Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"puksiir" - 14 õppematerjali

thumbnail
13
docx

Siller AUTO OÜ

Vana-Vigala 2015 Sisukord : 1. Sisukord................................ ........................ 2. Sissejuhatus.......................... ........................ 3. Firmast.................................. ....................... 4. Teenused............................... ....................... 5. Automüük.............................. ....................... 6. Autorent................................ ........................ 7. Puksiir................................... ......................... 8. Kontakt.................................. ........................ Sissejuhatus: Valisin selle firma selleks ,et se tundus väga huvitav ja põnev Seal oli palju uut ja huvitavat millest ma pole varem kuulnud . Firmast Siller Autost Siller Auto OÜ asutati 1991. aastal. Firma põhitegevusteks said autode remont ja hooldus, keretööd ja värvimine. Ettevõtte laienedes 1999. aastal lisandus uus plekksepa-

Auto → Autoõpetus
4 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Vene keel - Laevad ja lastid

Aurulaev- Allveelaev- Baaslaev- Gaasitanker- Hüdrograafilaev- Hõljuk- Jäämurdja- Jaht- Kaablilaev- Kuivdokk- Kummipaat- Kanuu- Kaubalaev- Konteinerlaev- Kaubapraam- Külmutuslaev- Kalapüügilaevastik- Kalalaev- Kruiisilaev- Kiirlaev- Katamaraan- Kalatöötlemiselaev- Lipulaev- Liinilaev- Lõbusõidulaev- Lootsikaater- Mootorlaev- Metereoloogi laev- Merelaevastik- , Miiniristleja- Mootorpaat- Päästelaev- Puistlastilaev- Puislastilaev- Parvelaev- - Purjelaev- Praam- Pargas- Paat- Purjekas- Päästepaat- Põhjasirvendaja- Reisiparvelaev- Reisilaev- Reisilaev- Sõjalaev- Spordilaev- Süst- Tuukrilaev- Tuletõrjelaev- Tiibur- Tiibur (eba)- , Transpordilaev- Uurimislaev- Ujuvdokk- Ujuvkraana- Õppelaev- Laeva panek kai äärde- y Puksiir tõukab laeva vööri või ahtri kai äärde- o Lõhuvad jääd sadamapiirides- a Puksiir aitab suurtel laevad...

Keeled → Vene keel
24 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Pukseerimine

vaikse ilmaga, kui pukseeriv laev võib pukseeritava laeva poordi sõita. Kõigepealt lepitakse raadioteel kokku tegevuses. Raske on trossi üleandmine kui laev on madalikul või tormise ilmaga. Kui avariilisel laeval puudub meeskond, siis peame paadi või parvega inimesed tema peale saatma. Kuhu kinnitada üleantud pukservaier sõltub ilmastikust, laevade ehitusest ning pukseerimise teekonna pikkusest. Ohud pukseerimisel: Pukseerimistööde eest vastutab kapteni vanem abi. Puksiir peab olema kinnitatud tõhusalt, vältimaks omavolilist lahtitulekut. Puksiirtross peab olema ja vastama laeva veeväljasurvele. On keelatud alustada pukseerimist enne kui on saadud teade puksiirtrossi korralikust ja lõplikust kinnitamisest, mis peab tagama iseenesest lahtituleku, samaaegselt kiire lahti andmise. Puksiir haagile on keelatud kinnitada midagi muud peale puksiirtrossi. Pukseerimisel on keelatud: · Asuda puksiirhaagi vahetus läheduses;

Ehitus → Laevade ehitus
21 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Rahvusvahelise singnaalkoodi lipud

PALUN VABA PRAKTIKAT 18. R ­ ROMEO ­ EI OLE TÄHENDUST 19. S ­ SIERRA ­ MINU MASINAD TÖÖTAVAD TAGASIKÄIGUL ­ KOLM LÜHIKEST HELI 20. T ­ TANGO ­ HOIDKE MINUST EEMALE, MA TEOSTAN PAARISTRAALIMIST 21. U ­ UNIFORM ­ TE LÄHENETE OHULE 22. V ­ VICTOR ­ MA VAJAN ABI 23. W ­ WHISKEY ­ MA VAJAN ARSTIABI 24. X ­ X-RAY ­ LÕPETAGE OMA TEGEVUS JA JÄLGIGE MINU SIGNAALE 25. Y ­ YANKEE ­ MIND TRIIVIB ANKRUL 26. Z ­ ZULU ­ MA VAJAN PUKSIIR LAEVA, MEREL: KALALAEVAD TEATAVAD ET LASEVAD VÕRKE MERRE

Merendus → Merendus
49 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Reportaaž Pärnu kesklinnast

180-kraadise kannapöörde, lõpetades kõnniteel. Seejärel oli selge, et süüdi on tumerohelist Volkswagenit juhtinud nooruk, kuna kõikidel Pärnu ringristmikel on eesõigus ringil liikleval autol. Avariis õnneks keegi peale autode ei saanud kannatada, ning pärast arstlikku ülevaatust lubati osapooltel lahkuda. Saadi küll kergeid vaimseid vigastusi kuid füüsilised vigastused õnneks puudusid. Kuna autod polnud võimelised pärast avariid liiklemiseks, telliti kohale puksiir, mis transportis need turvaliselt parklasse.

Meedia → Meedia
23 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Töökodade võrdlus

-, kuna muud ei pea pidevale kasutusele vastu. Kuna Tulika taksod on valged, siis peale pesu taksosi ei kuivatata, kellel on soovi võib seda ise teha, kuna kuivatamine on suhteliselt energia kulukas. Pesulasse mahub ka mitu autot korraga. Vett kulub pesulas umbes 200 kanti kuus. Üldine: Kuna Tulikal on suur parkla ja õueala, siis lumekoristusega tegelevad nad ise, selleks puhuks on neil oma BobCat, ning hoovi korrasoleku eest vastutab 1 isik. Tulikal on ka oma puksiir ja järelvedamis haagis avarii juhtumiteks. Kokkuvõte: Üldjuhul võib Tulikat pidada ökonoomseks ettevõtteks, kuna kõik ruum on kasutatud säästlikult ja suunatud tootlikusele. Hea on see, et kogu territoorium on valvatud turva kaamerate abil ja hoovi sissepääs käib läbi ühe värava, mille kõrval on kontroll. Võrdlus: Kuna on olnud võimalus käia ka kooli töökodades, siis on olemas hea võrdlusmoment. Tulika küll erineb oma suunitluselt kooli omadest, kui põhilised

Auto → Auto õpetus
58 allalaadimist
thumbnail
2
wps

Utria dessant

Soome pataljoni. Laidoner Udria dessandi kaotused Udria dessandi operatsioonide käigus langes 4 võitlejat ja 2 jäi teadmata kadunuks. Dessandist osavõtnud laevad Utria dessandist võttis osa üheksa laeva, millele mahutati 1000 dessantväelast. Dessandist võtsid osa laevad: miiniveeskaja-traaler "Kalev" rannavalvelaev "Laene", miiniristleja "Lennuk", suurtükipaat "Lembit", meremärkide panija "Lood", miiniveeskaja-traaler "Olev", puksiir "Reval", tulelav "Saritsev", vedurlaev "Wrangel".

Sõjandus → Riigikaitse
4 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Somaalia Piraadid essee

Laeva peal oli 25 töötajaid. 2) Kemikaalide tanker MT Stolt Valor, mille peal oli 22 inimest, vabastati pärast 62 päeva vahistamist 2 500 000 miljoni dollari eest. 3) Teine kemikaalide tankri MV Bunga Melati 5 nime all, mille peal oli 41 inimest, vabastati pärast 33 päeva vahistamist 2 000 000 miljoni dollari eest. 4) Õlitankri MV Bunga Melati Dua, mille peal oli 39 inimest, vabastati 41 päeva hiljem samuti 2 000 000 miljoni dollari eest. 5) 46 olnud vahi all puksiir MV Svitzer Korsakov, mille meeskond oli 6 inimest, vabastati 700 000 tuhat dollari eest. 6) Kaubalaev MV Lehmann Timber, mille laeva meeskond oli 15 inimest, vedas vahi all 41 päeva ning teda vabastati 750 000 dollari eest. Ülevaltoodud andmetest võib näha, kui suured nõuded esitavad piraadid, et laev ja selle meeskond oleks vabastatud. Siin on oluline see, et nõuded esitatakse mitte mingil juhul vahistatud inimeste pereliikmetele, vaid laevafirmadele või mõnikord

Õigus → Kriminoloogia
34 allalaadimist
thumbnail
26
xlsx

Eesti-inglise-vene laeva mehaanika terminoloogia sõnastik

ahtrilainete süsteem stern wave system different trim dünaamilise tõstejõuga laev dynamically supported ship erikaal specific weight Froude arv Froude number gravitatsiooniline takistus gravity-related resistance hõõrdetakistus frictional resistance hõõrdetegur coefficient of friction koosmõju interaction hürdodonaamiline rõhk hydrodynamical pressure hüdromehaanika fluid mechanics hürdrostaatiline rõhk hydrostatical pressure inertsjõud inertial force isepoleeruv värv self-polishing paint jäätakistus residual resistance jäätakistus ice resistance kaal weight käigulained shipborne waves käigulainete interferent wave systems ineraction kaikuvus prop...

Ehitus → Laevade ehitus
39 allalaadimist
thumbnail
25
docx

Sadamapraktika aruanne

Sadama akvatooriumis asuva manööverdusala diameeter on 280 meetrit ja selle maksimaalne sügavus on 10,2 meetrit. Kunda sadamas on 6000 m² kaetud laoruumi, 52 000m³ mahutipark samuti lahtiseid laoplatse. Kunda sadamas on neli kaid: Kai nr. Nimetus Kai pikkus Veesügavus 1. Abikai 34 m 7,5 m 2. Laadimiskai 172 m 9,3 m 3. Laadimiskai 35 m 8m 4. Laadimiskai 103 m 8,2 m Esimese kai ääres asub Kunda sadama puksiir ,,Kunda" (võimsus 1820 kW) Sadamas silduvate laevade suurimad mõõtmed kaide lõikes: Kair nr. Laeva Laeva laius Laeva süvis kogupikkus(Loa) (Boa) (Tmax) 1. 35 m 15 m 7m 2. 150 m 30 m 8,5 m 3. 120 m 30 m 7,5 m 4. 130 m 30 m 7,4 m 3. Sadama struktuur ja töötajate ülesanded

Majandus → Praktika
60 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Liikurmasinate erialane inglise keel

AB vocabulary 1. Absorption power 1. Imavusvõime 2. Abutment 2. Tugi, kaldasammas 3. Acceleration 3. Kiirendus 4. Accelerator pedal 4. Gaasipedaal 5. Access 5. Juurdepääs 6. Acidity 6. Happelisus 7. Additive 7. Lisand 8. Adhesion 8. Adhesioon, kleepumine 9. Adjacent area 9. Külgnev ala 10. Adjust 10. Reguleerima 11. Advance sign 11. Eelsuunaviit 12. Advisory speed 12. Soovitatav kiirus 13. Aerodynamic drag 13. Õhutakistus 14. After-compaction 14. Järeltihenemine 15. Aggregate plant 15. Purusti, purustusjaam 16. Aggregate spreader 16. Kivipuru laotaja 17. Agriculture 17. Põllumajandus 18. Air hammer 18. Suruõhuhaamer 19. Air resistance 19. Õhutakistus 20. Air sand plower 20. ...

Keeled → Inglise keel
7 allalaadimist
thumbnail
42
docx

Kaubandusliku meresõidu õigus

a, seal ei olnud konv-st tulenevaid erisusi sees erihüvitise suhtes. Milleks formular - kui oled hädas, laeva peamasinad ei tööta, tuule ja hoovusega viib karidele, ega seal pole aega päästjaga maha istuda ja läbi rääkida päästelepingu tingimustest. Kõige rohkem jur vaidlusi võid tek küs, kas tegu päästega või puksiirimisteenuse osutamisega. Oli keiss, kus Antwerpenist sõitis Schelde äärest laev välja, vool kadus, peamasin out, polnud võimalik peamasinat käivitada. Kutsuti puksiir, kes ei võtnud laevalt otsa, seisis juures ja valvas, et kui vool hakkabteda kuskile viima, siis lükkab või hoiab eemal. Tunni pärast saadi peamootorid käima ja laev sõitis Tallinnasse. Laeval tekilaadundis 8 ostetud pruugitud autot a 1000 Dollarit. Puksiirifirma keeldus aktseptimast ainult puksiiriteenuse arve maksmisest ja nõudis päästetasu osas tagatise andmist ja Merelaevandusel ei jäänud muud üle, laev peeti kinni ja Merelaevandus pidigi andma tagatise

Õigus → Mere- ja transpordiõigus
59 allalaadimist
thumbnail
103
doc

Meresõiduohutus ja laeva juhtimine

piirkonnas. Selles piirkonnas võivad puksiirid kogeda neid laeva vööri ette risti pöörata püüdva jõumomendi olemasolu. Tänapäeva traktor- ja ja ahtri asimutaalkäituritega puksiirid on võimelised end sellest ohtlikust tsoonist välja manööverdama. Kuid vanematel, konventsionaalsetel, sõukruvi ja rooli omavatel puksiirisel tekkib probleeme. Iseäralik nähtus toimib siis, kui puksiir liigub laevast kiiremini ja on jõudnud laeva esiosa piirkonda, kus ta tunneb oma vööri tugevat tendentsi laevast eemale pöörata. Puksiiri edasi liikudes laeva suhtes kaob see pöörav moment äkitselt ja asendub vastupidisega ­ vööri laeva poole pööravaga. Konventsionaalse käituri ja rooliseadmega puksiiri roolimehel, kes möödumisel hoiab vastu vööri laevast eemale pressivale momendile võib interaktsiooni momendi suuna

Merendus → Ohutus ja ohuteave
46 allalaadimist
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

EL-i liikmesriikide kaubaveo jõelaevastikus on kokku ligikaudu 12 000 praami, millest ena- mik on iseliikuvad veovahendid. Praamide summeeritud kandevõime on ligikaudu 12 miljonit tonni. Kõige väiksemad praamid on suutelised võtma pardale 250 t lasti, kõige suuremad aga 3600 t. Võimas puksiir suudab lükata enda ees kuut praami, mille kandevõime on kokku 16 000 t. 5 Veetransport 77 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Pilt 5.5 Tankerpraamid jõesadamas Pilt 5.7 Praamirong Pilt 5

Logistika → Logistika alused
638 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun