prantsuse keel
52 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Pakendiaudit

Väiksemate kaupade pakendamiseks kasutatav pakend on liiga suur, ehk paki sisse jääb tühja ruumi. Selline pakend on oma omadustelt väga nõrk ning kergesti purunev. Transpordi algstaadiumis on pakend korralik, ning tema peale asetatakse teisi saadetisi, mis transpordi ajal põhjustavad välise pakendi deformeerumise ning sisemiste saadetiste vigastuse. Saadetise markeerimisel ei jälgita kauba peal olevaid kohustusliku transpordiasendimärke ning etikett kleebitakse kohta, kust seda ilma saadetist valetpidi pööramata, ei ole võimalik lugeda. Aluse pakendamisel tuleb ka jälgida, et raskemad esemed oleksid allpool ja kergemad üleval pool ja raskuskese peaks olema aluse keskel. 6 5. TRANSPORDIPAKEND KAITSEB KAUPU VIGASTUSTE EEST Kaupade transpordiks sobilik transpordipakend on pakend, mis tagab pakendi sisu

Logistika → Laonduse alused
17 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Uurimustöö - ettevõtete teeninduskeel

.......................13 2 SISSEJUHATUS Uurimustöös pööratakse tähelepanu suurele ettevõttele, mis tegutseb juba väga pikka aega ning ilma milleta inimkond ei kujutaks üldse eksisteerimist- postiteenus- meie Eesti Post. Tuvikestega enam kirju ei saadeta, paberkandjal kirju asendavad arvutid , kuid postiljoni külastust ootavad paljud ning reeglina on ta tuleku üle äärmiselt õnnelikud. Kui isegi postiljon ei too saadetist, siis kutset oodatakse pikisilmi, et siis ise minna postkontorisse oma pakikesele, väheksjäänud paberkandjal kirjale või postkaardile järgi. Teiseks ettevõtteks on Pakendikeskus, tänu millele saavad väga paljud organisatsioonid odavalt pakkematerjale, et siis omaenda kliente rõõmustada ilusate ja korralike pakendustega. Töö eesmärk on vaadelda, jälgida, panna tähele ning siis analüüsida antud asutuste kleinditeenindaja(te) käitumist, olekut ning teeninduskultuuri.

Majandus → Ettevõtluskeskkond
86 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Elva alevist linnani

Tuba suveks maksis keskmiselt 40-100 krooni. Pilet Tartust Elvasse ja tagasi maksis 1 kroon. Korraldati ka suviseid huvironge, mis tekitasid kohalikes elanikes ja rahulikemas suvitajates pahameelt, kuna turistid olevat käratsenud ja prügi loopinud. Postkontor oli Elvas juba 1906. aastast saati. Aleviperioodi lõpus töötas postkontoris 9 inimest. Selle teeninduspiirkoda kuulusid Uderna, Pangodi, Kirepi, Hellenurme, Rannu, Konguta, Aru vallad. Keskmiselt oli vaja kohale toimetada suvel 450 saadetist päevas ja talvel 220 saadetist päevas. Aasta jooksul tehti keskmiselt 87000 telefoniühendust, toimetati kohale 290000 kirja ja 150000 ajalehte. Postiljonid käisid aasta jooksul maha keskmiselt 70000 kilomeetrit. Elvas oli ligi 200 telefoniomanikku. (Elva Elu 1936) Elval oli oma trükikoda, muusikaselts, ajalehed Elva Elu (1932-1937), Elva Tulevik (1934-1935), EELK Elva Koguduse Teataja (1935-1940), Elva Noorsoolane (1935-1936).

Geograafia → Geograafia
12 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Kokkuvõte teemast NSVL ja ENSV

1.Kanna KK'le kõik sotsialismileeri riigid,too eraldi välja need,mis ei kuulunud sotsialistlikku sõprusühendusse. Sotsialismileer: Euroopa-Albaania,Bulgaaria,Jugoslaavia,Poola,Rumeenia,SDV,Tsehhoslovakkia,Ungari. NSVL Aasia-Mongoolia,P-Korea,Hiina RV,P-Vietnam,Laose RV Ladina-Ameerika-Kuuba Ei kuulunud sotsialistlikku sõprusühendusse-L-Jeemen,Kongo,Somaalia,Benin,Etioopia, Mosambiik, Angola,Afganistan. [Miks on USA majandusabi saadetist kujutatud -topeltpõhjaga?-USA topeltstandard. Mis on karikatuuri autorite arvates Ameerika majandusabi tegelik eesmärk?-USA tahtis panna kõik riigid endast sõltuma ja NSVL'st võõranduma!] 2. Analüüsi sotsialistlike riikide poliitilist ja majanduslikku süsteemi. SOTSIALISTLIKUD RIIGID ------------ ------------ POLIITILINE-------------------------- SÜSTEEM-------------------------- MAJANDUSSÜSTEEM

Ajalugu → Ajalugu
259 allalaadimist
thumbnail
16
docx

TRANSPORT JA EKSPEDEERIMINE II KT

- sõltuvalt lennukitüübist laetakse kaubad kas loose-bulk kastikaup ja alused või ULD konteineritesse – unit load device - erinevatel lennukiliinidel on erinevad lennukitüübid, graafikud, sihtkohad ja hinnad - veo aeg sõltub väljumiste sagedusest ja transiitajast (otse- või vahelaadimistega, ooteaeg vahelennujaamades) - lähte-, siht- ja transiitlennujaamade terminaalide võimalustest konkreetset saadetist käsitleda - väiksemad/kergemad kaubad liiguvad TLL lennujaamast lennuki pardal (reisilennuk) - suuremad/raskemad kaubad lennuliini RFS (road feeder service) või DSV autoga ettevedu hub’i (HEL, ARN, FRA, AMS) või kaubalennukiga (nt DHL Aviation) o  Pakendamine Pakendamine on saatja kohustus. Sobilik transpordipakend pakub kaubale piisavat kaitset kogu transpordiaehla vältel ja vastab kolmele

Logistika → Transport ja ekspedeerimine
34 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Bulgakov "Saatuslikud munad" kokkuvõte

kroko tappis. Too üritas põgeneda, kuid üks järjekordne madu tappis ka tema. 10. Peatükk Katastroof Ajalehe "Izvestija" toimetusse ilmus teadaanne: "Grat´sovka, Smolenski kubermang. Maakonda on ilmunud hobuse kasvu kana, mis lööb takka üles nagu täkk. Saba asemel on tal kodanliku daamikese suled." Ladujad hakkasid selle peale ainult narema, väitsid, et see purjus inimese jutt ja jätsid selle kõrvale. Persikov oli vihane, et kanamunad tulevad küll kole ruttu, aga tema oodaku oma saadetist mitu kuud. Ta oli kogu aja olnud instituudi seinte vahel ega teadnud midagi jaanalindudest ega madudest. Samal ööl trükikojas toimus hirmus sagimine, ilmusid sinna järjest võikamad teated ja telefon oli pidevalt punane. Taheti ussipessa saata aeroplaanid gaasi laskma. Samuti koguti vimma persikovi vastu, nagu tema selles kõiges süüdi oleks. Professor sõitis hommikul instituuti, seal ootas teda ülltatus: kolm kasti kirjadega "Ettevaatust, munad

Kirjandus → Kirjandus
68 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Diplomaatiline etikett ja protokoll konspekt eksamiks

Sidepidamisel lähetajariigi valitsuse ning lähetajariigi teiste esinduste ja konsulaatidega nende asukohast sõltumata võib esindus kasutada kõiki asjakohaseid vahendeid, kaasa arvatud diplomaatilist kullerit ning kodeeritud ja sifreeritud teateid. Oma raadiosaatja võib esindus paigaldada ja seda kasutada ainult asukohariigi nõusolekul. 2. Esinduse ametialane kirjavahetus on puutumatu. Ametialane kirjavahetus tähendab esinduse ja selle ülesannetega seotud kirjavahetust. 3. Diplomaatilist saadetist ei tohi avada ega kinni pidada. 4. Diplomaatilise saadetise pakkidel peab olema nähtav tunnusmärk ning need võivad sisaldada ainult diplomaatilisi dokumente ja ametialaseks kasutamiseks mõeldud esemeid. 5. Asukohariik kaitseb ametiülesandeid täitvat diplomaatilist kullerit, kellel peab olema tema staatust ning diplomaatilise saadetise pakkide arvu tõendav ametlik dokument. Diplomaatilise kulleri isik on puutumatu ning teda ei tohi vahistada ega kinni pidada. 6

Politoloogia → Diplomaatiline etikett ja...
145 allalaadimist
thumbnail
28
doc

Pakkimine

1. Nõuded pakkimisele ja pakendile 1.1. Nõuded pakkimisele Nõuded toote, kauba pakendamisele nende liikumisel tarneketis tulenevad järgmistest eesmärkidest: 1. kaitsta toodet; 2. kindlustada toote hõlbus käsitsetavus; 3. identifitseerida toode, st anda tema kohta infot; 4. osaleda turunduses, reklaamides toodet, soosides ning tõhustades toote müüki; 5. kindlustada keskkonna säästlikkus. Tasakaal nende pakendamisele esitatavate nõuete vahel sõltub tootest. Kõiki neid eesmärke ei saa rahuldada logistika abil. Logistika valdkonda kuuluvad kindlasti toote käsitsemise hõlbustamine ( toote tiheduse optimeerimine ja pakendi standardimine) laos ja transpordil ning toote kaitsmine. 1.1.1. Toote kaitstus Pakend peab olema valmistatud nii, et ta kaitseks toodet transpordil, ladustamisel ja müügil ning tarbimise ajal kuni toote lõpliku tarbimiseni. Pakend peab kaitsma kaupu käsitsevaid inimesi vigastuste, kahjustuste ja õnnetu...

Logistika → Logistika
129 allalaadimist
thumbnail
114
doc

Laondus ja veokorraldus

5. Millised tagajärjed võivad imneda kaupade väljastamisel kui vastuvõtmisel on märgitud tooteartikli kogus küll õige, kuid valesti on märgitud vastuvõtudokumendile hulgipakendite arv ja nendes sisalduv toodete arv (näit. 6 x 40 = 240 tk ja 4 x 60 = 240 tk)? 6. Millisel juhul võib olla vea hind kordades suurem, kas kauba vastuvõtukontrolli tegemisel või komplekteerimisel? (Sissetulevast saadetisest tehakse keskmiselt 12 väljuvat saadetist.) Valikvastustega küsimused Märgi õige vastusevariant. Võta arvesse, et osa vastusevariantidest võivad olla osaliselt õiged. 1. Kui uute sõidukite vastuvõtmisel lattu kontrollitakse võimalike vigastuste ja defektide olemasolu autokerel ning sõiduki komplektsust, on tegemist: tavapärase kontrollimisega erikontrollimisega tavapärase ja erikontrollimise kombineeritud viisiga pole tegemist kumbagi kontrollimise viisiga 2

Logistika → Laomajandus
639 allalaadimist
thumbnail
288
doc

Töövihik: Laondus ja veokorraldus

5. Millised tagajärjed võivad imneda kaupade väljastamisel kui vastuvõtmisel on märgitud tooteartikli kogus küll õige, kuid valesti on märgitud vastuvõtudokumendile hulgipakendite arv ja nendes sisalduv toodete arv (näit. 6 x 40 = 240 tk ja 4 x 60 = 240 tk)? 6. Millisel juhul võib olla vea hind kordades suurem, kas kauba vastuvõtukontrolli tegemisel või komplekteerimisel? (Sissetulevast saadetisest tehakse keskmiselt 12 väljuvat saadetist.) Valikvastustega küsimused Märgi õige vastusevariant. Võta arvesse, et osa vastusevariantidest võivad olla osaliselt õiged. 1. Kui uute sõidukite vastuvõtmisel lattu kontrollitakse võimalike vigastuste ja defektide olemasolu autokerel ning sõiduki komplektsust, on tegemist:  tavapärase kontrollimisega erikontrollimisega  tavapärase ja erikontrollimise kombineeritud viisiga  pole tegemist kumbagi kontrollimise viisiga 2

Logistika → Logistika alused
285 allalaadimist
thumbnail
32
doc

Network üldiselt

ühendusevõtmisel usaldab klient serverit. Saades serveri avaliku võtme ning kliendi so kasutaja nõusoleku, lisatakse see faili ~/.ssh/known_hosts. Kui edaspidi võetakse ühendust sama serveriga, siis on võimalik juba kasutada standardset avaliku võtme krüptograafiat: 1. Server genereerib ja krüptib juhusliku järgnevuse (ingl. k. challenge) oma salajase võtmega ja saadab selle kliendile. 2. Klient püüab saadetist lahti krüptida tema käsutuses oleva vastava avaliku võtmega. Kui see õnnestub, on server ehtne; kui mitte, siis on server võlts või on ta vahepeal endale uud võtmed tekitanud. 3. Klient saadab serverile tagasi ühe võtmega krüptimise shifri nime (DES, 3DES, IDEA) ja serveri avaliku võtmega küpteeritud sessioonivõtme. Saadetis on avatav ainult vastava salajase võtmega, mis on eeldatavasti vaid

Informaatika → Arvutiõpetus
86 allalaadimist
thumbnail
56
doc

Logistika konspekt

lattu (juhul kui neid pole tarvis järgmise komplekteerimislaine tarbeks). Komplekteerimise ja pakkimise ajakulu (ning käsitlemise kulu) tellimusrea kohta on otseses seoses tellimusridade arvuga tellimuses. Üherealise väljastustellimuse käsitlemise kulud tellimusrea kohta on ligi kolmekordsed võrreldes 10 realise tellimusega. Tendents on, et nii sisenevad kui väljuvad saadetised muutuvad järjest väiksemaks. Kui 1990- ndate keskel sai Soomes ühest saabunud saadetisest teha 10 väljuvat saadetist, siis 2000-ndate algul tehti ühest sisenevast saadetisest 7 väljuvat saadetist. Väljuvate saadetiste ridade arv kahaneb samuti (Soome statistika): 1985 a. 12 rida / tellimus 1990 a. 7 rida / tellimus 1999 a. 3,5 rida / tellimus. Tavaliselt mõõdetakse komplekteerimise tootlikkust komplekteeritud kaubaühikute või tellimisridadena komplekteerija töötunni koha. Näiteks hulgifirmades komplekteerib komplekteerija keskmiselt 300 rida 8t tööpäeva jooksul. Teine statistika (ECL laokoolituse

Logistika → Logistika
445 allalaadimist
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

möödudes on kogu sorteerimistöö tehtud ja samad lennukid tõusevad taas õhku, et toimetada kohale oma asukohamaa saadetised. Vastu hommikut võetakse saadetised terminalis konteineritest välja, sorteeritakse ja tõstetakse jaotusautodesse. Sel moel käitleb TNT Liege’is igal ööl keskmiselt 100 000 saadetist. Kullerirmad pakuvad kiireid ja usaldusväärseid vedusid, ukselt uksele teenindamist ning saadetiste liikumise jälgimist interneti kaudu. Kullerveod tehakse sageli ühe ööpäeva piires. Rahvusvahelises lennuliikluses seisavad saadetised sageli kauem terminalides kui asuvad lennuki pardal

Logistika → Logistika alused
638 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun