Robotkäigukast
pöörlemise kiirusele. On olemas ka kahe siduriga robotkäigukastid, kus paaritutele ning
paariskäikudele on eraldi sidur. Seega on järgmine käik juba alati valmis ning käiguvahetus
toimub kiiremini, kui Vormel 1 autol. Näiteks kulub kahe siduriga DSG käigukastil ainult 8
millisekundit käigu vahetamiseks, superautol Ferrari Enzo aga tavalise manuaalkastiga 150
millisekundit. Samuti on käiguvahetused sujuvamad, kui ühe siduriga robotkäigukastidel.
Tuntuim robotkäigukast on Volkswageni DSG (Direct-Shift Gearbox). Algselt lõi käigukasti
BorgWarner, kuid VW ostis käigukasti tootmisõigused endale. Kasutatakse seda nii pisikeses
Volkswagen Polos kui ka maailma kiireimas autos Bugatti Veyron. DSG esimene version
pakkus endas 6 käiku ning kaht sidurit. Siiski ei olnud see väga vastupidav. Aastast 2009
lasti välja uus DSG, millel on 7 käiku ning samuti kaks sidurit, kuid see on 10 kilogrammi
kergem ning tarbib oluliselt vähem õli