2. praktiline töö - Haridusseadusandlus
praktiline töö
lHaruidusseadusandlus kui alus HEV õppurite
õppe korraldamiseks
Autor: Anna Veeber
Käesoleval tööl on mitu eesmärki. Esiteks, võrrelda põhikooli lõpetamist põhikooli riikliku õppekava
alusel ja põhikooli lihtsustatud riikliku õppekava alusel. Teiseks, anda ülevaate erivajadustega laste
võimaluste käsitlemisest gümnaasiumi riiklikus õppekavas ja kolmandaks, tutvustada sama aspekti
koolieelseied lasteastusti puudutavates seadusaktides.
Märkus: ? tähendad paragrahvi märki, mu tekstiredaktor ei tunne õiget märki.
·Põhikooli riikliku õppekava
· 23. Põhikooli lõpetamine:
(1) Põhikooli lõpetab õpilane, kellel õppeainete viimased aastahinded on
vähemalt ,,rahuldavad",
kes on kolmandas kooliastmes sooritanud loovtöö
ning kes on sooritanud vähemalt rahuldava tulemusega eesti keele eksami,
matemaatikaeksami ning ühe eksami omal val...