ETTEVÕTTE LOGISTIKA www.logistikauudised.net Arukalt korraldatud protsess. Eelis globaliseeruvas maailmas. Õige kaup, õiges kohas, õigel ajal, õiges koguses, õiges seisundis ja õiglase hinnaga. See, kes suudab efektiivsemalt korraldada toote või teenuse loomist ja lõ...
LOGISTIKA ALUSED Logistika missioon tagada õigete kaupade ja teenuste kättesaadavus õigel ajal õiges seisundis õiges koguses õiges kohas õiglase hinnaga, et kindlustada kliendi rahulolu ja ettevõttele maksimaalne kasum. Õiglane hind on siis, kui kaup ära ostetakse! Logistika: 1) Rakenduslik tegevus, millesse on haaratud transp...
Osa ettevõtte juhtimisest Mõtteviis, mis võimaldab mitmesuguseid protsesse vaadelda komplektselt Teadusharu, mis uurib erinevaid meetodeid, kuidas mõista logistiliste protsesside toimimist 4. Logistika funktsioonid Klienditeenindus- küik ülsanded mis on keskendunud tarbija vajaduse kindlaks tegemisele ja nende vajaduste rahuldamisel. 1. Turundus- strateegia kujundamine on toote hinna; müügi ja reklaampoliitika kujundamine. 2. Tellimuste töötlemine – kõik tegevused klientidelt tellimuse vastuvõtmise hetkest kuni kaubanõudeinfo vastuvõtmiseni. 3. Infovahetus – infosüsteemi loomine, mis võimaldab info vahetuse tarnijatootja ; tootjatarnija ; tarbijatootjatarbija vahel. 4. Nõudluse prognoosimine – toodete ja sihtgruppide määratlemine ajas ning ruumis. Püüe ette arvata tuleviku tarbeid. 5. Müügijärgne teenindus – garantii; hooldus...