Teeni mängimisega ja video vaatamistega UUT krüptoraha TEENI TASUTA NANO Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamteadetes" - 1 õppematerjal

14
docx

MÕJUMEHHANISMID, PSÜHHOLOOGILISED EFEKTID JA SEADUSPÄRASUSED REKLAAMIS

Emotsionaalselt ekstreemsetele seisunditele viinud reklaami sisu mäletatakse kauem kui neutraalse reklaami sisu. Tulvingu konseptsioon reklaamipsühholoogias: Reklaamteadetes sisalduva info omandamisel on protseduurimäluga suhteliselt vähe tegemist. Põhiline on episoodiline ja semantiline mälu. Margiteadvus – koosneb antud margi kohta käivatest eposiidolise ja semantilise mälu ühikutest, ühendatuna süsteemi ja keskendatuna kõnealuse margi nimetuse ja kujundi kui kesksete teabeühikute ümber. Margiteadvus kui reklaamitegur pääseb mõjule pikema aja jooksul, suuremate ajavahemike möödud...

Psühholoogia -
4 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun