Viimasel ajal tekib lõunapoolsematesse piirkondadesse suurlinnade lähedusse kus on palju tarbijaid. Suur tööjõuvajadus, kvalifitseeritud. Niisket kliimat, piisavalt sooja. Ekstensiivsed teraviljatalud, levinud hõredasti asustatud kuiva kliimaga piirkondades Põhja-Ameerkas, Austraalias, Venemaa ja Kasashtani steppides jm rohtaladel. Suure pindalaga kasvatatakse peamiselt nisu. Töö tehakse ära paari nädalaga. Ranto, intensiivne, peetakse lihaveise- või lambakarju, söödetakse aastaringselt karjamaadel. Lammaste pügamiseks palgatakse üle riigi rändavaid hooajatöölisi. Suuremad kulutused lähevad tõuaretusele ja veterinaariteenustele. Levinud USA kuivas lääneosas, Austraalias, Argentiinas, Lõuna- Aafrikas. Palju tööjõudu, enamasti kvalifitseeritud, niisketel aladel. Istandus, suur taimekasvatusmajand, mis toodab saadusi(kohvi, suhkruroogu, puuvilju jms.) Kõrge
1.1 Põllumajanduse mõiste ja koht maailmamajanduses. Põllumajandus materiaalse tootmise haru, mis kasutades maad toodav toiduaineid ja mitmesugyseid tööstus tooraineid. Põllumajandus jaguneb taimepõllumajanduseks ja loomapõllumajanduseks. ( kaubatootmis- ja elatusmajandus) 1.2 põllumajanduse arengut ja paigutust mõjutavad tegurid. Põllumajanduse arengut ja paigutust mõjutavad tegurid: · Looduslikud tegurid (geograafiline asend, kliima, mullastik, reljeef, agroklimaatilised näitajad, pinnase keemiline koostis, mulla huumusesisaldus) · Majanduslikud tegurid ( riigi majanduspoliitika, maaomand, tööjõud, põllumajandustoodete nõudlus) · Tehnika ja tehnoloogia tase (maa väetamine, maaparandus, mehhaniseerimine, elektrifitseerimine, keemiseerimine, transpordi areng) Mullahrimine - mulla tehniline töötlemine selleks, et luua kultuuritaimedele soodsad kasvutingimused. Agroklimaatilised näitajad is...
smelt).Ss readthe story againand write - get the - teacher Weheard thesound uni*tit Ask what sense each Brownwentafterit. | ranto j fhrur", Check Ss' -The teacher grabbedTom in iust time screeching'
smelt).Ss readthe story againand write - get the - teacher Weheard thesound uni*tit Ask what sense each Brownwentafterit. | ranto j fhrur", Check Ss' -The teacher grabbedTom in iust time screeching'
smelt).Ss readthe story againand write - get the - teacher Weheard thesound uni*tit Ask what sense each Brownwentafterit. | ranto j fhrur", Check Ss' -The teacher grabbedTom in iust time screeching'
smelt).Ss readthe story againand write - get the - teacher Weheard thesound uni*tit Ask what sense each Brownwentafterit. | ranto j fhrur", Check Ss' -The teacher grabbedTom in iust time screeching'